Diskuze a otázky - mely by u nas jezdit vlaky student | agency?
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 50 příspěvků a shlédlo ji 1050 uživatelů .
uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 11:58:01
> SSBN
No a? Pokud je nikdo nevyužívá, tak ať zreznou, proč bych měl z daní dotovat něco notoricky prodělečného? Což stejně budem, protože stát ČD a tyhle úseky jen tak nezruší, tak se alespoň povozit za rozumné peníze v hezkých vlacích po hlavních tratích.
SSBN | 9. 01. 2011, 11:57:12 | více příspěvků | napsat uživateli
> Arrioph ale znamená zastvení údržby tratě a tím následně i její zrušení
SSBN | 9. 01. 2011, 11:56:38 | více příspěvků | napsat uživateli
> DeathCoil jenže v tuhle chvíli se nákladní doprava propadla. Zrušíš likálku, koleje zreznou, pak už se neobnoví a nakonec vytrhají. Až pak se ukáže, že jsou potřeba, ale už prostě nebudou a ten region se nebude rozvíjet. Investor půjde tm, kde lokálku nezrušili, koleje nevytrhali...
uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 11:54:29
> SSBN
tak zastaveni dopravy neznamena zruseni trate.
a navic pochybuju, ze ty lokalky budou v budoucnu nekomu chybet..
uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 11:53:49
> SSBN A nákladní doprava, která jde poořád pomalu nahoru je co? Ty koleje jsou potřeba furt.
SSBN | 9. 01. 2011, 11:53:45 | více příspěvků | napsat uživateli
> DavianThule ano, je to náš (můj) problém. Proto se na SA dívám jinak než ty
SSBN | 9. 01. 2011, 11:52:57 | více příspěvků | napsat uživateli
> Arrioph s tím ale zaniknou i tratě. Což je problém, protože nikdo neví, jestli nebudou v budoucnu potřeba
uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 11:51:14
Proč ne? Když to nevydělává, tak to zrušim. Dneska neni drahý koupit si auto, udělat řidičák,jet autobusem.
uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 11:51:11
> SSBN
tak ono je jedine dobre, ze nejaky zapadly ztratovy lokalky, kteryma nikdo nejezdi a ktery se daj v pohode nahradit autobusy, prestanou provozovat.
uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 11:50:04
A proč by někdo měl chtít provozovat tratě, které se nezaplatí? !20!
Nechápu, proč SA vyčítáte, že chce jen výdělečné tratě - to je snad jasné, nebo ne?
A upřímně - není to náhodou problém těch lidí, že trať do jejich prdele se nevyplatí provozovat?
uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 11:49:18
> nejakyclovek
ted uz vis.
dotace od objednatele (v podstate od statu) = (naklady na provozovani dopravy v ramci zavazku verejne sluzby + primereny zisk) - trzby.
SSBN | 9. 01. 2011, 11:49:14 | více příspěvků | napsat uživateli
> nejakyclovek tak si to zjisti. Dotují to kraje u lokálek a miniterstvo u nadkrajských spojů
nejakyclovek | 9. 01. 2011, 11:46:40 | více příspěvků | napsat uživateli
nevim o tom ze by stat dotoval prokazatelnou ztratu
uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 11:46:03
Nedavno jsem jel Student Agency...a ty jejich "studentsky" slevy...at si strcej do p*dele.
Cestou tam mi zenska tvrdila,ze kdyz nejsem student, co studuje v Praze a je z Brna(nebo naopak), tak tu slevu nedostanu...
Cestou z5 to prozmenu nikdo neresil...
SSBN | 9. 01. 2011, 11:45:54 | více příspěvků | napsat uživateli
> mulorz sranda je v tom, že pak nebudou ČD schopné přelévat z lukrativních tratí zisky na dotování nevytížených lokálek a ty budou následně zrušeny...
uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 11:44:20
tak zpoždění mít budou taky, ale tady jde o cenu jízdného...zkušenosti má už tahle firma s autobusy, tak proč by nezvládli vlak?????!1358! a lidi si automaticky vyberou levnější variantu..a dopravce si dobře umí spočítat, kolik jich musí přepravit, aby se mu to vyplatilo..!1300!
uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 11:38:44
Přál bych si, aby byly vzducholodě a ponorky Student Agency.
SSBN | 9. 01. 2011, 11:38:32 | více příspěvků | napsat uživateli
souhlasím s Arrioph a dodávám, že vyzobat ty nejlukrativnější tratě a chlubit se úspěchem dokáže každý osel.
nejakyclovek | 9. 01. 2011, 11:34:23 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
ja su k temu skepticky.
to, ze si vybral nejvytizenejsi trate je jasna vec.
ze tvrdi, ze prodelecne linky prece dotuje stat, a ty vydelecne dotuje mene, je blbost.
stat dotuje jen ztraty ze slev na studentskem, zakovskem a ztp.
mit svoje vlaky, to chce odborny a zkuseny personal s praxi. kde to chce vzit?
a predstava, ze cd vlaky mivaji spozdeni a proto musime jezdit vlaky "regiojet", ktere takova spozdeni nikdy mit nebudou, to je docela naivni predstava a scient fiction...
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 8 uživatelů