Diskuze a otázky - mely by u nas jezdit vlaky student | agency?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

nejakyclovek

nejakyclovek | 9. 01. 2011, 11:34:23 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

ja su k temu skepticky.
to, ze si vybral nejvytizenejsi trate je jasna vec.
ze tvrdi, ze prodelecne linky prece dotuje stat, a ty vydelecne dotuje mene, je blbost.
stat dotuje jen ztraty ze slev na studentskem, zakovskem a ztp.
mit svoje vlaky, to chce odborny a zkuseny personal s praxi. kde to chce vzit?
a predstava, ze cd vlaky mivaji spozdeni a proto musime jezdit vlaky "regiojet", ktere takova spozdeni nikdy mit nebudou, to je docela naivni predstava a scient fiction...

reagovat

otazka je jednoducha

V anketě hlasovalo celkem 8 uživatelů

V diskuzi je 50 příspěvků a shlédlo ji 1046 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

kellenorka

kellenorka | 9. 01. 2011, 13:42:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Jancura zvladne vsechno !1235!

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 13:09:58

> Pepinie
ne, problem bude v tom, ze zrejme nechapes, jak to funguje.. !638!

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 13:09:14

Arrioph
vidím, že jsi naivní...a ještě k tomu korporátní hajzlík...

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 13:07:55

> Pepinie
co je na tom proboha neetickeho? !1189!
ano, je to zamer vydelat penize. coz je zamer kazdy firmy..
a nejek nevidim souvislost s prichodem konkurence čd (coz je pro cestujici jedine vyhoda) a rusenim nevydelecnych trati.

na tech nevydelecnych tratich čd nejezdi jen tak z dobre vule, ale ma to vsechno zaplacene a zadna ztrata jim nevznika. !638!

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 13:04:17

Arrioph
protože je to neetické a povede to akorát k rušení nevýdělečných tratí a tím k ztěžování života spousty lidí...prostě je to jenom hnusný záměr vydělat spoustu peněz na úkor jiných lidí...

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 13:00:54

> Pepinie
proc bys jim to zakazovala? !1189!

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 12:59:03

já bych jim to zakázala...a nebo bych jim to dovolila, ale s tím, že k praha-ostrava si vezmou navíc dostatečný počet tratí horní-dolní prdelovice...

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 12:28:13

> SSBN
jo, zarustaji, ale to dela problemy v podstate jen s dohlednosti navestidel (kterych tu stejne moc neni), nez s necim jinym.

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 12:27:16

> nejakyclovek
rezervy v blizkosti mest jako je praha uz moc nejsou, to je fakt, ale jinde to asi bude lepsi.
to je vec SZDC, ktera prideluje kapacitu a jestli ji prideli, tak at jezdi..

SSBN

SSBN | 9. 01. 2011, 12:24:47 | více příspěvků | napsat uživateli

> Arrioph potom musí být vidět, jak koleje zarůstají

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 12:23:54

> SSBN
trat prochazi skoro v cely delce lesem nebo poli.

nejakyclovek

nejakyclovek | 9. 01. 2011, 12:22:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> Arrioph ano to mam presne namysli, nerek bych ze tam jsou jeste nejake rezervy, a kdyz ano, tak male;) leda zrusit nakladni vlaky, ze....

SSBN

SSBN | 9. 01. 2011, 12:22:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> Arrioph v zastavěných oblastech se náletové dřeviny nešíří tak rychle jako v místech u lesa nebo polí

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 12:21:22

> SSBN
primo za okny mam jednu trat, na ktery pred par lety byla zastavena osobni doprava (a nakladni tu az na 2, 3 vyjimky za rok neni), tak myslim, ze to chapu docela dobre. !2!

dimenzovane na to jsou, ale zatez od vlaku rozhodne urychluje jejich opotrebeni (prave i ve spojeni s prirodnimi vlivy).

lukas.cihel

lukas.cihel | 9. 01. 2011, 12:20:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> Arrioph no vzdyt ano... a klidne muze jit i o stredy... a i v obycejnych rychlicich si clovek uz nesedne... ja jezdim celkem casto a celkem deees

SSBN

SSBN | 9. 01. 2011, 12:17:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> Arrioph zkus si projít nejakou málo používanou železniční vlečku a pochopíš.

Na zátěž jsou dimenzované, to problém není. Potíž je v zamrzající vodě ve spárách, přívalových deštích, půdní erozi...

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 12:17:46

> nejakyclovek
proc nezachrani? kdyz bude vic spoju, tak prece nebudou tak nacpany.. !2!

otazka je, jestli je na tolik spoju kapacita na trati.

nejakyclovek

nejakyclovek | 9. 01. 2011, 12:15:44 | více příspěvků | napsat uživateli

to ze sou vlaky precpane myslim firma SA moc nezachrani, kdyz prakticky na jedno a totez nadrazi prijede vlak ve stejnem case, akorat jine barvy:)

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 12:14:28

> SSBN
ale prosimte..
zarostou, to jo, ale poruseni svrsku koreny.. to bych fakt nerekl, ze bude vyznamny problem.

tak treba ty mosty nebudou tak trpet na dest a vitr jako trpi na namahani od projizdejicich souprav..

nejakyclovek

nejakyclovek | 9. 01. 2011, 12:12:29 | více příspěvků | napsat uživateli

ja myslim, ze udrzovat vlak, kterym jede 10 lidi denne je totez, jako udrzovat silnice, kde projede 10 aut denne... tak ze to smysl ma....

SSBN

SSBN | 9. 01. 2011, 12:11:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> Arrioph za 2 roky zarostou vegetací, která kořeny rozruší kolejový svršek.

Údržba se neodvíjí až tak od dopravní zátěže, ale od působení přírodních vlivů (počasí, eroze...)

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 12:10:57

> lukas.cihel
zase neprehanej s tim tydnem. to je mozna u pendolina v patky a nedele.. !638!

SSBN

SSBN | 9. 01. 2011, 12:09:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> DavianThule na některé druhy doprav je železnice vhodnější (a třeba tranzitní doprava kamióny je zvěrstvo).

Stát nedoplatí zbytek. Platí to kraje, které mají na léta dopředu dané částky. Oni tedy mají peníze a za ty nakupují obslužnost. Když v důsledku výpadku zisků cena vzroste, peníze od kraje se nezmění a výsledkem bude, že nakoupí méně obsluhy.

lukas.cihel

lukas.cihel | 9. 01. 2011, 12:09:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Alespon na zeleznici bude nejaky konkurencni boj...a uz ted jsou ty hlavni trasy vytizene tak, ze clovek si musi kupovat listek tyden predem aby se vubec vlezl takze jsem jen pro

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 12:05:52

> SSBN
to se jako ta ocel a beton za dva roky rozpadnou? !2!

problem by mohl byt u nejakych mostu / propustku / tunelu, ale tech zase neni tak moc a kdyz se po nich nejezdi, nepotrebuji tolik udrzby.
a jeste teda prejezdy s PZZ, ty zpravidla podlehnou najezdu magnetu.

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 12:05:28

> SSBN
No, do důsledku je to pravda !1! Druhá věc ovšem je, že silnice je mnohem praktičtější, protože po ní může jezdit i MHD, zatímco po kolejích auta pojedou asi dost těžko.

A navíc: to že SA dostane povolení provozovat drážní dopravu jako "konkurenci" pro ČD, co je na tom špatného? Pro konzumenta nic, jen se některé vlaky vymění za lepší, hezčí a možná i čistší (dovedu si představit, že do soukromého vlaku by mohl být přístup třeba pouze střízlivým atd.).
ČD to možná (jak vyhrožují) použije jako záminku ke zrušení těch nejméně rentabilních tratí, stát doplatí zbytek (jako vždy) a všichni jsou spokojení !1!

SSBN

SSBN | 9. 01. 2011, 12:02:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> Arrioph bez údržby je za 2 roky trať nepoužitelná a její zprovoznění se už nevyplatí. Takže po 2 letech se vytrhají koleje, dokud se k nim dá ještě dostat. Pak zarostou a jsou ztracené i ty

SSBN

SSBN | 9. 01. 2011, 12:01:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> DavianThule !102! tak on to někdo využívá, ale nezaplatí náklady. A je to stejné jako tvrdit, že do vesnice o 100 lidech není opodstatněné opravovat silnici, protože ty náklady se nikdy "nevrátí". Nevrátí, ale je to základní infrastruktura, která by měla být udžovaná a fungující. Od toho ten stát snad je

uživatel eliminován | 9. 01. 2011, 11:59:05

> SSBN
zastaveni udrzby jo, to je jasny, ale pokud tu trat nerozeberou hnedocesi nebo ten prostor nebude nekdo potrebovat na nejaky dalnicni privadec, tak se nic rusit nebude..

nejakyclovek

nejakyclovek | 9. 01. 2011, 11:58:06 | více příspěvků | napsat uživateli

i zastaveni dopravy na trati znamena pro tu trat desetitisicove polozky na udrzbu, pokud neni oficialne zrusena.
jezdit autem rozhodne neni srovnatelny s jizdou busem nebo vlakem a vyjde o 100 procent draz.
navic ma dnes auto kde kdo a podle toho to taky tak vypada...

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

vlakstaťspozdenipředstavatemujasnopraxescientpersonálagencyslevaregiojetfictionblbostztrátastudentvěcztp

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑