Diskuze a otázky - Kulturistika..Fitness..

úvodní strana | aktualizovat | dolů

mr_proper

mr_proper | 8. 05. 2007, 19:07:06 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Ahoj..chtěl bych vědět váš názor na Cell-Tech Hardcore lreatin...jestli je to věrohodne nebo pouze chyačka na lidi..ale pište vážně jen ti kteří s tím mají nějake zkušenosti anebo alespon o tom něco ví..děkuji..

http://muscletech.prirodnileciva.cz/celltech-hardcore-kreatin-2040g+dp40372/

reagovat

Cell-Tech Hardcore lreatin

V anketě hlasovalo celkem 15 uživatelů

V diskuzi je 70 příspěvků a shlédlo ji 1127 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:45:45

Skaare: V tý druhý části máš určitě pravdu, v tý první si myslím, že ne.

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:44:56

Hovno klinická studie na každýho čllověka to působí jinak!! Nějací medici se můžou jít zahrabat!1360!

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:44:19

freeman:pul roku to je nic....!5!

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:44:04

freeman_

Půl roku je dost, pokud si už předtím sportoval viz. můj případ.. Jinak je to také dost, dkyž třikrát týdně japlníš injekční stříkačku na dva mililitri omnadrenu či jiné sračky, ale pokud jedeš na přírodě, tak to je málo!

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:43:15

Je to přirozená součást těla,je to aminokyselina. Zhruba 70-kg člověk má denní potřebu 2 g kreatinu. Jestliže budeš mít vyváženou stranu, pak je zajištěn jeho dostatek. Zdrojem je maso, ryby a živočišné produkty obecně. Takže vegetarián je v podstatě nepříjímá. Během klinické studie došlo při denním užívání 25 g kreatinu, v rozmezí cca týdne, zvýšení hmotnosti o 0,6-1,5 kg.

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:42:56

morrisecek

Vyser se na odměřování, nasyp tam toho tolik aby to bylo dost hustý , čím víc toho tam nasypeš tím líp!1423!

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:41:27

já nevím buším do toho furt ale nic není vidět ... :-(( možná půl roku je chvilka ale možná by něco mohlo být vidět... nechám si asi poradit od trenéra v buchárně ..

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:39:53

Skaare: mas recht !5!

Skaare

Skaare | 8. 05. 2007, 19:38:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Tenhle kreatin nebo jinej - všechy fungujou na stejným principu, i když tenhle třeba rychlejc. Tvoje svaly začnou zadržovat vetší množství vody, tj. budeš si připadat větší a silnější, a bude ti připadat že to fakt funguje. Ale tenhle "růst" nestojí na reálnym základě, je to jenom voda, a jak to vysadíš tak efekt zase pomine.

Jak už ti řekla spousta jinejch lidí v tomhle topicu, hlavě dost a často jíst, a pokud chceš nějaký suplementy tak proteiny nebo amina - ty ti totiž opravdu pomáhají protože urychlujou regeneraci svalů po tréninku.

m.zivn

m.zivn | 8. 05. 2007, 19:37:56 | více příspěvků | napsat uživateli

kup sii radši ty bílkoviny od tý firmy, nevim jak na koho ale když to bereš 2 denně tak nabereš dobře

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:37:28

Omlouvám se za vstoupení do ryze mužské diskuze, nicméně, pokud chceš vědět, co je to kreatin, můžu Ti dát základní informace. Studuji chemii a biochemii, tak o tom něco vím.!1187!

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:37:20

když už sem semka vběhl..jak byste odměřili 2 gramy prášku když na to nemáte mini odměrku a nemáte ani váhu... je to třeba taková ta lžička ještě menší než kávová??:o)

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:35:50

Skaare Souhlasím!! Všechny druhy Creatinu se okamžitě při styku s H2O mění na bezcenné chemické látky, které sou k ničemu možná necelých 10% ze 100 zadrží v těle minimum vody při kterém se cítíš, že si nabral svalovou hmotu, ale ejhle není tomu tak!!

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:35:50

Skaare Souhlasím!! Všechny druhy Creatinu se okamžitě při styku s H2O mění na bezcenné chemické látky, které sou k ničemu možná necelých 10% ze 100 zadrží v těle minimum vody při kterém se cítíš, že si nabral svalovou hmotu, ale ejhle není tomu tak!!

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:33:14

tiger!1256!!1424!

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:32:55

t.corey 08.05.07 19:20 více od t.corey

mr prope=děkuju..nasypat k tomu amina,proteiny a pořádně vše dodržovat.a výsledek se jistě dostaví

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:31:11

mr_proper: preci jenom pokud chce radu na nejaky supplement, tak je taky dobry aby jsi dal nejaky udaje o sobe, taky by se mohlo stat ze by jsi mohl byt nejaky zacatecnik a chces co nejryhleji nabrat a pri to mas velke mezeri treba v treningu v jidelnicku...

vlk_vodni_jsem

vlk_vodni_jsem | 8. 05. 2007, 19:28:04 | více příspěvků | napsat uživateli

hehe předevčírem jsem si ho obědnával!904! ale neznám ho tak jako ty

ps:když kreatin tak pro všechny!1027!

mr_proper

mr_proper | 8. 05. 2007, 19:26:18 | více příspěvků | napsat uživateli

king_tiger-jako infa že beru kreoš atp? tak to jse omlouvám..chci vážně znát pouze názor na tuto pecku:-)

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:25:14

mr_proper: tak v pohode ale tyhle infa jsi mohl napsat uz na zacatku docela dost by se tim vysvetlilo !5!

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:23:49

nn jasny musis dat 100% do vseho do cviceni stravy opocinku a doplnku pak dosahnes toho ceho chtels.a jinak obyc kreatin staji fakt za hovno te jenom zavodni ty novy nevym neco na tom bude ze to bude met lepsi vstrebavani atd..ale musis ty kecy taky brat z rezervou.kreatin by ti mel v prve rade zvysit silu a z toho mas svaly.!764!

mr_proper

mr_proper | 8. 05. 2007, 19:23:24 | více příspěvků | napsat uživateli

king_tiger-já amina a protejny beru..beru i kreatin cirka 2 roky...no a chci zkusit tento..ale asi ho teda vyzkouším..jak napsal t.corey - 08.05.07 19:17

my\slím že tak to je se vším

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:21:58

hm, kdyby byla pravda co tam píšou, beru hned. ale je to nějaká "zaručená" novinka, a nic o tom nevím. často to je jen trik na nezkušené začínajíci cvičence tyhle popisky přípravku. zeptal bych se radši nějakého zkušeného trenera, co ti o tom poví

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:21:25

mr_proper: nevim kolik vazis, ale to zas neni tak dulezity, misto kreatinu ber spis protein a aminokyseliny jak radi Skaare

t.corey

t.corey | 8. 05. 2007, 19:20:19 | více příspěvků | napsat uživateli

mr prope=děkuju..nasypat k tomu amina,proteiny a pořádně vše dodržovat.a výsledek se jistě dostaví

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:20:01

To zadržování vody v těle je de facto jen "vedlejší učinek" formy zpracování kreatinu - monohydrát..

mr_proper

mr_proper | 8. 05. 2007, 19:18:51 | více příspěvků | napsat uživateli

chlapi ale já vím co je a co dělá kreatin.,.pouze se ptám na tento kreatin

mr_proper

mr_proper | 8. 05. 2007, 19:18:15 | více příspěvků | napsat uživateli

t.corey-jo..to je dobrej názor!

uživatel eliminován | 8. 05. 2007, 19:18:10

Opdovědi jsou správné, kreatin zadržuje vodu v těle. Aminokyseliny budujou svalovou hmotu, samozřejmě při zátěži.

mr_proper

mr_proper | 8. 05. 2007, 19:17:34 | více příspěvků | napsat uživateli

jostafa-a vysledky dejme tomu za 1 měsíc?

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

názorchyačkakulturistikačlověkfitnesshardcorezkušenostlreatin

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑