Diskuze a otázky - krestani

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 15:37:10 |

tak znovu, zaclo me to bavit.


konecne rozumna diskuze a nekdo to smazne...

reagovat

V diskuzi je 106 příspěvků a shlédlo ji 1671 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:23:01

> Ajulenka19
nic:) jenom v tom porad nevidim nic pozitivniho:))

panveverka

panveverka | 6. 01. 2010, 16:22:57 | více příspěvků | napsat uživateli

mě je nejbližší buddhismus...cokoliv jsem o tom zatím zběžně přečetl, tak to na mě působí jako sbírka takové "pseudo-psychologie"...takže něco, co se hodí

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:22:50

Tyhle diskuze jsou stupidní. Co se týče církve jako instituce, trvám na tom, že to s vírou nemá nic společného - je to prostě dnes klub se členskými příspěvky a pravidly, nic víc, nic míň. Navíc, křesťanská pravidla jsou relativně benevolentní

Co se ovšem víry týče, je to absolutní věc každého. Je celkem zábavné, že ti největší "siláci", co nikdy v nic nevěřili, se k víře obracejí když jde do tuhého. To je pak každá pomoc dobrá, i ta "z hůry" !1!
Mimochodem, pročpak se nenavážíte spíš do islámu? TO je zvrácenost. Ale na to dnes chybí odvaha, že? !1!

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:22:47

> panveverka
:D no jak myslíš.

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:22:24

> Adelmus
ale staneš se Mormonem jako já !2!

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:21:59

> detik
dík:D co na to chceš říct.Já neberu statistiky,ale svůj názor:)

panveverka

panveverka | 6. 01. 2010, 16:21:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> anatta
mě bylo řečeno, že pokud někdo věří, měl by věřit kompletžně a nejen z části...a když věří kompletně, musí dodržovat všechny ty sbírky bláznivých omezení a nařízení, kteé mu akorát omezují osobní rozvoj

Adelmus

Adelmus | 6. 01. 2010, 16:20:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> Ajulenka19 mě je vůbec židovství sympatičtější. kdybych se někdy rozhodnul, že uvěřím, že bůh je, určitě se nestanu křesťanem,nebo muslimem.!2!

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:20:43

> Ajulenka19
> detik
to je podpásovka.Tak asi aby ho mohli oslavovat.Bud rád, že se nedávaj nějaký oběti:D

rozumny kompromis ..

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:19:18

> Ajulenka19
vanoce nejsou jen krestanska tradice.. rekl bych dokonce, ze je to jen z maly casti krestanskej zvyk

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:19:06

> detik
nn, byla to reakce na to proč slavíme vánoce když jsme ateisti..

panveverka

panveverka | 6. 01. 2010, 16:19:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> Ajulenka19
ano dřív se slavily kvůli víře...ale to je docela dlouho neplatí...proto je slavím taky..protože je to aktuálně svátek komerční...a já žiju v roce 2010 a ne v roce 100

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:18:20

!436!!436!!436!!436! http://www.youtube.com/watch?v=GwpxSaKIUOM !436!!436!!436!!436!

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:18:00

> kellenorka
to jsem neřekla.jde o to,že tu lidi píšou, že nevěří lžím.Popírají křestanství.tak jak mužou slavit Vánoce, když nevěří v narození Kristovo?

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:17:41

tady křestan !981!!981!

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:17:11

> dement.
nepsal jsem o vánocích jestli o byla reakce na můj prispevek!5!

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:16:59

> Alc4rohtAr
sem si rikal, ze mi tam neco chybi!2!

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:16:49

> Adelmus
dobrej nápad.Jinak- taky neslavim vanoce.DD

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:16:41

> panveverka
vira je aktualni porad, jen ne ve stary zkostnately podobe..

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:16:27

> Ajulenka19 vanoce se snad slavi kvuli tomu ze nekdo veriv Boha???? vanoce se slavi jako pocta Kristoovi pac se narodil to ma snad znnamenat ze verim v boha???? se mas ptat proc lidi drzej velikonoce spis !620! navic vanoce ani nejsou o nakym duchovnu ale klasicky komercni svatky kdy se lidi tesej na tri dny volna pohadky jak se precpou cukrovim a honi darky a uzaviraj kvuli tomu pujcky bez rozmyslu !620!

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:16:23

jdu koukat an ten film.Díky za vaše názory:)

Adelmus

Adelmus | 6. 01. 2010, 16:16:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> Ajulenka19 už tři roky po sobě je neslavim.. ale přemýšlel sem, že si zkusim třeba chanuku. !1!

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:15:41

> panveverka
jo,ale proč se dřív slavily? no...je to fakt věčný téma.

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:15:24

> anatta
zapomnel si na cigany

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:14:58

vánoce nejsou o víře v boha..

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:14:55

> panveverka
ano, pekne napsany..verit na tisice let starou pohádku, která byla xkrát prepsána pro aktuální potřeby je opravdu síla:)

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:14:22

drogy, buh, hip hop.. nektery temata sou proste nesmrtelny :D

panveverka

panveverka | 6. 01. 2010, 16:14:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> detik
díky za tip...pošlu ten film kamošovi, třeba ho o vyléčí :D

panveverka

panveverka | 6. 01. 2010, 16:12:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> Ajulenka19
vánoce už přece dávno ztratily svou náboženskou povahu...je to ryze komerční svátek...

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:11:29

> Adelmus
zeitgeist taky dobra cast o krestanství, ale religulous jde na to trochu odjinud(trochu se to i doplnuje se zeitgeistem)
http://www.csfd.cz/film/241241-religulous/
já se u toho královsky bavil:)

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

zaclokrestanikonečnádiskuze

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑