Diskuze a otázky - krestani

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 15:37:10 |

tak znovu, zaclo me to bavit.


konecne rozumna diskuze a nekdo to smazne...

reagovat

V diskuzi je 106 příspěvků a shlédlo ji 1667 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 8. 05. 2010, 23:04:23

jsem pohan a jsem na to hrdej!!!!357!

krestanputnik

krestanputnik | 8. 05. 2010, 22:59:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Mužeš milovat bez lasky?mužeš byt uprimny bez pravdy?mužeš mit spusob bez cesty?mužeš žit bez života? ty i ja mi mužeme mit nebo nemit lasku,pravdu,cestu ale Pan Ježiš rekl JA SEM cesta,pravda a život a laska,kdiž maš Ježiše maš i to čim je .........dej mu misto v srdci a uvidiš jakej je Buh vam žehnej :-) Ježiš te miluje !54!

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 17:42:19

> Asuryan muslimove si zas mysli ze krestanstvi je neco jako uchylka myslim ze tyhlencty dve napbozenstvi si nemaj moc co vicitat muslim spacha sebevrazedny teroristicky utok pac si mysli ze se dostane do raje krestan nebo aspon ten co veri v boha zase muze krast tunelovat stat znasilnovat podvadet ublizovat bliznim pak se pujde vyzpovidat a taky si bude myslet ze mu Buh odpustil takze si spis zacinam myslet ze oboje je celkem zvracene.....

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 17:38:15

> Ajulenka19 jak rikam vanoce ztratili kouzlo vanoc uz tady nejde o magickou noc kdy neposkvrnena pana Marie porodila Krista je to pouze pateticky sileny svatek kdy jde halvne o to navarit napict a nakoupit a pak se precpat ozrat a hodit darky do kouta.....!925!

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 17:32:31

nevěřím! věřím v sebe! až až toho "lorda boha" uvidím nebo pošle vzkaz tak možná začnu uvažovat že začnu věřit!881!!881!

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 17:29:35

pa :D a barva bude růžová :D zdar !2!

Adelmus

Adelmus | 6. 01. 2010, 17:28:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> dement. tak domluveno. tak zatim pa. !1121!

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 17:23:40

> Adelmus
jj to je v pořádku, na plantážích když budou makat :D
mnohem horší je vysvětlovat si to takhle-s ženskejma nesmíme, ale chlapečky můžem :D
množensktví je fajn, s tim můžu jen souhlasit :D

Adelmus

Adelmus | 6. 01. 2010, 17:18:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> dement. chlapci jou od toho aby pracovali na plantáží, přece !1!
ovšem trvám na mnohoženství. !1302!

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 17:13:32

> Adelmus
haha budem krást nápady kněžím, vegas by šlo :D když ovečky platí :D
ale doufam, že malý chlapečky necháme bejt, kněží nemaj zas tak super nápady vždycky :D

Adelmus

Adelmus | 6. 01. 2010, 17:08:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> dement. hmm, beru na vědomí.. až budu mít vytvořený malý společenství, dám vědět. ( pojedem za jejich prachy do Vegas !2!)

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 17:04:14

> Adelmus
nevada je fajn, tam se i ztratí hodně lidí tak zvaně bezestopy !2!
určitě adelmus z otranta, protože můžeš lakovat, že pocházíš, vlastníš, vedeš atp :D
když budeš Otrantský tak to vypadá jako příjmení !2!

Adelmus

Adelmus | 6. 01. 2010, 17:00:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> dement. tak Nevada, nó.. tam to půjde. !331!
jen nevim jaký si mám zvolit "umělecký" jméno, aby budilo posvátnou důvěru. Adelmus z Otranta, nebo Adelmus Otrantský, co myslíš ? !1217!!1350!

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:54:25

> Adelmus
velice netolerantní :D

Adelmus

Adelmus | 6. 01. 2010, 16:51:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> dement. a jsou Mormoni tolerantní, nevíš ? !1217!

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:49:41

> Adelmus
utah je zrovna mormonů, mám tkaovej pocit :D

Adelmus

Adelmus | 6. 01. 2010, 16:47:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> anatta a je pokřtěný. !1250!

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:45:12

> panveverka
krestanem je ten, kdo se za krastana povazuje ;)

Adelmus

Adelmus | 6. 01. 2010, 16:44:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> dement. ono to asi nebude tak těžký. jen zrovna u nás jsou proto špatný podmínky - hustě zabydlená zem ateisty. ale třeba takovej Utah, nebo Nevada. !1363!

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:41:19

> Adelmus
no to asi nikdo kdo se dokáže zamyslet i nad něčim jinym, než co si dá k obědu :D
ale závidim mu, že mu lidi věří, taky bych chtěl svojí sektu !2!

Adelmus

Adelmus | 6. 01. 2010, 16:39:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> dement. !2!

Adelmus

Adelmus | 6. 01. 2010, 16:39:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> dement. já bych neuveřil člověku jménem Joseph Smith, ani za zlatý prase..

panveverka

panveverka | 6. 01. 2010, 16:33:47 | více příspěvků | napsat uživateli

> anatta
když se to vezme takto, tak to už není křestanství, ale jakési náboženství, které má každý vlastní....protože kde je hranice, co všechno musíš dodržovat a co všechno musíš uctívat a co ne? stačí prostě věřít v boha a jednou za 5 let si vzpomenout a pomodlit se, aby se ti v životě lépe dařilo?....to už by pak ze mě byl křestan?

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:33:16

> anatta
dle me si i ten zakladni princip casto odporuje s jejich vykladem

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:31:40

> Adelmus
Joseph Smith měl vidiny a nějakej anděl mu věnoval ty zlatý destičky, to se nedá vyvrátit přece :DDD

jsem slyšel nějakou mormonskou historku, jak ten smith měl ty vidiny, sepsal všechno do tkz. nějaký zlatý bible nebo co a někomu jí dal, aŤ jí hlídá, on se vrátil s tim, že ztratil jeden list, ať se boha znova smith zeptá, co tam má bejt :D
smith teda šel promlouvat, vrátil se a fikaně řekl- bůh se zlobí, že jsem ti to svěřil do ruky, tak mi řekl, že to musím celé přepsat :D
trochu delší a neni tam všechno, ale je to vtipný :D

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:29:20

> panveverka
jn, sem si to myslel, ze ti to rekl nekdo takovej
beznej krestan to az tak vazne nebere. napr spousta vericich co znam se s cirkvi ve spouste vecich neshodnou, vykladaj si veci podle sebe, ale neni to pro ne duvod ji opustit. dulezitej je ten zakladni princip, kterej maj spolecnej

panveverka

panveverka | 6. 01. 2010, 16:27:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> anatta
to nevím...jen jsem psal, co mi o tom jednou vykládal jeden fanatik

Adelmus

Adelmus | 6. 01. 2010, 16:25:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> dement. !102!!102!

to ani za nic.. ti k tomu křesťanskýmu falešnýmu prorokoj přídávaj myslim ještě jednoho - jistě ještě falešnějšího. !2!

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:25:20

> Asuryan
to máš pravdu na to se neodvážim,ale s tou vírou souhlasim.každej věří, když jde do tuhýho.

uživatel eliminován | 6. 01. 2010, 16:24:51

> panveverka
a co je to "verit kompletne" a "dpdrzovat vsechny omezeni a narizeni"? bible muze mit mnoho vyznamu a spousta veci si tam protireci. uz proto nemuze existovat jen jedinej vyklad, natoz jedinej spravej

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

zaclokrestanikonečnádiskuze

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑