Diskuze a otázky - JSEM PRO ZAVEDENÍ TRESTU SMRTI
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 336 příspěvků a shlédlo ji 2409 uživatelů .
předchozí | 0 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | 240 | 300 | další
selyn | 7. 06. 2007, 14:54:39 | více příspěvků | napsat uživateli
MiChaLecKa201 - každej odsouzenej na doživot se do sedmi let pokusí minimálně jednou o sebevraždu. to je statistika, která ti dává za pravdu
D.e.w.i.l | 7. 06. 2007, 14:53:52 | více příspěvků | napsat uživateli
Jak mluvi pravo... mensi zlo je nepotrestat viniky, nez potrestat nevinne... tot mluvi za vse
jindriska | 7. 06. 2007, 14:53:43 | více příspěvků | napsat uživateli
jindrisko: zajimavy je ze pred svym jmenem ma PhDr.
to koukas, co?
není to spíš zajímavé pro tebe?? !205!!205!!205!
uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 14:52:44
Jako doživotí je pro stát nevýhodné,ale myslím že jako trest je to asi zákeřnější než trest smrti !721!Představte si sebe že se dozvíte že už do konece života budetě někde sedět..humus ale tak jím třeba...ale nejhorší justiční omyly-viz.Kájinek!446!!450!
jindriska | 7. 06. 2007, 14:52:43 | více příspěvků | napsat uživateli
selyn: proto rikam, ze sem pro tuhle diskuzy zaujatej - ja takovej pacifista
phdr by snad mohl vědět, že diskuze je podle rodu růže.......... zbytek si jistě domyslíš !688!!688!
selyn | 7. 06. 2007, 14:52:19 | více příspěvků | napsat uživateli
Bossik -
jinak bych byl vsema 10 pro, aby se zavedlo to, ze si na sebe v lochu musis vydělat...zadna televize, zadny ulevy. natvrdo na řetěz a jit nekam makat...jak to maj v Texasu atd...
rád bych tě ještě upozornil, že hlavní funkcí vězení je převychovávat. to znamená pracovat na těch lidech hlavně v tom smyslu, že až je pustí ven, tak by měli umět žít v souladu se společností, což naprostá většina recidivistů neumí, páč ve třiceti maj za sebou 14,5 roku v kriminále. a myslim, že řetězy k tomu nepomůžou
jindriska | 7. 06. 2007, 14:51:42 | více příspěvků | napsat uživateli
don vicmond: teď nevím, jestli ses chtěl vytáhnout, ale být tebou tak raději o tom pomlčím........ vypadáš teď ještě jako tuplovanej blbec
uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 14:51:42
selyn: mno ale prece jen mas dukazy pres DNA atp a nerikam ze vzdycky, ale nekdy jsou stopro dukazy...
a kazdopádně bych prodloužil tresty za všecko...a zadny propouštění za dobrý chování
uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 14:51:04
selyn: proto rikam, ze sem pro tuhle diskuzy zaujatej - ja takovej pacifista!12!
uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 14:50:29
kwacka5: zní to dost zvláštně...hlavně ta nevýhoda je dost nemálá !102!
uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 14:50:03
se zavedením trestu smrti souhlasím, ale nesouhlasím s uvedenými důvody, poněkud iracionální opodstatnění....
selyn | 7. 06. 2007, 14:49:50 | více příspěvků | napsat uživateli
Don_Vicmond - no, z lidi, který sou ochotný zabít člověka se stávaj vrazi. z těch co ne, jenom v případech afektu
uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 14:49:29
jindřiška: No dyk,východní Němci,ty tlustý ostlerský Schweinnkopf,jediný slušný zjevem začínají až od Berlína k móři..a když chce člověk kromě vedle looku i pokecat,tak je lepčí rovnou Trabiho otočit na Gdaňsk..!2!!11!!33!
uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 14:49:02
Já souhlasím...Trest smrti lidem kterym vše prokážou...hajzlové skurvení!969!
selyn | 7. 06. 2007, 14:48:50 | více příspěvků | napsat uživateli
pro všechny zastánce trestu smrti operující s pojmama jako vysoká kriminalita a recidiva:
kdyby u nás zůstal trest smrti, tak by těch 26 (nebo kolik jich je), co sedí na doživotí, bylo popravenejch. jak by to asi snížilo kriminalitu?
uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 14:47:17
ja taky ale zase to ma nevihodu co kdyz ze se spletou a daj to na nekoho co nic neudelal ??!723!
uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 14:47:15
jindrisko: zajimavy je ze pred svym jmenem ma PhDr.
to koukas, co?
wenotek | 7. 06. 2007, 14:46:44 | více příspěvků | napsat uživateli
myslim ze by pravo kazdyho vezne za hodne tezky zlociny melo byt jestli chce trest smrti nebo dozivoti....!1383!
selyn | 7. 06. 2007, 14:46:42 | více příspěvků | napsat uživateli
Bossik -
problém je v tý 100% jistotě. to bysme nikoho nepopravili.
uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 14:45:28
Selyn: hold vyjimka potvrzuje pravidlo. Mouse bych neublizil, ale kokotovi, kvuli kterymu sem musel cist pitevni zpravu bych se pomstil
uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 14:45:09
já jsem pro zavedení trestu smrti v 100% jasnejch a usvedcenejch pripadech...
jinak bych byl vsema 10 pro, aby se zavedlo to, ze si na sebe v lochu musis vydělat...zadna televize, zadny ulevy. natvrdo na řetěz a jit nekam makat...jak to maj v Texasu atd...
jindriska | 7. 06. 2007, 14:44:34 | více příspěvků | napsat uživateli
krom toho, že zakladatele za slušného vůbec nepokládám !620!
Vrabecek.17 | 7. 06. 2007, 14:43:56 | více příspěvků | napsat uživateli
btw druhej bod je upe nejvetsi kokotina jakou sem kdy slysel...!1050!
jindriska | 7. 06. 2007, 14:43:45 | více příspěvků | napsat uživateli
p.s. výzkum o obezitě a život.stylu mě dovedl k myšlence, že levičáci trpí ve větší míře obezitou než pravičáci !685!!685!!685!
předchozí | 0 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | 240 | 300 | další
uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 13:10:32 |
1. Jde o to, že si zde zločinci dovolují více a více zla; znásilňují děti, kradou auta, vykrádají byty, vydírají podnikatele, vraždí na zakázku,..
2. Je třeba zrušit vězení a soud tedy vynese peněžitý vysoký trest nebo trest smrti.
3. Co si mám myslet o mnohokráte trestaném jedinci který, jakmile vyjde z vězení, hned krade a vydírá.
4. Dobrota ke zločinu vede k naší žebrotě.
5. Jenom strach dokáže udržet zlo daleko od slušných lidí, lidí je na světě nadbytek, a pokud jich bude míň, tak to bude jenom k dobru.
6. Čína s veřejnými popravami a mučením má dobré zkušenosti, zajisté nám je rádi předají.
reagovat