Diskuze a otázky - JSEM PRO ZAVEDENÍ TRESTU SMRTI

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 13:10:32 |

1. Jde o to, že si zde zločinci dovolují více a více zla; znásilňují děti, kradou auta, vykrádají byty, vydírají podnikatele, vraždí na zakázku,..
2. Je třeba zrušit vězení a soud tedy vynese peněžitý vysoký trest nebo trest smrti.
3. Co si mám myslet o mnohokráte trestaném jedinci který, jakmile vyjde z vězení, hned krade a vydírá.
4. Dobrota ke zločinu vede k naší žebrotě.
5. Jenom strach dokáže udržet zlo daleko od slušných lidí, lidí je na světě nadbytek, a pokud jich bude míň, tak to bude jenom k dobru.
6. Čína s veřejnými popravami a mučením má dobré zkušenosti, zajisté nám je rádi předají.

reagovat

V diskuzi je 336 příspěvků a shlédlo ji 2408 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 15:17:00

just me...a to, když někdo někoho zabije..vezme mu život, tak to by se nemělo trestat smrtí? To je docela na hlavu ne? ZAvedla bych to hned...myslim, že by si to hned každej před tím incidentem rozmyslel !843!

selyn

selyn | 7. 06. 2007, 15:16:11 | více příspěvků | napsat uživateli

jindriska - je zajímavý, že tahle statistika je stejná všude na světě, plus mínus. ať je trest smrti nebo neni, ať je společnost vyspělá, jak chce.

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 15:15:03

jj plně s tebou souhlasim...a nebo by nebylo špatný řezat zlodějům prsty...nebo rovnou celý prsty !1421!

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 15:14:54

ahoj hele nevim jak to berete vy ale urcite by se ve vyjimecnych pripadech, kdy se na 100% urci vinik ktery udelal bestialni zlocin mel vyslovit trest smrti.... takze sem pro... ale opravdu jen ve vyjimecnych pripadech.

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 15:14:14

Selyn: s tím souhlasím, a vím že na tohle mám až moc radikální názory, ale k čemu tydle individua jsou? bez urážky, ale mozna by bylo načase, aby se lidem, s určitou nižší inteligencí zakázalo mít děti, resp meli urcity omezení.... NEvim presne v který zemi, ale nekde to maji. Protoze bohuzel vetsinou kriminálníci jsou jak rikas lidi s nižší inteligencí....

ddan2

ddan2 | 7. 06. 2007, 15:13:55 | více příspěvků | napsat uživateli

co se zase stalo ? takovyhle diskuze se objevuji nejcasteji po tom co se stane nejaka lokalni okresni 'gangsterka' (vetsinou na severu cech :))

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 15:13:15

Jindriska: jednotlivec je vzdycky zrnko pisko v nejakym systemu. Me docela nasralo, kdyz si psala, ze je to muj boj a ze sem slaboch (nebo neco takovyho), ze se nechci smirit s tim, ze mi nekoho brutalne, jentak, zavrazdej a jeste je za to neodsoudi (se vsema dukazama).
V realu bych asi nebyl gentlman

jindriska

jindriska | 7. 06. 2007, 15:12:27 | více příspěvků | napsat uživateli

selyn: když si popojedeš níže, tak jsem jim tu dala statistiku z r. 2006, kde samozřejmě vedou domácí zabijačky a ne nějací cizí gauneři a sexuální devianti....... ty lidi ti tady argumentujou kriminálkou Las Vegas, no.... !385!!385!!385!

selyn

selyn | 7. 06. 2007, 15:12:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Mike_Noks - tak ještě jednou. kdyby těch pár lidí, co sedí na doživotí (několikanásobní vrazi, jak říkáš) byli mrtví, čemu by to pomohlo. ušetřil by se zlomeček rozpočtu, ale vzniklo by nebezpečí nenapravitelný chyby

selyn

selyn | 7. 06. 2007, 15:10:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Bossik - myslim, že efektivnější by bylo, zajistit, aby se ty lidi v tom vězení naučili, jak se žije ve společnosti. podle statistiky neni problém kriminality vražda, těch je minimum a ze tří čtvrtin sou to tzv. domácí zabíjačky, tedy vraždy v afektu. většinu kriminality dělaj recidivisti. to sou prostě defa s IQ 80, co celej život chodil jenom z pasťáku do pasťáku a z krimu do krimu. vo mu sice v base psycholog vysvětlí, že by už neměl krást a když ho poušťěj, on ví, že by neměl krást a chtěl by nekrást, jenomže do tejdne zjistí, že to neumí a neni nikdo v týhle vyspělý a bohatý společnosti, kterej by mu s tim píchnul. tady nás tlačí bota. trest smrti ani práce v base tohel nevyřeší

jindriska

jindriska | 7. 06. 2007, 15:09:32 | více příspěvků | napsat uživateli

selyn: to je nové vyjmenované slovo......asi něco jako sysel ale - sel + disku !688!!688!

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 15:08:59

všem zastáncům trestu smrti-je to populismus a ani to není podle úmluv EU možný!!naštěstí.....

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 15:08:46

a první bys měl jít na řadu ty...nikdo nemá právo brát druhým život a i když jsou případy, kdy by si to ti lidé fakt zasloužili, je to hnus, fuj....kdyby to fungovalo, tak by tě někdo nasral, ty bys řekl, že ti něco udělal a poněvadž nevina se vždycky dokazuje hůř než vina, tak by ho rovnou zabili, to je fakt hovadina, kolik je už teď případů, kdy na sebe kdysi skvělí přátelé nebo partneři háží špínu a jsou schopní zajít opravdu daleko...

jindriska

jindriska | 7. 06. 2007, 15:08:19 | více příspěvků | napsat uživateli

vicmond: a já ti vysvětlila, že tvoje iracionální názory nemůžou vést k hodnotné diskuzi........... je to systém pro všechy a ne pro tebe....... neberou se ohledy na individuální potřeby, ale nadindividuální....... ach jo, jestli se chceš bavit o svém životním osudu, tak si na to založ diskuzi, neboj, že bych ti do ní vlezla !385!!385!

Mike_Noks

Mike_Noks | 7. 06. 2007, 15:06:13 | více příspěvků | napsat uživateli

Rozhodně ano, jsou zločinci, kteří se nikdy nenapravý, no spíž většina:) a nevidím důvod proč by měly dožívat za naše daně a navíc stejně několikanásobní vrazy jsou co do užitečnosti a smyslu života k ničemu, ano může nastat justiční omyl nicméně může byt utvořena jistá komise a ta by musela souhlasit všehlasně, popravdě řečeno myslím že u některých případu je to jasné a neni o čem debatovat.

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 15:06:13

schvalne, neres

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 15:05:55

selyn: dobrý, možná že jo... ale uznej že je to u nás stejne dost mírný...nehlede na to že tak 80% oprostředku platej danovy poplatníci.... pekne at si vydelaj sam na sebe...nebude makat, nedostane zradlo... možná nehumání, ovšem oni se jak lidi nechovali !5!

selyn

selyn | 7. 06. 2007, 15:05:34 | více příspěvků | napsat uživateli

diSkuSy

co to proboha je?

selyn

selyn | 7. 06. 2007, 15:04:53 | více příspěvků | napsat uživateli

stačí se nad problematikou víc zamyslet a zdržet se emotivní výkřiků do tmy o trestu smrti pro ty hajzli a zjistíte, že tenhle institut neni zrovna to, co by nám chybělo ke snížení kriminality ani k ničemu jinýmu, než k legálnímu ukojení krvežiznivosti sociopatický části veřejnosti

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 15:04:31

selyn: taky sem ji hned na zacatku vysvetlil, co sem zazil a ze se na tuhle problematiku divam dost zaujate. Kdyz jsem se zeptal, co by delala na mem miste, tak zaslala fakt stupidni odpoved.
Takze mele porad to same dokola. Ja uzavam diSkuSy a ne nadavani

oomega

oomega | 7. 06. 2007, 15:02:23 | více příspěvků | napsat uživateli

znasilnuji deti, kradou auta!16!!16!!16!

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 15:00:42

Jsem zásadně proti... nikdy nelze vyloučit justiční omyl a pak se stáváš vrahem...

selyn

selyn | 7. 06. 2007, 15:00:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Don_Vicmond - mně teda z průběhu diskuze nepřišlo, že by zrovna jindřiška byla ta, která by nevěděla, co napsat

selyn

selyn | 7. 06. 2007, 14:58:40 | více příspěvků | napsat uživateli

Bossik - tak ti doporučuju navštívit blok vyjímečnejch trestů na Mírově. budeš mít o tom úplně jinou představu. žádnej náhradní domov. celej život v medvědovi, dvě hodiny denně vycházku v plotě cupitáním se svázanejma nohama a rukama za dobrý chování, jinak max. lepit pytlíky.

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 14:58:20

ja se fakt nestydim, ze mam "vejsku". U me se inteligentni clovek neschyluje k urazkam, kdyz nevi, co ma napsat.
Takze papa Jindrisko

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 14:58:06

Jsem pro zavedení trestu smrti pro středo a vysokoškoláky, co v jedné větě dokážou nasekat pět hrubek. !31!

jindriska

jindriska | 7. 06. 2007, 14:56:36 | více příspěvků | napsat uživateli

k vysokoškolákovi by se ale více hodila nějaká intelektuální hrubka !762!

jindriska

jindriska | 7. 06. 2007, 14:55:30 | více příspěvků | napsat uživateli

tak já určitě čekala na to, až tu začneš prznit češtinu !608!!608!!608!

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 14:54:57

Michalecka - tjn souhlasim...podle me kajinek je nevinej, jelikoz kdyby delal to co mu vsecko přišívaj, tak davno byl nekde v prdeli na bahamách....

jinak doživotí, jasný, ale u nas v tom vezení to mas podobn domovu, jak pro spoustu lidi co v zivote nic nemaj, rodinu, pratele...a nemusi se o nic starat, vsecko dostane zadara...

pekne si vydelej na sebe ty xindle

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 14:54:45

jindrisku:
jako nejvetsi ubohost na techle diskusssssi je cekat az nekdo napise gramatickou chybu. Ses tupka!796!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 210 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

trestvězenízločlověksmrtzločinžebrotazakázkasoudjedinecautozavedenínadbyteksvětzločinecdítěpodnikateldobrotadalekomámastrach

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑