Diskuze a otázky - Co si myslíte o změně klimatu?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 08:30:54 |

Mění se klima nebo nemění jak je to podle vás?

reagovat

Změní se klima nebo ne?

V anketě hlasovalo celkem 4 uživatelů

V diskuzi je 30 příspěvků a shlédlo ji 587 uživatelů .

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 11:40:17

Meni ale v radech 1000let a ne ze dne na den takze to neresim...

vlk-honzi

vlk-honzi | 7. 06. 2010, 11:38:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io: No, pokud je ledovec dostatečně nad vodou (tedy ta jeho cca 1/9), tak jeho roztáním se "rozleje do oceánů" - k mírnému zvýšení hladiny asi dojít může ...

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 11:10:48

> pietrosss

mě by trochu zajímal v porovnání s táním ledovců, takový archimédův zákon.. člověk by i řekl, že se s hladinou stane.. em, prd.)
Tání ledovců, může tak maximálně způsobit změnu cyrkulace mořských proudů
.

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 11:10:20

odjete na rivieru tam je krasne!721!!721!!811!

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 11:06:52

> Honzin77

To s tebou souhlasím! Každopádně to beru až jako "sekundární" problém, jelikož nejdřív se musí dojí k nahromadí srážek, které způsobí, třeba v aktuálním případě, výbuch sopky.. a bůh ví, co ještě způsobilo povodně, které mají přídomky stoletá, pětisetletá. Každopádně vliv člověka můžeme asi vypustit.)
.

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 11:03:57

Kazí to můj menštruačný cyklus...
a mení se exponenciálně...topením ledovců na Antarktidě se mění výška mořských proudů v daném místě, co ovlivní ostatné proudy a tím i klímu..
možná pro někoho novota a někdo se to učil v školce:)

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 11:02:01

> mar.io no to máte i pravdu samozřejmně mě také pobavil nedávno nějáký článek ohledně globálního oteplovaní nějáký chlap tam psal že má teplo rád i když bude 50 !1358!

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 10:55:16

jaka zmena dela to ta sopka na riviere bylo krasne 25 stupnu!721!!721!

Honzin77

Honzin77 | 19. 05. 2010, 10:54:30 | více příspěvků | napsat uživateli

mar.io: No, nektere vlivy cloveka se ya druhou stranu projevuji velmi citelne. Viz vyznamne snizovani retencnich schopnosti krajiny a povodne. Za povodne posledncih let pochopitelne nemuze jen to, ze kurvime krajinu, ale napomaha to tomu. Schopnost krajiny vazat vodu od nas dostava na prdel...

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 10:51:39

Spíš je lidí všude jak sraček. je jasný, že se nedá porovnat doba, když byla miliarda a půl lidí a teď, když je 7 miliard. To stačí abyy si příroda uprdla, jak to dělala po celou existenci planety a hned jsou mrtví a idioti v tom vidí apokalypsy. Ostatní prostě ví, že lidi jsou rizlezlí všude.

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 10:48:06

> Lubanick

ono je to možná taky tím, že vlivy, které souvisejí s erozí půdy, způsebené člověkem se neprojeví.. ani okamžitě a v některých případech ani na postiženém místě.
Jinak, i když s minimální informační váhou a spíš s přídomkem fantasy, mě jeden večer před spaním pobavil výkřik z konspiračních článků, kdy CERN přispívá svou činností k zemětřesení v latinské americe.))
.

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 10:26:14

> mar.ioAno jistě v tom souhlasím ale je smutné že se k tomu lidi staví jako by to bylo jedno a přitom bez planety nedokážou žít

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 10:21:36

> mar.io
Přesně. Málokdo ví, co je výroba solárního waferu za svinstvo.

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 10:19:05

> Honzin77

spoustě lidem je to hlavně jedno! Stavá se z toho umělé téma, přes ty všechny regulace a pobídky na staně druhé..
nicméně většina surovin na tyhle hovadiny se získává dosti neekologickoéu cestou a to nemluvím o něčem takovém, jako je pak následná, nedej bože, recyklace
.

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 10:12:40

> Honzin77
Jistě, to je jejich věc, já nikomu neříkám co si myslet, ať si kupují eko žárovky a prťavá auta !1! Jejich problém.

Honzin77

Honzin77 | 19. 05. 2010, 10:10:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Icedrake: A spousta lidi si mysli neco jineho, v tom je ta potiz !2!!2!!2!

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 10:04:00

Stejně si myslím že vliv člověka je naprosto nepatrný a zanedbatelný na celkové klima - tedy průměrné teploty a tak. Kácení sice škodí (škodí?) ale klima je hlavně závislé na solárním cyklu. Tak proč "šetřit" když si planeta stejně dělá co chce.

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 10:02:28

.
vliv člověka na změnu klimatu se uvádí i přes uhlikovou stopu, kterou má ČR vzhledem k obyvatelstvu jednu z nejhorších na celém světe (cca 15., nevím teď přesně)
Ale se sobeckým úsudkem podotýkám, že to nenji podstatné, jelikož jak poznamenal > vlk-honzi, příroda se s tím dokáže vyrovnat. A to i přes to, že jí člověk hází pod nohy větve z těch všech pokácených pralesů, aj..
.

DeNdiSeNkaA

DeNdiSeNkaA | 19. 05. 2010, 09:56:19 | více příspěvků | napsat uživateli

jj mění se pořád, ale člověk to jen urychluje

Honzin77

Honzin77 | 19. 05. 2010, 09:51:03 | více příspěvků | napsat uživateli

A globalni problem to byt muze..a velky !5! Zalezi na tom, jestli se lidstvo dokaze adaptovat a jestli to dokaze dostatecne rychle a hladce !2!

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 09:47:48

> Krutovladce také souhlasím ale de fakto máme spousta vynálezů a spousta věcí které mění vše nikdo asi neumí vypočítat kdyby tu nebyly moderní vynálezy zda by se tu měnilo také či ne a zda by to bylo rychlé či pozvolné jako ted takže ono do jisté míry s tím v podstatě ani zelená energie určitě nic nezmůže i když bude auto jezdit na vodík

vlk-honzi

vlk-honzi | 19. 05. 2010, 09:48:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> Icedrake: No upřímně, že by lidstvo dnes nemělo na klima vliv ... skoro už bych řekl, že má. Od regulace toků, přes ozonové plyny, ... a kdovíco ještě. Je spíše otázka, jestli má příroda dostatečně silné regulační mechanismy, kterými "to přetlačí".

Honzin77

Honzin77 | 19. 05. 2010, 09:46:49 | více příspěvků | napsat uživateli

Jinak k tematu: Klima se prokazatelne meni a clovek k tomu svym dilem prispiva. Jak moc, to je sporne a nikdy se to nepodari nejspis zodpovedet s absolutni jistotou.
Vzhledem k tomu, ze CR ma na jendotku HDP dvojnasobnou spotrebu energie nez vetsina statu kolem nas, energii setrit urcite muzeme a je to v nasem vlastnim zajmu, bez ohledu na to, jestli to ma na klima vliv nebo nema...

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 09:39:17

> Honzin77
Já vím. To byla jen nadsázka... vyznělo to lépe než "staré žárovky" myslím - prostě všechny ty symboly té stupidní zelené manie.

Honzin77

Honzin77 | 19. 05. 2010, 09:38:58 | více příspěvků | napsat uživateli

Icedrake: Katalyzatory se do aut nezacali montovat kvuli CO2, na ktery nemaji de facto vliv ale kvuli oxidum siry, dusiku a podobnym vecem!5!

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 09:15:34

Klima se samozřejmě mění, ale přirozeně. Rozhodně se nemění vlivem lidstva, takže můžeme vesele dál používat vidlicové osmiválce bez katalyzátorů.

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 09:13:31

> Krutovladce
Souhlas.

Gegfa

Gegfa | 19. 05. 2010, 09:11:49 | více příspěvků | napsat uživateli

je to parada konecne prichazi ta zkaza a vyhuby to debilni lidstvo co napachalo za svoji existenci mraky skod

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 08:57:52

Souhlas, klima se menilo a menit bude... Nevidim to jako superglobalni problem...

uživatel eliminován | 19. 05. 2010, 08:46:38

Klima se mění furt, to jen lidi se nedožívaj takovýho věku, aby to postřehli.


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

klimazměna

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑