Diskuze a otázky - Čipování dětí

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 27. 10. 2010, 23:00:17 |

Anička se ztratila. Není to první ani poslední dítě, které se ztratilo a ztratí. V souvislosti s tím se opět rozhořela debata, zda by, v rámci bezpečnosti, bylo vhodné děti čipovat, tak, aby rodiče vždy věděli, kde děti jsou. Co vy si o tom myslíte?

Můj názor: Nikdy, nikdy, nikdy. Když pomineme, že jde o porušení lidských práv (které dítě samozřejmě má už od narození), zabránilo by to vývoji důvěry rodič-dítě a v důsledku pak i rozvoji dítěte samotného, které by vždy bylo "pod dohledem", jako v románu 1984. Vůbec si nedovedu představit, co by to s psychikou dítěte udělalo, ale určitě nic dobrého.
A vítě, co je nejhorší? Tohle:

Anketní otázka: Nechali byste své dítě očipovat?

Ano: 4889
Ne: 9317

reagovat

V diskuzi je 239 příspěvků a shlédlo ji 3749 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 13:43:05

dítě není pes... ono stačí, aby rodiče dávali na své děti pozor...

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 13:36:06

Tak na jednu stranu by to třeba pomohlo, třeba v tom případě Aničky, ale jinak souhlasím s těmi lidskými právy, které má člověk od narození a že by to bylo porušování.. Ale dobrý by bylo třeba to čipování pouze do 10 let např..

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 13:13:11

> M-Cristiane
čoveče nechci ti kazit radost,ale mas to nejaky pomotany, carovy kod (psany) jako takovy bez ctecky neni aktivni, aby si nekdo neco tetoval a bylo to sledovatelny trebas s druzice!299!
TO si pletes s obchodem napr drogerii kde je kod na vonavce a pod kodem je spirala, ktera je aktivni a na tu reaguje detekcni brana za pokladnou.

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 12:47:04

ne!920!cipovat lidi je primo dabelske!907!

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 12:19:12

> Koza_rohata
Přesně tak. Tohle jsem přesně měl na mysli.

Koza_rohata

Koza_rohata | 28. 10. 2010, 12:10:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Ne, tohle není řešení, je to jenem prachsprosté zbavování osobní svobody.... už mobily nám zcela změnily život, nedovedu si představit co by dělaly čipy!!!
Každé dítě má právo poznat záškoláctví (a pod.), a nemyslím to nijak ironicky!

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 11:58:36

Ono k tomu čipování stejně nakonec dojde - protože taková příležitost vydělat miliardy prostě v tomto státě nemůže zůstat nevyužita.

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 11:57:47

Vy nějak automaticky předpokládáte, že "čip" je něco jako miniaturní vysílačka či mobil.

Jenže to tak není, funkčnost čipu je srovnatelná spíš třeba s čárovým kódem.

Takže by možná stačilo, kdyby se dětem nechalo vytetovat na rameno rodné číslo !2! - užitečnost by byla zhruba stejná a stálo by to o desítky miliard méně.

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 11:53:29

Tak až se budou děti čipovat, třeba pod kůži v ruce, na místě zmizení najdeme alespoň useknutou ruku !1093!!1424!

domaciputka

domaciputka | 28. 10. 2010, 11:48:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Čipovat se má vše - od motorů aut, přez psi, až po děti....!5!

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 11:46:03

Co jsme roboti??... a příjme to tělo nekdy né,...a i kdyby co když by pak ti unosci dětí přišli na zo jak ten čip vyndat???

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 11:45:49

A kde by ten čip byl? Já jen abych věděl, až budu unášet dítě, jestli s sebou mám nosit škrtítko a řezat nožičku nebo ručičku.

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 11:42:47

> DavianThule Kdo by to platil stát??,..

A stejně si myslím že by to bylo zbytečné

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 11:42:00

No nevím,bylo by to těžký rozhodnutí,nikdy nevíte jestli se vám ztratí i vaše dítě!1190!,ale zas přijde mi to nenormální aby dávali do děcek nějaké čipy!1413!

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 11:41:45

> maruska-1982
!20! A jak to souvisí?

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 11:39:38

Koho se to má týkat jen dětí boháču?? nebo i obyčejných chudých dětí??

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 11:22:09

Asi bych to řekla takhle :D .já vůbec nevim jak to funguje noo :D ale to nevadi :D ale tak očipovat dítě...tak leda do nákýho toho roku..:) ..potom si myslim že to je zbytečný :D

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 11:14:16

> Senky
Ten příklad není špatný, jen je třeba užít analogii a to v tom smyslu, že akce vyvolá reakci pachatelů. Pokud se pachatel bude bát zatčení nebo odhalení, bude dělat drastičtější kroky,než kdyby se nebál.

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 10:44:45

> DavianThule
???!944! nechapu souvislosti ale to je jedno !944!
chapes ze diteti nebudu davat zadny elektricky kliky a podobny nesmysly co by mely skodit,a vytvaret jakousi obranu a odpor, nybrz by jen INFORMOVALY, takze to davas spatny prisklad jeste nekde z JAR.

A hlavne se uz opakuji , jsem taky proti celoplosnemu cipovani. Vsechno bych si resil individualne co ani nikdo nezna.;)

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 10:27:02

Ajo,pardon. :D

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 10:13:59

> Senky
Ohledně té "brutality pachatele" ti dám jeden příklad z reálného života. Pro černochy je typický jeden trestný čin: carjacking, tedy ozbrojené přepadení auta. V JAR se to rozmohlo natolik, že si majitelé aut začali montovat různé pomůcky, třeba elektrické kliky, nebo tak. Výsledkem bylo, že tohle vláda zakázala, protože to způsobilo dramatický nárůst brutality přepadení. Jinak řečeno, pachatel rovnou střílel. Takže ano, zavedení čipů může mít vliv na brutalitu TČ.

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 09:53:29

Budu proti čipování lidí v jakémkoliv věku, sic je to silně zneužitelné.

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 09:50:21

ArtificialGod - ne, vesmirni lide nas chrani pred jestirky - ti cipuji :)

ASTAR VAS VSECHNY SMACKNE! :D

_Fredy_Kruger_

_Fredy_Kruger_ | 28. 10. 2010, 09:44:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> Senky
hm, to jsme zde za stejnym ucelem :)

taky rikam, ze do tela urcite ne, ale je... mas pravdu, neprisel si polemizovat, tak se mej pekne ;-) fuu

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 09:40:54

> _Fredy_Kruger_
ja jsem se neprisel polemizovat o tom kdo koho kde jak prepadava, jen jsem chtel rict nazor na cipy, do tela NE. A jine mozne alternativni varianty ANO, aspon si myslim ze je to slusny napad jak zabranit a pohlidat dite v dopolednich hodinach do cca 15ti let veku napriklad. tot vse. Az budu mit dite budu o tom uvazovat. Kazdy si chceme ubranit jakkoliv svuj majetek a sve potomky. ;)

_Fredy_Kruger_

_Fredy_Kruger_ | 28. 10. 2010, 09:36:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> Senky
chces rict, ze se deti jenom ztracej sami a nebo je prepadavaj uchylove?
hmm.....

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 09:35:52

Jooo, ocipovat, a pak treba rovnou vencit na voditku.
!486!

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 09:34:59

a nebo dite zabalit do rusiveho materialu hm trebas alobalu co !511!

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 09:33:37

> ArtificialGod
ne ne, ocipovali nas jesteri!!! a to prave proto, ze vesmirnym lidem nikdo neveri. !24!

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 09:33:35

> _Fredy_Kruger_
jasny tu ma kazdy uchyl ihned po ruce a jde po tom hnedka v parku,svlika ho okamzite do naha,ukaz cipy, ze to ditko nestaci zmacknout ani kouzelne tlacitko na hodinkach "jsem v nebezpeci" jojo

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dítěrodičporušeníčipovánírámecrozvojsouvislostvývojnarozeníčipovatdůvěranázorbezpečnostdůsledekdebataaničkaprávo

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑