Diskuze a otázky - Čipování dětí

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 27. 10. 2010, 23:00:17 |

Anička se ztratila. Není to první ani poslední dítě, které se ztratilo a ztratí. V souvislosti s tím se opět rozhořela debata, zda by, v rámci bezpečnosti, bylo vhodné děti čipovat, tak, aby rodiče vždy věděli, kde děti jsou. Co vy si o tom myslíte?

Můj názor: Nikdy, nikdy, nikdy. Když pomineme, že jde o porušení lidských práv (které dítě samozřejmě má už od narození), zabránilo by to vývoji důvěry rodič-dítě a v důsledku pak i rozvoji dítěte samotného, které by vždy bylo "pod dohledem", jako v románu 1984. Vůbec si nedovedu představit, co by to s psychikou dítěte udělalo, ale určitě nic dobrého.
A vítě, co je nejhorší? Tohle:

Anketní otázka: Nechali byste své dítě očipovat?

Ano: 4889
Ne: 9317

reagovat

V diskuzi je 239 příspěvků a shlédlo ji 3743 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

vlk-honzi

vlk-honzi | 12. 11. 2010, 12:40:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> spider_vt: Tak těch 1,5m bych chtěl v Rumunsku vidět ... ale je to jedno - tyhle čísla si pamatuji, že operátoři celkem otevřeně přiznali už před lety. Jestli mě někdo je schopen sledovat s přesností na metr, nebo dvacet už moc roli nehraje ...

Hiipooo.....

Hiipooo..... | 12. 11. 2010, 11:04:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Zní to strašně..Byl bych proti..

Toverak

Toverak | 12. 11. 2010, 11:04:02 | více příspěvků | napsat uživateli

predevsim by meli davat VELIKEJ POZOR NA SVE DETI RODICE!!!!!! A CO SE TYCE CIPOVANI?????prosim pekne: holej nesmysl,POLITICKY je kazdej chytrej,az kdyz se neco stane??,to je dost ubohi,nemyslite???VLADA SI NEUMI PORADIT SAMA SE SEBOU A DRUHE BY CHTELI POUCOVAT????TEN VCEREJSI ROZHOVOR O CIPOVANI TO BYLO DOST TRANY!!!!!SROVNAVAT PSI Z DETMA?????TAK TO UZ JE KATASTROFA!!!!!MYSLIM ZE TOHLE TEMA JESTE CHVILI POTRVA,ALE MAM DOJEM ZE JE DOST POLITICKA NESMYSLNA A DOST VYBOCUJICI Z REALITY.NASCHLEDANOU.

uživatel eliminován | 12. 11. 2010, 11:03:00

Ale taky tam, pánové, včera říkali, že každý, kdo dítě unese se takovýchto věcí, které povedou k nalezení, zbaví jako první....

spider_vt

spider_vt | 12. 11. 2010, 10:58:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> mokoza: to je úplně jedno, jestli máš norm. mobil nebo dětskej s předplacenou kartou...na systému vyhledávání se nic nemění, nebuď naivní...

uživatel eliminován | 12. 11. 2010, 10:57:52

ANO.

uživatel eliminován | 12. 11. 2010, 10:56:25

spider_vt 12. 11. 2010, 10:53:43

To je jeden z důvodů, proč se už 10 let držím předplacenky !2!

uživatel eliminován | 12. 11. 2010, 10:55:34

Ten, kdo upřednostňuje svoje bezpečí před svobodou, si nezaslouží ani jedno. A taky ani jedno mít nebude !1286!

spider_vt

spider_vt | 12. 11. 2010, 10:53:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> vlk-honzi: nevím kde žiješ, ale podle mobilu tě najdu s přesností na 1,5m (kdekoliv v Evropě)

a k otázce - jednou budete mít všichni svoji štěnici pod kůží a ani vám to nepřijde!1417!

DejSiFackuFracku_II

DejSiFackuFracku_II | 12. 11. 2010, 10:51:47 | více příspěvků | napsat uživateli

vzhledem k tomu že dneska ma každy telefon a da se snadno najit tak bych to tak nehrotil a myslím že čipovani dětí by bylo dobre

vlk-honzi

vlk-honzi | 12. 11. 2010, 10:47:37 | více příspěvků | napsat uživateli

Ne, děkuji - je to kruté, ale v životě prostě vždy budou situace, kdy by to možná pomohlo (Anička), jenže ta cena za to by IMHO byla příliš velká.
Ale k zamyšlení - každý kdo má zapnutý mobil je "očipován" ... jeho pobyt lze lokalizovat s přesností na desítky metrů mimo město stovky metrů ...

Kouzelnice

Kouzelnice | 12. 11. 2010, 10:36:07 | více příspěvků | napsat uživateli

Nikdy.

uživatel eliminován | 12. 11. 2010, 10:31:20

Kdo se včera díval na Soukromá dramata, tak tam byla zmíněna problematika čipování. Čipovat lidi moc dobře nejde z důvodu etických překážek.

uživatel eliminován | 29. 10. 2010, 10:54:21

> kubula1492
> Nuclear_Blast
> Korrax

Ale pánové, víte co je na tom nejhorší? Takové ty postoje "stejně se tam dopracujeme". Nedopracujeme, není to žádná historická nutnost, pokud bude dost lidí proti tomu. V 18. století taky věřili, že monarchie tady budou na vždycky a že se stejně nic nezmění - a kde jsme teď...

uživatel eliminován | 29. 10. 2010, 10:53:23

> DavianThule to existuje...tak to je hnus!

uživatel eliminován | 29. 10. 2010, 10:52:13

čipovat?blbost. dobrá diskuze ;)

uživatel eliminován | 29. 10. 2010, 10:51:52

> Geminni-e
Když se ztratí dítě v obchoďáku, nebudeš mít lokátor po ruce, ne? V horách - dejme tomu. Ale kolik dětí se ztrácí ročně v horách?

uživatel eliminován | 29. 10. 2010, 10:42:07

> jigorro1
a jak to jde poznat? !638!

uživatel eliminován | 29. 10. 2010, 10:41:10

Mít děti napíchlý na matrixu? Kravina

M.-.A.-.R.-.I-a-N

M.-.A.-.R.-.I-a-N | 29. 10. 2010, 10:41:08 | více příspěvků | napsat uživateli

Nechat se očipovat ještery z pekel??! Aštare! Do útoku proti čipové totalitě!! :D

uživatel eliminován | 29. 10. 2010, 10:40:02

Čipovat děti??? Úplná blbost. Ale někdo by měl už začít přemýšlet, jak tyhle "lidi" izolovat od zbytku společnosti. Že jsou "jiní" je většinou poznat už od dětsví...

Korrax

Korrax | 29. 10. 2010, 10:39:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> DavianThule

Máš pravdu a ještě horší než to, že by tě kontrolovali v dětství rodiče je to, že by tě díky čipu kontrolovali v dospělosti státní úředníci a už jsme někde na úrovni Matrix..

Nuclear_Blast

Nuclear_Blast | 29. 10. 2010, 10:37:41 | více příspěvků | napsat uživateli

Přesně tak, žádné čipování... jenže smutné je to, že na to stejně jednou v budoucnu dojde!61!
viz. úryvek z jednoho článku .... nové „elektronické“ občanské průkazy vydávány (od roku 2012), budou to primárně jen plastové kartičky bez jakéhokoli čipu (a jen se „strojově čitelnými údaji“). Zájemcům pak bude možné (za příplatek, odhadem ve výši 500 Kč) vydat i verzi s čipem.

uživatel eliminován | 29. 10. 2010, 10:33:00

> DavianThule
No nevím jestli je tohle pravda, nebo kde si tohle četla, ale ty čipy se spojováním s Aničkou. aby někdo dali dětemu sledovací čip kvůli Aničce, aby se rodiny cítily lépe,takových dětí se na světě v Čr ztrácí denně to jenom v bulváru tomu věnují větší pozornost a budou psát dále že se ztrácejí v KOlíně a pod, Olomouci, únos spekulace:
1984 se my nelíbí, ale my se tam stejně vypracujeme.
Oni ty čipy jsou všude jenom néé v lidech.
Moc se my tomu nechce uvěřits těmi lidmi, ale věřím že se najdou lidi, kteří budou pro a o těch se bude psát.!20!

uživatel eliminován | 29. 10. 2010, 10:30:53

samozrejme, ze absolutne NE!

Geminni-e

Geminni-e | 29. 10. 2010, 10:16:36 | více příspěvků | napsat uživateli

To je podle mě 50:50.. Ty čipy by měla mít třeba jen policie - i když tento názor je pro mě dost šok.. Rodiče kdyby nemuseli vědět kde jejich děti jsou a co dělají aby jim to nebránilo rozvíjet důvěeu rodičů a tak, ale v případě únosu, ztráty, nebo tak.. Asi bych byla pro, ale aby čipy byly požity jen v případě výše uvedeného.. Koukni se, třeba ztáta na horách, nebo když se ztratí malinký dítě ve městě. stačí v obchoďáku, viděla sjem to zoufalství maminky na vlastní oči..

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 14:03:44

S čipama nesouhlasím, ale souhlasím aby pedofil šel do krimu na 20let, minimálně. A kastrace je na místě ihned.

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 28. 10. 2010, 14:00:49 | více příspěvků | napsat uživateli

!876! já bych vás očipoval všechny, aby bylo vidět, co děláte za průsery !876!

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 14:00:43

> -stepz- nebo si to zařídit tak, aby skončili v práci tak, že můžou své děti vyzvedávat ze školy...

uživatel eliminován | 28. 10. 2010, 13:49:44

> marqetka
třebas si pořidili chůvu co, kdyz jsou porad v praci!904!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dítěrodičporušeníčipovánírámecrozvojsouvislostvývojnarozeníčipovatdůvěranázorbezpečnostdůsledekdebataaničkaprávo

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑