Diskuze a otázky - Čím nahradit Kapitalismus?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 16:35:50 |

Problémem současných mocenských systémů které končí na ..ismus (kapitalismus, socialismus, feudalismus, fašismus,atd)je vybírání vysokých daní, nebo zde byly nucené práce bez odměny, a následkem je to že mocenský systém nefunguje. Ideologie nesmí parazitovat na lidu jakýmkoli způsobem, ideologie musí být svobodným obchodem ve kterém je přirozená konkurence a možnost volby spolupráce s ideologickým systémem.
!12!

reagovat

Čím nahradit Kapitalismus?

V anketě hlasovalo celkem 2 uživatelů

V diskuzi je 77 příspěvků a shlédlo ji 1857 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

42.nitram

42.nitram | 1. 08. 2015, 12:18:23 | více příspěvků | napsat uživateli

idealne otrokarstvi.. !735!!937!

EL.pH

EL.pH | 1. 08. 2015, 11:23:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> JefreyTorreto
A jaký nový režim by sis tu představoval?

JefreyTorreto

JefreyTorreto | 1. 08. 2015, 11:22:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> GiulioAntonioSantori tak tak vsechno by to chtelo zacit od znovu bez minulosti , to by byla nejlepsi reforma soucastneho rezimu a mozna by se lidem zilo lepe

uživatel eliminován | 1. 08. 2015, 09:53:00

taky s těma bejvalejma STBáky souhlasím. ale soudruh ještě zapomněl na komunisty, jejich přisluhovače atd. jo a taky je třeba, aby jim byl zabeven majetek a výnosy z něj plynoucí, který získali v souvislosti se svým členstvím v KSČ (STB) atd.

EL.pH

EL.pH | 1. 08. 2015, 08:21:45 | více příspěvků | napsat uživateli

S těmi STBáky a SSMčleny má ten kluk pravdu, to zas jo.

JefreyTorreto

JefreyTorreto | 31. 07. 2015, 21:45:29 | více příspěvků | napsat uživateli

chtělo by to taky se zbavit součastných úředníků , soudců , politiků , bývalích stbáků a ssm členů kteří dnes jsou ve vrcholné politice

Aquarius30

Aquarius30 | 30. 07. 2015, 19:24:04 | více příspěvků | napsat uživateli

No jistě !485! My ti to řekneme a ty zhrábneš Nobelovou cenu !1286!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 30. 07. 2015, 18:58:30 | více příspěvků | napsat uživateli

Fuj, zeleninou ať ho nenahrazujou, to radši zmrzlinou.

42.nitram

42.nitram | 30. 07. 2015, 18:05:04 | více příspěvků | napsat uživateli

kapustou nebo brokolici, a spetkou mletyho cesneku !54!!937!

EL.pH

EL.pH | 30. 07. 2015, 16:26:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> People who dismiss the unemployed and dependent as ‘parasites’ fail to understand economics and parasitism.
> A successful parasite is one that is not recognized by its host, one that can make its host work for it without appearing as a burden.

Druhá věta tedy dokazuje, že jste "neúspěšní parazité"? !638!

radegast321

radegast321 | 30. 07. 2015, 13:52:40 | více příspěvků | napsat uživateli

Ekonomika založená na zdrojích
https://www.youtube.com/watch?v=RSvjijYkQG0

uživatel eliminován | 30. 07. 2015, 08:50:41

Učili nás o lepším řádu komunismu!1278!

JefreyTorreto

JefreyTorreto | 30. 07. 2015, 07:00:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Nahradil bych bo novym spravedlivim ekonomickym systemem neco noveho by to potrebovalo

radegast321

radegast321 | 19. 07. 2015, 17:16:21 | více příspěvků | napsat uživateli

"People who dismiss the unemployed and dependent as ‘parasites’ fail to understand economics and parasitism. A successful parasite is one that is not recognized by its host, one that can make its host work for it without appearing as a burden. Such is the ruling class in a capitalist society"

radegast321

radegast321 | 13. 08. 2014, 22:49:37 | více příspěvků | napsat uživateli

další fáze vývoje nastane až budou ve věští míře nahrazovat lidskou prácu stroje.To pak vznikne systém kdy bude mít bezpodmínečně každý právo na důstojný život-ať má prácu nebo ne.Ono to existuje už dnes v podobě životního minima apod. Jiná podoba budoucnosti by byla ta, že by v rámci efektivity kapitalismu byl každý kdo nepracuje popraven.To by bylo ekonomičtější než je zavírat za krádeže, loupeže apod.

radegast321

radegast321 | 13. 08. 2014, 22:44:19 | více příspěvků | napsat uživateli

kapitalismus je mrtvý...minimálně ten ve smyslu vraždění dělníků, práce dětí, absence práv...

uživatel eliminován | 17. 11. 2012, 11:56:56

...Představme si, že by vše zde vlastnil stát, a stát by i zaměstnával všechny lidi na celé planetě, nikdo by zde nemohl podnikat jakýmkoli způsobem, jaký by byl následek globální byrokratické centralizace?...

Myslím, že výsledek by byl celkem jasný - uvnitř té organizace jménem "stát" by probíhal kapitalismus zcela bez pravidel !2!

SSBN

SSBN | 17. 11. 2012, 00:38:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> evzen-onegin jestlis to slyšel, tak seš čuně a koukáš na prasárny

uživatel eliminován | 17. 11. 2012, 00:34:58

> evzen-onegin
tutovej Babica!2!

evzen-onegin

evzen-onegin | 17. 11. 2012, 00:32:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
to jsem někde slyšel , z čeho to je ?

SSBN

SSBN | 17. 11. 2012, 00:30:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Dejte tam hříbky. Jestli nemáte doma hříbky, dejte tam jakýkoliv houby. A jestli nemáte houby, tak tam nedávejte nic.

evzen-onegin

evzen-onegin | 17. 11. 2012, 00:22:17 | více příspěvků | napsat uživateli

Důvodem pro zakládání diskusí na toto téme , je zjevná absence dostatečně fyzicky namáhavé práce , kterou kdybys dělal , tak nemáš sílu k založení diskuse . Navrhuji nucené práce v uranových dolech na 3 roky .

Jestli můj návrh projde a bude odsouhlasen minimálně desítkou uživatelů LST , tak si pro tebe ty netáhlo příjdem .

Níže přikládám pro tento účel vyhotovený podpisový arch a vyzývám ostatní ke zvážení uvedení svého autogramu .

Podpisový arch :
souhlasím s výše uvedeným .... jméno .... podpis ...datum podepsání

A máš to hele !20!
!1350!

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 21:37:37

> jack.lupino
Představme si, že by vše zde vlastnil stát, a stát by i zaměstnával všechny lidi na celé planetě, nikdo by zde nemohl podnikat jakýmkoli způsobem, jaký by byl následek globální byrokratické centralizace? Došlo by k tom že by byl každý státním zaměstnancem, a důležitější než práce, by pro něj bylo chodit na zbytečné školení nebo schůze, a vyplňovat zbytečné papíry, zboží a služeb by byl nedostatek, navíc by došlo k tomu, že by zboží bylo drahé a nekvalitní, stejně tak by byli nekvalitní a drahé i všechny služby, byla by zde přísná cenzura a narůstala by spotřeba drog.
!11!!11!!11!!11!!11!

42.nitram

42.nitram | 16. 11. 2012, 21:27:58 | více příspěvků | napsat uživateli

zkusil bych tymian nebo oregano.. !703!!937!

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 19:51:35

> quagmire Může být nefalšovaný a místní.

quagmire

quagmire | 16. 11. 2012, 19:36:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> salamalejkumaklobas Už tam je.

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 19:31:08

Vepřová hlava na Hrad.

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 19:22:25

Vepřovou hlavou..!435!

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 19:09:12

Co to meleš, to je slátanina, že jsi tam vyblil všechno a udělal z toho omeletu a znovu to sežral.

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 18:27:31

zakysanou smetanou

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

systémideologiekapitalismusnásledekobchodproblémismussocialismuszpůsobvolbakonkurencespoluprácemožnostodměnafašismusprácefeudalismuskonecvysoká

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑