Diskuze a otázky - Čím nahradit Kapitalismus?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 16. 11. 2012, 16:35:50 |

Problémem současných mocenských systémů které končí na ..ismus (kapitalismus, socialismus, feudalismus, fašismus,atd)je vybírání vysokých daní, nebo zde byly nucené práce bez odměny, a následkem je to že mocenský systém nefunguje. Ideologie nesmí parazitovat na lidu jakýmkoli způsobem, ideologie musí být svobodným obchodem ve kterém je přirozená konkurence a možnost volby spolupráce s ideologickým systémem.
!12!

reagovat

Čím nahradit Kapitalismus?

V anketě hlasovalo celkem 2 uživatelů

V diskuzi je 77 příspěvků a shlédlo ji 1854 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 2. 08. 2015, 15:10:51

PS: jsi už v ČR a pokud ano, tak jak dlouho?

uživatel eliminován | 2. 08. 2015, 15:06:32

nesouhlasím s tebou. možná takto to funuje v pokrokové Číně!2! a nebo v bájené Severní Koreii, ale tady jsme v ČR. V zásadě souhlasím se vším, co jsi napsal, ale vidím problém jinde. A tím je ten, že ještě někteří lidí v ČR neumí ovládat PC. A tedy nebylo by možné, aby volili pomocí počítače. A to ještě nezmiňuji rádoby argument "odborníku" z ministerstva, kteří tvrdí, že to není možné a teď se podrž, protože by nebylo možné zajistit kontrolu voleb a, že by např. děti hlasovali za starší rodiče atd.... No... co na to říci, ti lidé mají volební právo (způsobilost k právním úkonům),ale nezvládnou volit beze svých dětí...

Můj jediný "argument" proč, i ty papírové je opravdu ten, že znám lidi, kteří opravdu neumí zapnout PC. A je mi jasné, že toto by byl (bude) hlavní argument, proč nevolit elektronicky. I když fakticky jde o to, že plno mladých, kteří voilt nechodí by najednou začali volit a to by ČSSD nevyhovovalo.

mar.io

mar.io | 2. 08. 2015, 13:13:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> současně s možností elektronických voleb by ještě několik let (cca 20) musely paralelně probíhat papírové volby.

neni duvod. Nove obcanky uz v sobe maji zaneseny heslo pro komunikaci s uradem. A pro lidi, kteri z nejakych duvodu nemaji pristup k internetu, tu muzou byt mobilni terminaly (ktere budou obchazet nemocne, vezne, atd.), nebo, klasika, na kazdem obecnim urade (nebo poverenem miste) je uz dneska nejaky pocitac, kam by zbyli lide mohli dojit.

A pokud bychom opravdu chteli volebni ucast, slo by to osetrit i danovym odpoctem... kdy samozrejme z vlastniho zarizeni by byl vyssi (kazda volba by mohla generovat kod - kde by se mohl "vypujceny" terminal otisknout)

proste to chce jenom par cisarskych vynosu, ktery tyhle podminky srovnaji (viz nove obcanky, nebo el. podpis) a uvedou do faze 2.0

uživatel eliminován | 2. 08. 2015, 12:06:07

souhlasím, elektronická volba (pokud by to byl dobře technicky provedené) by bylá dobrá. problém je, že na zodpovědném ministerstvu to úředníci blokují. a taky vláda ČSSD nechce, aby to bylo možné, neboť se jí to nehodí. jinak já osobně jsem pro elektronické velby. problém je,že současně s možností elektronických voleb by ještě několik let (cca 20) musely paralelně probíhat papírové volby.

mar.io

mar.io | 2. 08. 2015, 10:04:43 | více příspěvků | napsat uživateli

referenda, volby, urady - prece elektronicky, ne

ale spis nez to, resp. jeste pred tim, by to opet chtelo zavest petiletky

uživatel eliminován | 2. 08. 2015, 09:36:36

a kolik jsi za posledních cca 21 let zaplatil na daních a kolik jsi od státu dostal peněz ať přímo nebo nepřímo prostřednictvím nějakých "služeb", že si troufáš tvrdit, že stát je tu od toho, aby to zaplatil? uvědomuješ si, že stát vlastně žádné peníze nemá, a že peníze s kterými hospodaří jsou ukradené v souladu se zákonem někomu jinému, který si ji vydřel?

EL.pH

EL.pH | 2. 08. 2015, 09:06:07 | více příspěvků | napsat uživateli

To by asi bylo dost peněz. !499!

JefreyTorreto

JefreyTorreto | 2. 08. 2015, 08:59:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> GiulioAntonioSantori od toho je tu stát na který lidé platí dané tedy by na to byl rozpocet;)

uživatel eliminován | 2. 08. 2015, 08:11:31

a kdo by ta referenda platil? nebo ty jsi ochoten ze svého uhradit veškeré náklady na realizaci toho referenda?

JefreyTorreto

JefreyTorreto | 1. 08. 2015, 23:23:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> EL.pH souhlasim

EL.pH

EL.pH | 1. 08. 2015, 23:23:04 | více příspěvků | napsat uživateli

Češi nejsou národ, který by byl připravený na podobné rozhodování v referendech.
Stačí se podívat na to, jak se snadno dali koupit za bibišovu koblihu. !638!

A odvolatelnost tupým davem = nemožnost přijmout jakékoliv nepopulární, ale nutné, opatření. !638!

JefreyTorreto

JefreyTorreto | 1. 08. 2015, 23:12:21 | více příspěvků | napsat uživateli

Rozhodne by tu měla být zastupitelská demokracie tzv že si lidé v referendu sami zvolí kandidáty do vlády která bude odvolatelna lidmi , a lidé by se podílely na chod státu zas pomocí referenda a kde ale nebude určeny % účasti chce to skutečnou demokracii ne jako teď

JefreyTorreto

JefreyTorreto | 1. 08. 2015, 23:01:44 | více příspěvků | napsat uživateli

No ono spise nejde o režim jako o politiky pokud tu je kapitalismus a ve vládě je stbak tak se tu nic od minulého režimu nic nezmění :D

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 1. 08. 2015, 21:18:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Co je opak kapitálu ? Bída ? Tak bude bídaizmus.

mar.io

mar.io | 1. 08. 2015, 13:10:04 | více příspěvků | napsat uživateli

(rika se, ze jeden technicky obor vyprodukuje 4 prac. mista ve sluzbach... a tam bych toho delnika asi taky zaradil. Takze tu pujde asi o stejnej parazitismus, jako u nejakyho toho zdemonizovanyho kravataka. Ostatne obe skupiny maji sve monterky, zejo.))

EL.pH

EL.pH | 1. 08. 2015, 13:02:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> GiulioAntonioSantori
Nestavím se do žádné pozice.

mar.io

mar.io | 1. 08. 2015, 13:01:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> JefreyTorreto: a co kdyz kapitalismus doda stroj, kterou tu tvou praci nahradi. Nebude to lepsi. Mohl bys pak delat neco jineho

uživatel eliminován | 1. 08. 2015, 12:56:23

> EL.pH

ano, je mi jasné, proč to píšeš. a proč se stavíš do této pozice.... ale stačí se podívat na tu soudruhovu "rétoriku" a je ji jasný, že se tím velmi dobře bavíš. uvědom si, že ty tu ničíš nové dělnické hnutí, které si nejspíš bere za vzor tu nesmyslnou "zdrojovou ekonomiku" či jak to ten "Fresco" nazývá.

EL.pH

EL.pH | 1. 08. 2015, 12:53:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> GiulioAntonioSantori
Nechápu, o čem to mluvíš. Žádnou legraci si z něj nedělám.

uživatel eliminován | 1. 08. 2015, 12:51:53

> EL.pH

hohoho, ano, ano. ty se jen pátáš. to mi je jasný !2! ale stačí si přečíst, co nám to tu soudruh píše a každému musí být jasné, že si z něj slušně řečeno děláš legraci. tady souhruh pěkně papouškuje, co mu kluci v dílně říkali a musím říci, že to asi říká bez chyby a ty .... no tfuj. !2!

EL.pH

EL.pH | 1. 08. 2015, 12:49:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> GiulioAntonioSantori
Já si z něj legraci nedělám.

uživatel eliminován | 1. 08. 2015, 12:49:22

> JefreyTorreto

jak jsi došel k přesvědčení, že ty na někoho pracuješ? tedy myšleno na toho, kdo nežije z přerozdělení.

uživatel eliminován | 1. 08. 2015, 12:48:40

> JefreyTorreto

víš, co fakticky znamená slovo "kapitalismus" a co je jeho podstatou? pokud ano, tak to uveď. docela mne to zajímá.

uživatel eliminován | 1. 08. 2015, 12:47:45

> JefreyTorreto

a jak by jsi si to tak nějak představoval? jak by vypadal ten systém?

uživatel eliminován | 1. 08. 2015, 12:46:42

> EL.pH
přestn si z něj dělat legraci!5!

EL.pH

EL.pH | 1. 08. 2015, 12:43:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> JefreyTorreto
A kam by ta pracovní síla mizela? !499!

JefreyTorreto

JefreyTorreto | 1. 08. 2015, 12:42:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Omlouvam se za preklep Mobil mi nahradil slovo :D

JefreyTorreto

JefreyTorreto | 1. 08. 2015, 12:40:25 | více příspěvků | napsat uživateli

Tady jde o to ze na vas kravataky my pracujeme ale za chvily nebudete mit pracovni silu jelikoz tu mzdy jsou bidne , ale vlastne budete not ukacka, bulhary madary a cikany :D ale myslim ze to tak bude tak za 30 let jestli se stim neco neudela

EL.pH

EL.pH | 1. 08. 2015, 12:39:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> JefreyTorreto
A to je tedy jaký režim?
Takový, který by ti prostě dával spoustu peněz?

JefreyTorreto

JefreyTorreto | 1. 08. 2015, 12:36:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> EL.pH je jasne ze spatny rezim kde neni neco v poradku jednou padne jasny prklad feudalismus , socialismus , ale I kapitalismus byl kvuly nespokojenosti porazen , soucastny rezim bude tez porazen driv nebo pozdeji , predstavuji si rezim ve kterem bych jako manualne pracujici clovek nezil z vyplaty do vyplaty

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

systémideologiekapitalismusnásledekobchodproblémismussocialismuszpůsobvolbakonkurencespoluprácemožnostodměnafašismusprácefeudalismuskonecvysoká

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑