Diskuze a otázky - ČEŠI JSOU VE VATĚ....???

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 08:35:42 |

http://www.zvedavec.org/komentare/2008/08/2721-vlada-se-nam-vysmiva-do-ksichtu.htm?PHPSESSID=tvkbno5arrlg0i5e5fakv68df2

na tomhle odkazu je položena velmi zajímavá otázka...

co vy na to?

reagovat

jak se díváte na 150 mil. pomoci gruzii?

V anketě hlasovalo celkem 30 uživatelů

V diskuzi je 59 příspěvků a shlédlo ji 1167 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:15:37

náhodou Srbský nebo Ruský systém vzdělávání je na vyšší úrovni než v USA nebo západní evropě a hlavně není tolik elitářský. Rusové nebo Srbové i ti mladí vědí kde je ČR, naopak jejich vrstevnící v západní evropě si myslí že ČR je v Rusku nebo v jugoslávii a v USA se vysokoškolští studenti ptají jestli v čr žijí opice a jaké se zde pěstuje tropické ovoce.

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:14:51

DanielWise: Ona ta debata nema spatnou pointu (takze za ni dekuju), ale neni stastne pojata otazka. V podstate, chapu ze se lidi na Gruzii zlobi. Kdyz se Slovensko v roce 1992 trhlo, taky tam Ceskoslovenske tanky nevjely udrzet stat. Saakasvili to pochopitelne posral, take se to proste resit neda. Ovsem rusove tomu nasadili korunu. USA se prikloni vzdy pri prvni prilezitosti na opacnou stranu nez Rusko, coz v ramci stale trvajici studene valky (i kdyz teplejsi nez zacatkem 80.let) neni nic co by jednoho prekvapilo. No ale v Gruzii ted nejde vubec o to kdo a proc. Ty lidi jsou v hajzlu a je docela zadouci je udrzet v Gruziii. Nevim jestli nekdo z vas slysel o gruzinsky mafii, ale kdyz nebudou vedet co se zivotem tak lehce sklouznou k tyhle alternative.
Jestli jeste muzu tak jen malou poznamku k EU. Vzhledem k tomu, ze uroven cesky politiky je vazne zalostna, tak jsem toho nazoru, ze urcity DOHLED nam prospeje. Nebudem mit sice vsechny zakony site na miru. Jenze on MIra ani Jirka nam ty zakony na miru taky nesije a sijou s nima vsichni certi :) ztrata suverenity je to kazdopadne, ale otazka je jestli to neni nakonec dobre. Ale to ukaze az cas.

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:14:42

zajímavý článek...opravdu

orbital-HA

orbital-HA | 23. 08. 2008, 09:11:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> ROSSIAN
lol, prej civilizované, možná kulturní ano, to se najde všude pár talentů !2!

_Mr.Profit_

_Mr.Profit_ | 23. 08. 2008, 09:11:27 | více příspěvků | napsat uživateli

moc dlouhý

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:11:23

jinak zvědavec je dobrý odkaz, jsou tam objektivní informace, jinak ještě velmi objektivní a pravdive jsou britské listy, naopak mf dnes, nebo LN je příkladem nehorázné mediální manipulace.

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:07:42

ano to je pravda, naše vláda je typický příklad mafiánské vlády provázané s organizovaným zločinem, což je typické pro rozvojové země, akorát si u nás vzali maskota do vlády - pana knížete švarcenberka jako pozlátko. Jinak je jasné že si tato vláda bude rozumnět se sobě rovnými, proto podporuje hrdlořezy a mafiány v kosovo a psychopata Saakašvilliho, zatímco civlizované a kulturní země typu Ruska nebo Srbska nesnáší.

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:04:39

!514!

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:03:47

cesi sou ledatak v hovne a ne ve vate!969!!1195!

KIIV

KIIV | 23. 08. 2008, 09:03:21 | více příspěvků | napsat uživateli

nic zvlastniho... obcasnejma gestama se snazi nase vladnouci mafie predstirat ze je snad i civilizovana... vsak to znate.. pod svicnem je nejvetsi tma tak se snazi zapalit tu svicku

orbital-HA

orbital-HA | 23. 08. 2008, 09:02:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> DanielWise
jaká ztráta suverenity? však je to samej převlečenej komouš ve vládě, je jedno jestli modrej nebo oranžovej a hlavně nejsme a nebudeme Švýcarsko , co jako ztratíme, když jsme nikdy neměli? !5!

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:00:00

!1351!

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 08:58:49

Zásadně nesouhlasím: Gruzínské vedení samo první rozpoutalo konflikt, a ta pomoc není určená pro gruzínský lid, ale další vyzbrojování tamních žoldáků a geril proti Rusku, ČR je přece oddaný patolízal us neocons, o nic jiného tam nejde.

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 08:58:39

Power-mind: souhlasim s tebou!2!

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 08:55:30

> morbid_angel
ok, respekt... k lisabonské smlouvě... v globálním pohledu to vidím jako nutnost
v osobním pohledu jsem silně proti, absolutní ztráta suverenity státu... viz severoamerická unie a Amero..((

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 08:53:53

...jak tak koukám, tak většina návštěvníků je pravidelným čtenářem idnes a kouká na televizní noviny... v tom případě dovolte lehký upgrade Vašich dostupných informací... třeba tohle by Vám mohlo ten pohled na celou situaci lehce objasnit...
http://www.czechfreepress.cz/site/?p=1067

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 08:53:40

!1066!!1066!!1066!!1066!

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 08:52:51

DanielWise: nechci se poustet do diskuze, ktere by nebrala konce. Ptal ses na nazor a ja odpovedel, a nemyslim si, ze bych ho musel obhajovat. Zadny stat neni dostatecne daleko. Svet se za poslednich 50 let hodne zmensil. Romska komunita je neco uplne jineho. Stejny problem resi Norove s pakistanci. Nemci s Turky, Francouzi s .... atd ....Lisabonska smlouva by mohla v mnohem pomoci.

DonFucker

DonFucker | 23. 08. 2008, 08:49:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Bylo by to jen gesto!357!

orbital-HA

orbital-HA | 23. 08. 2008, 08:48:57 | více příspěvků | napsat uživateli

tak stačí asi druhej odstavec "Když už chtějí naši dobrodinci pomáhat gruzínskému agresoru," , to psal nějakej blbeček !2!

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 08:46:16

> morbid_angel
já Ti nevím.. z logického pohledu by nám nějaká Gruzie měla být ukradená s těmi starostmi které tady v ČR máme...

Guidance

Guidance | 23. 08. 2008, 08:45:46 | více příspěvků | napsat uživateli

morbid_angel : souhlasim !928!

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 08:45:07

> Power-mind
to bych se nasral snad ještě víc....

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 08:44:29

Totalni populisticka slatanina ... plna hospodskych a ryze cechackovskych argumentu s absenci znalosti zakladu makroekonomiky a plna pokriveneho chapani sveta. Tot muj nazor.

Power-mind

Power-mind | 23. 08. 2008, 08:41:31 | více příspěvků | napsat uživateli

to mužou dat rovnou na romskou komunitu !2!

Hexagon

Hexagon | 23. 08. 2008, 08:37:49 | více příspěvků | napsat uživateli

zaujímavé..vskutku..!1190!

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 08:36:58

wow.. to je fofr v tom čtení)

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 08:36:34

!1250!

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 08:36:34

nejdřív si to v klidu přečtěte...

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

vatačešiodkazotázka

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑