Diskuze a otázky - ČEŠI JSOU VE VATĚ....???

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 08:35:42 |

http://www.zvedavec.org/komentare/2008/08/2721-vlada-se-nam-vysmiva-do-ksichtu.htm?PHPSESSID=tvkbno5arrlg0i5e5fakv68df2

na tomhle odkazu je položena velmi zajímavá otázka...

co vy na to?

reagovat

jak se díváte na 150 mil. pomoci gruzii?

V anketě hlasovalo celkem 30 uživatelů

V diskuzi je 59 příspěvků a shlédlo ji 1163 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

RoBy.SiMeK

RoBy.SiMeK | 23. 08. 2008, 10:12:29 | více příspěvků | napsat uživateli

češi jsou leda tak v cukrový vatě ..... v ničim jinym voe !1187!

orbital-HA

orbital-HA | 23. 08. 2008, 10:06:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> morbid_angel
no bohužel je asi určo pravidlem, hodit hesla pro nějaké procento /90!2!/ a těch hlasů bude dost, to tak trochu hodili bursíkovci, i když jen malinko jinak !2!

KIIV

KIIV | 23. 08. 2008, 10:06:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> blonde.girl
politici ne.. tech se to netyka...

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 10:00:57

P-O-O-L: uz musi vypadnout takze te tu necham napospas jinym. Ale chci ti rict, ze ty jsi tak HLOUPEJ, ze si dokonce myslis ze HLOUPOST je prednosti a smejes se lidem co neco vedi, protoze nevis ze HLOUPOST neni vysada. :) ...ukazkovej trubec :) a to je dobre .. nekdo na nas musi fyzicky delat a ty jsi k tomu predurcen heh. cuz hnupe.

blonde.girl

blonde.girl | 23. 08. 2008, 09:59:50 | více příspěvků | napsat uživateli

děláme machry.....ale pak budeme živořit !20!

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:56:59

P-O-O-L for president :))) (hlas lidu) vidite panove a to je pruser demokracie .. i takovej ignorant ma bohuzel volebni pravo :D

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:52:59

SAMY KECY...VYPADAJ CHYTRE ALE VE FINALE JE TO O HOVNE.....NIKDY NEJDE O VYCHOVU NEKOHO....VZDYCKY JDE JEN O ROZUM-MOUDROST JEDINCE-JE UPLNE FUK VE KERY ZEMI.TO JSOU JEN KECI,SLOVICKA TYPU -VYCHOD,ZAPAD ATD.KDYZ JE V ZEMI VETSINA LIDI KERI MAJ V HLAVACH NASRANY A BEZROZUM,TAK JE JASNY ZE TO TAM NEBUDE FUNGOVAT TAK JAK MA...TADY ZASE KAZDEJ CHLASTA,HULI A PAK SE PREPNE A PISE JAKO ZE ABY VYPADAL ZE V HLAVE MA ZEJO HOSICI!2!...NO DU..TEMA KECAMA VYRESITE VELKY H...A TO JHE PRAVE O TY MOUDROSTI....KONAT DOBRO JE NECO JINYHO NEZ PSAT O CHYBACH....ALE TO JE MOC SLOZITY..SE MNE NECHCE PSAT.....MEJTE SE DOBRODRUZI!2!

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:51:52

dr.Drzska : do priste nastuduj ve slovniku heslo Perikles :))
ave

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:49:11

Ja se dneska loucim , ale dekuju za obcerestveni v podobe teto diskuze, bylo mi cti ... prijemna zmena po diskuzich typu: "proc jsou kluci neverni " :) zdarec ...

dr.Drzska

dr.Drzska | 23. 08. 2008, 09:48:34 | více příspěvků | napsat uživateli

V antice neměli demokracii ale republiku a to je dost podstatný rozdíl

KIIV

KIIV | 23. 08. 2008, 09:48:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> morbid_angel
uzasnej serial na toto tema bylo jiste pane ministre a jiste pane premiere..

KIIV

KIIV | 23. 08. 2008, 09:47:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> ROSSIAN
tak nejak...
ale zase v cechach radi s velkejma famfarama zavadime veci kterejch se na zapade uz davno zacali zbavovat a casto nektere i dokonce zakazali ... treba rozdelovani do trid podle urovne znalosti zaku... to tady zavadeli v dobe kdy uz to bylo na spouste mist zakazany zakonem

dr.Drzska

dr.Drzska | 23. 08. 2008, 09:47:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Gruzinci začli sami vyhlazovac= válku. Už jen tím že použili těžké dělostřelectvo na osetinská města plná civilistů.
Jinak nacionalizmus je záležitost 19 století a dneska už nemá místo. Možná jen pro debilní mongolojidní rusy co nic jinačího nesvedou tak si vymyslí nějaké imaginární vlastenectví

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:44:21

ROSSIAN : ja s tebou v zasade souhlasim a vidim jinak jen detaily. napriklad si myslim ze rusove vedou mladou generaci vyukou spis k pocitu nadrazenosti nez k prostemu patriotismu. Ale souhlasim ze rovnovaha sil je dulezita, ale ja fandim spis tomu zapadu. S vychodem mam tak nejak spatne osobni zkusenosti, ale respektuju opacny pocit. !2!

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:39:09

KIIV :no popravde antickou demokracii dneska praktikuje malokdo zejo :)) myslel jsem spis na novodobou demokracii, ovsem principy jsou pochopitelne pres dva tisice let stary, coz kdyz to nakonec funguje neni spatne :) gravitace je tu jeste dyl :))))

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:37:22

KIIV, ano model západní výchovy je naprosto otřesný, vede jenom k bezzudnému individalismu a egosismu, z těch dětí pak vyrostou jenom nezralí a neštastný sebestředný lidi.

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:37:17

!780!

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:35:12

morbid, ale jo, v učebních osnovách v se učí Rusku západní filozofie - individualismus, humanismus, stejně jako na západě. Rozdíl a to naopak pozitivní je v tom, že ruský vzdělávací systém, například výuka historie nebo dějepisu vedou mladou generaci k hrdosti na svůj národ a pocit sounáležitosti s ním. Rozvíjení jak individálního tak kolektivního vědomí, což je vzhledem k velikosti a síle Rusku přirozené a žádoucí. Na západě rozvíjejí pouze to individuální a jednou na to doplatí. Budoucnost bude patřit těm národům které budou upřednostnovat kolektivní cítění - sounáležitost národního vědomí před individalismuem a egoismem. Já Rusko naopak vnímá velmi pozitivně a těší mne že mocnesky posiluje. Je přece nutná protiváha proti stále agresivnějšímu unilateralismu USA.

KIIV

KIIV | 23. 08. 2008, 09:34:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> morbid_angel
mam pocit ze to byli rimani :D

orbital-HA

orbital-HA | 23. 08. 2008, 09:33:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> KIIV 23.08.08 09:18
tak Paroubek v tom má praxi, jako šéf ubrusů !2!

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:31:08

KIIV : proto svet vymyslel demokracii, ktera se snazi poskytnout nastroje pro regulaci moci. Nekde to ovsem funguje lepe, nekde skoro vubec.

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:30:42

HEJ S TIM SMRADEM MÁŠ TRÁVU .. UNÁS VE MĚSTĚ SEKALI TRÁVNÍK A CELY MĚSTO SMRDĚLO JAK JEDNO VELKY LEJNO ....

KIIV

KIIV | 23. 08. 2008, 09:29:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> ROSSIAN
no ja neverim nikomu kdo se dostane k moci... vzdy je to nekdo kdo chce ovladat druhe a vse co z toho vyplyva

KIIV

KIIV | 23. 08. 2008, 09:28:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> ROSSIAN
tak ono to elitarstvi je dobry pro ty nejlepsi skoly... nanestesti to ma i druhou stranu a to ze ty statni skoly sou na horsi urovni jak u nas...
ale to je celosvetovej problem.. jak sakra chcete mit ve skolstvi profesionaly kdyz jim za to zaplatite sotva almuznu a to neni ani trochu snadna prace to uceni...
je to narocnejsi jak nejaky inzenyrstvi... musite zhodnotit schopnosti kazdyho zaka, v kazdem predmetu a sledovat postup.. musite mu zadavat adekvatni ukoly aby nezahalel a nenudil se, musite vedet cim ho motivovat.. musite kazdeho zaka hodnotit individualne (a pak jeste dokazat vysvetlit proc ma nekdo narocnejsi znamkovani nez jini.. ) zaroven nesmite podlehnout predsudkum a odsouzenim... (tj. ty co mate zaskatulkovane jako hodne hodnotite mirne a omlouvate jejich nezdary... zatim co ty zle berete jako potvrzeni toho co si myslite a trestate pak i za veci ktere hodnemu projdou v klidu) a tak dale a tak dale a tak dale...
v americe maj aspon nejaky ty elitni skoly... proste se vi ze sou tam nej ucitele a aby si je tam udrzeli musi jim nabidnout nej plat.. tim padem i nej skolne ...
firmy pak vi kdyz vemou odtud ze to je fakt vyhodne..
ale jak sem zminil .. ma to i druhou stranu a to jest to statni skolstvi,, u nas nejvetsi prasarny co se kdy staly: maturity pro vsechny - no sou jen uz nestoji ani za ten papir na kterym sou vytisteny... vydani "prav zaku" - zaci maj pak pocit ze maj jen pravo... jenze at dete kamkoliv vzdy VZDY je tam PRAVO A POVINNOSTI!!!! a to se tam uplne zapomelo

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:25:00

ROSSIAN : skoda jen ze se v tom vzdelavacim systemu neuci, vic o respektu k cizim zivotum. Pak je totoz vzdelani spis nastroj na rychlejsi likvidaci tech co nesouhlasi.

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:22:52

KIIV, nevěřím ODS ani ČSSD, bohužel kdyby ted bylo ČSSD u moci možná že oni budou vehementě prosazovat ten radar, a ODS se bude voliče snažit nalákat na to že bue proti. Jinak ten radar je tu zcela zbytečný, není to o bezpečnosti, ale o politice. USA si chce prostě vzhledem ke své upadající globální moci pojistit své budoucí opěrné body v euroasii.

orbital-HA

orbital-HA | 23. 08. 2008, 09:21:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> DanielWise
ano, možná jen s touto dobou souhlasím !5!

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:18:40

> orbital-HA
o tom kdy bylo Česko suverení, by jsi měl asi dost číst a taky se z té doby hodně učit...1918-1937...

KIIV

KIIV | 23. 08. 2008, 09:18:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> ROSSIAN
tak manipulace je cejtit uz naprosto vsude... uplne brutalni byl tenkrat ten prevrat v cesky televizi... naprosto ukazkova demonstrace jinak nejlepsi je v manipulaci paroubek ... nadrceny teorie davu a leninisticky prirucky... akorat ztraci nervy kdyz prohraje a zacne delat propagandisticky chyby... ale roztomily je treba to s radarem... jak ted gros zminil ze o nem uz jednali na prelomu tisicileti v cssd !617!

uživatel eliminován | 23. 08. 2008, 09:17:14

a hlavně USA žije pouze z vysávání cizích talentů s celého světa, protože sami nic neprodukují.

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

vatačešiodkazotázka

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑