Diskuze a otázky - Být nevěrný nebo ne??

úvodní strana | aktualizovat | dolů

eN..

eN.. | 8. 02. 2007, 22:16:59 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Milujete! Prožíváte plnohodnotný vztah a jste šťastní... Co by vám mohlo chybět?? Říkáte nic?? Vám možná... A co vzrušení?? Trocha nebezpečí... Prostě adrenalin.. Navíc když je toto riziko odměněno báječným zážitkem, orgasmem snů a úžasně velkým!1388!?? Zní to báječně, a je to báječné! Je to úžasné!! Dokud... a to pozor! ..vás nepodrazí ten, od koho byste to nečekali!! Pak vám zbydou dvě možnosti, buď zapírat a nebo.. přiznat se. Záleží na situaci a na partnerovi. Jeho láska k vám může být tak silná, že dokáže nevěru odpustit, ale.. také to tak být nemusí.. Napadají vás otázky typu: "mělo to vůbec cenu?" "stálo mi to za to?" Ano, stálo vám to za to, pže jste to udělali. Předtím jste o tom určitě přemýšleli a rozhodli jste se! Ted s tím už nic neuděláte!!
A co takhle nevinná nevěra?? Existuje nevěra, která se dá odpustit?? Co když neodkladně potřebujete sex a váš milý/vaše milá je v nedohlednu? Co s tím? Masturbace je nuda, takže.. Nevěra.. Sex.. Je to jen biologie.. Člověk je vlastně druh zvířete, a jako zvířata se musí pářit i lidé! Kolik druhů zvířat žije monoamním životem?? je jich minimum... tak proč omezovat práva zoona politicona (zvíře společenské)?? Vždyť jde jen o sex, nic jiného v tom nejni. A když se mají dva lidé rádi, milují se, jsou spolu šťastní, nejni to přeci jen o sexu!! Je v tom něco víc! A když jsou spolu spokojení, proč se trápit tím, že jeden z nich, či oba mají nebo měli sex s někým jiným, proč? Když je jim spolu pěkně, proč to kazit..
Já nevím...je to věc názoru, udělat to nebo neudělat... Zkusit se má všechno a...!1343!co oči nevidí, to srdce...však to znáte))

reagovat

Byl(a) jsi nevěrný(á)??

V anketě hlasovalo celkem 130 uživatelů

V diskuzi je 347 příspěvků a shlédlo ji 9495 uživatelů .

předchozí | 0 | 180 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 01:28:35

aCIDO:
Skor si myslim pravy opak..ked niekto prilis miluje seba sameho tak vtedy ma najvacsie sklony k nevere,dokonca by som povedala,ze je takmer uplne iste,ze ked dostane prilezitost tak ju vyuzije.Pretoze nebude brat ohlad na toho druheho ze mu ublizi a ponizi a podobne..nebude mat voci druhym ludom uctu a respekt,aj keby ten clovek bol zo zlata..

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 01:28:17

řídim se heslem že nemám dělat věci který by vadili mě kdyby mi je dělali ostatní .a já nevěru nesnášim

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 01:24:58

mimochom, dnes sa rozvadza skoro kazde 4. mozno 5.manzelstvo a na vine je vacsinou alebo skoro v kazdom pripade nevera.Myslite si, ze keby nevera nebol taky velky problem,ze keby to bola bezna vec tak by bolo tolko rozvodov a rozchodov????

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 01:21:42

aCIDO:
Tvoj nazor...aj ked celkom nesuhlasim...kazdy ho mame svoj vlastny..

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 01:17:52

natalie: nechci se te dotknout...ale tvuj popis te tve "opravdove lasky" mi naopak spis zavani tim, ze vic milujes sebe nez toho druheho. mam pocit, ze prave v tech chvilich, kdy clovek opravdu celym svym telem i dusi nekoho miluje... pak je zoufale vdecny prave za to, ze je ten druhy (nejen v posteli) i s nim... a ne pouze s nim.

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 00:58:01

Iva:
DObre,ked sa raz naozaj zalubis,ale skutocne ked toho cloveka budes milovat dusou i telom ako sa hovori tak potom sa ta opytam,alebo mii mozes napisat odkaz ked ta tvoj milovany podvedie,ako sa budes citit.ked budes vediet,ze nie si jedina v jeho zivote,ze este aj o tu postel sa musis s niekym delit,potom mi napis ci je to naozaj spestrenie a ci to prospieva vasmu vztahu!!!!to,ze do vasho vztahu vstupi tretia osoba.
ja osobne o takyto vztah nestojim...!900!

iva.gahwa

iva.gahwa | 9. 02. 2007, 00:48:46 | více příspěvků | napsat uživateli

natalie - nebo si roky namlouváš, že něco buduješ, jednou zahneš, zjistíš, že je to daleko lepší, než to, co máš doma, projde to, tak si to zopákneš a ono to prochází, je v tom trochu adrenalinu - je to zkrátka milý zpestření!543!

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 00:45:14

ty woe tady je slohowka bo co!633!

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 00:43:04

eN:
Ospravedlnujem sa ak som ta nejako urazila,ale z tvojho prispevku som skor mala pocit,ze obhajujes alebo zastavas neveru a tym padom ako keby si s nou suhlasila..pripadne rozmyslala ze v buducnosti ju mohla vyskusat..takze preto som si automaticky myslela ze si bola neverna.
ja nejako stale neveru neviem prehltnut a ani ju nedokazem pochopit,pretoze ked niekoho mas naozaj ale naozaj rada,tak o nevere ani nebudes rozmyslat.dobre mozno vo svojich bujarych snoch/predstavis si ake by to bolo,ale nenapadne ta to zrealizovat.
a navyse nie s clovekom s ktoreho lubis.lebo vztah si mozes budovat roky a ked ho podvedies,tak si mozno az potom uvedomis,ze tych par minut ti nestalo za to,aby sa ti zrutilo vsetko co si si cele tie roky budovala.Par minut,na ktore si uz ani na druhy den nespomenies,alebo ich aspon neprezijes tak slastne ako v prvy vecer.
pretoze ty nikdy nevies ako to vezme ten tvoj partner.co ked ti neodpusti,alebo odpusti a bude ti to vyhadzovat na oci cely zivot?Clovek je len clovek,ale to nie je ospravedlnenie.. za niektore chyby sa kruto plati...

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 00:38:08

he...a posledni reakci sem psal jeste pred tou v 0:35 :)

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 00:37:07

evinka: jojo, takovej pristup 100% beru :) k ty promiskuite uz obsirne ve vzkazu. jinak muj postoj je takovej, ze kdyz clovek zahne...nejak se to stane...budiz. me se to neprihodilo, ale odsoudit to nedokazu a predevsim nemam pravo. ale pokud si clovek proste zacne uvedomovat, ze chce zahybat...a pak zahyba... pak ten "vztah", v kterym se nachazi, proste uz nema smysl. neumim zit ve lzi a neumim ani omlouvat, pokud to nekdo zamerne dela.

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 00:35:18

natalie1111: já "nevěrná" jsem a vůbec si nepřipadám že bych neměla ani vůli ani mozek.
Ono strašně záleží na tm jak člověk svoje vztahy staví. Nikomu nikdy neslibuju sexuální exkluzivitu a tak vlastně de facto nejsem nikdy "nevěrná" - protože nevěra je z definice "porušení důvěry".. a to já nedělám, jen prostě občas spím s jinejma lidma.

Ať si to každej člověk dělá jak chce. Jen je nefér a hloupé lhát sám sobě a druhým.
pokud jsi věrná a najdeš si partnera kterej ti bude taky věrnej a pokud si budete věrní ze zásady a ne z nedostatku příežitosti... tak bless you, good luck.... ať vám to klape! Nic víc mi neudělá větší radost než když se lidi rozpárujou podle toho jaký má kdo skutečný očekávání a možnosti.
Jen to je cesta ke spokojenosti a štěstí.

eN..

eN.. | 9. 02. 2007, 00:33:12 | více příspěvků | napsat uživateli

fajne lidičky, moc děkuju za vaše názory, koukám, že až na výjimku ste proti.. buďte, je to váš názor a nechci vás přesvědčovat o opaku. Ale prosím neodsuzujte ty, ketří mají názor jiný a užívají si poměrně krátkého života! Dobrou všem!!12!

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 00:33:04

natalie1111: !1424!

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 00:31:12

eN: a to bys jako chtěla, kdaž si by sis prcala bokem, aby ti byl partner věrnej? Tak snad si budou věrní oba nebo se budou oba "kurvit" a nebudou si nic vyčítat ne!588!

eN..

eN.. | 9. 02. 2007, 00:28:48 | více příspěvků | napsat uživateli

natalie111: No...začnu tím, že to co jsem psala nebylo oficiální přiznání k mě nevěře, nikde nejni napsáno, že jsem to udělala, takže neodsuzuj. A jestli jsou podle tebe lidé, kt.neovlivní svou vůli zvířata, proč ne, asi jim to vyhovuje a na něco se umřít musí..

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 00:27:25

aCIDo: Neznám to, ale zajímá mě to, určitě si to přečtu.
Jinak samozřejmě že je hloupé všechno to šmahem shrnout do jedné věty. Svět je složitej. Chtěla jsem jen vyzdvihnout určité aspekty které lidi rádi přehlížejí, protože jim to "lidství" přijde šíleně vznešené.
Jen jsem chtěla šťournout do vosího hnízda a přinést trochu jiný pohled na věc.

Ona promiskuita u homosexuálů je taky náramně zajímavé téma. Proč jsou homosexuálové promiskuitnější než heterosexuálové?
Nechci tím zahlcovat tuhle diskusi, ale kdybys to chtěl probrat, pojďme si napsat "privátně".

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 00:24:56

eN:

ja ti to vysvetlim preco sa obmedzovat v porovnani so zvieratami.Pretoze my nie sme zvierata../mozno ty sa tak spravas a vsetci co neveru maju ako pravidelny konicek/
ale hlavny rozdiel medzi a zvieratami a ludmi je ten,ze zviera nedokaze ovladat svoje sexualne pudy narozdiel od cloveka a je to sposobene tym,ze clovek ma narozdiel od zvierat volu,ktoru takisto dokaze ovladat.A navyse este dalsi rozdiel,ktoremu sa hovori ROZUM.Niekto ho ma vacsi niekto mensi.Ak chces ostat na urovni zvierat a spravat sa ako zviera,tak pokracuj dalej v nevere.Ak patris medzi ludi, po latinsky sa to povie asi HOMO SAPIENS,tak sa nauc ovladat svoju volu a zacni sa spravat ako clovek a nie ako zviera..!450!

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 00:21:37

evinka: jj, neco podobne s temi dvoumi typy samcu zminuje i Ridley v Cervene kralovne. jinak ja v zasade proti promitani vlivu genetiky do sexuality nic nemam... koneckoncu cervena kralovna je cela o tom (coz asi vis, pokud te tema zajima, nejspis si ji cetla). jen se mi nelibi to brat takhle primocare. je to jen jeden z mnoha faktoru a nemyslim si, ze musi byt nutne rozhodujici. lidi sou koneckoncu pres vsechnu svou uniformitu vzdy individuality.

eN: "Všichni ti slušňáčci, po tom jen touží, pže je to tak všechno co mohou dělat..." prosim tebe a co je tak narocneho na tom se spustit? ne nadarmo se rika, ze sex je zabava chudych. kdo se mu venovat nemuze? az na zlomek jedincu, kteri jsou nejak strasny zpusobem diskvalifikovani, si zasukat muze uplne kazdy. osobne jsem homosexual... mezi nimi (nami, ehm) je promiskuita jeste mnohem vysii... mam tisice moznosti...ale co z toho? nezavazny sex neprovozuju...protoze me jaksi nenaplnuje. zustava potom pocit prazdna. a neveru taky nevedu...clovek ma totiz este dalsi vyznamny rozdil od zvirat...ma svedomi. a na to nekteri znas daji.

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 00:13:16

Newmik1: A pokoušel jsi se někdy přijít na to PROČ tě to "doma nebere"?
Třeba proto že partnerka už není tak atraktivní jako dříve? Nebo proto že nemá zájem s tebou spát? Že třeba hrozí že se tvůj genetický potenciál neuplatní?

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 00:10:21

martinpago: Tak to mi prosímtě ukaž jeden jedinej příklad kdy se zvířata takto chovaj.
V rámci druhu spolu možná soupeří o samice a teritoria, mezi druhy jde zcela jistě o záležitosti potravní.
V životě sem ale neslyšela o tom, že by pes zabil psa jen proto že se na něj blbě kouknul. Nebo že by jelen jen tak z plezíru vraždil ještěrky.

eN..

eN.. | 9. 02. 2007, 00:08:51 | více příspěvků | napsat uživateli

TvrdohlavaEvinka: sem ráda že sem našla aslespon jednoho sympatizanta, souhlasím s tebou!! Všichni ti slušňáčci, po tom jen touží, pže je to tak všechno co mohou dělat...

Newmik1

Newmik1 | 9. 02. 2007, 00:07:53 | více příspěvků | napsat uživateli

TvrdohlavaEvinka: Je to možná jednodušší, než si myslíš. Pakliže mam potřebu si někde užít, pak mě to doma asi moc nebere. A asi se to nezlepší, tudíž je načase zvednout kotvy. S rozmnožováním to díky používání mozku není to pravé. Když mě sex bere doma, nemám potrebu ho vyžadovat jinde. Ale na tom vztahu, včetně sexu se musí pracovat. A to je dřina, kterou každý nevydrží.!2!

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 00:07:34

aCIDo: na to co říkáš bylo odpovězeno v úžasné knize "Morální zvíře" od Roberta Wrighta.
Ano. Souhlas s tím že ženská je v těhotenství zranitelnější a že lidské mládě dospívá nepoměrně později než mláďata jiných druhů.
Pro řešení této zátěžě však již v době kamenné byly vynalezeny klany a jiná společenství. V moderní době se využívá techniky jeden schopný alfa samec jako otec, druhý domácí trouba jako vychovatel a živitel.
Záměrně to přeháním, ale tahle přežívací strategie je daleko rozšířenější než si lidi obecně uvědomujou.
Už se těším až nějak zásadněji zlidoví používání domácích testů otcovství.....

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 00:06:29

x TvrdohlavaEvinka: tak jednak, irak do toho netahej, to je vec narodu, ja jsem mluvil spis o jedincich. Btw zvirata zadnou valku nezorganizujou, nazrozdil od cloveka, coz taky ukazuje na vyssi vyspelost druhu, i kdyz je to pomerne dvojsecnej argument. Ale zvirata nahodou za jakejkoliv spatnej pocit rovnou napadnou, a i kdyz nezabiji pro zabavu, kazdopadne je to jenom pudova zalezitost. Ale kdyby clovek mel zabit kazdyho, kdo se na neho skarede podiva, asi by nas tady moc nezustalo...

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 00:01:51

Vztah není jen o sexu..ale kdo miluje, ten tomu druhýmu neublíží. A popravdě, nechtěla bych, aby se mě dotýkal někdo jinej, než ten, koho miluju... Měla jsem možnost podvíst, ten kluk mě neuvěřitelně přitahoval, já jeho taky, ale oba máme partnery, jsme kamarádi a nejde o nás, ale o to, neublížit tomu druhýmu !764!

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 00:01:23

x aCIDo: nadherny, konecne nekdo kdo ma fakt rozumny argumenty! Naprostej souhlas!

uživatel eliminován | 9. 02. 2007, 00:01:21

martinpago: prdlajs prdlajs prdlajs. v tom je mezi námi asi ten zásasdní filosofickej rozdíl.
Žádný zvíře nezabije jiný jen proto že se ho bojí. Zabije ho jen pokud ho nějak reálně ohrožuje. A to lidi dělaj přece taky. Navíc lidi zabíjej i když je to ohrožení diskutabilní nebo i hodně nerealisický (viz třeba Irák).
Navíc lidi i zvířata se těm situacím spíš vyhýbají.
Nevím o tom že by jelen zabil medvěda nebo medvěd jelena protože z něj má "strach". Spíš medvěd zabije jelena protože má hlad.....

Prostě o tom že lidi jsou v něčem lepší než zvířata mě asi nepřesvědčíš.... ;-)

_lukyno_

_lukyno_ | 8. 02. 2007, 23:58:52 | více příspěvků | napsat uživateli

VYpadá to, že se tu snažíš ospravedlnit, ale bohužel k tomu ospravedlnění není, takže máš smůlu, všechno by se ti tam dalo vyvrátit, ale už je pozdě, tak se měj...

uživatel eliminován | 8. 02. 2007, 23:58:32

tvrdohlava: vyuzivas argumenty genetiky a sociobiologicke ponekud jednostranne... za a) pokud by to co pises, byla 100% pravda, neverni by bylijen muzi.... u nich seda mluvit o bezhlavem sireni genetickeho kodu. zena musi peclive vybirat. z hlediska preziti ji i genetickeho kodu, kteryx nese, je tehotenstvi obrovska zatez... nekolik mesicu je mnohem zranitelnejsi a postarat se o sebe je z biologickeho hlediska (respektive v prubehu evoluce bylo) slozitejsi. navic pises, ze jiste, ze existuji monogamni zivocisne druhy...ale clovek k nim patri... i kdyz zde by se slusilo spis opravit na seriovou monogamii... krome dlouheho tehotenstvi totiz lidsky druh k preziti potreboval, aby zustali partneri spolecne, protoze lidske dite je dlouho na rodicich zavisle, nez se o sebe dokaze postarat sam, coz je nas handicap oproti vetsine zvirat. takze cast tvych argumentu hraje i proti tobe. lide nejsou jen prosta zvirata a byt/nebyt verny je v dusledku jen rozhodnuti kazdeho jednoho z nas.

předchozí | 0 | 180 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

partnertrochavzrušeníorgasmusnebezpečívelkázážitekvztahrizikomožnostpozorsenláskaadrenalinsituace

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑