Diskuze a otázky - Být nevěrný nebo ne??

úvodní strana | aktualizovat | dolů

eN..

eN.. | 8. 02. 2007, 22:16:59 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Milujete! Prožíváte plnohodnotný vztah a jste šťastní... Co by vám mohlo chybět?? Říkáte nic?? Vám možná... A co vzrušení?? Trocha nebezpečí... Prostě adrenalin.. Navíc když je toto riziko odměněno báječným zážitkem, orgasmem snů a úžasně velkým!1388!?? Zní to báječně, a je to báječné! Je to úžasné!! Dokud... a to pozor! ..vás nepodrazí ten, od koho byste to nečekali!! Pak vám zbydou dvě možnosti, buď zapírat a nebo.. přiznat se. Záleží na situaci a na partnerovi. Jeho láska k vám může být tak silná, že dokáže nevěru odpustit, ale.. také to tak být nemusí.. Napadají vás otázky typu: "mělo to vůbec cenu?" "stálo mi to za to?" Ano, stálo vám to za to, pže jste to udělali. Předtím jste o tom určitě přemýšleli a rozhodli jste se! Ted s tím už nic neuděláte!!
A co takhle nevinná nevěra?? Existuje nevěra, která se dá odpustit?? Co když neodkladně potřebujete sex a váš milý/vaše milá je v nedohlednu? Co s tím? Masturbace je nuda, takže.. Nevěra.. Sex.. Je to jen biologie.. Člověk je vlastně druh zvířete, a jako zvířata se musí pářit i lidé! Kolik druhů zvířat žije monoamním životem?? je jich minimum... tak proč omezovat práva zoona politicona (zvíře společenské)?? Vždyť jde jen o sex, nic jiného v tom nejni. A když se mají dva lidé rádi, milují se, jsou spolu šťastní, nejni to přeci jen o sexu!! Je v tom něco víc! A když jsou spolu spokojení, proč se trápit tím, že jeden z nich, či oba mají nebo měli sex s někým jiným, proč? Když je jim spolu pěkně, proč to kazit..
Já nevím...je to věc názoru, udělat to nebo neudělat... Zkusit se má všechno a...!1343!co oči nevidí, to srdce...však to znáte))

reagovat

Byl(a) jsi nevěrný(á)??

V anketě hlasovalo celkem 130 uživatelů

V diskuzi je 347 příspěvků a shlédlo ji 9458 uživatelů .

předchozí | 0 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

stylcash

stylcash | 8. 02. 2007, 23:58:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Bejt vernej jen sam sobe je nej ,

uživatel eliminován | 8. 02. 2007, 23:56:45

Newmik1: podvědomě cítíš že "ti za to nestojí" jen ve dvou případech. a) pokud za to skutečně geneticky nestojí b) pokud existuje nebezpečí že tě odmítnou.
Případně taky pokud máš vypěstováno v podvědomí že podle židovskokřesťanské tradice nevěra není "správná" a pokud máš potřebu být ten "správný".
Nechci si myslet že vím co se děje v hlavách všech lidí jako individualit, ale čistě z globálního hlediska nic jako věrnost není ani výhodné a ani reálné.
Statisticky jsou věrní lidé četní asi tak jako oranžoví králíci. Neříkám že nemůžou existovat, jen jsem je ještě nikdy neviděla.

eN..

eN.. | 8. 02. 2007, 23:56:01 | více příspěvků | napsat uživateli

Martinpago: jen poznámku... zvířata taky myslí!!

uživatel eliminován | 8. 02. 2007, 23:54:44

x TvrdohlavaEvinka: jenze ty beres cloveka jako uplne obycejnej zivocisnej druh, kdyby nebyl jinej nez ostatni zvirata (a je fakt, ze u nekoho ten rozdil nekdy neni ani poznat!693!) budiz, ale porad zapominas na to, ze je pomerne dost aspektu, ve kterejch se od zbytku zivocisne rise lisime, a tudiz to musis brat zvlast. Zvire taky zabije svyho soupere, protoze ma z neho strach, ale clovek tohle nedela, protoze je na vyssi vyvojove urovni. A s tim rozmnozovanim je to myslim to samy.

uživatel eliminován | 8. 02. 2007, 23:54:25

jako by tuhle diskusi zalozil nekdo ulplne bezcitnej.... proste nevera je hrozna vec, nikdy bych to neudelal

uživatel eliminován | 8. 02. 2007, 23:51:07

x TvrdohlavaEvinka: tak to si nejsu tak uplne jistej, pokud to mela byt narazka na me, tak su v tomhle asi vyjimka, ale jinak s tim kazdopadne nesouhlasim. Ty totiz ze svejch uvah uplne vypoustis to, ze clovek ma oproti tem zviratum i schopnost zit ve vztahu. A tim vztahem myslim komplet vztah, s tim ze partnera podporujes v tom co dela, snazis se aby se citil dobre, pokud vezmu v uvahu rodinu, tak nejaky zabezpeceni, blablabla... U zvirat, treba konkretne tech labuti, je to proste prirodou naprogramovany, ze si najdou jednoho partnera a budou s nim celej zivot a nijak nad tim nepremysli. Ale clovek si to rozmyslet muze, a tu schopnost volby a rozhodnuti by mu ty pudy podle me nemely prebit.

Newmik1

Newmik1 | 8. 02. 2007, 23:50:43 | více příspěvků | napsat uživateli

TvrdohlavaEvinka: To jsem rád, že mě někdo otevřel oči. Třeba jde trochu o to, že ty potenciální partnerky mě za to nestojí. Myslíš, že bych si pomohl? !2!

uživatel eliminován | 8. 02. 2007, 23:48:53

martinpago: jo a nenech si namluvit že jednáš podle toho co je nejvýhodnější pro tebe. Dlouhodobě jsme naprogramovaní jednat podle toho co je nejvýhodnější pro co nejrychlejší a nejschopnější rozšíření člověka jako druhu.

uživatel eliminován | 8. 02. 2007, 23:47:29

v zivote sem nikoho nepodvedl.
a zacinat s tim nehodlam... nekdy o tom premyslim...ale nedokazal bych se druhy den rano podivat sobe do oci v zrcadlo, natoz pak jemu.

tim spis, ze vim, ze by mi bylo asi odpusteno.

uživatel eliminován | 8. 02. 2007, 23:44:47

martinpago: síla vůle se obecně dost přeceňuje. Pudy stejně vítězí. Zvlášť pokud jde o něco tak zásadního jako je rozmnožování. Ze svých skromných pozorování si dovoluju dovozovat, že takoví ti typičtí "věrňouši" obvykle nejsou ti kdo mají nějaký životaschopnější genetický materiál.
Také je dost zásadní (a o tom se moc nemluví) takový ten "nevěrnický potenciál". Obvykle jsou zásadově věrní ti, kdo stejně nemají moc příležitostí k nevěře. A tyhle typy jsou obvykle i ti největší žárlivci - když se jim povede si najít partnera který má ten potenciál a rozsah možností širší.
Čistě pudově se snaží zachovat své geny tím že omezí přístup partnera k jiným...

uživatel eliminován | 8. 02. 2007, 23:41:54

x leonastastnikova: :D v pohode, me to nijak neurazilo, jenom jsem vysvetloval, ze ten nazor mam bez ohledu na to, jestli su zamilovanej. Protoze ten nazor beru rozumem, a zamilovani je vic o srdci:o) Ale jinak kdyz te to zajima, tak zamilovanej su :o)

uživatel eliminován | 8. 02. 2007, 23:40:48

jestli toho cloveka miluju tak nepodvedu, a sorry,ale neznam situace, kde bych pouzila, ze potrebujes sex fakt tak nutne, ze musis, myslim, ze to neni jak droga........ proste kdyzmilujes tak to neudelas, a to mi nikdo nevymluvi, to pak clovek nemuze milovat, muj nazor... ja bych to kazdopadne neodpustila

leonastastnikova

leonastastnikova | 8. 02. 2007, 23:39:39 | více příspěvků | napsat uživateli

Martinpago - Omlouvám se

uživatel eliminován | 8. 02. 2007, 23:38:40

x TvrdohlavaEvinka: vis jakej je rozdil mezi zviretem a clovekem? kdyz vynecham nektery jiny znaky, tak treba taky ten, ze clovek jedna podle toho, co je pro neho nejvhodnejsi a umi se rozhodovat, zatimco zvire se ridi jenom tim, co ma naprogramovany od prirody. Jenze clovek ma vuli, a proste obcas to, co by fakt chtel, udelat nemuze.

uživatel eliminován | 8. 02. 2007, 23:36:44

k tomuhle se radši nebudu vyjadřovat........

uživatel eliminován | 8. 02. 2007, 23:35:28

podle mě se ty nevěry zbytečně dramatizujou. Kdyby si lidi přestali lhát, a to především a ze všeho nejříve sami sobě... to by byl svět krásnější.

Jasně, existujou i takový zvířata který jsou naprogramovaný na celoživotní věrnost. Těch druhů je ale asi tak pět z několika milionů. Tak proč je tak těžký se smířit s realitou? Proč si k vlastní škodě furt (a logicky neúspěšně) hrajem na labutě?

uživatel eliminován | 8. 02. 2007, 23:34:59

x leonastastnikova: to neni dulezity ne? Nejdelsi vztah jsem mel dvaapul roku, a nikdy me nejaka nevera ani nenapadla, i kdyz moznosti bych kazdopadne mel. Ja si za tim co rikam stojim uz pomerne dlouhou dobu, a to jestli su aktualne zamilovanej v tom nazoru nehraje roli:o)

uživatel eliminován | 8. 02. 2007, 23:34:42

eN.. : Ale ano.... oči to vidí. Tvoje oči.

leonastastnikova

leonastastnikova | 8. 02. 2007, 23:31:37 | více příspěvků | napsat uživateli

Martinpago- Jsi zamilovaný?

uživatel eliminován | 8. 02. 2007, 23:28:24

x leonastastnikova: ok, pak je to pochopitelne vztahnuty treba na toho tvyho ex. Ja to proste beru tak jak rikam, je to o nejakym rozhodovani a odolavani, ale to je prakticky celej zivot. A pokud to nekdo v tomhle smeru nezvlada, tak se chova fakt jenom jako zvire. A to podle myho moc dobra vizitka neni...

leonastastnikova

leonastastnikova | 8. 02. 2007, 23:24:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Martinpago- Měla jsem jednou trvalý vztah dva roky. Byla jsem mu po celou dobu věrná, pro něj obětavá...pak jsem od něj dostala kopačky při našem druhém výročí u večeře s tím, že podlehá déle jak měsíc jedné slečně..... Vím co nevěra obnáší, ale já ji neprovádím

uživatel eliminován | 8. 02. 2007, 23:20:54

x leonastastnikova: sorry jestli jsem se te dotkl, ale taky to bylo mysleno spis obrazne, i kdyz to tak nevyznelo. Nicmene s tim cos rekla proste nesouhlasim, je celkem logicky, ze treba po nekolika letech vztahu ses na svyho partnera zvykla a je plno lidi, kteri ti v tu dobu pripadaji pritazlivejsi, ale jestli tohle nedokazes zvladnout a ten zazitek z nevery te tak moc pritahuje, pak vlastne monogamni vztah by byl nesmysl a nemelo by vubec cenu se divat na nakou lasku, a bylo by to stejne jak u zvirat jenom o sexu a zachovani rodu, nemyslis?
btw ted zase mluvim obecne, i kdyz je to napsany ve druhe osobe, takze to na sebe nevztahuj;o)

Newmik1

Newmik1 | 8. 02. 2007, 23:18:42 | více příspěvků | napsat uživateli

an96 : Ale vypadá to tak.!2!

uživatel eliminován | 8. 02. 2007, 23:16:52

ja bych nemohl, proste nemohl !900!

leonastastnikova

leonastastnikova | 8. 02. 2007, 23:14:58 | více příspěvků | napsat uživateli

MARTINPAGO- Víš, mluvila jsem obrazně...né o sobě. A buď tak laskav a nakrityzuj mě, když mě neznáš. Předem velmi děkuji

eN..

eN.. | 8. 02. 2007, 23:13:00 | více příspěvků | napsat uživateli

nechápete...je to jen sex, nic víc... a kdo řekl, že já podvedla??

HADPL

HADPL | 8. 02. 2007, 23:11:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Ne, nikdy, ani za nic.

uživatel eliminován | 8. 02. 2007, 23:10:02

x leonastastnikova: jaka moznost? To je uz tvoje volba, ale moznost rozhodnuti mas vzdycky, a pokud nejses schopna odolat nekomu, kdo je treba pritazlivejsi nez tvuj partner, tak toho partnera lituju.

Newmik1

Newmik1 | 8. 02. 2007, 23:07:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Krásně napsaný alibismus. Ale žít s tím, že mě jí oprcala půlka Prahy, ale má mě ráda. A co vlastní hrdost. !617!

1_nikolka_1

1_nikolka_1 | 8. 02. 2007, 23:03:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Newim no někdy se stane něco co vlastně jako newěru ani brat nejde,krachoval mi vztah bylo to narozchod,jenom jsme se tomu pořád bránili jak to jenom šlo,poznáš někoho kdo tě z toho vysvobodí,vysvobodí z toho schovavání se za samu sebe,prožila jsem s ním pak nejhezčí vztah a myslela jsem ze spolu stravime celej zivot jenom nas delilo 250km,ale nějak bylo nějak bude,nějak to dopadne...Proto není newěra jako newěra!730!Nesnáším newěru,lži a obelhávání!24!

předchozí | 0 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

partnertrochavzrušeníorgasmusnebezpečívelkázážitekvztahrizikomožnostpozorsenláskaadrenalinsituace

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑