Diskuze a otázky - buddhismus a vy

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 7. 09. 2007, 14:35:37 |

Mnoo hodně lidí okolo mě vidí buddhismus jako blbost, kde všichni jenom meditují. Co si myslíte vy? Je tu někdo buddhista? Líbí se někomu? Nebo proč vám vadí?
Mě osobně zaujal moc a myslím, že má něco do sebe...!1342!

reagovat

budhisti jsou

V anketě hlasovalo celkem 16 uživatelů

V diskuzi je 92 příspěvků a shlédlo ji 1692 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 26. 10. 2008, 21:59:02

taranis1024: Tak to jo. !2!

taranis1024

taranis1024 | 23. 09. 2008, 16:25:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> Mishel_H2O
ideální buddhista je vlastně absolutní ateista, lol

taranis1024

taranis1024 | 23. 09. 2008, 16:23:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> eva-autobusacka
Párkrát se mi to povedlo. Ale nedokáži to zatím ovládat.

uživatel eliminován | 26. 12. 2007, 18:07:31

Neuznava Boha, a proto je pro me zajimavy...

Kubajz01

Kubajz01 | 26. 12. 2007, 18:03:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Buddhismus musí bejt mazec !1424!

uživatel eliminován | 26. 12. 2007, 18:00:05

Zná tady někdo ještě nějakého telepata?

uživatel eliminován | 21. 12. 2007, 16:59:17

eva-autobusacka ohledně telepatie...
Ole měl zase jeden ze svých protiislámských výroků (Turecko do EU nee) v budapešťském centru mezi svými žáky. Stál jsem asi 2 metry od něj a v jednom okamžiku se podíval přímo mě do očí a začal podivně mrkat.

Nevím jestli je to telepatie, ale vím, že se díval správně, protože Já jsem se rozhodl politiku neřešit. Nebudu mu přece kývat na všechno.

uživatel eliminován | 21. 12. 2007, 13:36:56

Jitka.basacu: Jinak doopravdy to není sekta, nejme fanatici, ani paraniici, nikdo tě nenutí tam chodit. A ohledně té telepatie, neznám člověka, kterej by to dokázal. Akdyby jo, tak by to neužíval ve zlé věci. !5!

jitka.bosacu

jitka.bosacu | 20. 12. 2007, 18:36:55 | více příspěvků | napsat uživateli

Ahoj. Jsem Jitka. Mám problémy s dle mého názoru totálně fanatickou a paranoidní sektou vedenou panem Ole Nydahlem z Dánska a 17.karmapou Thayem Dorje z Tibetu. Jde o tantrický tibetský buddhismus Karma Kagju. Mučí mě nelidsky už téměř šest let. Dělají telepatii, zvracím, vysávají, chtějí mě donutit do sekty za každou cenu.Silné bolesti mi dávají. Trpím.Je někdo mi schopen poradit co s tím? Děkuju

Honzin77

Honzin77 | 6. 12. 2007, 10:17:50 | více příspěvků | napsat uživateli

Teologická úvaha o buddhismu e vegetariánství na pokračování:

http://www.vegetarian.cz/ostatni/veg%20z%20hled%20budhi.html
http://www.vegetarian.cz/ostatni/veg%20z%20hled%20budhi1.html
!1!

Honzin77

Honzin77 | 4. 12. 2007, 09:05:20 | více příspěvků | napsat uživateli

eva-autobusacka: S tm šířením s tebou tak úplně nesouhlasím !935! Člověk by se měl "zdržovat činností vedoucích k utrpení, smyslné nestřídmosti" a tak dále, ale šířit buddhismus je dle mého ptákovina !5!

uživatel eliminován | 3. 12. 2007, 20:03:35

Du si zameditovat.

.zelvabibi.

.zelvabibi. | 3. 12. 2007, 20:00:24 | více příspěvků | napsat uživateli

mě budhismus jako filosofie velmi zaujal ...

uživatel eliminován | 3. 12. 2007, 19:59:52

Honzinn77:Ale jo, já se snažím denně meditovat a když to jde, tak i několikrát denně. Ale chtěla jsem jenom říct, že kromě toho meditování (což je taky velmi důležité) je potřeba i pomáhat ostatním lidem aby taky mohli být šťastní. Každej kdo se stává buddhistou se taky zavazuje, že ho bude šířit.!5!

Honzin77

Honzin77 | 2. 12. 2007, 20:01:43 | více příspěvků | napsat uživateli

eva-autobusacka: Ale meditace je podstatna soucast, bez ni se vlastne nikam nedostanes...!5!

uživatel eliminován | 2. 12. 2007, 19:59:33

Grendel - 20.11.07 15:59
?!121!

uživatel eliminován | 2. 12. 2007, 19:55:14

Buddhismus není jenom o meditování.!928!

uživatel eliminován | 20. 11. 2007, 16:42:28

Budha by určitě chtěl aby všichni meditovali společně bez rozdílu bohatí, chdí, urození, neurození, muži, ženy....

uživatel eliminován | 20. 11. 2007, 15:59:49

Jen unik z reality....

uživatel eliminován | 20. 11. 2007, 15:52:05

nejspíš tak akorát hromádku...mě jde o to,že jak rychle to přišlo,tak i zmizelo.a když něco lidem nevadí,tak se to neřeší,to víme nejspíš všici.si představte nás ,místo barmského lidu.v pozici otroka,který neví,zda zítra zemře.a za co zemře.všichni se od barmy odvracejí,hází na ni embargo za embargem,jenže když to nejde ze západu,tak z východu určitě ano.a to je problém.dokud rusko s čínou budou nad tamní juntou držet neviditelnou ruku bezpečí,tak změna bude téměř nemožná.vůle barmánců je taková,že při každé další možnosti, se chopí zbraní znovu.ale za jakou cenu? !803!

cocaine86

cocaine86 | 20. 11. 2007, 15:35:46 | více příspěvků | napsat uživateli

enzo6: a co zmuzes ty proti barme ? !437!

uživatel eliminován | 20. 11. 2007, 15:33:06

a co říkáte na události v Barmě?jeden den plný svět střílení do mnichů a druhý den,jako by se skoro nic nestalo...Nejpálivější brambor pomalu chladne a ztrácí se z povědomí většiny.Co z může hrstka,proti armádě?!1383!

Honzin77

Honzin77 | 20. 11. 2007, 15:28:28 | více příspěvků | napsat uživateli

cocaine86: No to patrně ano !12!

cocaine86

cocaine86 | 20. 11. 2007, 15:26:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Honzin77: gautama je za vodou hlavne !486!

Honzin77

Honzin77 | 20. 11. 2007, 15:23:37 | více příspěvků | napsat uživateli

Druhá věc je právě to postavení mnišek v klášterech...které není nic moc...musí se držet stranou, stát v přítomnosti mnichů třeba a tak....nemají rovnocené postavení jako muži. Ale gautama to asi takto nechtěl...i když, to ví asi jen on !2!

cocaine86

cocaine86 | 20. 11. 2007, 15:22:22 | více příspěvků | napsat uživateli

jj tam uz sem vlezl mas recht

Honzin77

Honzin77 | 20. 11. 2007, 15:21:44 | více příspěvků | napsat uživateli

cocaine86: Prostě se pleteš...podle Buddhy je žena schopna dosáhnout nibbány stejně jako muž, v historii existují záznamz o probuzených ženách a v klášterech žijí mnišky....

Je mi líto, že svět není takový, jak si ho představuje, ale co naděláš !27!

cocaine86

cocaine86 | 20. 11. 2007, 15:20:21 | více příspěvků | napsat uživateli

jj tam uz sem vlezl mas recht

Honzin77

Honzin77 | 20. 11. 2007, 15:19:59 | více příspěvků | napsat uživateli

http://cs.wikipedia.org/wiki/Sangha_(buddhismus)
http://www.protibet.org/view.php?cisloclanku=2006120020
http://www.buddha.cz/buddha_mangala2/6_wagnerova_zeny_v_buddhismu.pdf

atak dále, a tak dále !2!

cocaine86

cocaine86 | 20. 11. 2007, 15:17:39 | více příspěvků | napsat uživateli

Honzin77: staci mi jeden dukaz treba fotka nebo tak. jak rikam neni mozne aby v budhistickem klastere byla zena za zadnych okolnosti !!!!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

buddhismusbuddhistablbostčlověkmnoo

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑