Diskuze a otázky - bojová umění/sporty

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Adaamek

Adaamek | 21. 07. 2004, 00:08:03 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

věnuje se tu ještě někdo stejně náruživě podobným věcem? Pochlubte se:)

reagovat

V diskuzi je 842 příspěvků a shlédlo ji 3240 uživatelů .

předchozí | 0 | 300 | 570 | 600 | 630 | 660 | 690 | 720 | 750 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 13:20:52

adaamek: presne o tom:))

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 13:15:58

Adaamek...těch stylů je strašná spousta a každý je jiný,ale souhlasím,není to "klasické čínské kung-fu"...

Adaamek

Adaamek | 9. 08. 2004, 13:14:54 | více příspěvků | napsat uživateli

deja_vu: všude mají lekce pro začátečníky, z čeho by jinak vyžili!1! o čem mluvíš, o www.taiji.cz?

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 13:11:53

adaamek: Koukala jsem na ten prvni, co jsi zverejnil ty a tam bych si proste neumela vybrat. Vsechno je pokracovani neceho a pro zacatecniky tam neni skoro nic....

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 13:10:35

Souhlas byl s Adaamkem...Lummp...je to věcí tréningu a času...nemusíš hned někoho zabít,nebo zmrzačit...ono kolikrát stačí buď jedna správně mířená rána nebo dobrá a kvalitní páka...horší je,že nevíš,co můžeš od toho druhýho čekat,když je ponížen a může na Tebe vytáhnout třeba kvér...a před tím neutečeš...Můj sifu vždy říkal,když Ti jde o život,nejdřív se braň a pak se suď!

Adaamek

Adaamek | 9. 08. 2004, 13:10:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Lummp: jaká pořád praxe? abych se ubránil na ulici stačí bejt jen trošku agresivní a párkrát se cvičně porvat v hospodě, nikdo tě pak nezastaví... taiji necvičím kvůli bitkám se sparťanama, ale prostě proto, že se mi výrazně zlepšil krevní tlak, nemám problémy s kloubama atd..

Adaamek

Adaamek | 9. 08. 2004, 13:09:32 | více příspěvků | napsat uživateli

deja_vu: právě asi před deseti příspěvky tu proběhlo plno odkazů... každopádně doporučuju cvičit u čínských mistrů a ne nějakých cvičitelek ze sokola, pokud to myslíš opravdu vážně, vyplatí se to stonásobně

Adaamek

Adaamek | 9. 08. 2004, 13:08:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Neverman: no já nevím... viděl jsem pár sestav v podání známýho, co se chan shaolin si / dju su věnuje a připadalo mi to naprosto nečínský a podivný... nevím, nikdy jsem to necvičil, ale čínský kung-fu mi to ničím nepřipomíná

Lummp

Lummp | 9. 08. 2004, 13:07:43 | více příspěvků | napsat uživateli

Adaamek: Možná že kecám, ale praxe je přeci jen o něčem uplně jinym.

Adaamek

Adaamek | 9. 08. 2004, 13:07:09 | více příspěvků | napsat uživateli

chenile: to se pleteš, hladík necvičí sportovní kung-fu, on necvičí VŮBEC kung-fu, je to podvodník a lhář, kterej si několik let vylhal genealogii vlastních učitelů a vymyslel vlastní sestavy, případně je okoukal z videa a fotek.. hrozný.

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 13:07:02

Prosbicka: zcela nevhodne se asi Vas, pokrocilych panu, zeptam, kam byste mi doporucili jit za tai chi? Jsem takovy malinko zbehly zacatecnik? Nebo mi snad doporucite jinou podobnou formu tohohle sportu? !1!

Adaamek

Adaamek | 9. 08. 2004, 13:05:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Lummp: Bagua Zhang, pěst osmi triagramů... viz třeba tady - http://www.baguazhang.cz/bagua.php?lang=CZ . U nás hoale cvičí jen shifu Zhai Yun a ta volí spíš moderní soutěžní cestu, než tradiční bagua... no nic

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 13:05:22

Souhlas...

Lummp

Lummp | 9. 08. 2004, 13:04:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Hodně jsem přemejšlel když jsem se stal svědkem pár akciček kde někdo nechal nějakej ten litřík krve. docela to se mnou otřáslo. Začal jsem uvažovat jestli se má cenu vůbec učit bránit se pokud se to nenaučíš dokonale. Většina lidí se dokázala ubránit efektivně jen do tý doby než na ně někdo vzal židli nebo nůž. Pak buď leželi v krvi na podlaze, nebo (pokud byli chytřejší) zdrhli. Hodně mi to připadá že má teď člověk jen dvě možnosti, buď utíkat, nebo toho co stojí proti tobě dostatečně rychle a efektivně zlikvidovat než se na něco zmůže. zatim volim útěk a nemyslim si že jsem srab. Nechci bručet za to že si někdo dá hlavou o dlaždice když do něj strčim.

Adaamek

Adaamek | 9. 08. 2004, 13:04:09 | více příspěvků | napsat uživateli

Lummp: teď už kecáš esoterický blbost!127! prostě když cvičíš cokoliv kvalitního poctivě a dlouho, výsledky se časem dostaví, hotovo:)

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 12:52:26

Lump...Dju su-Kung fu je jeden z nejtvrdších stylů :o)),ale líbilo se mi,že se tam vyučuje při tréningu nejen bojovat,ale taky tai-chi,jiu-jitsu,aikido,meditace,koncentrace,gymnastika,boje se zbraněmi....prostě ne jen řezat se,ale všestranné ovládání bojového umění :o))...a Chan-Shaolin-Si pak skvělé kata v různých provedeních...uvolňovací,bojové...prostě jsem nepoznal zatím lepší školu a lepšího sifu,ale každý má to své...

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 12:49:50

:-) tak sem si tady cetl o Hladikovi atd... noo je pravda ze clovek nekde zacit musi, ale taky je dulezity si rict jestli chces delat bojovy umeni jako sport (viz. Hladik) nebo jako realnou sebeobranu...

Lummp

Lummp | 9. 08. 2004, 12:43:43 | více příspěvků | napsat uživateli

Adaamek: o bagua nic nevím. Co to je ?

Lummp

Lummp | 9. 08. 2004, 12:42:46 | více příspěvků | napsat uživateli

Addamek: Hodně lidí ztratilo cestu když se střetli tváří tvář s reálnym životem.

Lummp

Lummp | 9. 08. 2004, 12:41:23 | více příspěvků | napsat uživateli

never: hmm .... žádný nácvik přetlačování ?

Adaamek

Adaamek | 9. 08. 2004, 12:40:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Lummp: když tu rozcvičku budeš poctivě praktikovat deset dvacet let, třeba cestu najdeš!1! yang - protože je to zase trošku jiný druh práce s energií atd... chtěl jsem začít i s bagua, ale u nás se mi nepodařilo najít vhodného učitele, který by cvičil tradiční....

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 12:39:13

Lummp...no tady v Ostravě se docela chytli a mají otevřené tři tělocvičny...Jinak já studoval tady abu.wz.cz

Adaamek

Adaamek | 9. 08. 2004, 12:38:54 | více příspěvků | napsat uživateli

noooo... radši bych se svěřil do péče http://www.taiji.cz/ , http://sweb.cz/alkastaichi/ , http://www.volny.cz/wu-shu/index.htm nebo http://www.kungfucentrum.cz , nic ve zlém!27!

Lummp

Lummp | 9. 08. 2004, 12:38:16 | více příspěvků | napsat uživateli

reneska. gRRR .. nazdar by stačilo :o)

Lummp

Lummp | 9. 08. 2004, 12:37:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Proč zrovna yang?

Addamek: Zajímalo by mě jestli se to někde učí nejen jako rozcvička, ale se vším všudy .. se všemy aspekty jako cesta.

Lummp

Lummp | 9. 08. 2004, 12:36:32 | více příspěvků | napsat uživateli

never: Znám ten web. Když jsem s tim začínal tak jsem tuhle skupinu taky zvažoval.

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 12:33:53

Lummp...zkus se kouknout na www.taoist.cz...

Adaamek

Adaamek | 9. 08. 2004, 12:30:56 | více příspěvků | napsat uživateli

Lummp: něco málo (chen taijiquan, rád bych začal se stylem rodiny yang), proč?

reneeska.

reneeska. | 9. 08. 2004, 12:30:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Lummp --- ahoj sympaťáku !2!

Lummp

Lummp | 9. 08. 2004, 12:30:47 | více příspěvků | napsat uživateli

never: ale asi ne z hlediska praktickejch aplikací? .. hodně klubíků u nás to dělá jen ve formě zdravotního cvičení

předchozí | 0 | 300 | 570 | 600 | 630 | 660 | 690 | 720 | 750 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

uměnísportvěc

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑