Diskuze a otázky - bojová umění/sporty

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Adaamek

Adaamek | 21. 07. 2004, 00:08:03 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

věnuje se tu ještě někdo stejně náruživě podobným věcem? Pochlubte se:)

reagovat

V diskuzi je 842 příspěvků a shlédlo ji 3256 uživatelů .

předchozí | 0 | 300 | 540 | 570 | 600 | 630 | 660 | 690 | 720 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 10. 08. 2004, 11:58:59

Azael...koukám,že jsi jako já z Ostravského kraje...pokud jsi z Ostravy nebo onkolí,můžu Ti doporučit Akademii bojových umění,vedenou sifu ing.Karlem Doležalem (7.TOAN)...Trénoval jsem u něj 6 let a z toho 2 roky v Zenu...

Azael

Azael | 10. 08. 2004, 11:44:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Adaamek: ...dík... není na škodu prozkoumat i názory ostatních. Škoda jen, že Pavel Macek učí jen v čechách.. pro mě (začátečníka) by to byl fakt přepych jezdit trénovat takhle daleko.. možná časem. No ale asi se tam zajedu jen kouknout jak trénují a jaký je v tom vlastně rozdíl.

uživatel eliminován | 10. 08. 2004, 10:56:42

MT best =)

uživatel eliminován | 10. 08. 2004, 10:39:07

Adaamek:Hlavne to byla tezka otazka takze diky,ale nejhorsi je,ze ty dechova cviceni jsou sice nejdulezitejsi a v mem pripade mi muzou hodne dopomoci k tomu,abych se na ty nohy zase postavil,ale mam problem vydrzet poctive "trenovat".Proste se nedokazu naladit na vlnu,abych se do toho dechu poradne ponoril a byl pro mne "atraktivni".Tezko se to vysvetlýuje!24!

Adaamek

Adaamek | 10. 08. 2004, 10:34:23 | více příspěvků | napsat uživateli

osophy: četl jsem o klukovi z Filipín, který přišel o obě nohy a ještě v nemocnici ho zaujaly nějaké akční filmy, dal se na karate a pak kendo a tuším, že normálně absolvoval zkoušky na technické stupně, závodil atd, otázka je, do jaké míry je to potom autentické bojové umění, když je velmi silně pozměněné díky omezenosti jeho pohybů atd... každopádně v taiji je velmi důležitá práce boků, postoje atd... opravdu nevím, jak ti odpovědět. Určitě ale existují věci jako čchikung, dechová cvičení a tak, ve kterých na tom nezáleží.

uživatel eliminován | 10. 08. 2004, 10:23:59

Adaamek:OPodle toho co tu ctu,tak je videt,ze se v tom vyznas a proto se te chci zeptat jestli se da delat treba taichi i na vozicku.Tede se hodne zajimam o alternativu a vychod,ale nevim nic o nejakem umeni pro vozickare.Je mi jasne,ze to neni na sebeobranu,ale chtel bych to zkusit na harmonii tela a ducha

Adaamek

Adaamek | 10. 08. 2004, 09:39:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Neverman: no pan hladík odvíjel ještě před pár lety své kung-fu od smyšleného stodvacetiletého šaolinského mnicha žijícího v mongolsku, takže to, že zapomene na stránách uvést, že se Wong Keiying učil od Wong Taaie a ne od jeho mistra, Luk Achoie, to už je naprostý detail!27!

Adaamek

Adaamek | 10. 08. 2004, 09:36:55 | více příspěvků | napsat uživateli

azael: dělej jak myslíš, ale dost možná ztratíš několik let cvičením v iluzi a pak budeš akorát naštvaný. Lam Chunfai je klasika, o jeho kvalitách nikdo nepochybuje, mně osobně ale moc neimponuje, že je ochotný jen u nás podporovat několik naprosto konkurenčních škol zároveň, včetně hladíka. Doporučuji ti školu Pavla Macka - www.hungga.org

uživatel eliminován | 10. 08. 2004, 08:34:11

Když už tak rozebíráme Hladíka,tak jsem na šel stránky České asociace Hungga a jen pro zajímavost jsem otevřel i stránky "sifu" Hladíka a když jsem tak koukal na historie rodiny Lam popisované na obou stránkách,tak každý z nich je vykládá jinak,možná je to jen můj pocit,ale mě se to až tak nezdá...Můžete posoudit sami...www.hungga.org a www.kungfu.cz...jsem zvědavej na váš názor...

Azael

Azael | 10. 08. 2004, 04:08:04 | více příspěvků | napsat uživateli

Ok ok...nebudu tvrdit opak, jsem začátečník a rozhodně toho nevím tolik co vy. Dle mého názoru a osobního setkání si taky myslím, že Hladík to jen hraje a o úrovni jím pořádaných akcí ani mluvit nebudu = prostě katastrofa. Ale Adámek se mi jeví daleko serióznější a nevím o tom, že by se někdy u něho ještě učil. Ale asi jsou pořád v kontaktu. A jaký teda máte názor na jeho učitele velmistra Lam Chun Faie??? A jaké učitele stylu Hung Gar tady u nás by jste doporučili????

uživatel eliminován | 10. 08. 2004, 02:18:37

wogh...no bomba !1! to teda fakt koukám....ale ohledně Hladíka: že hladík je podvodník jsem slyšel v době kdy jsem začal s musadem, to jest před 12 lety a docela tomu věřím.......................................jinak musado mcs se učilo před 4 lety ještě v akademii musado, která byla dost přístupná normálním lidem...jinak mně osobně vadilo spíš to, že bylo málo na tělo, jestli rozumíte, co myslím ...narozdíl od boxu, kde ty rány člověk fakt dostává i při spáringu

Adaamek

Adaamek | 9. 08. 2004, 15:59:03 | více příspěvků | napsat uživateli

chenile: Emin Boztepe "už" není WT, založil si vlastní asociaci... a to video je slavná aféra s Williamem Cheungem, Emin Boztepe přišel na jeho seminář a vrhl se na něj, mnoho lidí tvrdí, že všechno bylo důkladně důkladně připravené tak, aby Cheung neměl sebemenší šanci. No nic, není to můj obor

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 15:38:18

Adamek... nooo jasne Driv to vsechno bylo myslim Wing Chun, ale pak se to nejak rozhadalo... Emin Bostepe je taky pod Wing Tsun... Videl jsem takovy dost specialni video, kdy šel do jedný školy vyřešit pomluvy proti WT... bylo to moc zajimavi.... vyzval na souboj toho nejvyssiho a trochu ho tam zmuchlal !2! a

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 15:32:40

o.k.,o.k. sto lidí,sto názorů...:o)) Každopádně,jak jsem již psal,kdo nezkusil,neví o co přichází....Souhlas?

Adaamek

Adaamek | 9. 08. 2004, 15:26:57 | více příspěvků | napsat uživateli

chenile: wing chun, wing tsun (hk větev leung tinga), ving tsun (klasická yip manovská linie), wing tzun (emin boztepe?), to jsou všechno jenom obchodní značky, kdykoliv se někdo trhne a založí vlastní asociaci, nějak ten název překroutí!127! jinak Bruce se přestal u Yip Mana wing chun učit ještě mnohem dřív, než odešel do ameriky, byl hrozně konfliktní, nerespektoval konvence školy a chtěl se s někým pořád poměřovat atd a posléze odešel a vydal se vlastním směrem. Nečínské studenty učili někteří mistři už dávno před brucem a legenda o tom, jak bruce přinesl bojová umění mimo čínu, je reklamní blábol a blbost

Adaamek

Adaamek | 9. 08. 2004, 15:22:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Neverman: s tím rozhodně nesouhlasím, existuje u nás hned několik autentickej škol, kde učí čínští mistři, navíc, na západě se někdy trénuje tradičnějš, než v samotný asii, viz například zromantizovaný rituální kecy o Cestě a Umění a podobně, v číně se prostě cvičí a nekecá!127! Jinak to co jsi nejspíš viděl cvičit lidi v pekingu (já to viděl taky!1!) bylo moderní soutěžní wushu (changquan atd.), který je "západní civilizací" nejspíš dotčený víc než cokoliv jinýho

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 14:37:00

Jooo Wing Tsun jsem delal... tam je to opravdu dost nedotceny.. nevim teda jak u ostatnich odnozi, nebot jsou tri Wing Tsun, Wing Chun, a myslim ze Ving Tsun nebo tak nejak... Kazdopadne bejvalej sefik Wing Tsunu byl rasista, takze ani belochy neucil :-))) kvuli tomu taky vyrazil Bruce leeho protoze to zacal ucit v americe... I kdyz samosebou co Bruce predvadel ve filmech nema s WT nic spolecnyho :_)

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 14:28:17

chenile...ano,v tom máš pravdu...špatně jsem to asi napsal...pod tím pojmen jsem myslel bojové styly,které nebyly dotčeny západní civilizací...Každý styl Kung-fu,který se tady nebo kdekoli učí není to,co se učí a učilo v Číně,ať je to Wing Chun, Hungkuen,Hung Gar atd...Byť to bylo jen shodou okolností,měl jsem možnost shlédnout trénink v jednom Pekingském do-jo a je to úplně něco jiného,co se učí tady...

Adaamek

Adaamek | 9. 08. 2004, 14:15:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Nepoucitelny: radši ne, před technikama buda spencera mám respekt!127!
chenile: to máš pravdu no... každopádně se tohohle názvu obecně chápu hlavně jihočínský styly (wing chun, hungga etc), na severu se vžilo wushu!1!

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 13:56:33

"to je jako kdybys napsal klasicka atleticka disciplina" proste kravina

Me se jedna o to.. ze "kung-fu" ten nazev neni zadnej bojovej styl... to si vsichni myslej z tech filmu z osmdesatejch let... tak me zajimalo co si mam predstavit pod pojmem klasicke cinske kung-fu...

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 13:54:33

Adaamek: dáme přátelský spaaring? :)

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 13:50:22

není nad facku od Buda Spencera :))

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 13:46:54

není nad facku od Buda Spencera :))

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 13:46:39

hu...aaa...oo..haiaaaa....oooo...u .....ehhh...ooo.....ha..i.ááááááááááá........

Adaamek

Adaamek | 9. 08. 2004, 13:43:08 | více příspěvků | napsat uživateli

chenile: no já ve všech legitimních čínskejch stylech rozeznám podobnosti, podobný postoje, techniky, terminologii, mají zřetelnou linii mistrů a víš, co se vyvinulo z čeho atd, nic z toho u chan shaolin si & dju su kung-fu nepoznávám

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 13:41:11

Neverman: hele a co to je Klasicke cinske kung-fu ? :-)

Lummp

Lummp | 9. 08. 2004, 13:29:53 | více příspěvků | napsat uživateli



Moudrost mravence je v tom že na sebe nenechá šlápnout :o)

Teď už se po ulicích nepohybujou jen lidi kterej stačí rozbít nos. Teď už je tam i dost takovejch který si tě pak najdou.

neverman: O to právě jde .. jeden známej má pěknou jizvu přes celý břicho protože podal ruku někomu koho dostal na zem.

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 13:29:33

cinky! cinky! cinky! hua hua huaaaaaa!!!!

uživatel eliminován | 9. 08. 2004, 13:27:25

adaamek: tak dik, jeste musim vynalezt cenu:)) A ty mlade, utahuj si z nekoho jineho!5!

Adaamek

Adaamek | 9. 08. 2004, 13:24:39 | více příspěvků | napsat uživateli

deja_vu: tak co řešíš?!112! http://www.taiji.cz/index.php?option=news&task=viewarticle&sid=127

předchozí | 0 | 300 | 540 | 570 | 600 | 630 | 660 | 690 | 720 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

uměnísportvěc

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑