Diskuze a otázky - !!!ANTICHRIST!!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 10. 11. 2005, 21:38:32 |

jaký máte názor na křesťanství a "Boha"?

reagovat

V diskuzi je 1005 příspěvků a shlédlo ji 2608 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 300 | 600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

hou7

hou7 | 2. 01. 2008, 23:13:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Grendel kroutit se umíš :-)

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 23:13:02

jinak: vojensky a takticky byla evropa asi na stejné úrovni, jak arabové a turci....nebo spíše horší..... kvalita zbraní a vojenského materiálu oproti turkům žalostná......ale vyhráli to díky svému fanatismu....část bitev prý dokonce bojovali v naprosté euforii, vidíce nad sebou božské jezdce......apod. a naopak, když prý došlo k zatmění slunce v jednom roce, tak jejich bojová morálka okamžitě upadla.......nemůžu si pomoct, ale asi tam museli pěkně hulit:-))

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 23:09:49

troska. - tak podle toho co jsem četl, tak šlo hlavně o územní zisky u šlechtických členů výpravy, u sedláků to pak byl opravdový fanatismus.....jinak Urbanovi šlo o to, dobýt hlavně Jeruzalém a pomoci upadajícím byzantincům (to druhé už jen tak mimoděk)...počítal s tím, že dobytím svaté země vyvolá u všech evroských křesťanů vděk a tím upevní postavení jak církve, tak svoje

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 23:07:15

troska: tak tomu bych i věřil...zatímco křesťané zpočátku jen uměli stínat poraženým hlavy....postupem času s překvapením zjistili, že turci jsou již někde jinde...a poraženým posádkám (resp. těm, co zbyli) zaručili volný odchod z dobytého města, nebo je měnili za své zajatce....nebo je prodávali do otroctví......

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 23:06:38

kwon: tak ono slo predevsim o obchodni zajmy, ze... teorie o spaseni v Jeruzaleme uz byla jen takova pohadka - lobby obchodniku, aby nalakali co nejvic lidi

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 23:05:06

hou:
v jinych diskuzich se resila jina temata.
Rad na ne opet podiskutuji, ale zde resime otazky nabozenske.

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 23:04:26

troska: tak ona je prdel už u té první.......tři první vlny byly rozprášeny už v uhrách....do konstantinopole dorazily pak tři větší kontingenty....z nich jeden ..cituji:
1.srpna ....výprava Petra Poustevníka dorazila do konstantinopole
1. října...Výprava Petra Poustevníka poražena Rúmskými Turky:-))
fakt jim to za to stálo....se trcat z evropy takovou dobu, aby dostali hned do řepy:-))

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 23:03:46

Grendel: no ta teorie o prodeji do otroctvi totiz pochazi z jedineho zdroje: od njakyho zlocince, kterej byl v Africe ve vyhnanstvi.. takze kdovi jak to ve skutecnosti bylo...

hou7

hou7 | 2. 01. 2008, 23:03:46 | více příspěvků | napsat uživateli

co vím tak dětské výpravy existovaly ale děcka došla na jih evropy a skončïla jako otroci

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 23:00:53

grendel: tak pátá to byla...máš pravdu

hou7

hou7 | 2. 01. 2008, 23:00:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Grendel mluvil jsem o jiných diskusích např křistálová noc atd atd,,,kde jsi se vyjádřil..

Kosta_Onufrij [Je online] jj bohužel pro víry jsme jeden z nejvzdělanějších národů..vzdělání=přemýšlení

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 22:59:53

troska kwon:
detska kriz vyprava, zdroj wikipedie
Středověké prameny popisující křížovou výpravu dětí jsou v současné době zpochybňovány a celý popis dětské křížové výpravy je považován za omyl vzniklý třicet let po popisovaných událostech.

Tradičně se se hovoří o francouzské a německé křížové výpravě dětí. Podle přesvědčení, že Jeruzalém zůstává nedobyt, protože se o to snaží hříšní dospělí, byla zorganizována výprava skládající se pouze z dětí. Inspirátorem francouzské výpravy byl pasáček Štěpán, kterého měl údajně roku 1212 osobně navštívit Kristus a vyzvat ho, aby shromáždil velkou skupinu dětí ke křížové výpravě proti nevěřícím. Moře se mělo před Štěpánem rozestoupit a cesta do Svaté země měla být uskutečněna suchou nohou. Po strastiplné cestě dorazilo několik tisíc dětí do Marseilles, kde se opakovaně pokusili neúspěšně přejít Středozemní moře. Po několika dnech nabídli Štěpánovi dva obchodníci nazývaní Hugo Železo a Vilém Prase, že jeho výpravu přepraví zdarma na sedmi lodích do Palestiny. Štěpán nadšeně souhlasil a zbylí příznivci si nastoupili. Hugo a Vilém je ale místo toho dopravili do Alexandrie, kde měli prodat všechny děti saracénským pirátům do otroctví.

Německá výprava, vedená mladíkem jménem Mikuláš, vyšla z Porýní a putovala proti proudu Rýna přes Basilej, poté severním Švýcarskem, kolem Ženevy a pak přes Alpy do Janova. Dodnes prý několik janovských rodin odvozuje svůj původ od účastníků této výpravy. K návratu měl přesvědčit Mikuláše sám papež.

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 22:58:17

kwon: mam dojem, ze 8. nebo tak njak a nekdo si na ni pekne namastil kapsu, ptz pokud vim, tak je nekdo prodal do otroctvi:D:D .. ona pak byla este jedna, ta ale skoncila uz v Rime, ptz priprechodu Alp jich pulka umrela :D:D

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 22:57:40

grendel: je to takovej malej sešitek od Grady.....koupil jsem si ho jen ze srandy, co tam asi tak za tu stovku bude. a byl jsem hodně překvapený. fakt hodně neznámých věcí, hodně detailně rozpracované, i s mapkama bitev.....už od ních mám kresčak slavkov a jiné a za ty prachy dobrej kup!543!

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 22:57:15

kwon:
podle me byla ta detska tak ctvrta...
Desata bych rekl ze ne..

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 22:55:47

kwon:
Diky. Jestli na to nekdy narazim, tak si to trochu prolistuju.

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 22:55:27

troska: ta dětská byla tuším devátá či desátá.? každopádně to byl akt čirého zoufalství....a děcka dopadly..tak jak dopadly...pochcípaly jak žaby

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 22:53:54

tro.ska: přesně....říkám, pro mne to byly samé překvapující informace....například ve svaté zemi žily bez problémů vedle sebe islámské, židovské a křesťanské komunity.. po islámskýma panovníkama....a to do doby, než přišli ozbrojení věrozvěstové z konstantinopole.....
jinak vděčnost křesťanů jde krásně vidět při obléhání Antiochie, kdy islámská posádka bránila i křesťany a v okamžiku kdy se k nim válečná štěstěna začala obracet zády, tak dosud nezúčastnění křesťané povraždili část této posádky a zbytek vyhnali z města.....tomu říkám vděčnost!543!

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 22:50:55

docela dobra byla vyprava, dys "zabloudili" do konstantinopole!486! no a teda este vyprava deti stala ze to :D:D

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 22:49:25

Troska. No oni ti katolíci se předvedli dost ve středověku a jako Ustašovci tomu nasadili korunu

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 22:48:19

kwon: sak to, ze se pravoslavni meli u muslimu lip nez u katoliku je celkem znama vec... oni katolici byli vesmes pekyn svine

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 22:47:46

grendel: David Nicolle : první křížová výprava 1096-1099 a další knížka Svatá krev

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 22:46:17

další perličkou je fakt, že nejvíc ods.ali aspoň ty první křížovové výpravy samotní arabští křesťané........že největší prasata nebyli zdaleka kultivovaní islámisti....ale barbaři z evropy.....
a že při obléhání řady měst ve Svaté zemi chcípali hlady spíš útočnici, než obránci.......jak jsem to tak četl, tak všechna tažení byla jedna velká parodie

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 22:45:17

kwon:
co jsi prosimte presne cetl??

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 22:43:31

Stejně mě udivuje, že je na světě plno ateistů obzvlášť tady v ČR, kdybych nebyl křesťan tak bych byl možná něco jinýho, ale určitě bych nebyl ateista

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 22:43:13

Grendel: no...taky jsem to nevěděl a taky jsem čuměl jak pero z gauče. nicméně v první křížové a i v těch dalších de facto válčili křesťané proti křesťanům!!!!
na straně muslimů totiž bojovaly žoldácké oddíly z evropy....."pomuslimštěné" původní vojenské posádky byzantinců, kteří bránily své původně byzantské pevnosti tak dlouho, až se zůstali v týlu muslimů, dále křesťanská arménská vojenská šlechta....a dále vojenští zajatci z řecka a evropy (kteří pokud si nevybrali kata, tak byli v těch nejelitnějších jednotkách gulámů)..a v neposlední řadě to byli křesťanští afričané z numibie a etiopie.!!!

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 22:39:40

hou:
to je vzdy o uhlu pohledu na "pravou viru"....!2!!2!

pakoshka

pakoshka | 2. 01. 2008, 22:39:20 | více příspěvků | napsat uživateli

Absolutní nesouhlas s náboženstvím..

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 22:38:57

hou:
a co je v tom teda za rasismus??

uživatel eliminován | 2. 01. 2008, 22:38:55

v krizovych vypravach slo predevsim o prachy.. jako vzdy!785!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 300 | 600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

antichristnázorbůhkřesťanství

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑