Diskuze a otázky - !!!ANTICHRIST!!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 10. 11. 2005, 21:38:32 |

jaký máte názor na křesťanství a "Boha"?

reagovat

V diskuzi je 1005 příspěvků a shlédlo ji 2604 uživatelů .

předchozí | 0 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | 390 | 600 | 900 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Zwire

Zwire | 25. 12. 2007, 20:08:41 | více příspěvků | napsat uživateli

.STARY_CYP: Ne to není o tom, že jeden plodí děti a ostatní maká. Tady se jedná o Utopii. Dokonalou společnost, kde všichni pracují dobrovolně pro dobro všech. Nikdo není chamtiví ani nehromadí moc. Sociální skupiny se vyrovnávají. nejsou takové sociální rozdíli jako v kapitalistické "demokracii", kde jsou bohatí bohatnou a chudí se stávají chudšími

uživatel eliminován | 25. 12. 2007, 20:07:29

Amanita: Já bych byl vulgární i bez toho :D Náboženství nemá logiku... především jak se snaží aplikovat své myšlenky ve světských záležitostech :D

uživatel eliminován | 25. 12. 2007, 20:04:32

Zwirw: Jo a jak zařídíš tu přírodní anomálii? Vypěstuješ lidskou královnu, která bude klást vajíčka? !2!

Zwire

Zwire | 25. 12. 2007, 20:02:06 | více příspěvků | napsat uživateli

.STARY_CYP: Kdyby lidi nebyli chymtiví a nezáviděli si, tak by komunismus fungovat mohl

uživatel eliminován | 25. 12. 2007, 19:25:47

.STARY_CYP.. to je jen jedna z mnoha věcí, která ze mě dělá vulgární osobu..a pak když vidím bejvalýho nácka, jak při urbi et urbi vypatlaný mozky k němu vzhlížejí a slintají, že činí dobro, když vykoktá tři slova jako tzv. poselství a požehnání v jejich jazyce...

uživatel eliminován | 25. 12. 2007, 19:21:33

Muchomůrka tygrovaná: Myslíš podporu kopírování AIDS v Africe? :) Souhlas

uživatel eliminován | 25. 12. 2007, 19:20:37

Zwire: To je u každého druhu jinak ;) Hlavně jde o to, že z těch mravenců nikdo nechce být královna jak by se předpokládalo ;)

uživatel eliminován | 25. 12. 2007, 19:20:27

ve jménu Krista bylo učiněno tolik dobra, že se mi chce blejt.. !627!

Zwire

Zwire | 25. 12. 2007, 19:17:25 | více příspěvků | napsat uživateli

.STARY_CYP: Pokud vím, tak včely a mravenci nemůžou mít všeichni potomky. To jen královny.!435!

uživatel eliminován | 25. 12. 2007, 19:16:51

agent: Právě, že ne. Taky jsou jednotlivci zmrdi... jen mají opravdový důvod spolupracovat narozdíl od lidí ;)

Zwire

Zwire | 25. 12. 2007, 19:15:48 | více příspěvků | napsat uživateli

socialismus je všude, kromě kapitalistického zřízení. Viz. náš stát. Důchodci po reformně budou platiti u doktorů a podobně o 2 000,- více. Za návštěvu doktora dáte 30,- korun. No tohle vůbec nejsou sociální podmínky zrovna dvakrát dobré. Vláda modrých strak, Chudým brát a bohatým dávat.

joudaGrinc

joudaGrinc | 25. 12. 2007, 18:58:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Ve všem je socialismus.

uživatel eliminován | 25. 12. 2007, 18:50:56

U včel je socialismus ???!20!

uživatel eliminován | 25. 12. 2007, 18:22:45

Zwire: Omyl včely a mravenci jsou taky karieristi. Jejich socialismus je spiknuté dcer ;) U nich to nefunguje, protože jsou hodnější, ale protože je to u nich geneticky tak, že jsou si sourozenci příbuzní z 80% Proto se jim víc vyplatí starat se o sourozence, než plodit vlastní potomky, se kterýma by byly příbuzné méně :) Královna je z tohoto pohledu vlastně rukojmí kolektivistů ;)

Zwire

Zwire | 25. 12. 2007, 18:12:05 | více příspěvků | napsat uživateli

hou7: Komunismus je skvělá myšlenka. Ale neuskutečnitelná u člověka. To funguje jen u zvířat. Včely, mravenci... Ale u lidí to nejde. Proč? Protože Zvířata (brouci) nejsou chymtiví, sobecký a netouží po kariéře. A také jsou všichni stejní. Každý člověk je osobnost, každý má jiné potřeby a zájmy. U brouků ne. Tam je dělník jako dělník, voják jako voják. Každý jedinec tam pracuje pro blaho celého společenství. A hlavně se nesnaží měnit svůj post. Žádný mravenec dělník se nesnaží být královnou.. Člověk je svoji chamtivostí a jedinečností každého jedince pro komunismus naprosto nevhodný.

pardal-leopard

pardal-leopard | 25. 12. 2007, 15:38:53 | více příspěvků | napsat uživateli

erollucky - ne , seš jen normální katolička !1!

pardal-leopard

pardal-leopard | 25. 12. 2007, 15:04:50 | více příspěvků | napsat uživateli

hou7 - naprostej souhlas, církve jsou jen pro ukájení náboženského chtíče, s bohem nemají nic společného...!12!

uživatel eliminován | 25. 12. 2007, 13:25:23

Rayen - ty to zabijiiiš !669!!669!!669!

erollucky

erollucky | 25. 12. 2007, 13:09:09 | více příspěvků | napsat uživateli

Don-Mierda: kdyz jsem katolicka tak nejsem normalni???!1193!

erollucky

erollucky | 25. 12. 2007, 13:08:17 | více příspěvků | napsat uživateli

dejte uz s timhle pokoj

hou7

hou7 | 25. 12. 2007, 13:04:58 | více příspěvků | napsat uživateli

pardal-leopard pokud takový bůh je, určitě nepotřebuje nějaké církve ani uctívání...nějaké "chtění uctívání" je ryze lidská vlastnost :-)

Don-Mierda

Don-Mierda | 25. 12. 2007, 13:04:36 | více příspěvků | napsat uživateli

Bůh mi je fuk, a nechápu proč , když takovejch 70% lidí nevěří , nechodí do kostestela a nebblne s náboženstvim tak musej platit daně ze ktrejch se sponzoruje církev! Když se chtěj lidi modlit a sedět v kostelech tak ať si to platěj ti co to využijou a né že mi normální lidi sponzorujem nějaký chlapečkomrdy, který kromě toho mrdání malejch chlapečků nedělaj nic!987!

pardal-leopard

pardal-leopard | 25. 12. 2007, 12:49:45 | více příspěvků | napsat uživateli

hou7 - ano, boha si vymysleli lidé, to muže bejt jeden, co neni, a vedle toho muže být buh, který jest a žádné uctívání nevyžaduje, dělá si tu svoje skrze nás, a jinak jsme mu celkem putna...

hou7

hou7 | 25. 12. 2007, 11:34:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Zwire njn i komunismus je v jádru dobrá myšlenka...akorát to taky nějak nefungovalo :-)

Googles to se hodně blbě vysvětluje, to je jako bys mi věřil, že mám doma barevnou kuličku, která si se mnou povídá...žíkal bych ti neukážu ti ji,musíš mi to věřit...bud věřící :-) věřit je vlastně hovno vědět :-)

Zwire

Zwire | 25. 12. 2007, 09:49:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Googles: Ano ano. Začnu věřit v Bramborového krále který žije na mé půde !1233!

uživatel eliminován | 25. 12. 2007, 09:44:03

bůh je všude a nikde

Googles

Googles | 25. 12. 2007, 09:42:06 | více příspěvků | napsat uživateli

křestanství není o tom jestli někdo boha viděl...ale že uvěřil že je a věří v něho....ale ono něvěcím se to blbě vysvětluje no

Zwire

Zwire | 25. 12. 2007, 09:35:07 | více příspěvků | napsat uživateli

pardal-leopard jiní zase tvrdí: Bůh je a basta!

hou: Jde vidět, že křesťanství je "míromilovné". No vlastně je. Jde jen o to, že ho lidé zneužili a zpitvořili pro svoje zvěrstva.

hou7

hou7 | 25. 12. 2007, 05:38:27 | více příspěvků | napsat uživateli

deejay_F umí se kamuflovat za humanitární spolek...

deejay_F

deejay_F | 25. 12. 2007, 05:02:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Církev je stejné svinstvo jako nacizmus. Divím se že to je vůbec legální. Jsou to prasata a i s celým Vatikánem patří do prdele

předchozí | 0 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | 390 | 600 | 900 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

antichristnázorbůhkřesťanství

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑