Diskuze a otázky - AMERICKÁ PROTIRAKETOVÁ ZÁKLADNA - CHCI JI !!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Probe

Probe | 6. 08. 2006, 13:12:51 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Jsem pro aby na našem území vznikla základna amerického protiraketového systému.

Kdo jí zde nechce? Komunisti, levice a hloupí a neinformovaní lidé.

Bolševici se jí bojí jako čert kříže, protože omezí možnost že někdy v budoucnu převezmou moc ve státě.

Ozívají se i socialisté, protože to naruší možnost osamocení se EU od NATO. O což se hodně Eurobyrokratů podle mne snaží.

Takže já zde Američany vítám...

reagovat

ZAKLADNA OCHRANI

V anketě hlasovalo celkem 600 uživatelů

V diskuzi je 2016 příspěvků a shlédlo ji 6678 uživatelů .

předchozí | 0 | 300 | 480 | 510 | 540 | 570 | 600 | 630 | 660 | 900 | 1200 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 18. 11. 2008, 11:09:29

Hm,maximálně na nás kwůli tomu Rusáci hodí nějakou tu bombičku ..

uživatel eliminován | 18. 11. 2008, 11:09:05

> Arcana
A měřítkem v této teorii je počet zanechaných potomků. Měřítkem není rychlost, chytrost nebo barva kůže

A kolik myslis ze pomala antilopa zanecha potomku?? Rikal jsem ze je to o tom kdo se lepe prizpusobi podminkam ve kterych zije. To ze tu placnes ze pomalejsi muze mit jinou vyhodu, je pravda, ale to je to o cem mluvim...!5! Ty napises: nemas prqavdu, ale v zapeti reknes to same co ja... !585!

uživatel eliminován | 18. 11. 2008, 11:07:23

!667!!1081!!1081!!1081!!1081!!1081!!1081!!1081!!1081!!1421!!925!!1190!!1081!!1081!!1081!!1081!!1081!!774!

uživatel eliminován | 18. 11. 2008, 11:06:10

Doufám že ti jí postaví kousek od baráku!20!

Arcana

Arcana | 18. 11. 2008, 11:04:30 | více příspěvků | napsat uživateli

simon84 18.11.08 00:56
„O tom preci je ta teorie vyberu“ – tak jistě, že o tom to NENÍ :-). Evoluční teorie je především o úspěšnosti. A měřítkem v této teorii je počet zanechaných potomků. Měřítkem není rychlost, chytrost nebo barva kůže. (i pomalejší může být úspěšnější než rychlejší – může mít jinou výhodu třeba lepší krycí zbarvení, i „hloupější“ může být úspěšnější než „chytřejší“ – může být třeba silnější,….) Pokud si někdo chce na obhajobu svých rasistických postojů vybrat nějakou teorii, tak si musí vymyslet a obhájit nějakou svou, protože evoluční v žádném případě jeho postoje neobhájí. A v případě člověka obzvlášť, protože na člověka působí mnoho faktorů, které řídí jeho chování. Náš mozek (myšlení) je plastický a přestože jsme formování svými zděděnými vlastnostmi, tak nejsme na 100%. Je tu velký prostor pro výchovu, kulturu a svobodnou vůli. Takže mluvit o nějakém neměnném předurčení k méněcennosti je absolutně zcestné.

uživatel eliminován | 18. 11. 2008, 07:20:41

zatím se jako nejúspěšnější lidskej materiál jeví cigáni a černoši, soude teda podle mnozství zanechaných potomků

uživatel eliminován | 18. 11. 2008, 00:56:12

> Arcana
ad Tak předně mluvit o kvalitě v souvislosti se schopnostmi tvora je docela ujeté

A o cem jinem to je? jak jinak chces merit kvalitu kdyz ne schopnostmi? v tomto pripade schopnostmi prizpusobit se okolnim podminkam? O tom preci je ta teorie vyberu. Silnejsi, rychlejsi, schopnejsi, chytrejsi prezije a ma moznost sirit svuj geneticky potencial dal, slabsi, hloupejsi, pomalejsi se stane koristi nekoho jineho a zemre.

a to ze tu placas neco o tom ze dopredu nikdo nevi jak bude tvor "uspesny"... to tu ale nikdo nikdy netvrdil.!5!

Arcana

Arcana | 17. 11. 2008, 22:59:51 | více příspěvků | napsat uživateli

simon84 17.11.08 20:54
Ale, ale – to jsou věci :-). Tak předně mluvit o kvalitě v souvislosti se schopnostmi tvora je docela ujeté. Šance sice může mít menší ale to neznamená, že automaticky padne za oběť predátora a nepřežije (a nerozmnoží se) a že ta silnější nedopadne hůř. O životě (a reprodukci) rozhoduje mimo vrozených schopností taky spousta náhod a naučeného chování. Dopředu nikdo neví, zda tvor bude úspěšný – a to je ten problém – a priori posuzovat, co má jakou cenu. Takže předem soudit, co je „kvalitní“ a co méně, nejde. To ukáže až čas a množství zanechaných potomků. To k tomu přirozenému výběru.

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 20:54:45

> seashepherd
tak ja to zkusim za tebe... jedna vec me ted totiz dost zaujala... !2!


> Arcana pises: A pokud si myslíš, že přírodní výběr je o tom, kdo je kvalitnější, tak jsi na velkém omylu. Copak slabší antilopa je méně kvalitní než silnější?

Ano, je mene kvalitnejsi a proto ma mensi sanci na preziti. A ano, je to tak spravne. Silnejsi preziji, a predaji sve geny dal, slabsi jedinci jsou eliminovani. Tak to funguje temer vsude v prirode. Ten kdo se dokaze prizpusobit podminkam, prezije, ten kdo ne, neprezije... Momentalne me napada jen jedna vyjimka, ale je mozne ze jich je vice. A tou vyjimkou je clovek. !5!

Arcana

Arcana | 17. 11. 2008, 17:04:50 | více příspěvků | napsat uživateli

seashepherd 17.11.08 17:01
Nemám co promíjet - já nic jiného ani nečekala :-)). A taky jsem už jednou napsala, že s předsudky je každá debata marná :-).

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 17:03:34

> seashepherd
ja bych ji klidne neco napsal ... ale mam tu pulnoc a nemam silu reagovat na ty jeji kraviny jinak nez obligatnim "polykas?"

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 17:01:45

> Arcana kdysi mě bavilo "číst" něčí teorie, sem tam položit doplnující otázku a pak mu omlátit o hlavu rozpory, které ve své vlastní teorii ten clovek měl.
dnes uz jsem tak znudenej, ze me nenaláká ani takovej jasnej pripad, jako ses ty.
promin.
treba to za me dnes udela nekdo jinej. (kluci tady sice rádi diskutují "kvalitně", ale kdyz se tu objeví nejakej cervenej profil, tak jsem si vsiml, ze bývají dost hraví)

Arcana

Arcana | 17. 11. 2008, 16:56:53 | více příspěvků | napsat uživateli

seashepherd 17.11.08 15:26
Ach jo :-) Napsala jsem jen pár vět a ani těm není někdo schopen porozumět? Já jsem někde napsala, že přírodní výběr je nefér? Neposuzuju ho – jen konstatuji, že existuje. A pokud si myslíš, že přírodní výběr je o tom, kdo je kvalitnější, tak jsi na velkém omylu. Copak slabší antilopa je méně kvalitní než silnější? A každý silnější se vždy setká ještě s někým silnějším. Takže pak by i kvalitnější byl nekvalitní. Tyhle pojmy jsou totiž jen lidské konstrukce a jsou relativní. Musel bys nejdříve definovat, co je to to „kvalitní“. Kdo je kvalitnější? Ten kdo má větší svaly nebo chytřejší mozek? Jak kdy. Nenajdeš totiž měřítko, kdo je lepší (podle tebe kvalitnější). I když u tebe už teď předpokládám, že patříš k těm, kteří si myslí, že prostě „bílé“ je zaručená kvalita. A to je potom každá debata marná :-). Jediným měřítkem je totiž schopnost přežít a přenést životaschopné znaky do další generace.
„každej má právo na to, co si dokáže vzít. a udržet.“ – neprostý nesmysl. V žádném „přírodním společenství“ si nemůže jedinec dělat jen to, co chce. Každé má svá pravidla. Jak hmyz tak vlčí smečka.

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 15:39:40

> Arcana
A hlad, že nejlepší regulátor lidí? Kde se rodí nejvíc dětí? Myslíš, že tam, kde je blahobyt? Ale jdi ty….:-))

a kde jich taky nejvic chcipa... v tom je ta regulace.!2!

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 15:26:29

> Arcana tohle s tím nemá co dělat? !20!. jaktože jedni si vytvořili civilizaci a druzí doted žijí polodivoce někde v pralesích? ty jsi taky jedna z těch pošetilců, co věří, že afrika by byla vyspělá, kdyby ji nedrželi dole zlí evropané? (potom bych už asi chápal, odkud vítr vane ... a dál bych s tebou nediskutoval).
a kdo že drancuje zdroje na úkor druhých? na jakej vlastně úkor? to jako ze kazdej má právo na "zdroje", tedy i ten zaostalej trouba, kterej by dodneška ani nevěděl, k čemu se dají použít, kdyby mu je bílí neukázali?
každej má právo na to, co si dokáže vzít. a udržet.
ad. hlad .. tam, kde je chudoba, se rodí hodně dětí, to je taky jeden z přírodních mechanismů (běžný i u zvířat), ale jediným skutečným mechanismem přirozeného výběru jsou právě období, kdy spolu příslušníci stejného druhu musí bojovat o omezené zdroje.
umělým výběrem by potom bylo to, že by se ti, co na to mají prostředky, sílu, možnosti, rozhodli, že např. romové se skutečně množit dál tímto tempem nesmějí.
ovšem. .. souhrnně ... tvoje argumenty ve tvém posl. příspěvku byly tak silně nevyvážené, že bych se stejně divil, kdyby jsi vůbec něco z toho, co jsem napsal, pochopila.
píšeš, ze zastáváš názory darwinismu a vývoje na základě přirozeného výběru ... a pak ze sebe hned vychrlíš řeči, ze kterých vyplývá tak akorát to, ze prirozenej výběr je nefér a ze lidi vlastně nejsou kvalitnější a méně kvalitní, ze je nefér je takhle rozdělovat.
takze, jen pro zajímavost, jak si vlastne ten darwinismus predstavujes, kdyz ho tak zastávás?

Arcana

Arcana | 17. 11. 2008, 14:45:15 | více příspěvků | napsat uživateli

seashepherd 17.11.08 14:02
Ale houby! Já sama zastávám názory darwinismu a vývoj na základě přirozeného výběru ale tohle s tím nemá co dělat. Není nic přirozeného na tom, že jedni uměle udržují druhé na hranici přežití. A není nic přirozeného na tom, že jedni drancují zdroje na úkor druhých a to absolutně neefektivně. A kdo jsou ti „efektivní a blbí“? A „regulace porodnosti“ – to bys určoval (nebo kdo?), že rodiče by měli třeba jen dvě děti? Nebo jedno? A někteří by nesměli mít žádné? Kteří? Jak se ti umělá regulace vejde do přirozeného výběru? A hlad, že nejlepší regulátor lidí? Kde se rodí nejvíc dětí? Myslíš, že tam, kde je blahobyt? Ale jdi ty….:-))

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 14:02:37

> Arcana startovní podmínky... bla bla bla. ... samý žvásty.
je to normální zákon přírody, přirozenej výběr, vnitrodruhová agresivita se objeví vždycky, kdyz dojdou zdroje. a ty prostě dojdou, to je další zákon přírody. všechno se množí, dokud nenarazí na hranici, kde to už dál nejde. pak prezijí jen ti nejefektivnější. a to doted byli bílí. a budou i dál.
jediným řešením by byla umělá regulace porodnosti (coz je teda proti přírodě, ale dejme tomu, ze zabíjení embrií je humánnější, nez regulovat počty lidí az za jejich života) ... jenze k tomu jaksi v mnoha zemích chybí vůle.
a jak se říká, ze hlad je nejlepší kuchař, tak je pravdou i to, ze hlad je nejlepší regulátor počtu lidí.

Probe

Probe | 17. 11. 2008, 12:56:19 | více příspěvků | napsat uživateli

http://www.novinky.cz/diskuse?id=153539&articleId=/clanek/154524-oslavy-17-listopadu-topolanek-hajil-radar-dva-jeho-odpurce-zatkla-policie.html&sectionId=8&page=2

Arcana

Arcana | 17. 11. 2008, 11:59:56 | více příspěvků | napsat uživateli

seashepherd 16.11.08 05:07
"země je přelidněná" - souhlas, ale co s tím? To si hodime kostkou a co druhý skočí do propasti, aby se Zemi ulevilo? Nebo najdeme nějaký jiný vzorec? Třeba vyhladíme ty, s jinou kulturou? Nebo ty, s jinou barvou kůže? Nebo raději preventivně vystřílíme ty, "hladové chudáky"? Máš jistotu, že ty bys byl na té straně, na kterou by ten los nepadl?!
"země uz ani nedokáze uživit" - máš pocit, že je ve světě málo potravin? Nebude to spíše tak, že prostě jedni je těm druhým sežrali? Ty máš prostě štěstí, že ses narodil tam, kde ses narodil. Jiní takové štěstí nemají. Člověk si nemůže vybrat, kde se narodí. Nevybereš si, do jakých podmínek se narodíš a do jaké kultury. Ty startovací podmínky zkrátka nemají všichni stejné. A co hůř: jedni ty druhé záměrně urdžují daleko za startovací čárou....

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 15:17:17

ja jsem pro!

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 15:14:34

blueberry-hill "prisel mi uzkostlive krutej a povrchni" - ono k lidem, kteří vzhlížejí povrchně s povrchními hodnotami, to ani být jiný nejde, člověk si vůči svým hodnotám zaslouží vlídnost a hlubokost, pokud je má na správném místě, ale ne v případech, že je pro něj mnohem víc pár plechů, než zmařený zvířecí život třeba a jiných případech tomu obdobných, už třeba pro to, že pro mě samotného je víc ten zvířecí, který se opírá o to základní, narozdíl od typu toho lidského, kde vidím někdy o dost víc negativ vlastností.... :o)

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 14:57:08

sea právě proto jsem tam použil to slovo "třeba" :o) btw jinak souhlas, je celkem pravděpodobné, že se lidi vyhladí navzájem :o) ale pořád si stojím za tím, že love by se měly vynakládat do vědy, technologií atd, místo do zbraní, kde to nějak možná pomůže jen třeba dvoum skupinám :o)

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 14:49:25

Befana já vím, ale taky vím, že jsou a dají se najít pořád vyjímky, kde je pro někoho podstatnější mezi kterýma lidma a hodnotama žije, ne co kdo má a pro co nutně musí bojovat, nebo sebou nechat nějak manipulovat, Země je jen jedna, navíc tu nejsme jen sami, ale ničíme to bez ohledů, jako by jsme byli :o) Ale neboj, jsu nohama na zemi :o) vím, že tohle asi nikdo nezmění, ale i tak, změna to trochu je, pokud už jen to bere někdo na vědomí a snaží se aspoň podle toho trochu chovat :o) Každý na to musí přijít sám, co je základ a podstatné, bez čeho by život nemohl existovat :o)

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 13:50:36

no co...sem se vcera vozral..no..

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 05:07:24

co to vidím? tolik hloupých pacifistických keců pohromadě !20!.
já teda rozhodně pro zbrojení jsem. země je přelidněná, suroviny nejsou a nebudou pro kazdého a v budoucnu nás země uz ani nedokáze uživit, nehlede k tomu, ze je velmi pravdepodobné, ze klimatické změny vyvolají nové stěhování národů. a čím pak chcete postřílet všechny ty zoufalé hladové chudáky, co se nám sem pohrnou? A co uděláte, az se sem nebudou pokoušet dostat po hrstkách s pomocí převaděčů, ale půjdou se sem prostě probít, protože uz nebudou mít jinou možnost?

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 02:02:03


> simon84
dik... a pral bych Ti to (hrat za tucnaky ) ale vis, u me zacina obranny mechanismus daleko drive...nez nejakym radarem, a v tom je rozdil... videl jsi, co se deje v afghanistanu> co se deje v Iraku? co spustilo ten "radoby obranny mechanismus" v Tobe? co se stalo Cinanum, ktery protestovali proti OH? jedni tomu rikaji ekonomika, a jini zase hara na zivot a na smrt... Retre ma pravdu... v nasichkoncinach netrpis hladem, nerozstreli Ti mozek o zed za jiny nazor... a tak muzeme vesele diskutovat o sile, ktera tohle vsechno (z)pusobi... ale mozna je lepsi se zamyslet driv, nez nas to postihne

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 01:42:30

Každopádně i přes svý volební práva jsem proti.. !1!

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 01:29:25

> blueberry-hill
Děkuji, !1! tý poslední věti si radši nevšimetje.. !5!

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 01:28:57

> blueberry-hill
jinak porad nevim co je tak spatneho na tom mit tu nainstalovany obranny mechanismus, nebo teda jeho cast. !620!

uživatel eliminován | 16. 11. 2008, 01:27:24

> blueberry-hill
na co jsem neodpovedel? jestli hraju za tucnaky? nehraju. !2! i kdyz by to bylo fajn...

předchozí | 0 | 300 | 480 | 510 | 540 | 570 | 600 | 630 | 660 | 900 | 1200 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

možnostzákladnaleviceúzemíeurobyrokratůsystémkomunistabudoucnobolševiksocialistačertkřížčlověkameričanystátosamocení

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑