Diskuze a otázky - Zoo ?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Gegfa

Gegfa | 17. 07. 2010, 10:18:11 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

jak tohle muze nekdo potporovat ??? zvireci vezeni !1333! nevim co je na tom peknyho chodit se divat na zvirata za mrizema ......... Pojd mila pujdem se podivat do Zoo !1070! proc se nechodi do veznic ? !1333!

reagovat

V diskuzi je 111 příspěvků a shlédlo ji 1412 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 17. 07. 2010, 16:56:55

chodí se tam koukat na tebe !1191!!1286!

uživatel eliminován | 17. 07. 2010, 16:49:15

> Gegfa ten film je prisernej a fakt sem na zbytek koukat nemela silu..je neskutecny ceho jsou lide schopni... a nejhorsi je ze se nad tim nikdo nepozastavuje... a je fakt ze jsou horsi veci nez ta zoo... treba obycejny jatka a velkochovy

Adelmus

Adelmus | 17. 07. 2010, 13:39:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> Gammorin já se tím snažil říct, že zoo, ačkoliv není v souladu s přírodou, tak zmírňuje ( i když minimálně ) zásahy člověka do přírody. a dokud tu takové zasahy ze strany člověka existují, mělo by se brojit proti nim, nikoliv proti zoo, protože to nemá logiku. !1!

Gammorin

Gammorin | 17. 07. 2010, 12:54:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> Szaaryczek
Ale před kým potřebují zachránit ? Před jinými zvířaty nebo před tím co napáchal člověk ?

uživatel eliminován | 17. 07. 2010, 12:54:19

> Adelmus jn

Gammorin

Gammorin | 17. 07. 2010, 12:53:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> Adelmus
Lov zvířat pro potravu je něco jiného než zoo nemyslíš ? Nebo ty snad jíš zvířata v zoo ? To že nesouhlasím s tím že tamhle někdo kosí pralesy, neznamená že mám povinost ho zastavit.

uživatel eliminován | 17. 07. 2010, 12:53:05

> Gammorin nemluvě o tom, že zoo se nemalou mírou podílí i na záchraně živočišných druhů a vysazování zvěře zpět do přírody

Adelmus

Adelmus | 17. 07. 2010, 12:48:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> Gammorin tvor na vrcholu potravního řetězce se těžko může nemíchat do života ostatních druhů, nemyslíš ? !2!

až zastavíš kácení pralesů a celkově zmenšování přírodních ploch, kde zvířata žijou, až zastavíš pytláctví a obchod s kožešinama a až předěláš všechny lidi světa na vegetariany, pak by bylo logickým krokem zrušit i zoo. !102!

Gammorin

Gammorin | 17. 07. 2010, 12:18:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> ..b3_runka..
Většinou se zvířata na celý den zabaví hledáním potravy a vody, v zoo se ale nudí. Venku by nepřežila jen kvůli člověku, takže tohle není žádný kladný argument.

..b3_runka..

..b3_runka.. | 17. 07. 2010, 12:14:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Do věznic se taky chodí a hlavně ty zvířata v Zoo jsou na tom líp, než kdyby byla na svobodě.. !1085! Hodně málo z nich by přežilo..!1190!

Gammorin

Gammorin | 17. 07. 2010, 12:14:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> Gegfa
Souhlasím s tím že jsou věci do kterých by se člověk, na tomto světě montovat neměl, jakožto i do světa zvířat.

Bad.BabE

Bad.BabE | 17. 07. 2010, 11:57:47 | více příspěvků | napsat uživateli

!1350!sorry ale tomuhle se nedalo nezasmát

Gegfa

Gegfa | 17. 07. 2010, 11:54:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> A.n.i.i.
ten film jsem videl ;) a prave vistihuje to co se deje tak proc delat jako ze se nic nedeje a ze to je samozrejmost ? !1333!

Adelmus

Adelmus | 17. 07. 2010, 10:57:32 | více příspěvků | napsat uživateli

mimochodem - do vězení by si měl někdy zajít. abys poznal rozdíl mezi celou a výběhem. !102!

uživatel eliminován | 17. 07. 2010, 10:55:57

to je jako konec dneska se zachranovanim sveta? !24!

uživatel eliminován | 17. 07. 2010, 10:52:09

:DDDDDDDDDDDD

tak jo, tak je nech všechny vymřít, proč ne. ;))

Adelmus

Adelmus | 17. 07. 2010, 10:51:23 | více příspěvků | napsat uživateli

ty nejen že mě neustále udivuješ novejma hrubkama. ty máš i názory jak desetiletej kluk co se rozhodnul, že až bude velkej, tak spasí svět. jen nějak neví z jakýho konce to má vzít. !1358!

uživatel eliminován | 17. 07. 2010, 10:49:26

se tam maj jak prasata v žitě vole

uživatel eliminován | 17. 07. 2010, 10:47:40

Buďto my nebo oni. Chtěl bys, aby se na tebe chodily koukat žirafy? !20!

uživatel eliminován | 17. 07. 2010, 10:38:29

> Gegfa
alf je parta pomatenych kretenu. !638!
problem s temi tvymi "dokumenty" od takovych organizaci je ten, ze jsou nataceny ucelove a zkresluji, hodne, skutecny stav. !638!
pro vyrobce jsou ty testy vyhazovanim penez, kdyby to delat nemuseli, kdyby to nebylo nutny, tak to nedelaji.

uživatel eliminován | 17. 07. 2010, 10:37:54

> baculaty_prasatko jo, je to horsi
> Gegfa pokud se chces pozvracet a ziskat totalni odpor k lidem a masu tak se koukni na film Earthlings... je to asi hodinu a pul trvajici dokument - vydrzela sem 15 minut...

uživatel eliminován | 17. 07. 2010, 10:37:26

> A.n.i.i.
cirkusy se mi taky nelíběj ale není to totéž co zoo

uživatel eliminován | 17. 07. 2010, 10:36:21

Nepodporuju to... a jeste vic odmalicka nenavidim cirkusy... btw: si vegetarian? protoze pokud ne, tak nechapu jak muzes podporovat priserny jatka kterymi zvirata musi projit, jen pro blaho lidskejch chutovejch bunek? ;)

Gegfa

Gegfa | 17. 07. 2010, 10:35:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> Sandbox_magician
podivej se nekdy na dokument o tyhle problematice urco to pochopis vic :)) hlavne ALF do tohodle dost zasahujou .. penize jsou z toho ze se to testuje plno vyrobku si nechava delat testy a z toho je mraky penez

uživatel eliminován | 17. 07. 2010, 10:34:22

> Sandbox_magician
mě by třeba zajímalo jak je to s klíštovou encefalitidou samý reklamy na vakcíny, sama jsem měla pár klíštat nejsem očkovaná a neznám z okolí nikoho kdo by měl z klíštěte nějaký zdravotní problémy jenom jedna kamarádka byla na plastice odstátých uší a kousnul jí tam komár a dostala boreliozu to bylo vše a to spíš že ty uši byly citlivější..... ale jestli ono to není stejný jako s tou prasečí chřipkou

uživatel eliminován | 17. 07. 2010, 10:32:50

> Gegfa
to bys moh za chvíli hlásat, že mají lidi svý křečky, králíky, psy a kočky pustit do volný přírody....

neslyšel jsi třeba o zraněných ptácích- orli, sokoli, který když jsou jednou v domácí péči tak už se nemůžou navrátit do volný přírody už jen proto, že neumí sami lovit potravu... což pak takovej tygřík, kterej odrost už v pátý generaci narozenej v zoo? jak by k tomu přišel kdyby ho vykopli někam do tundry nebo do indie podle původního druhu???

uživatel eliminován | 17. 07. 2010, 10:32:50

> Bananovy_sweet
mas pravdu. bez leku by se nam urcite zilo lip. a bez tech ostatnich testovanych veci taky. !638!

Gegfa

Gegfa | 17. 07. 2010, 10:32:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> baculaty_prasatko
me se to teda v praze nelibi

uživatel eliminován | 17. 07. 2010, 10:32:00

> Gegfa
kdo to dokazal? peta? !1358!
kdo by z toho mel mit velky prachy? !499!
spis ty testy hromadu prachu stoji. !638!

uživatel eliminován | 17. 07. 2010, 10:31:15

> Sandbox_magician
protože sou lidi blbí a myslej si že potřebujou všechny ty kšunty !1363!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

zoomužpotporovatpeknyhopujdemzvířevěznicemrizema

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑