Diskuze a otázky - Zlegalizowat pěstování!!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:19:46 |

nemeli by se pecky starat o jiny veci nez ze si nekdo vypestuje kyticky aby za ne nemusel utrácet? !1147! !465! !764!

reagovat

V diskuzi je 164 příspěvků a shlédlo ji 632 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:54:16

> VeNdu-LKA
hafo maslic!1424! stejne s tim nikoho nezaujmul!465!
ale my mladi a chytri to tady ovladneme na takovou miru ze si kazdej bude delat co bude chtit!1187! beztak!1309!

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:50:32

> Kocur90
zalez!!843!!254!

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:50:17

Většina huličů a osob závislých na dalších drogách, JSOU OSOBY VE VĚKU VELMI BLÍZKÉM HRANICI TRESTNÍ ODPOVĚDNOSTI, TO ZNAMENÁ OSOBY NAPROSTO ZDRAVÉ, KDE UŽÍVÁNÍ DROG NAPROSTO NESOUVISÍ SE ŽÁDNOU LÉKAŘSKOU INDIKACÍ, ALE POUZE S JEJICH HLOUPOSTÍ A OMEZENOSTÍ A TOUHOU ZAHRÁT SI NA HRDINY, KTEŘÍ SE PŘEDVÁDĚJÍ TÍM, JAK PORUŠUJÍ PLATNÉ ZÁKONY TÉTO ZEMĚ!!!

JENOM HLUPÁK TADY MŮŽE PSÁT PŘÍSPĚVKY O TOM, JAK JSOU DROGY FAJN, JAK JSOU NEŠKODNÉ A CHLUBIT SE TÍM, CO VŠECHNO VYZKOUŠEL...

Nejhorší možná ani není to, že někdo to svinstvo bere, ale to, že sem píše ty lži o tom, jak je to fajn a mate mladým, nevědomým, hlavu...ŽÁDNÁ DROGA, ANI CIGARETY ANI CHLAST není fajn, všechno je to jen svinstvo a sajrajt, který může zejména nedospělým dětem zkazit zdraví a následně celý život...výsledek je ten, že mnozí mladí to začnou z frajeřiny brát a pak se toho nemohou zbavit... [726] [215] JE MI LÍTO TĚCH UBOŽÁKŮ, KTEŘÍ SE BEZ NĚJAKÉ TAKOVÉ BERLIČKY NEUMÍ ANI POBAVIT…

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:50:14

> kolacek333
jn taky si myslím:D dělám jak kdyby se tady jednalo o kokainu a podobné chemii

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:49:38

hej co je to za sulin...at zhebne zkurvysiny

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:49:08

> VeNdu-LKA
asi je to starej fetak! !1309!

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:48:07

> kolacek333
j to vím, prostě zázračká bylinka:D akorád nechápu proč to ten "smrtfetkam" tak moc prožívá:-/

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:48:07

lékaři, kteří varují, že marihuana vážně ohrožuje lidské zdraví, argumentují:

"Kouřením marihuanové cigarety vdechujete zplodiny obsahující tisíce škodlivých látek," upozorňuje odbornice na léčbu závislosti na tabáku Eva Králíková. Marihuanové cigarety tedy mají, podobně jako cigarety tabákové, karcinogenní účinky. "Žádná jiná droga nezůstává v těle tak dlouho jako kanabis. Navíc neexistuje žádná další legální či nelegální droga, která napadá všechny důležité tělesné orgány, každou buňku," vysvětluje americký vědec Carlton Turner z univerzity v Mississippi.

Marihuana způsobuje rakovinu jater
Pravidelným uživatelům měkké drogy zvané marihuana, získávané z rostliny konopí, hrozí téměř na sto procent onemocnění rakovinou plic nebo jater! Tři takzvané jointy denně jsou totiž stejně nebezpečné jako balíček dvaceti cigaret.

Lékaři z britské výzkumné organizace pro choroby jater proto před kouřením čistého konopí, tedy rozdrobených rostlinných částí obsahujících drogu, důrazně varují. „Pokud se navíc, jak tomu ve většině případů bývá, kombinuje marihuana s cigaretami, vzniká smrtící časovaná bomba a poškození jsou daleko vážnější. Data chemických rozborů dehtu, získaného z cigaret marihuany, mluví o podstatně vyšším obsahu karcinogenů než v dehtu tabáku. Rakovinotvorných látek je v cigaretách z marihuany až o padesát procent víc než v cigaretách,“ vysvětluje doktor Mark Britton.
„Tyto hrozivé statistiky překvapily mnoho lidí. Zvláště těch, kteří marihuanu kouří právě pro její ´menší´ zdravotní závadnost. Opak je pravdou a o cigaretách z konopí je potřeba mluvit jako o časované bombě. Nepředkládáme zprávu o tom, zda je či není marihuana morální a zákonná. Chceme občany jen upozornit, že z hlediska dýchacích a trávicích orgánů je prokazatelně mnohem nebezpečnější než tabák,“ dodává Britton.

Podle lékařů je kouření marihuany, stejně jako pasivní vdechování dýmu z marihuanových cigaret, čtyřikrát nebezpečnější než tabákového kouře. Celý problém také zhoršuje způsob kouření marihuany. Její uživatelé se většinou snaží vdechovat kouř co nejhlouběji do plic a co nejdéle jej zadržovat. Tím se množství vstřebaných karcinogenních látek zvyšuje ještě rychleji.


Každá droga škodí mozku
Názor expertů z INCB, že marihuana není neškodná, neúmyslně podpořili vědci z Nového Zélandu. "Je již dost důkazů, že užívání marihuany má u mladých lidí příčinnou souvislost s vývojem schizofrenie," řekl psychiatr Vaughan Carr z univerzity v Newcastlu.
Výzkum se uskutečnil mezi 1055 lidmi, kteří se narodili v roce 1977. Postupně, ve věku 18, 21 a 25 let, odpovídali na otázky týkající se četnosti kouření marihuany a různých stránek duševního zdraví. Vědci zjistili, že psychotické příznaky jsou častější mezi uživateli konopí. Je tomu tak kvůli chemickým změnám v mozku.

A POKUD NĚKDO NEVĚŘÍ MNĚ, MÁ MOŽNOST SE PODÍVAT NA STRÁNKY www.drogovaporadna.cz, má možnost si v učebnici toxikologie mnou uváděná fakta ověřit, má možnost se dotázat plicních lékařů...těch možností je spousta...

HArD

HArD | 18. 04. 2009, 13:45:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> smrtfetkam
když si ale vemeš, že třeba takový alkohol, který je běžný v každém obchode trafice atd... ma na svědomí tolik mrtvých lidí který už to zabilo...
Když si ale vemeě marihuanu najdi nejakej članek ve kterém píši že se buď předávkoval nebo dlouhodobě užíval... Zatim byl jenom jeden až dva lidi a to bys musel nakouknout hluboko dozadu... Tak proč všechny ti kteří už hulí házet do stejného pytle, když polovina ti kteří hulí a co znám si dobže vydělávají a maj u za sebou vysokou školu.... Proste je já vsechny nesrovnávam stejne...

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:45:05

bohužel se velmi mýlí ti, kdo se zastávají marihuany, viz odkazy:

http://www.akademon.cz/article.asp?source=mar
http://www.akademon.cz/article.asp?source=mar

řádně si tyto články prostudujte, jsou to články od prvotřídního odborníka v této oblasti, kterému ani já, ani kdokoliv jiný, co do znalostí a vědomostí, nesaháme ani po kotníky, myslím si, že pro zdravým rozumem uvažujícího člověka po přečtení a uvážení v těchto článcích uvedených jasných faktů, není dál co řešit a na co se vymlouvat!!!

PROSTĚ I MARIHUANA JE SVINSTVO A SAJRAJT A ZDRAVÝM ROZUMEM MYSLÍCÍ ČLOVĚK SE TAKOVÉMU SVINSTVU ZDALEKA VYHNE!!!

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:44:38

> VeNdu-LKA
to doufam... aspon jedna chytra holka ktera vi o cem mluvim!1382!!1382!!1257!!1323!

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:42:56

> kolacek333
šak ono se to do pár roků, určitě zlegalizuje a potom to už bude pohoda;)

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:42:50

> smrtfetkam
toe wuull
!1309!!764!

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:41:45

To, že hulí všichni, je nestoudná lež, tím se jen hlupáci snaží své hulení omluvit...hulí jen ubožáci a slaboši, kteří se bez toho svinstva neumí vůbec bavit, ubožáci a slaboši, KTEŘÍ SI ZCELA VĚDOMĚ A ÚMYSLNĚ NIČÍ VLASTNÍ, A NĚKTEŘÍ DAREBÁCI NEJEN VLASTNÍ, ZDRAVÍ TÍM SAJRAJTEM...jenom kdyby si pak následky své hlouposti měli platit ze své kapsy, brzy by se ze své naivity probudili...


V žádném případě nemohu souhlasit s tím, aby se tu něco mlelo o tom, že hulení je neškodné nebo dokonce prospěšné, je to svinstvo, a je jen otázkou času a frekvence užívání, kdy se ten škodlivý účinek hulení projeví, beru, že pokud někdo hulí 1x měsíčně, že je to lepší, než když někdo hulí pětkrát denně, ovšem to škodlivost hulení nesnižuje. Hulení je škodlivé pro lidské zdraví a s výjimkou několika raritních stavů, většinou stavů beznadějných, jen degraduje lidskou osobnost a dělá zejména z mladých lidí trosky. A proto jsem vždycky byl proti, jsem proti a budu proti...

Irituje mě drzost některých místních obhájců drog...neštítí se tu to svinstvo obhajovat, vychvalovat a někteří dokonce i propagovat... komu vy, ubožáci s drogami dávno vypatlaným mozkem, chcete kázat cosi o tom, že si každý může dělat co chce? Až si ponesete důsledky svých rozhodnutí, až je nebudete přenášet na nás ostatní, pak teprve ten váš argument vezmu...a komu se tady nelíbí, ať si sbalí svých pět švestek a táhne kam chce...proč se neseberete a netáhnete do Holandska, když se to tam smí? Jistě by tam na takové genitální myslitele čekali s otevřenou náručí, možná že by vám tam dokonce postavili i slavobránu...kdybyste tam byli už včera, už je pozdě... [450] [517]

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:41:33

> VeNdu-LKA
moje rec.. me to zarazili!24!

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:41:04

> smrtfetkam
myslim ze plno lidi o tom vy vic nez ty i kdyz huli a neohani se tim! lidi do kterych to nereknes a stejne to delaji a chovaji s enormalne... stejne pises jak sjetej!465!

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:40:54

v česku už pěstuju každej druhej, ale jako legalizace by šla no

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:39:29

mohlo by se zlegalizovat ze se muzou mlatit beztrestně feťáci!783!!783!

HArD

HArD | 18. 04. 2009, 13:39:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> smrtfetkam
ses nakej chytrej hochu....

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:38:04

Fascinuje mě, jak ti, jejichž vědomosti se v mnoha předmětech rovnají nula nula nic, kteří tak tak s vypětím všech sil a kdoví jestli ne s přispěním korupce, absolvovali sotva základní školu, a na víc už neměli, tady zasvěceně píšou, co oni vědí o marihuaně a drogách a ohánějí se svými praktickými zkušenostmi...nic jim nevadí, že mnozí z nich vědu, zvanou toxikologie, nejen nestudovali, ale ani o ní neslyšeli. Je to přesně podle úsloví: A to tele hubou mele…

chce to jediné: zavést osobní účty pro zdravotnictví, aby si každý platil za péči, kterou čerpá a rázem bude po rozumu...rázem i tito omezenci pochopí, že každý špás něco stojí, ale bohužel zatím na tyto omezené hlupáky, co kouří, chlastají a berou drogy, doplácíme všichni...a pak nejsou peníze např. na děti s vrozenými vadami, které za svoje nemoci nemohou a doprošujeme se kdesi na Západě a na tyto děti děláme sbírky...kvůli takovýmto bezohledným a sobeckým oslům a darebákům, kteří si zcela vědomě a úmyslně vlastní zdraví ničí...!450!

Všechny tyto hloupé kecy těch, kteří drogy berou a hájí, nemohou nic, ale zhola nic změnit na zásadním faktu, který ani oni nemohou vyvrátit. To jest, že všechny drogy, některá víc, jiná míň, některá dřív, jiná později, ale všechny bez výjimky, zdraví člověka škodí a je jenom otázkou času, kdy se ten špatný vliv a do jaké míry projeví. Mohou tu mlít co chtějí, lidé, kteří mají v hlavě zdravý rozum, nikdy dogy nemohou hájit, protože vědí, že by hájili neobhajitelné. Lze pochopit, že mladá generace si chce zkusit všechno a udělat si na všechno vlastní názor, ale pochopit něco je věc jedna a schvalovat nebo dokonce propagovat taková svinstva a sajrajty je věc naprosto odlišná, která, podle zatím platných zákonů této země je TRESTNÝM ČINEM!!! Většina těch, co se drog zastávají, je kolem 18 let, tedy má základní vzdělání, ještě nic nedokázala, ničím není, většinou tyto oslíky živí rodiče, ale hlavně že se ohání svou "zkušeností". Přitom obor zvaný toxikologie, drtivá většina z těchto samozvaných "expertů" nejen nikdy nestudovala, ale ani o něm neslyšela a tudíž ani netuší, co to obnáší. Jen k smíchu je argumentace o léčivosti marihuany: Proč tedy není zařazena Státním ústavem pro kontrolu léčiv mezi léky? Asi proto, že tam sedí samí idioti. Jakému procentu lidí je marihuana prospěšná? Je to řádově 0,0001% populace a mezi tuto populaci mládež do 18 let v drtivé většině případů rozhodně nepatří.

Varuju všechny slušné a zdravý rozum mající mladé lidi před JAKÝMKOLIV ZKOUŠENÍM DROG, včetně chlastu, kouření cigaret a marihuany!!! Nedejte se mýlit a masírovat si hlavu některými pošetilými lidmi, kteří vám budou cokoliv z těchto hnojů a sajrajtů vychvalovat do nebe a obhajovat vším možným, deklamovat tu nesmyslné teorie o škodlivosti čokolády, kávy a čaje, prohlašovat, že JIM SE NIC PŘECE STÁT NEMŮŽE, že ONI TO PŘECE NEMUSÍ, že to mají pod kontrolou, a že to a ono je taky škodlivé a že je to uklidňuje a podobné další hovadiny. Až vás tyto hnusy připraví o to nejcennější co máte, o zdraví a případně i o život, ať už váš nebo někoho jiného, je pak na všechno pozdě a pak už zbude jen smutek a kdyby, mnohým se to líbit nebude, ale je přesto je třeba to všem, kdo sem chodí, dát jasně najevo. Často jedinou odpovědí těchto pošetilců jsou jen osobní urážky a výpady, věcné argumenty ani mít totiž nemohou, tito lidé to dobře vědí, že nemají pravdu, ale nechtějí se s tím smířit, protože by museli uznat, že jsou slaboši, protože toto je mimo jakoukoliv diskuzi...to je možná nepříjemná a pro mnohé nestravitelná pravda...

Stačí si přečíst příspěvky (nebo spíš výblitky) některých zdejších géniů, kteří jsou tady chytří jak radio Jerevan, ale přitom nejsou schopní napsat ani jednu větu bez pravopisné chyby a o tom, že by byli schopní přečíst víc než deset slov na jeden zátah, by se rovněž dalo s úspěchem pochybovat...a tito géniové, kteří mají pravděpodobně na místě mozku plastový háček, aby jim měla mícha na čem držet, tu chtějí kohosi poučovat...

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:35:22

> smrtfetkam
nevim proc by nekdo mel omlouvat huleni... byl bych radsi kdyby hulicu bylo min... aspon by zbylo vic na me!!1350!!465!

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:34:10

> oMicrone
vim ze ne ale aspon z casti by nemeli lidi takhle omezovat, vzdyt ten kdo nechce tak to delat nemusi... a ten kdo jo tak by mu v tom nemeli branit.. stejne vsechny nezastavy!!

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:33:11

To, že hulí všichni, je nestoudná lež, tím se jen hlupáci snaží své hulení omluvit...hulí jen ubožáci a slaboši, kteří se bez toho svinstva neumí vůbec bavit, ubožáci a slaboši, KTEŘÍ SI ZCELA VĚDOMĚ A ÚMYSLNĚ NIČÍ VLASTNÍ, A NĚKTEŘÍ DAREBÁCI NEJEN VLASTNÍ, ZDRAVÍ TÍM SAJRAJTEM...jenom kdyby si pak následky své hlouposti měli platit ze své kapsy, brzy by se ze své naivity probudili...


V žádném případě nemohu souhlasit s tím, aby se tu něco mlelo o tom, že hulení je neškodné nebo dokonce prospěšné, je to svinstvo, a je jen otázkou času a frekvence užívání, kdy se ten škodlivý účinek hulení projeví, beru, že pokud někdo hulí 1x měsíčně, že je to lepší, než když někdo hulí pětkrát denně, ovšem to škodlivost hulení nesnižuje. Hulení je škodlivé pro lidské zdraví a s výjimkou několika raritních stavů, většinou stavů beznadějných, jen degraduje lidskou osobnost a dělá zejména z mladých lidí trosky. A proto jsem vždycky byl proti, jsem proti a budu proti...

Irituje mě drzost některých místních obhájců drog...neštítí se tu to svinstvo obhajovat, vychvalovat a někteří dokonce i propagovat... komu vy, ubožáci s drogami dávno vypatlaným mozkem, chcete kázat cosi o tom, že si každý může dělat co chce? Až si ponesete důsledky svých rozhodnutí, až je nebudete přenášet na nás ostatní, pak teprve ten váš argument vezmu...a komu se tady nelíbí, ať si sbalí svých pět švestek a táhne kam chce...proč se neseberete a netáhnete do Holandska, když se to tam smí? Jistě by tam na takové genitální myslitele čekali s otevřenou náručí, možná že by vám tam dokonce postavili i slavobránu...kdybyste tam byli už včera, už je pozdě... [450] [517]

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:32:35

> smrtfetkam
nedelas ty na DETOXU?!20!

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:32:24

> kolacek333
Seš úplně mimo, jak koukám .. tohle nemá cenu ..

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:31:47

smrtfetkam naprosto s tebou souhlasim mas pravduuuu takhle by melimluvit vsichni

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:31:32

kolacek333 [Je online] 18.04.09 13:30 táhni do hajzlu a spláchni se, vyhulená palice !450!!450!!450!

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:31:25

> oMicrone
kdyby doma kazdej mel skrin!843!!1187!

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:30:32

> smrtfetkam
chlape bez to rikat sve mame tu to mozna pobavi vic!465!!1233!!2!

uživatel eliminován | 18. 04. 2009, 13:29:47

> kolacek333
Ty můžeš i střílet .. dál?

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

zlegalizowatjinkytičkapěstovánípeckavěc

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑