Diskuze a otázky - Žid oběť nebo agresor ??

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 16:59:57 |

Salute, podělte se o svůj názor. Proč jsou židé pronásledováni už odpradávna ? Jsou oběti nebo agresoři ?

reagovat

Židé jsou ve své podstatě..

V anketě hlasovalo celkem 66 uživatelů

V diskuzi je 443 příspěvků a shlédlo ji 1945 uživatelů .

předchozí | 0 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | 390 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:55:44

aTtaRDee_AMNeSie - hele ze svych zkusenosti vim,ze bych zidovku doma nemusel mit,zidi vazne nesjou dvakrat privetivi,obetavy.......co jsem mel cest,tak pro prachy by udelali temer cokoliv

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:54:58

Kovran - malé historické upřesnění tu bylo potřeba, díky! Samozřejmě souhlasím a opouštím tento klub hloupích antisemitů.... !928!

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:54:33

jinak ty otázky v anketě jsou zavádějicí už jen protože jsou jen dvě a svadějí jen jednomu, bez uvážení toho že je toto potřebuje hlubší uvážení

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:53:36

Kazuma: Já myslela tu anketu :)

Danoi: To že dělají? To myslíš asi nějak globálněji a ne že Tví židovští přátelé se na Tebe osobně dívají svrchu, co? !122!

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:53:35

Kovran - malé historické upřesnění tu bylo potřeba, díky! Samozřejmě souhlasím a opouštím tento klub hloupích antisemitů.... !928!

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:53:29

JABBER - !900! No ja nevim...jeste,ze sjem slovan a kamosovi v nouzi pujcim bez uroku...kdyz prijde navsteva,tak nesislim pro sebe a nejsem barbar abych jim nabydnul chleba a sul!2!

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:53:24

Skol: úžasně schopní ANO ale všeho , jinak je obchod a obchod prodejem levné veteše podvraceli ekonomiku v té dané společnosti a nemluvě o lichvě kterou vesele praktikovali na úkor chudých a ty dokazaly vyždímat do morku kostí.

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:53:13

Kovran:jsi nekde stahoval vid?

JABBER

JABBER | 24. 08. 2006, 17:52:55 | více příspěvků | napsat uživateli

Honzik --LEPSI ARGUMENT NEMAS??!5!

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:52:29

ani jedna varianta odpovedí,ktere tu nabizis neni spravna......cela problematika BV je mnohem slozitejsi a neda se shrnout do dvou protipolknich taboru.....kdy jedni jsou bili a druzi cerni.......!1352!

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:52:16

VinoSamotarovo - ano...sam soudim kolektiv..globalne mi Zide,"amici",Nemci,Albanci,Turci,Chorvati........ vadej,ale Zida,"amika",Albance ........soudim jako jednotlivce,kdyz mam cest ho poznat

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:52:13

JABBER : škoda mluvit !24!

VinoSamotarovo

VinoSamotarovo | 24. 08. 2006, 17:51:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Kovran: Bravo, konečně rozumný příspěvek..

JABBER

JABBER | 24. 08. 2006, 17:51:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Danoi --JASNE ŽE JO..VIDIS?ZASE..MELI PRACHY, PROTO SI MOHLI DOVOLIT PUJCOVAT OSTATNIM..S UROKY SAMOZREJMĚ!1!

VinoSamotarovo

VinoSamotarovo | 24. 08. 2006, 17:51:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Danoi: co si budeme vykládat, lidé vždy odsuzují ta kteří jsou jiní než oni sami a je jedno jestli jde o cikány, židy, černochy nebo ukrajince..

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:51:08

8. odstavec
A ti, kdož neuvěřili, nechť zhynou, a Bůh zmaří skutky jejich.

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:50:03

Kazuma_Kuwabara: Islám bere věřící jiných vyznání jako méněcenné. Sice jim neupírá právo na život ale velmi je omezuje.

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:49:56

8. odstavec
A ti, kdož neuvěřili, nechť zhynou, a Bůh zmaří skutky jejich.

VinoSamotarovo

VinoSamotarovo | 24. 08. 2006, 17:49:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Danoi: co si budeme vykládat, lidé vždy odsuzují ta kteří jsou jiní než oni sami a je jedno jestli jde o cikány, židy, černochy nebo ukrajince..

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:49:53

„Antisemitismus je socialismus pro hlupáky“

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:49:05

aTtaRDee_AMNeSie - to prece kote neni o antiseminitismu!!!To je o tom,ze se ONI nadrazujou nad nezidy a ne naopak a predpokladam,ze snad lidi dokazou jednat s kazdym stejne bez ohledu na to,jestli je zid nebo treba Polak!2!

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:48:46

sůra 47 mluví za vše:
A když potkáte nevěřící, (dejte se) do stínání hlav jejich, dokud nepobijete jich mnoho: a (zbylým) upevněte pouta. Poté pak buď omilostněte je, neb propusťte za výkupné, dokud nesloží válka břemen svých. Tak (čiňte). Kdyby Bůh byl chtěl, byl by sám pomohl si od nich; však (dopustil válku), aby vyzkoušel vás jedny druhými. Těch pak, kdož zabiti byli na stezce boží, nebudou zmařeny skutky

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:48:31

Nejsou ani Bezohlední agresoři, ani ubohé nevinné oběti. Už od starověku, byli ze svého pohledu "vyvoleného" národa na svou víru a postavení hrdí. Nesnášeli a odporovali těm, co se je pokoušeli asimilovat a tak na sebe přivolávali nevraživost. Dá se říct, že v průběhu historie bylo vždy alespoň 90 % všech gramotných, což před 200 lety nebylo pravidlem ještě ani tady ve střední Evropě. Křesťané je po většinu doby považovali za Ježíšovy vrahy a jak uvádí venomacek bohaté vrahy, jejichž vražděním přece křesťanova duše nemůže být zatížena. Ostatně současná situace je prakticky stejná jako po první světové válce, kdy začalo nové stěhování žídů z Evropy do tehdejší Palestiny. Židé si od arabů začali kupavat tamní pozemky, Arabové vytvořili teroristické skupiny, které začaly židy napadat. Ti na sou obranu vytvořili sebeobranné milice, z těch se postupně vyčlenili židovští teroristé. Až do druhé světové války se tyhle frakce skupiny mezi sebou rvaly o jednotlivé oblasti, osady a tak podobně. Jak to bylo v průběhu války nevím, přesné údaje jsem nikde nenašel. Ale po druhé světové jakoby odškodnění za Holocaust bylo rozhodnuto o vytvoření samostatného židovského státu na území Palestiny. Tohle rozhodnutí přišlo z OSN ne od židů. A veškeré další konflikty už byly jen bojem o přežití, nebo odvetou za útoky okolních států, případně pokusem o prevenci útoku na své území. Jako ten poslední konflikt v Libanonu. Všichni se dívali jen do Libanonu, co se těm chudákům děje, ale že se to samé, byť v menším měřítku, děje na Izraelském území ostřelovaném raketami teroristické skupiny, které jí dodaly Sýrie a Irán, o to se taky nikdo nestaral. Nemluvě o tom, že se do toho zamíchal generální tajmeník OSN, který buď vědomě lhal, nebo byl španě informován a obviňoval Izrael z úmyslného masakru příslušníků OSN. Ani Izrealci nemají příliš čisté svědomí co se některých incidentů týká, ale v tom co se děje nyní mají mou plnou podporu. A Hippo je v té tvé "historické" literatuře, jestli byli těmi, kdo ten průser způsobili, nebo jako ti kdo to za někoho jiného odnesli.

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:48:31

Kdo jsou skutečné oběti?

Co však přítomní obhájci arabů opomněli? bylo naprosté pokrytectví obsažené ve všech protiizraelských výpadech. Skutečný rasistický režim nepředstavuje Izrael, ale spíše skupina, která byla prezentována jako oběť tohoto rasismu – Palestinci. Koneckonců, Arabové tvoří 20 % izraelské populace. Mají volební právo a těší se svobodě projevu a náboženství, stejně jako židovská většina.

Na druhé straně Palestinci jasně vyjádřili, že si nepřejí, aby v „jejich zemi“ žil jediný Žid. Proto stále volají po ničení osad. Skutečnost je taková, že dnes téměř každý Izraelec, který odjede na palestinské území, ze zbit nebo zavražděn. To je skutečný apartheid. Naopak Arabové se v židovských čtvrtích a městech mohou pohybovat zcela volně a nikdo jim nedělá problém.
Palestinští sebevražední atentátníci připravili o život nespočet Izraelců a mají pro to jeden konkrétní důvod: Nenávist vůči všem Židům. A arabským antisemitům nejde o jiné územní vymezení státu Izrael, nýbrž o jeho zničení.

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:48:30

aTtaRDee_AMNeSie - 24.08.06 17:47 tady není nic antisemitského, tady se jen říkají fakta!5!

VinoSamotarovo

VinoSamotarovo | 24. 08. 2006, 17:48:30 | více příspěvků | napsat uživateli

Bohemund: máš zajímavé názory. .Můj nejlepší kamarád je Sýriec, myslím že o tom vím docela dost..

JABBER

JABBER | 24. 08. 2006, 17:48:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Honzik --Z JAKYHO DEJEPISU PROSIMTE??TOHLE VI I NAPROSTÝ ANALFABET..NEBO SNAD NE?????!5!

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:47:23

Thunder - a nejen to...kazdej na svete zna Osvetim,ale kdo z lidi zna Jasenovac..druhej nejvetsi lagr?Nikdo....nikoho nezajima ze chorvatsky Ustasovci tam pobili na milion Srbu a jen maly pocet Cikanu a Zidu!20!

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:47:06

To je tady fakt tolik antisemitů?

uživatel eliminován | 24. 08. 2006, 17:47:05

Bohemund - 24.08.06 17:46
tady je vidět že víš prd.... já jsem ti odcitzoval verš z koránu tak proč tu říkáš že korán neakceptuje jiná náboženství?

předchozí | 0 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | 390 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

agresoroběťžidsalutnázor

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑