Diskuze a otázky - Ženy sice umějí předstírat orgasmus, muži ale celé vztahy...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 19. 10. 2003, 21:46:59 |

[img:ebd9db7378]http://www.honziik.wz.cz/127.gif[/img:ebd9db7378][size=18:ebd9db7378][/size:ebd9db7378]

:twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :?:

Myslíte, že na tom něco může být?

[size=18:ebd9db7378][b:ebd9db7378][color=orange:ebd9db7378]Ženy sice umějí předstírat orgasmus, muži ale umějí předstírat vztahy...[/color:ebd9db7378] [/b:ebd9db7378][/size:ebd9db7378] [size=7:ebd9db7378](mně neznámý autor)[/size:ebd9db7378]

reagovat

V diskuzi je 156 příspěvků a shlédlo ji 2436 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 10. 11. 2003, 09:13:57

Hmmm, tak to by ses možná dost divila (ohledně toho, že stěží chlapi přechčijou systém přírody ohledně svého orgasmu)....

no ale vyrazny plus pro zensky tu plyne z toho,ze i ony (ehm...pardon my zeny ;)) muzeme predstirat jak orgasmus,tak i vztah-sice nevim proc bysme to delali,ale ta moznost tady je...narozdil od chlapu,ktery stezi prechcijou system prirody ohledne sveho orgasmu ;))[/quote:39fbd68e69]

[quote:39fbd68e69="jaxwina"]sakra chlape ;D...tomu kdo tohle vymyslel vzkaz,ze ma pomerne pravdu... ;D teda jeste par takovejhle myslenek a asi se dobrovolne stanu lesbickou,protoze jestli "poznam" ze chlap predstira vztah stejne, jako chlapi nepoznaj kdyz zenska predstira orgasmus tak uz se vazne nemam ve vztahu ceho chytit...pojem duvera se tim stava tak trochu hazardnim a dost abstraktnim pojmem ;)

uživatel eliminován | 10. 11. 2003, 08:10:59

P.S. Vsem, ktere podobne problemy nemaji se omlouvam za zjednoduseni, ale bohuzel to tak vazne chodi ;o( A budiz chvaloreceno kazde pekne milovani, ktere holku presvedci o tom, ze orgasmus neni nejdulezitejsi ;o) Mimochodem, devcata, uz vam nekdy predstiral orgasmus chlap??? :lol: :lol: :lol:

Jenze to naockovani od kamaradek, zenskych casopisu a romantickych filmovych scen je ve spouste holek - a vede i k tomu, ze holky predstiraji z duvodu "nemam orgasmus -> jsem frigidni -> nikdo mne nebude chtit". A pak ho samozrejme nemaji, tak maji zase o mindrak vic a predstiraji o to usilovneji.... az jim to prijde normalni. To neni teoretizovani, to je trpka praxe. takze jeste jednou ocituji: "Myslím,že (nejen) tady moc rozebíráte sex,místo toho abyste se milovaly!!!" :

Svata pravda - uz jsem parkrat zazil holku, ktera se tak snazila mit orgasmus (jelikoz slysela, ze to tak MUSI byt), ze vubec nevnimala, co se s ni opravdu deje... A pomohlo teprve to, kdyz uuuuplne zapomnela na to, ze ho vlastne chtela mit, uvedomila si najednou, ze se ji to libi jak to je a zacala si to uzivat...a bylo to ;o))
"...Myslím,že tady moc rozebíráte sex,místo toho abyste se milovali!!!"

uživatel eliminován | 9. 11. 2003, 21:16:22

nejdrazsi janicko :) ja vim ze takova nejsi, jen si s tebou rad povidam a na icq uz ses neobjevila ani nepamatuju :))))

k11znoh...teda ocividne sem si zase na sebe usila bic...jestli si cet moje predchozi prispevky,zjistil bys ze to co sem psala jerrymu je opravdu strucnej vycuc...jestli nekoho bavi psat stokrat to samy kazdymu zvlast,tak me to bohuzel nebavi...to co sem napsala zni asi blbe,ale jerry na me taky nesel moc s argumentama ohledne lasky,lepe receno tam o ni nepadlo ani slovo...jenom sex sex a zase sex...jiste ze ja v lasce a sexu vidim vicemene rovnitko,ale ten muj vyrok,ohledne ktereho se tady tocime byl jen a pouze z hlediska "sex"....uprimne-proc by si holka (ktera si treba naklofne v hospode nejakyho typka jenom aby ukojila sve touhy) drzela nekoho,kdo nesplnuje zakladni vec,kvuli ktery s nim vlastne je...jiste uznas ze to neni otazka citu,ale fyzicna ;)[/quote:40b58ab120]

kazdopadne jsem opravdu netusil, ze se bude rozebirat jen ten orgasmus :twisted: muj nazor je takovej, ze kdyz osoba A ve vztahu se snazi udelat maximum pro osobu B, ktera ma uplne stejnej pristup k osobe A, musi to bejt nejlepsi sex na svete, mrk :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:[/quote:40b58ab120]
=============================================
[quote:40b58ab120="jaxwina"][quote:40b58ab120="k11znoH"]ksakru! co za holku rekne "proc by si holka chtela udrzet chlapa kterej ji ani neumi uspokojit???"..... jaxwina, co treba z lasky? :) mrk, cmuk, devce :twisted: ale to je vedlejsi.... jinak o cislech nic nevim, ale nemyslim, ze vetsina zen do 30 let nedosahne orgasmu.... (jen intuitivni zaver z me strany, nic vic)...

uživatel eliminován | 9. 11. 2003, 20:52:08

k11znoh...teda ocividne sem si zase na sebe usila bic...jestli si cet moje predchozi prispevky,zjistil bys ze to co sem psala jerrymu je opravdu strucnej vycuc...jestli nekoho bavi psat stokrat to samy kazdymu zvlast,tak me to bohuzel nebavi...to co sem napsala zni asi blbe,ale jerry na me taky nesel moc s argumentama ohledne lasky,lepe receno tam o ni nepadlo ani slovo...jenom sex sex a zase sex...jiste ze ja v lasce a sexu vidim vicemene rovnitko,ale ten muj vyrok,ohledne ktereho se tady tocime byl jen a pouze z hlediska "sex"....uprimne-proc by si holka (ktera si treba naklofne v hospode nejakyho typka jenom aby ukojila sve touhy) drzela nekoho,kdo nesplnuje zakladni vec,kvuli ktery s nim vlastne je...jiste uznas ze to neni otazka citu,ale fyzicna ;)

kazdopadne jsem opravdu netusil, ze se bude rozebirat jen ten orgasmus :twisted: muj nazor je takovej, ze kdyz osoba A ve vztahu se snazi udelat maximum pro osobu B, ktera ma uplne stejnej pristup k osobe A, musi to bejt nejlepsi sex na svete, mrk :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:[/quote:6adfe2566d]
=============================================
[quote:6adfe2566d="k11znoH"]ksakru! co za holku rekne "proc by si holka chtela udrzet chlapa kterej ji ani neumi uspokojit???"..... jaxwina, co treba z lasky? :) mrk, cmuk, devce :twisted: ale to je vedlejsi.... jinak o cislech nic nevim, ale nemyslim, ze vetsina zen do 30 let nedosahne orgasmu.... (jen intuitivni zaver z me strany, nic vic)...

uživatel eliminován | 9. 11. 2003, 16:42:08

kazdopadne jsem opravdu netusil, ze se bude rozebirat jen ten orgasmus :twisted: muj nazor je takovej, ze kdyz osoba A ve vztahu se snazi udelat maximum pro osobu B, ktera ma uplne stejnej pristup k osobe A, musi to bejt nejlepsi sex na svete, mrk :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
=============================================
ksakru! co za holku rekne "proc by si holka chtela udrzet chlapa kterej ji ani neumi uspokojit???"..... jaxwina, co treba z lasky? :) mrk, cmuk, devce :twisted: ale to je vedlejsi.... jinak o cislech nic nevim, ale nemyslim, ze vetsina zen do 30 let nedosahne orgasmu.... (jen intuitivni zaver z me strany, nic vic)...


[quote:a2f7528fe5="1jerry"]Víš,já neteoretizuju,to je životní zkušenost.Nejvíc se mně líbí věta"proc by si podle tebe holka chtela udrzet chlapa kterej ji ani neumi uspokojit???"Myslíš,že chlapa taky musíš umět uspokojit?Je to z velké části v každém jedinci,jak je orgastický.Někdy se muž může snažit sebevíc,ale většina žen do 30-ti let orgazmu nedosáhne.To není moje teorie,to je jedna ze studií,ale neptej se mě,kdo jí prováděl,to už fakt nevím. :cry:[/quote:a2f7528fe5]

[quote:a2f7528fe5="jaxwina"]no hele jerry ;)...jakozto holka snad duvody dobre znam...no hrat orgasmus abych neztratila partnera??? blbost...maximalne bych pochopila kdybys tvrdil ze mu nechtela posramotit ego,proc by si podle tebe holka chtela udrzet chlapa kterej ji ani neumi uspokojit???...psychicke bloky??? dobre,ale neuskodi kdyz se chlap trochu snazi....hraje protoze ho nikdy neprozila??? fajn,tohle je jedina moznost ktera muze bejt docela pruhledna a mozna i snadno poznatelna...ale zase-pozornymu chlapovi by nemelo delat problem trochu ji pomoct ;)...no ale dost jak rikas teoretizovani.....mimochodem k tve posledni vete....nemyslim ze tech par minut na tehle diskuzi narusuje kvantitu (popripade kvalitu ;D) meho milostneho zivota ;D ;D ;D[/quote:a2f7528fe5]

uživatel eliminován | 9. 11. 2003, 13:49:15

Víš,já neteoretizuju,to je životní zkušenost.Nejvíc se mně líbí věta"proc by si podle tebe holka chtela udrzet chlapa kterej ji ani neumi uspokojit???"Myslíš,že chlapa taky musíš umět uspokojit?Je to z velké části v každém jedinci,jak je orgastický.Někdy se muž může snažit sebevíc,ale většina žen do 30-ti let orgazmu nedosáhne.To není moje teorie,to je jedna ze studií,ale neptej se mě,kdo jí prováděl,to už fakt nevím. :cry:

no hele jerry ;)...jakozto holka snad duvody dobre znam...no hrat orgasmus abych neztratila partnera??? blbost...maximalne bych pochopila kdybys tvrdil ze mu nechtela posramotit ego,proc by si podle tebe holka chtela udrzet chlapa kterej ji ani neumi uspokojit???...psychicke bloky??? dobre,ale neuskodi kdyz se chlap trochu snazi....hraje protoze ho nikdy neprozila??? fajn,tohle je jedina moznost ktera muze bejt docela pruhledna a mozna i snadno poznatelna...ale zase-pozornymu chlapovi by nemelo delat problem trochu ji pomoct ;)...no ale dost jak rikas teoretizovani.....mimochodem k tve posledni vete....nemyslim ze tech par minut na tehle diskuzi narusuje kvantitu (popripade kvalitu ;D) meho milostneho zivota ;D ;D ;D[/quote]

uživatel eliminován | 9. 11. 2003, 11:44:08

no hele jerry ;)...jakozto holka snad duvody dobre znam...no hrat orgasmus abych neztratila partnera??? blbost...maximalne bych pochopila kdybys tvrdil ze mu nechtela posramotit ego,proc by si podle tebe holka chtela udrzet chlapa kterej ji ani neumi uspokojit???...psychicke bloky??? dobre,ale neuskodi kdyz se chlap trochu snazi....hraje protoze ho nikdy neprozila??? fajn,tohle je jedina moznost ktera muze bejt docela pruhledna a mozna i snadno poznatelna...ale zase-pozornymu chlapovi by nemelo delat problem trochu ji pomoct ;)...no ale dost jak rikas teoretizovani.....mimochodem k tve posledni vete....nemyslim ze tech par minut na tehle diskuzi narusuje kvantitu (popripade kvalitu ;D) meho milostneho zivota ;D ;D ;D

No,víš proč má holka potřebu hrát orgazmus?Proto že ho ještě neprožila,nebo jí nesedí partner,nebo má psychický blok,nebo............Hele,já už mám nějaký ten pátek i vztah za sebou,takže vím o čem mluvím.Toto téma jsem několikrát rozebíral se svými partnerkami i kamarádkami a všechny se v základních věcech shodují.A proč má holka potřebu orgazmus hrát?No třeba proto,že nechce ztratit partnera,nebo.............Ženským se hlavou honí ledacos.Myslím,že tady moc rozebíráte sex,místo toho abyste se milovali!!![/quote:c8259b52a8]

taky zajimava myslenka ;D...ale i tech tvejch 80% mi prijde pochybnejch...jak uz se tady dlouhosahle psalo,kazda holka to proziva jinak...ne vsechny u toho maj potrebu rvat jak nalesy a naopak nektery halt orgasmus prozivaj tak,ze nekdo jako ty ho muze pokladat za nahranej....vis me osobne by narceni ze sem to predstirala docela nastvalo...a jak uz sem psala-kdyz uz to chlap pozna (nebo tvrdi ze to pozna) tak by si mohl laskave v hlavince srovnat proc ma asi holka potrebu orgasmus hrat....ze by se "nekdo" zrovna moc nesnazil????[/quote:c8259b52a8]

Na 100% to nepozná nikdy nikdo,ale na 80% určitě.Spíš si myslím,že muži ženám neříkají,že to poznali.[/quote:c8259b52a8]

ty snad vzdy a vsude na 100% poznas???? nejsi takhle nahodou ded vseved ze si ses tak jistej???? ;D ;D ;D...naivko[/quote:c8259b52a8]

[quote:c8259b52a8="1jerry"][quote:c8259b52a8="jaxwina"][quote:c8259b52a8="1jerry"][quote:c8259b52a8="jaxwina"][quote:c8259b52a8="1jerry"]Hele,vy fakt nepoznáte,kdy žena předstírá orgazmus???[/quote:c8259b52a8]

uživatel eliminován | 8. 11. 2003, 22:45:25

No,víš proč má holka potřebu hrát orgazmus?Proto že ho ještě neprožila,nebo jí nesedí partner,nebo má psychický blok,nebo............Hele,já už mám nějaký ten pátek i vztah za sebou,takže vím o čem mluvím.Toto téma jsem několikrát rozebíral se svými partnerkami i kamarádkami a všechny se v základních věcech shodují.A proč má holka potřebu orgazmus hrát?No třeba proto,že nechce ztratit partnera,nebo.............Ženským se hlavou honí ledacos.Myslím,že tady moc rozebíráte sex,místo toho abyste se milovali!!!

taky zajimava myslenka ;D...ale i tech tvejch 80% mi prijde pochybnejch...jak uz se tady dlouhosahle psalo,kazda holka to proziva jinak...ne vsechny u toho maj potrebu rvat jak nalesy a naopak nektery halt orgasmus prozivaj tak,ze nekdo jako ty ho muze pokladat za nahranej....vis me osobne by narceni ze sem to predstirala docela nastvalo...a jak uz sem psala-kdyz uz to chlap pozna (nebo tvrdi ze to pozna) tak by si mohl laskave v hlavince srovnat proc ma asi holka potrebu orgasmus hrat....ze by se "nekdo" zrovna moc nesnazil????[/quote:ccac13b686]

Na 100% to nepozná nikdy nikdo,ale na 80% určitě.Spíš si myslím,že muži ženám neříkají,že to poznali.[/quote:ccac13b686]

ty snad vzdy a vsude na 100% poznas???? nejsi takhle nahodou ded vseved ze si ses tak jistej???? ;D ;D ;D...naivko[/quote:ccac13b686]

[quote:ccac13b686="jaxwina"][quote:ccac13b686="1jerry"][quote:ccac13b686="jaxwina"][quote:ccac13b686="1jerry"]Hele,vy fakt nepoznáte,kdy žena předstírá orgazmus???[/quote:ccac13b686]

Laducha

Laducha | 8. 11. 2003, 21:28:29 | více příspěvků | napsat uživateli

dost.Tak zatim zdravim Laducha.
zit a ja se drzim hesla zij a nechej zit!! no myslim ze jsem toho napsala az
la schvalne!!S ucelem nekoho vyuzit!!!Pak je to svinstvo na obou stranach a takovych zen i muzu znam take docela dost.....cili kazdy ma pravo nejak
dy se snazi nejak zit!!A obcas to holt trochu packa!!Pokud to ovsem nede
dlouhodoba promiskuita a snaha proste uz nejak zakotvit???Chapu to kaz-
by smet.Touha dokazat si ze mam na to vubec nejaky vztah udrzet.......
sel celit otazkam.....Cimz ovsem ublizuje nejvice sam sobe a te zene jak
homosexualne orientovany muz predstira ze zije se zenou....aby nemu
Duvody tu byly jiz nastineny nekolikrat!!Samota strach z konvenci....napr.
A o predstirani vztahu muzi???Nic ..........kazdy muze predstirat vztah...
proto ze jsou schopni komunikovat.
Hlavni je komunikace.Bez ni je to prave o nicem.....lide jsou lidni prave
Mluvte s ni o tom...ne zda je nebo byla ale co ma rada plnte ji prani!!!
jenom maximalne prekvapeni tim co uvidite v ocich milovane bytosti...
s ni prave jen pro to ze ji milujete a ne pro orgasmus a pak muzete byt
se ji do oci ........ne pri tom jak se rika......UZ!!Ale behem toho!! Milujte se
A proto...panove nepatrejte po tom zda zena predstira nebo ne podivejte
ze za ne zeny odsuzovat nikdy nikdo nevi.....leda ona sama proc to dela!!
to,co nikdy a bylo to a pak bylo po predstirani....jsou mnohe duvody...nel
se zacala rychle dychat ze jako ukonci svoje i jeho trapeni......zacala citit
po urcite dobe.....co byla s jednim muzem najednou z niceho nic kdyz za
svou schopnosti dosahnout orgasmu rezignovala......naucila se dychat a
nicka na dortu !! Pak znam zenu ktera predstirala prave proto, ze uz nad
proste jenom pro ten pocit ze jsme spolu a orgasmus je proste jenom tres
abych orgsasmovala od rana do vecera ale protoze ho miluji jeho vuni jeho obeti pocit, ze jsem s nim vedle nej...pod nebo nad nim to je jedno
kvuli orgasmu.........nelze nez souhlasit.....nemiluji se se svym pritelem
nejhezcich ktere pri sexu lze zazit...byl tu nazor ze se nemilujeme jenom
nikdy mit nebudou, protoze proste tak to je,orgasmus je totis dar jeden z
nic...pak jsou zeny ktere opravdu nemely orgasmus nikdy a mozna ho ani
ku vztahu, proste predstira,a pak se ten muz natolik zlepsi ze jednoho dne proste zjisti,ze uz nic predstirat nemusi..prijde to...najednou zniceho
Zaprve.....znam spousty pripadu kdy se zena seznami s muzem a vi ze jeho sebevedomi je natolik krehke, a nekym narusene, ze proste ze zacat
Kazda zena nekdy neco predstira.......A neni to nic spatneho verte tomu.
No tak, moc hezka diskuse!!Fakt, takze k tematu predstirany orgasmus!!

uživatel eliminován | 8. 11. 2003, 20:57:27

taky zajimava myslenka ;D...ale i tech tvejch 80% mi prijde pochybnejch...jak uz se tady dlouhosahle psalo,kazda holka to proziva jinak...ne vsechny u toho maj potrebu rvat jak nalesy a naopak nektery halt orgasmus prozivaj tak,ze nekdo jako ty ho muze pokladat za nahranej....vis me osobne by narceni ze sem to predstirala docela nastvalo...a jak uz sem psala-kdyz uz to chlap pozna (nebo tvrdi ze to pozna) tak by si mohl laskave v hlavince srovnat proc ma asi holka potrebu orgasmus hrat....ze by se "nekdo" zrovna moc nesnazil????

Na 100% to nepozná nikdy nikdo,ale na 80% určitě.Spíš si myslím,že muži ženám neříkají,že to poznali.[/quote:6103460ec3]

ty snad vzdy a vsude na 100% poznas???? nejsi takhle nahodou ded vseved ze si ses tak jistej???? ;D ;D ;D...naivko[/quote:6103460ec3]

[quote:6103460ec3="1jerry"][quote:6103460ec3="jaxwina"][quote:6103460ec3="1jerry"]Hele,vy fakt nepoznáte,kdy žena předstírá orgazmus???[/quote:6103460ec3]

uživatel eliminován | 8. 11. 2003, 19:55:21

No co mají ženy jiného dělat než předstírat, když chlapy neumí nic pořádně...dělají to ,ale proto, že své muže milují.Nechtějí jim pošlapat jejich hrdost..takhle je spokojená každá strana....to že chlapy umí předstírat zvtah je sice pravd....ženy to bolí, ale stává se to i obráceně :o))))))))))))))))))

uživatel eliminován | 8. 11. 2003, 19:22:44

Na 100% to nepozná nikdy nikdo,ale na 80% určitě.Spíš si myslím,že muži ženám neříkají,že to poznali.

ty snad vzdy a vsude na 100% poznas???? nejsi takhle nahodou ded vseved ze si ses tak jistej???? ;D ;D ;D...naivko[/quote:e6404886fb]

[quote:e6404886fb="jaxwina"][quote:e6404886fb="1jerry"]Hele,vy fakt nepoznáte,kdy žena předstírá orgazmus???[/quote:e6404886fb]

uživatel eliminován | 8. 11. 2003, 19:20:02

ty snad vzdy a vsude na 100% poznas???? nejsi takhle nahodou ded vseved ze si ses tak jistej???? ;D ;D ;D...naivko

[quote:5001db3535="1jerry"]Hele,vy fakt nepoznáte,kdy žena předstírá orgazmus???[/quote:5001db3535]

uživatel eliminován | 8. 11. 2003, 19:15:45

Hele,vy fakt nepoznáte,kdy žena předstírá orgazmus???

uživatel eliminován | 8. 11. 2003, 18:11:20

;D ;D ;D...vyraz "vy zeny" me opravdu rozesmal....skoro mam nekdy pocit ze zeny-matky tak svoje povedene synky vychovavaji jenom proto,aby si i ostatni generace holek uzily to co ony...ach ta zenska skodolibost ;D....ale vazne,urcite na to ma vychova sakra vliv...jenom doufam ze az nynejsi pubertacky dospeji do materskych roli,vezmou to ponekud z druhe strany....ostatne dost bylo patriarchatu ;D

uživatel eliminován | 8. 11. 2003, 11:56:26

Tahle je fakt pravda - souhlasím.

uživatel eliminován | 7. 11. 2003, 23:58:26

jaxwina, jde o to, ze i vy zeny vychovavate chlapce k tomu, ze maji jina prava nez zeny a ze se na ne v urcitych vecech bude hledet jinak :)))


jo nikdo to sice nerek,ale ve spolecnosti je to zazity vic nez by bylo rado...[/quote:f210494050]

Naprosto souhlasim, ale nikdo prece nerekl, ze takovej chlap je borec...[/quote:f210494050]

Sorry, ale argumenty typu "zenska je cubka, ale chlap borec, kdyz delaji to samy" neberu. Takze??[/quote:f210494050]

Nechci Ti sahat do svedomi, ale s kolika jsi spal Ty, aniz bys je miloval? :?:

[quote:f210494050="jaxwina"][quote:f210494050="k11znoH"][quote:f210494050="hard_cock"][quote:f210494050="Bilej_Princ"]nejenom počestnost, navíc zkaženej charakter, opak naivity je čubka, která s někym spí aniž ho miluje, to je podle mě nejodpornější[/quote:f210494050]

uživatel eliminován | 7. 11. 2003, 21:34:37

jo nikdo to sice nerek,ale ve spolecnosti je to zazity vic nez by bylo rado...

Naprosto souhlasim, ale nikdo prece nerekl, ze takovej chlap je borec...[/quote:a9c2742a0e]

Sorry, ale argumenty typu "zenska je cubka, ale chlap borec, kdyz delaji to samy" neberu. Takze??[/quote:a9c2742a0e]

Nechci Ti sahat do svedomi, ale s kolika jsi spal Ty, aniz bys je miloval? :?:

[quote:a9c2742a0e="k11znoH"][quote:a9c2742a0e="hard_cock"][quote:a9c2742a0e="Bilej_Princ"]nejenom počestnost, navíc zkaženej charakter, opak naivity je čubka, která s někym spí aniž ho miluje, to je podle mě nejodpornější[/quote:a9c2742a0e]

uživatel eliminován | 7. 11. 2003, 10:42:13

Naprosto souhlasim, ale nikdo prece nerekl, ze takovej chlap je borec...

Sorry, ale argumenty typu "zenska je cubka, ale chlap borec, kdyz delaji to samy" neberu. Takze??[/quote:a244d785c6]

Nechci Ti sahat do svedomi, ale s kolika jsi spal Ty, aniz bys je miloval? :?:

[quote:a244d785c6="hard_cock"][quote:a244d785c6="Bilej_Princ"]nejenom počestnost, navíc zkaženej charakter, opak naivity je čubka, která s někym spí aniž ho miluje, to je podle mě nejodpornější[/quote:a244d785c6]

uživatel eliminován | 7. 11. 2003, 09:50:44

Sorry, ale argumenty typu "zenska je cubka, ale chlap borec, kdyz delaji to samy" neberu. Takze??

Nechci Ti sahat do svedomi, ale s kolika jsi spal Ty, aniz bys je miloval? :?:

[quote:3811cbb750="Bilej_Princ"]nejenom počestnost, navíc zkaženej charakter, opak naivity je čubka, která s někym spí aniž ho miluje, to je podle mě nejodpornější[/quote:3811cbb750]

uživatel eliminován | 1. 11. 2003, 12:17:06

ovsem ty snad citis nejaky zabrany "spat s nejakou aniz ji milujes" ? podle toho jak se tady projevujes ti to nedela nejakej vetsi problem....jo kritizovat ostatni (a jeste lip holky ;)) to by ti slo vid ;)....co zacit u sebe

[quote:a7726cee0b="Bilej_Princ"]nejenom počestnost, navíc zkaženej charakter, opak naivity je čubka, která s někym spí aniž ho miluje, to je podle mě nejodpornější[/quote:a7726cee0b]

uživatel eliminován | 1. 11. 2003, 12:10:11

nejenom počestnost, navíc zkaženej charakter, opak naivity je čubka, která s někym spí aniž ho miluje, to je podle mě nejodpornější

uživatel eliminován | 1. 11. 2003, 11:59:10

divci cudnost pokurvena jest?

jo, přesně , tys to vystihl lepšími slovy, často se vyjadřuji extrémně, ale tys muj nazor přetáh do přijatelné dimenze. Kolik roztomilých užasných 15 letých andílků je denně zničeno idiotskym frajírkem z učňáku? a pak s toho mají následky na celý život[/quote:563dbab442]

ja se neztotoznuju s tim, co rika bilej princ.... ale jednu vec celkem vystihl.... slecna je opravdu jina v patnacti nez v petadvaceti.... a myslim, ze kolikrat ta "metamorfoza" je zapricinena nakym blbem....[/quote:563dbab442]

mozna bych ti zakazal internet at jeste nekoho nenakazis[/quote:563dbab442]

Mělo by se to zkombinovat[/quote:563dbab442]

Nejlépe to maj řešené v islámu, ale tam je nevýhoda že nevyužívají intelektuální (vysoký) potenciál žen a proto jsou pozadu.

A nejlepší je když je jim 15 a jsou ještě panny, pak nějakej hajzlik příde, zkazí jim sebevědomí, a ony se pak jako čubky začnou chovat.

[quote:563dbab442="Bilej_Princ"][quote:563dbab442="k11znoH"][quote:563dbab442="Landman"][quote:563dbab442="Bilej_Princ"]ženy jsou čubky - od přírody, nemužem jim to mít za zlé. A tak je musíme zenužívat, abychom nebyli za voly.

uživatel eliminován | 1. 11. 2003, 11:44:44

jo, přesně , tys to vystihl lepšími slovy, často se vyjadřuji extrémně, ale tys muj nazor přetáh do přijatelné dimenze. Kolik roztomilých užasných 15 letých andílků je denně zničeno idiotskym frajírkem z učňáku? a pak s toho mají následky na celý život

ja se neztotoznuju s tim, co rika bilej princ.... ale jednu vec celkem vystihl.... slecna je opravdu jina v patnacti nez v petadvaceti.... a myslim, ze kolikrat ta "metamorfoza" je zapricinena nakym blbem....[/quote:e0026727af]

mozna bych ti zakazal internet at jeste nekoho nenakazis[/quote:e0026727af]

Mělo by se to zkombinovat[/quote:e0026727af]

Nejlépe to maj řešené v islámu, ale tam je nevýhoda že nevyužívají intelektuální (vysoký) potenciál žen a proto jsou pozadu.

A nejlepší je když je jim 15 a jsou ještě panny, pak nějakej hajzlik příde, zkazí jim sebevědomí, a ony se pak jako čubky začnou chovat.

[quote:e0026727af="k11znoH"][quote:e0026727af="Landman"][quote:e0026727af="Bilej_Princ"]ženy jsou čubky - od přírody, nemužem jim to mít za zlé. A tak je musíme zenužívat, abychom nebyli za voly.

uživatel eliminován | 1. 11. 2003, 11:41:37

ja se neztotoznuju s tim, co rika bilej princ.... ale jednu vec celkem vystihl.... slecna je opravdu jina v patnacti nez v petadvaceti.... a myslim, ze kolikrat ta "metamorfoza" je zapricinena nakym blbem....

mozna bych ti zakazal internet at jeste nekoho nenakazis[/quote:89caed4813]

Mělo by se to zkombinovat[/quote:89caed4813]

Nejlépe to maj řešené v islámu, ale tam je nevýhoda že nevyužívají intelektuální (vysoký) potenciál žen a proto jsou pozadu.

A nejlepší je když je jim 15 a jsou ještě panny, pak nějakej hajzlik příde, zkazí jim sebevědomí, a ony se pak jako čubky začnou chovat.

[quote:89caed4813="Landman"][quote:89caed4813="Bilej_Princ"]ženy jsou čubky - od přírody, nemužem jim to mít za zlé. A tak je musíme zenužívat, abychom nebyli za voly.

Landman

Landman | 1. 11. 2003, 11:28:03 | více příspěvků | napsat uživateli

mozna bych ti zakazal internet at jeste nekoho nenakazis

Mělo by se to zkombinovat[/quote:cd76e0ff13]

Nejlépe to maj řešené v islámu, ale tam je nevýhoda že nevyužívají intelektuální (vysoký) potenciál žen a proto jsou pozadu.

A nejlepší je když je jim 15 a jsou ještě panny, pak nějakej hajzlik příde, zkazí jim sebevědomí, a ony se pak jako čubky začnou chovat.

[quote:cd76e0ff13="Bilej_Princ"]ženy jsou čubky - od přírody, nemužem jim to mít za zlé. A tak je musíme zenužívat, abychom nebyli za voly.

uživatel eliminován | 1. 11. 2003, 11:24:51

Mělo by se to zkombinovat

Nejlépe to maj řešené v islámu, ale tam je nevýhoda že nevyužívají intelektuální (vysoký) potenciál žen a proto jsou pozadu.

A nejlepší je když je jim 15 a jsou ještě panny, pak nějakej hajzlik příde, zkazí jim sebevědomí, a ony se pak jako čubky začnou chovat.

ženy jsou čubky - od přírody, nemužem jim to mít za zlé. A tak je musíme zenužívat, abychom nebyli za voly.

uživatel eliminován | 30. 10. 2003, 14:09:07

Jo jo, souhlasim....




No, myslím, že jsem toho už napsala příliš.... i když tohle téma by zasloužilo více... tak snad později :)[/quote:7f8c4588ea]

Neřekla bych, že toto je jen doménou mužů. A mám i případ z "praxe" - ze života. Moje nejlepší kamarádka bohužel "předstírá" z dost prazvláštního důvodu - jednoduše - aby nebyla sama. Hned vysvětlím - jistého času se rozhodla, že nebude již dále vyhledávat náhodné známosti, ale že zakotví v "pevném" vztahu. Toto rozhodnutí bylo čistě racionální a tak samo bylo i následné její konání. Vyhlédla si "oběť", opředla kolem ní klasickou ženskou pavučinku a jednoho krásného dne mi zavolala, že je "opartnerována". Po delší debatě z ní vylezlo, že dotyčného nemiluje, ani k němu nějaké zvláštní sympatie nechová, že jednoduše nechce být sama. Po jistém čase jsem měla tu možnost vidět ji "v akci"... cukrovala o 106, že by ani zkušený odborník na vztahy nerozeznal její herecké umění... Podle mě je toto předstírání vztahu - být s někým, kdo mě vlastně nijak zvlášť nezajímá, nepřitahuje, ke komu nic necítím, jen kvůli toho, abych buď uspokojila a utišila svoje ego, utlumila samotu, zbavila se klepů v okolí atd... Jednoduše vztah, který není založený na citech, vzájemných sympatiích, náklonnosti, důvěře atd. je podle mého názoru předstíraný... :idea: A co takhle vztahy typu "starší movitější muž" + "mladinká žádostivá krásná dívka", které spojuje jen jeho touha mít reprezentativní polovičku, nad kterou ostatním mužům klesne čelist a její touha vozit se v autech luxusních značek, chodit do více než drahých restaurací atd.... Tohle jsou taky předstírané vztahy... a neříkejte mi, že ne :D

Snad k téhle první části diskuze jsem řekla vše, co jsem měla na srdci a teď přejdu k té druhé mnohem diskutabilnější oblasti a to předstírání vztahu.

Nevidím totiž důvod, aby žena "přehrávala" a navozovala svému partnerovi iluzi, která v závěru nemá pozitivní dopad. Hypoteticky, pokud by slečna Xy předstírala mladému muži Yx divadlo jen proto, aby byl on spokojen a ona měla "pokoj" od jeho neustálého vyptávání na jeho výkonnost, pak úroveň jejich sexuálního života zamrzne na mrtvém bodě a nebude se vyvíjet dál. :? Pokud ovšem při déletrvajícím vztahu /tj. pojem vskutku relativní/ oba neměli problém s komunikací na "tomto poli", partnerka nepředstírala orgasmus, popřípadně "pomohla" k němu "vlastní prací", pak je to jen a jen výhodné pro partnera - naučí se více o vnímání dotyčné, o jejím těle a možná i vymýtí z hlavy některé "choré" pověsti a předstudky o sexuálních výkonech... atd. Na toto téma se dá neuvěřitelně polemizovat a diskutovat. Sama patřím mezi tu skupinku žen, pro které je orgasmus "svátkem" /zase relativní pojem :D /, ale i přes tuto maličkost si nemyslím, že si sexíku užívám méně nebo že nedosahuji takového uspokojení... Přeci se nemiluju s partnerem jen pro to, abych dosáhla orgasmu, ale pro to, abych prožila celý ten ÚŽASNÝ proces milování. Vždyť "sex" není jen o orgamu.... proboha, jen to ne, to by jsme pak měli hoooodně omezený "prostor" :cry: A závěr?! :arrow: Nepředstírám... :!:

[quote:7f8c4588ea="TooViper"]2 jaxwina: S tím závěrem o ne příliš "čistém svědomí a vědomí o odvedeném výkonu" souhlasím :twisted:

uživatel eliminován | 29. 10. 2003, 02:50:09

No, myslím, že jsem toho už napsala příliš.... i když tohle téma by zasloužilo více... tak snad později :)

Neřekla bych, že toto je jen doménou mužů. A mám i případ z "praxe" - ze života. Moje nejlepší kamarádka bohužel "předstírá" z dost prazvláštního důvodu - jednoduše - aby nebyla sama. Hned vysvětlím - jistého času se rozhodla, že nebude již dále vyhledávat náhodné známosti, ale že zakotví v "pevném" vztahu. Toto rozhodnutí bylo čistě racionální a tak samo bylo i následné její konání. Vyhlédla si "oběť", opředla kolem ní klasickou ženskou pavučinku a jednoho krásného dne mi zavolala, že je "opartnerována". Po delší debatě z ní vylezlo, že dotyčného nemiluje, ani k němu nějaké zvláštní sympatie nechová, že jednoduše nechce být sama. Po jistém čase jsem měla tu možnost vidět ji "v akci"... cukrovala o 106, že by ani zkušený odborník na vztahy nerozeznal její herecké umění... Podle mě je toto předstírání vztahu - být s někým, kdo mě vlastně nijak zvlášť nezajímá, nepřitahuje, ke komu nic necítím, jen kvůli toho, abych buď uspokojila a utišila svoje ego, utlumila samotu, zbavila se klepů v okolí atd... Jednoduše vztah, který není založený na citech, vzájemných sympatiích, náklonnosti, důvěře atd. je podle mého názoru předstíraný... :idea: A co takhle vztahy typu "starší movitější muž" + "mladinká žádostivá krásná dívka", které spojuje jen jeho touha mít reprezentativní polovičku, nad kterou ostatním mužům klesne čelist a její touha vozit se v autech luxusních značek, chodit do více než drahých restaurací atd.... Tohle jsou taky předstírané vztahy... a neříkejte mi, že ne :D

Snad k téhle první části diskuze jsem řekla vše, co jsem měla na srdci a teď přejdu k té druhé mnohem diskutabilnější oblasti a to předstírání vztahu.

Nevidím totiž důvod, aby žena "přehrávala" a navozovala svému partnerovi iluzi, která v závěru nemá pozitivní dopad. Hypoteticky, pokud by slečna Xy předstírala mladému muži Yx divadlo jen proto, aby byl on spokojen a ona měla "pokoj" od jeho neustálého vyptávání na jeho výkonnost, pak úroveň jejich sexuálního života zamrzne na mrtvém bodě a nebude se vyvíjet dál. :? Pokud ovšem při déletrvajícím vztahu /tj. pojem vskutku relativní/ oba neměli problém s komunikací na "tomto poli", partnerka nepředstírala orgasmus, popřípadně "pomohla" k němu "vlastní prací", pak je to jen a jen výhodné pro partnera - naučí se více o vnímání dotyčné, o jejím těle a možná i vymýtí z hlavy některé "choré" pověsti a předstudky o sexuálních výkonech... atd. Na toto téma se dá neuvěřitelně polemizovat a diskutovat. Sama patřím mezi tu skupinku žen, pro které je orgasmus "svátkem" /zase relativní pojem :D /, ale i přes tuto maličkost si nemyslím, že si sexíku užívám méně nebo že nedosahuji takového uspokojení... Přeci se nemiluju s partnerem jen pro to, abych dosáhla orgasmu, ale pro to, abych prožila celý ten ÚŽASNÝ proces milování. Vždyť "sex" není jen o orgamu.... proboha, jen to ne, to by jsme pak měli hoooodně omezený "prostor" :cry: A závěr?! :arrow: Nepředstírám... :!:

2 jaxwina: S tím závěrem o ne příliš "čistém svědomí a vědomí o odvedeném výkonu" souhlasím :twisted:

uživatel eliminován | 28. 10. 2003, 20:16:15

co se takhle misto "bezva triku jak na 100% poznat ze to holka hraje" zamyslet nad tim proc asi ma (dle vaseho mineni) potrebu hrat na vas habadury ;D

teda chlapi vy me udivujete ;)...mam na mysli ty,co si mysli ze,poznaj kdyz to na ne holka hraje :)...a co z toho mate kdyz vecne patrate jestli je to divadylko nebo ne ;)...uz fakt ze podezirate svoji holku z podobnejch "veci" znaci ze v hloubi duse prinejmensim tusite,ze je neco v neporadku,neco delate spatne nebo vubec nedelate nic...kdyz ma nekdo potrebu kontrolovat pravost partercina orgasmu,ocividne nema cisty svedomi ;D

taky jsi se nejprve vyjadril, ze to musi mit "hooodne dobre zazite" a "vickrat za sebou", nakonec pak ale argumentujes tim, ze "divka, ktera nikdy nezazila orgasmus"..... jestli argumentujeme, meli bychom se drzet porad stejnych premis :) ja jsem prece nikdy nemluvil o nikom, kdo by nikdy nezazil orgasmus (byt si myslim ze i ona by te oblbla :)).... reagoval jsem na "hooooodne zazite"...[/quote:f048264e41]

ja se zatim nebudu dal vyjadrovat, protoze jsem tvrdil, ze to spolehlive nepoznas nikdy..... ty sis "dovolil" nesouhlasit :) , ale vzapeti jsi rekl "nerikam, ze me neoblbne"..... takze proc bych oponoval...

[quote:f048264e41="k11znoH"]fajn, beru.... muj nazor se sice nezmenil.... asi si budeme muset pockat zase na vyjadreni nejake te zeny :))))

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

ebd9db7378twistedsizeevilženamužcolororgasmusvztahimgautorceláorangeneznámý

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑