Diskuze a otázky - ŽENY SE NEDOKÁŽÍ OBĚTOVAT

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 24. 07. 2007, 21:38:29 |

Nevím přinde mi, že v posledních pár letech ženský rod hrozně zdegeneroval. Nevím prostě jako by se všechny ženský strašně rozmazlili a nedokázali se obětovat.

Ano obětovat. to je ten problém.

Nedokáží se obětovat kvůli chlapovi, protože všechny dívčí časopisy jim už od malička rvou do hlavy, že chlapci jsou jen na hraní. Pak to vypadá když si taková ženská v dospělosti vezme chlapa. Jediný co dokáže je vymlouvat se, hledat vinnu na chlapovi, vyčítat mu cokoliv za co ani nemůže.

Ženy se nedokáží obětovat ani kvůli rodině. Většina dívek má cíle, ve studování zbytečné školy, budování zbytečné kariéry a až uplně na posledním a tom nejpořadnějším místě je rodina a výchova svých dětí. V dnešní době je hanba, když žena je v domácnosti. Stydí se za to, protože dnes je přece IN být manažerka, cestovat po světě a nějaká rodina už je dávno nuda......


Tohle není utočení na vás. Dívky. Je to spíš utočení na zkurvenou společnost a výchovu lidí. Někdy mě vážně mrzí, že tenkrát za studené války se svět nevybombardoval atomovkama......aby lidstvo mohlo zase začit od začátku.....!1281!

reagovat

V diskuzi je 555 příspěvků a shlédlo ji 1669 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 2. 10. 2008, 10:00:48

blbost !1333!

uživatel eliminován | 24. 10. 2007, 06:45:54

no tak to je zase dalsi "chytra" diskuse..aneb diskuse za vsechny prachy !20! chjo

uživatel eliminován | 24. 10. 2007, 06:37:38

se divim že tato diskuze ještě trvá....no nic.. příjemné dohady!103!

uživatel eliminován | 26. 08. 2007, 21:14:07

hele proc urazet vsechy holky jen naky sou takovi !31!a neznamena ze kazda z nas je takova ne treba ja takova nejsem !31!!31!!31!!31!!31!

uživatel eliminován | 10. 08. 2007, 01:25:58

Aquarius30
Ty se vzpamatuj =o ) To že napíšeš milión odborných slovíček neznamená že o světě toho víš nejvíc =) Krom toho diskuse jsou o názoru,tak se nemusíš rozčilovat a vymlouvat někomu jeho názooor....toť wše!1114!

uživatel eliminován | 28. 07. 2007, 18:52:19

janora pěknej příspěvek v 28.07.07 14:46
hlavně to , ze

"Neni problem ve vas, ze zeny uz davno nemaji jistotu, ze vam muzou obetovat cely zivot a vy je pak nepodrazite? nestudujou a nepracujou zeny prave proto, ze va vas uz davno nemame jistotu a neustale musime myslet na zadni vratka co kdyby? Neni problem v tom ze dnesni manzelstvi je skoro kazde na skousku a hned se lidi rozvadeji??? neni to v tom, ze zenska dnes nemama ve vas jistotu?"

kápla jsi na to ... to je skutečně asi největším průserem dnešních vztahů, ale ne jen pro ženy, ale i pro muže.
bohužel, nikdo nemá jistotu a obětovat se nevypláci, ten kdo se obětuje, na to bohužel ve většině případů dojede.
stačí si přečíst, kolik holek tu píše, že si chtějí taky užívat .. atd. atd. .. a pak se člověk nemůže divit, že většina manželství není brána o nic vážněji, nez jen jako "vztahy na zkoušku"

(ale toto je samozřejmě jen jedna z věcí, které v současnosti dělají vztahy tak málo pevnými)

Aquarius30

Aquarius30 | 28. 07. 2007, 15:02:43 | více příspěvků | napsat uživateli

No nic, kafe dopito.....jdu courat po nakupech a pak hurááá na ryby !1161!!686!!686!!686!!686!

uživatel eliminován | 28. 07. 2007, 15:01:13

!811!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 28. 07. 2007, 15:00:23 | více příspěvků | napsat uživateli

!876! králíku, to si jenom myslíš !876!

Aquarius30

Aquarius30 | 28. 07. 2007, 14:59:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Lussinka....vzpamatuj se !1256!
Stav totální zamilovanosti a hormonální disbalance vedoucí k zcela nečekaným činům, bez opory v hodnotovém rebricku a morálním kodexu jedince, netrvá u zvirete homo sapiens sapiens déle nez 9 mesicu. A co pak ? S tim nevrlým, krvácejícím a migrénama trpícím zivocichem, který trpí iluzí, ze celej svet se toci, prave kolem jeji uzke sterbiny !1276!

Callysta

Callysta | 28. 07. 2007, 14:57:57 | více příspěvků | napsat uživateli

juj ty jsi mi ale filosof co? !316! a co tak zauvažovat nad tím jak se chlapi nedokážou obětovat....hmm? tohle je strašně jednostranný názor....... ale to je normální, něco jiného bude říkat chlap a něco jiného ženská.....každopádně já nesouhlasím !380!

uživatel eliminován | 28. 07. 2007, 14:56:27

Já si to nemyslím že všichni ženský jsou takový aby se neobětovali pro někoho koho milujou..!5! Myslím si že je člověk opravdu zamilovanej do někoho tak udělá první poslední...=)
Ne to nevyšlo z módy ..=) Prostě si chcem taky užívat jako vy =) A né se jen starat o děti a vařit ....!2!Když žít tak co nejlíp a nejdýl to jde !1126!

uživatel eliminován | 28. 07. 2007, 14:53:17

Aquarius30
!122!

uživatel eliminován | 28. 07. 2007, 14:52:19

janora
ale o deti se nestara jen zena..i chlapy se o ne staraj (dejme tomu v mensi mire ale staraj) jo ale kdyby kazdej studoval..kdo by pa kdelal tu tvrdou praci?? nekdo to proste delat musi.

Aquarius30

Aquarius30 | 28. 07. 2007, 14:51:29 | více příspěvků | napsat uživateli

janora ....to že Vás muž ve 40-ti opustí, bývá většinou logickým vyústěním faktu, že i přes několikerá avíza, jim dlouhodobě a systematicky pijete sedum dní v týdnu krev a ještě se u toho tvářite samolibě !1!
Taky si nebudes schovávat, prázdnej pytlík od bombónů jenom proto, že před deseti lety ti zpříjemnil koukání na ligu mistrů !2!

uživatel eliminován | 28. 07. 2007, 14:48:53

defect: netvrdim, ze zenske maji stejne tvrdou praci jako muzi, ale zase co vam brani studovat a nesedet v tom kanclu taky? O.k, ne kazdeho to bavi, nebo to chce, lae zase na druhou stranu, delat prodavacku, postacku, ve fabrce cely den je taky namahave a jetli i zena ma lehci zamestnani, nema pak doma jeste druhou sichtu s detma a domacnosti?

uživatel eliminován | 28. 07. 2007, 14:48:44

janora
sorry, ale v dnešní době průzkum ukázal že víc opouštěj ženský chlapa kůli jinýmu, než obráceně..tak nevím hele kde ty rozumy bereš. nevím proč vše hazíš na chlapy..nikdy v tom neníí vina jen jednoho

Aquarius30

Aquarius30 | 28. 07. 2007, 14:47:34 | více příspěvků | napsat uživateli

janora....a ještě jeden detail, podtrhující oprávněnost tohoto příspěvku !1!
Automaticky předpokládáš, že když se žena "dobře" vdá, že muž musí být šťastně ženat.
To jen podtrhuje Vaše silně sebestředné a egoistické chápaní dění !2!

uživatel eliminován | 28. 07. 2007, 14:46:38

koukam, ze nektere damy uz nam vycitaji i to, ze musi rodit... !1333!

uživatel eliminován | 28. 07. 2007, 14:46:03

Halvne ze vy se celej zivot obetujete...odmakate si svoji sichtu, skocite za kamaradama, prijdete se domu najist....tvrde makate aby jsme mi meli vsechno a ve finale nas ve 40 opoustite a nechavate i s detma kvuli mladsim, protoze zjistujete, ze jste si nic neuzili a pak tvrde makate a obetujete se kvuli jine....a my celej zivot v domacnosti nevime jak dal protoze vy se soudite o co nejnizsi alimenty, aby vase nova draha mohla jet s vami na dovcu a jelikoz jsme celej zivot sedeli doma a splnovali vase predstavi byt v domacnosti, nestudovali, nepracovali, tak nenajdeme praci a muzeme jit dat deti past a my slapat, aby jsme zaplatili najem...Neni problem ve vas, ze zeny uz davno nemaji jistotu, ze vam muzou obetovat cely zivot a vy je pak nepodrazite? nestudujou a nepracujou zeny prave proto, ze va vas uz davno nemame jistotu a neustale musime myslet na zadni vratka co kdyby? Neni problem v tom ze dnesni manzelstvi je skoro kazde na skousku a hned se lidi rozvadeji??? neni to v tom, ze zenska dnes nemama ve vas jistotu?

Aquarius30

Aquarius30 | 28. 07. 2007, 14:44:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Diskuse s žemi tu poslední dobou bývají stejně smysluplné, jako diskuse s mongolem.
Je jedno, co mu řekneš, stejně ti nerozumí

Klerik

Klerik | 28. 07. 2007, 14:44:22 | více příspěvků | napsat uživateli

a to o Venuši a Marsu znáte? Nechtějte změnit svůj protějšek, byla by to nuda! A ti co to chtěj dělat jsou spíše narcisti, co by chtěli milovat někoho jako je on(a) sám(a) !191!

uživatel eliminován | 28. 07. 2007, 14:42:32

hm heldím na to jak vyoraná myš...co to je?? Mám pocit jako by chlapi měli být páni lidstva a jak dojdou domů, čeká na něj pravidelný sex, teplé jídlo a vrba...z toho sme snad vyrostli né?? copak nemůžeme mít svoje sny?? ambice a jít si za tím aby se z nás staly lidi potřebné společnosti?? a né jen tím, že budem rodit děcka jak dojná kráva! chodím na vysokou školu kde je z 90% jen mužská populace a je mi tam perfektně, berou mě jako rovnocenou a né jako ženskou která má být u plotny a nemůže si splnit sen a stát se kriminalistkou! když vás to tak štve bute v domácnosti vy, starejte se o děti, a další věci co s tím souvisí .. je t snad problém?? Proč?? Jen kvůli tomu, že byste se cítili trapně?? Tydle časáky nám nic neočkujů spíš ty vaše maximy jak je ženská hloupá, má čekat jen na Vás a udržuje vás to v tom, že vy jste "Chlapi" se vším šudy...

Aquarius30

Aquarius30 | 28. 07. 2007, 14:41:01 | více příspěvků | napsat uživateli

janora....to je stejně moudré tvrzení, jako zastávat názor, že v kasinu se daj vydělat obrovské peníze !906!
Jistě, vždy se najde nejakej trouba, co omylem vsadí na nulu a odnese si velkej balík. Jenže aby si ho mohl odnést, tak dalších 2000 pitomců tam musej prosázet veškerý úspory.
Jak bohulibé a morální, postavit svou pyramidu štěstí, na hrobech tisíců chudáků.
Kazdy chce slyset růžové příběhy o štestí, ale když dojde na lámaní chleba, zjistis, ze odhodi vse a jediné co ho zajímá, jsou jistoty. Po tom touží bezesporu každej.!1!

uživatel eliminován | 28. 07. 2007, 14:40:47

hej já budu klidně doma!1272!!658!

uživatel eliminován | 28. 07. 2007, 14:40:15

aquarius.s tou skolou mas pravdu.kazda druha "ctiziadostiva" truba co poznam teraz studuje nejaku aplikovanu psychologiu,alebo socialno ekonomicke vztahy a tvari sa ako keby studovala mat-fyz.

uživatel eliminován | 28. 07. 2007, 14:39:36

janora
zdravim, čtu tu tak nějak tvý příspěvky a docela se divím..občas tam je něco pravdy ale jinak děláš zbytečně z chlapů bábovky. pokud vím tak je rozddíl mezi ženskou a chlapskou prací, neviděl jsem ještě makat třeba ženu na stavbě, nebo všeobecně u náročných profesí, nepopírám že sezení třeba v kanclu jako sekretářka není unavující, ale je to únava jinýho typu, než z tvrdý práce! a za další většina chlapů není tkaová že přilezou z práce a už ani nehnou brvou..doma je vždy co dělat a co opravovat a podobně, a jelikož tvrdíš že jsi už 5 let štastně vdaná, tak bys to mohla sama vědět..že to tak není....

uživatel eliminován | 28. 07. 2007, 14:38:50

...dalsi skoro mirumilovna diskuze...!1317!!764!

uživatel eliminován | 28. 07. 2007, 14:36:58

HOVNA

uživatel eliminován | 28. 07. 2007, 14:36:58

no hlavně, že chlapy se umí obětovat kvůli rodině, jakej by byl rozdíl v tom, dkybych už se "obětovala" a porodila bejbátko a zůstal by s ním doma chlap, ať se obětuje kvůli rodině on, bylo to jen jako příklad, proč by se měla obětovat ženská kvůli rodina nebo chlapovi a vzdát se toho co chce, a zvlášť ještě kvůli nějkaýmu hovádku, který má takový ujetý názory, !1393!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

chlapženanedokážíčasopisproblémhranípřindehlavarodnedokchlapecženskámaličkádospělostpár

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑