Diskuze a otázky - Zavedení EURA v ČR

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 24. 02. 2010, 19:27:23 |

Jaký máte názor na zavedení eura u nás? Vidíte v tom nějaké výhody? a nevýhody?
Já osobně v tom vidím jenom jednu výhodu a to takovou, že když někam pojedu tak z 80% po Evropě nebudu muset měnit peníze. Jinak jsem proti.

reagovat

Jste pro euro u nás?

V anketě hlasovalo celkem 52 uživatelů

V diskuzi je 97 příspěvků a shlédlo ji 2069 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 9. 03. 2010, 20:43:05

Tak ze začátku asi nic moc,ale na všechno se dá zvyknout:D:D

uživatel eliminován | 9. 03. 2010, 20:42:54

> sveee-no to jo ty mince to je děsný...já sem měl platit 19.20 a nechal sem jí 20 a pak sem si říkal ty vole já jí nechal přez 20 kč jen tak!!!!ale stejně se to nechtěl nenávidím drobný!

uživatel eliminován | 9. 03. 2010, 20:42:15

:D Bude to huste :D treba by me zajimalo jak bude banda kupovat kusovky a tak dale :DDD

sveee

sveee | 9. 03. 2010, 20:41:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> libca007
to sam i práve nezdá, dokonca denník pravda robil prieskum kde vyšlo že ceny ostali zhruba na rovnakej úrovni (v priemer, konkrétne telekomunikačné služby išli nadol a napr elektrina išla trochu nahor ale v priemere to ostalo na tých istých cenách)

libca007

libca007 | 9. 03. 2010, 20:39:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> sveee No co tam jezdím, tak právě všichni z rodiny říkají, že ceny se krásně zaokrouhlily nahoru. Na začátku po zavedení eura, se mi to sice projevilo možná nejvíc, ale i teď, když si přepočteš běžnou cenu nějakého tovaru, tak zjistíš, že je vyšší, než byla před tím. Samozřejmě je to řetězec k řetězci, ale v globálním měřítku se ceny určitě zvedly

sveee

sveee | 9. 03. 2010, 20:38:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> cicka13
hm to je divné, v mojom okolí sú takmer všetci spokojní...jediný rozumný dôvod ktorý môže ľuďom vadiť je že majú v peňaženke viac mincí, ale na to sa dá zvyknúť alebo používať bezhotovostné platby

prema_van_smuuf

prema_van_smuuf | 9. 03. 2010, 20:38:05 | více příspěvků | napsat uživateli

proti jak prase!

uživatel eliminován | 9. 03. 2010, 20:37:23

> _By_MaKy_
sry-nechala

uživatel eliminován | 9. 03. 2010, 20:37:14

Nechci.
Česká měna je dost silná, navíc jestli padne v budoucnu Řecko, Španělsko a Itálie, které na tom nejsou nejlépe tak to též nebude plus pro naší možnou budoucí měnu.

uživatel eliminován | 9. 03. 2010, 20:36:57

je to na hovno...já bych nevhala korunu...

uživatel eliminován | 9. 03. 2010, 20:36:06

> sveee-no já mám v Nitře rodinu a nejsou nadšený...ale tak si prej zvykli no!!!

sveee

sveee | 9. 03. 2010, 20:34:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> libca007
ja ti neviem, ale ja nemám s eurom absolútne žiadny problém...naopak som veľmi rád že ho máme, ceny sa vôbec nezdvihli (istý čas sme mali defláciu!) a hlavne nemusím si meniť peniaze keď idem do rakúska, čo chodím často !928!

libca007

libca007 | 9. 03. 2010, 20:30:39 | více příspěvků | napsat uživateli

Ne, už z příkladu Slovenska, kam jezdím pravidelně a je to špatné.. U nás by to bylo podobné..!1387!

uživatel eliminován | 9. 03. 2010, 20:30:02

> parisgirl4-taky pravda,svět je nevyspitatelnej,ale nebyl bych první.2 chlapy už rodily...!!1271!

uživatel eliminován | 9. 03. 2010, 20:28:15

> cicka13
kdo ví? :D

uživatel eliminován | 9. 03. 2010, 20:25:34

> parisgirl4-a co???že otěhotním???!1358!!1358!!1358!!1358!

uživatel eliminován | 9. 03. 2010, 20:24:52

> cicka13
neřikej 2x :D:D

uživatel eliminován | 9. 03. 2010, 20:23:20

> parisgirl4-a ty si myslíš že tu někdy budou???!1358!!1358!!1358!to by ty kreténi museli něco dělat a nee jenom debatit...!to dřív otěhotnim něž tu bude Euro!

uživatel eliminován | 9. 03. 2010, 20:20:13

!499!

uživatel eliminován | 24. 02. 2010, 23:18:59

.
opět souhlasím.)) Nicméně má stežejní myšlenka byla v jejich otevřenosti, která stírá jakékoliv konkurenční prostředí a jsou de fakto schopni (aniž by si to uvědomovali!) diktovat si podmíky o kterých si my můžeme nechat zdát. Tedy, pokud nejde o přirozený monopol, tam pak platí pravidlo obecné školy. Klepne tě přes prsty a ty musíš ještě poděkovat
.

lubomir_stehno

lubomir_stehno | 24. 02. 2010, 23:02:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io
slováci měli štěstí, že v nějakém pominutí mysli někdo moudrý přistoupil k nebývalé (na místní poměry) soutěži na telekomunikačním trhu. Ten místní trh je hodně specifický, co platí v Blavě po pár kilometrech míjí účinek stejně jako ČD jízdní řád.

uživatel eliminován | 24. 02. 2010, 22:45:00

> lubomir_stehno

deformace slovenskyho hospodářství je bez debat.)) Máš pravdu, možná jsem se nechal trochu únést a poopoměl jsem, konkrétně na slovensku, faktor konkurence McD.. dlouhou dobu tam byl jediný, což tu cenu negativně ovlivnilo.
Nicméně paradoxně proti velikosti, šla cena kupříkladu mobilních operátorů níže, jak v česku. A to si nevysvětluji infrastrukturou.. spíš jejich mentalitou. Jsou daleko otevřenější a to dělá konkurenčnější prostředí i v takové malé petriho misce, jako je slovensko se svými 5mio obyvatel a z toho skoro 2mio negramotných cikánů a maďarů - nic proti nikomu!
.

uživatel eliminován | 24. 02. 2010, 22:36:58

krasna rozvasnena diskuse

lubomir_stehno

lubomir_stehno | 24. 02. 2010, 20:52:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io
Přiznám se, že nabídku té FIO záložny jsem dodneška neznal. Pročtu a děkuji.

Fiskální politika začíná být průšvih nejen na jihu. Kritéria pro přijetí budou muset stejně do budoucna zpřísnit, zavést sankce za nedodržování, ale do háje - já to EURO nechci hájit, nemyslím si že by to byl všelék, narozdíl od šamanů předvolební kampaně v ČR.

S tím slovenskem to není úplně pravda, ten trh je a byl deformovaný z důvodu velikosti, špatné infrastruktury a přežívajících monopolů. Netuším, kolik tam stály hamburgery před EURem (což je skoro dva roky, vezmi si jen standardní míru roční inflace před zavedením EURa a připočítej krizi).

uživatel eliminován | 24. 02. 2010, 20:22:56

> lubomir_stehno

euro platby ma FIO cze/sk zadarmo. Nerozumím ti, co myslíš tou fixaxí..
Proti euru mluví hlavně jeho PIIGS uživatelé, kde to zadlužení asi už i bolí. ECB tak bude muset pomoct inflací, ještě větší. Stručně, víc peněz = mín muziky. Centrální rozhodování, ztráta měnového polštáře.. navíc.. uvědomujěš si, kdo všechno chce do evropy a postupně přijít i na euro? Takže když euro, tak až jako poslední, aby nebylo kam padat.))

Ale ty hamburgery netransportují extra z ameriky, určitě je v polsku onakej sklad, odkuď to tahaj všichni. Slováci to mají za euro, protože to inflace semele a nikdo se nad tím nebude pozastavovat. to je prostě evropská inflační cena. Tady nejde o zásobování a onaký množstevní slevy.
Slovensko mělo jen tu "smůlu" že přistoupilo v době útlumu, proto nejdě do ekonomiky tolik peněz a hambáče se jim tam nemůžou koupěschopně zlevňovat
.

uživatel eliminován | 24. 02. 2010, 20:19:04

> Prcek_Marketka
čemu nerozumíš?

Prcek_Marketka

Prcek_Marketka | 24. 02. 2010, 20:07:40 | více příspěvků | napsat uživateli

no,co to do pičí jé?!1358!!892!

uživatel eliminován | 24. 02. 2010, 20:05:36

ne protože pak si budu secko prepocitavat na koruny abych vedela kolik me to bude stat..!1268!

uživatel eliminován | 24. 02. 2010, 20:03:51

je mi to uplne jedno

lubomir_stehno

lubomir_stehno | 24. 02. 2010, 20:03:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io
Hambáč jsem tam nikdy nejedl, z mého pohledu je v tomhle ale jiná příčina (týká se to i zboží, které tam exportuji a které se na Slovensku prodává přibližně o třetinu dráž). Je to prostě malý trh a na malém trhu je vždycky více draho. Pokud by Maďarsko a Polsko zavedly EURo, je možné že by došlo k nějakému ovlivnění i slovenských cen.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

výhodazavedeníeuronevýhodapenízeevropěnázorČR

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑