Diskuze a otázky - Zaslouží si děti, aby vyrustali v neúplné rodině?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 16. 08. 2006, 22:13:45 |

Stále více se setkávám, že spousta lidí nedokáže, i když mají děti, žít ve společné domácnosti s partnerem, když si přestanou rozumět. Ti, kdo to nejvíce pocítí na své kůži jsou právě děti, kteří to mnohdy nechápou, proč nežijí s tátou a mámou jako dříve.
Mám kamarádku, jejíž 11-letý bráška to velice špatně nesl. A protože, to ta kamarádka zažila na vlastní kůži, jak to její brášku prožíval, myslím, že ona v budoucnu se zachová tak, aby její děti něco podobného nezažili.
Osobně si myslím, že vzorem pro děti jsou jejich rodiče, od nich se učí, a jestli jim rodiče ukazují, že nedokážou spolu vyjít, to dítě si to pak bere do života, že je snažší před problémy rodiny utíkat rozchodem a neřešit snahou, udržet rodinu pohromadě. Rodinu zakládali právě kvůli dětem. Kvůli nim by se také měli víc snažit.Když se tohle dítě nenaučí od rodičů, těžko pak ve svém životě dokáže podobné situace řešit.
Sdělte i vy své zkušenosti s podobnými problémy, které se staly Vám nebo v okolí.

reagovat

Vyrůstal(a) jsem v úplné rodině.

V anketě hlasovalo celkem 206 uživatelů

V diskuzi je 964 příspěvků a shlédlo ji 5173 uživatelů .

předchozí | 0 | 300 | 420 | 450 | 480 | 510 | 540 | 570 | 600 | 900 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 22:09:30

Mokoza: no, jak která, to je různé.
Jak kdy. Taky jsem se třeba poznala s jedním, který pouze chtěl děti, a když jsem nechtěla, neměl pak zájem.
Jasněže porodit a vychovat děti je ženský úděl, ale existuje právě mnoho mužů, kteří touží mít potomstvo, ale bez jakékoli povinnosti pro ně....

reneeska.

reneeska. | 17. 08. 2006, 22:08:22 | více příspěvků | napsat uživateli

lepší vědět že táta někde je a když budu potřebovat bude tu pro mě, než vědět že je sice vedle v pokoji ale nezajímám ho ... hm asi na to mám zvrácený pohled či co

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 22:07:55

vrv1
tak jo, ä jaëj je ten důvod že s nima nejseš trvale?

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 22:07:55

vrv1
tak jo, ä jaëj je ten důvod že s nima nejseš trvale?

danuska_end

danuska_end | 17. 08. 2006, 22:06:11 | více příspěvků | napsat uživateli

lepsi zit v neuplne rodine nez v rodine kde mezi rodicema vladne valka.....

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 22:05:56

vrv1
žiješ se svými dětmi?

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 22:05:31

Každý druhý víkend, většina prázdnin, Vánoce, kdykoli chtějí, nebo je potřeba. Ale do toho je Ti kulový! Zažijou toho pozitivního v životě víc, něž Ty si umíš vůbec představit!485!

reneeska.

reneeska. | 17. 08. 2006, 22:04:39 | více příspěvků | napsat uživateli

Ivosicek - a co že s nima nežije? To se pozná dobrej otec podle toho že spí pod jednou střechou s dětma nebo podle toho že o ně má zájem?

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 22:02:59

Ono je to úplně naopak, teprve s dětma to stojí za to, něco je učit, něco jim předávat, něco jim umožnit poznávat a pozorovat jak jsou šťastné, to je super pocit! A je to o volnosti, cestování, sportu...

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 22:02:35

reneeska
vrv s nima nežije...

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 22:00:50

slunce69
souhlas. Ale co pak tvé dítě nemá vidět jak i jeho tatínek přikládá ruku k výchově dítete, KDZŽ chceš radeji zůstat sama?

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 21:59:58

slunce69 - 17.08.06 21:58

No ale ona je to většinou právě ženská, kdo ty děti chce.
Chlap většinou jen povolí, aby měl klid a neutekla od něj !20! !122!

reneeska.

reneeska. | 17. 08. 2006, 21:59:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Ivosicek - máš pocit že něbudeš moct jezdit někde a sportovat a být "volný" s dětma? Nedělej si je

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 21:58:51

slunce: to jo no ja si taky řikam plodit děti je baví ale jinač sou absolutně k ničemu

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 21:58:49

slunce: to jo no ja si taky řikam plodit děti je baví ale jinač sou absolutně k ničemu

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 21:58:33

Ivošíček: jde o to, že život není jen o zálibách, ale také o jakési zodpovědnosti. A hodit to jenom na ženskou, to by prostě uměl každej blbec.

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 21:57:20

Jo a Tebe s sebou, na rozdíl od mých holek, nikdy nevezmu, tak se o ně nestarej!!!670!

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 21:57:19

slunce69
to je pořád o empatii, o ¨vciťování se do toho druhého, jak to vidí on, jak to může v danou chvíli vidět on. Ale platí ¨to samozřejmě i obráceně, a to je přesně o těch plenách....

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 21:56:50

Lada: chlapi jsou zkrátka k ničemu, když to tak vezmeš....zodpovědnosti se vyhýbají, nic se jim nechce.....a citům stejně nerozumějí. Lepší bez nich.

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 21:55:18

vrv1
cestování, volnost, sport... tvé záliby

reneeska.

reneeska. | 17. 08. 2006, 21:54:25 | více příspěvků | napsat uživateli

mokoza - o nervech mi povídej, já snad nebudu mít děti ani !118!

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 21:54:12

Shade: souhlasím. !764!

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 21:53:02

reneeska. - 17.08.06 21:50

Řeč ale není o povinnostech, to není problém, tady jde o VÝCHOVU.
A těm malejm lidem, co se chovaj jak s IQ 0,13 je to fakt vo ničem (nebo vo nervy !122!)

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 21:52:47

Ivošíček: "kápla jsi přesně na to co mě také vrtá hlavou. Proč jsme jako chlapi takoví, není tím, že že eneš abychom řešili výchovu dítěte chceme volnost a životní naplnění hledáme jinde, proč?"

Týýý jo, takovej alibismus......
to by uměl říct každej, já mám rád/ráda svobodu a mě se nic nechce....
radši to nechám na těch druhejch...

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 21:51:20

lepší být odděleni jak aby hádky nebo cokoli jiného děti pociťovali a koukali se na to... mluvím s vlastní zkušenosti se synáčkem !215!

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 21:51:05

reneeska: No, alespoň občas někdo s rozumem, gratuluju!650!
ivosicek: A to máš asi od Jehovy, vid?!811!

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 21:50:29

Nic není ideální a nikdo z nás není bezchybný.
Musíme hodně odpouštět partnerovi a umět chápat rodiče, že jsou to taky jenom lidi, kteří se můžou mýlit.
Ale také musíme umět říci NE a nenechat ze sebe dělat blbce.

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 21:50:23

Ivosicek: njn plodt děti vas baví ale na vychovu serete.. asi ta bych to řekla

uživatel eliminován | 17. 08. 2006, 21:50:23

Ivosicek: njn plodt děti vas baví ale na vychovu serete.. asi ta bych to řekla

reneeska.

reneeska. | 17. 08. 2006, 21:50:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Ale je fakt že chlap s tím mrnětem nic nenadělá, chlap má pak s děckama lítat po čundrech .... ale mohl by být té lásky a umět děcko přebalit a oblíct aby nešlo do školky v bačkůrkách !118!

předchozí | 0 | 300 | 420 | 450 | 480 | 510 | 540 | 570 | 600 | 900 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dítěkůžemámarodinaspoustatátadomácnostletýkamarádkabudoucnovzočlověkpartnerbráška

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑