Diskuze a otázky - Zakázat jízdu kamionů PÁTEK-NEDĚLE?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 4. 09. 2008, 09:17:44 |

Jaký na to máte názor? Já mám pocit, že by se měla využít železnice, která nám v ČR téměř krachuje a tím snížit počet kamionů na silnících. Předevčírem jsem absolvoval jízdu Liberec-Praha Ruzyň a jel jsem to 2,5 hodiny...cestou dva překlopené za Liberecem a dva kamiony v sobě na jižní spojce v Praze...totální chaos a zácpy, nehledě na počet mrtvých lidí, kteří to prostě v osobním autě proti kamionu nevyhráli... !24!

reagovat

V diskuzi je 156 příspěvků a shlédlo ji 2175 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 4. 09. 2008, 10:11:15

> vlcak1001
!1358!!1358!!1358!

uživatel eliminován | 4. 09. 2008, 10:10:54

> King15
aspon jeden, jo?
tak napriklad: nakladni vozy nejsou vybaveny prubeznym el. topenim (krome nekolika rad postovnich vozu), takze by vlak nemohl byt vytapen / zasobovan energii z masiny. to by se sice dalo resit tak, ze nakl. vozy budou vzdy vzadu, ale prakticky to neni moc dobrej napad (moc zbytecnyho posunu, kterej by nesel delat vsude, prodluzovani pobytu vlaku ve stanicich etc.)
pak je tu problem s brzdenim, s max. rychlosti nakl. vozu... coz by vedlo k zbytecnemu zpomalovani celyho vlaku atd.
a taky jeste, os. vozy patri cd, nakladni zase cargu... a tak dale. !1!

honzacervenacek

honzacervenacek | 4. 09. 2008, 10:10:09 | více příspěvků | napsat uživateli

Je tu někdo, kdo pracuje v dopravní firmě? Kdo má představu jak taková dopravní, tím nemyslím spediční firma funguje? Podle vašich názorů mám dojem že nikoliv.

big_pohodar

big_pohodar | 4. 09. 2008, 10:09:55 | více příspěvků | napsat uživateli

ja myslím že je to dobrej nápad,kvůli kamionum se člověk skoro ani nedostane na místo relaxu.Když budou chtít firmy dodržet zakázky nebo zisky,budou muset nasmlouvat víc dopravců či řidičů a bude menší nezaměstnanost.

nymfomankomat

nymfomankomat | 4. 09. 2008, 10:08:43 | více příspěvků | napsat uživateli

Bedza
rohliky ale jezdej nakladakem a spis transitem nez kamionem.. Jsem pro to aby kamiony jezdili jenom v noci, kdyz jsou prazdny dalnice..

uživatel eliminován | 4. 09. 2008, 10:08:15

> Bedza
viz post co jjsem tedka psal pro Frenka. Pro logisticke firmy by se musela zavezt nejaka dotace ve forme snizeni nakaldu za prepravu CD. Pro stat je to teda penize do dotaci a penize co odejdou za snizeny provoz kamionu. Argument o nakladech co kelsnou na cesty.... je tady v tomhle zcestny. Nikoho nikdy nezajima naklady v budoucnu. Rozpocet se hraje vzdycky jen aktualni.

King15

King15 | 4. 09. 2008, 10:07:39 | více příspěvků | napsat uživateli

nebo pak este by sly vzducholode :D tam je doprava jeste min energeticky narocna :) ale tak porizovaci cena :)

uživatel eliminován | 4. 09. 2008, 10:07:13

> ondra_loz
zavisi taky na tom kolik toho je a tak, Cargo je proste rozmlsane a neni schopny flexibilne resit mensi zakazky, kdyby to byl vetsi prepravce, k by to bylo urcite jine..hehech, ale tak rozvazet pecivo vlakem..to snad nebudu ani komentovat takovy nesmysl!1244!

King15

King15 | 4. 09. 2008, 10:06:05 | více příspěvků | napsat uživateli

Frenk: souhlas, jak casto se opravuje dalnice a jak casto se opravuje koridor? :D

uživatel eliminován | 4. 09. 2008, 10:05:34

Ano, čekání kamionu plného potravin na naložení na vlak je samozřejmě příklad kamionu, který by měl jet co nejrychleji po silnici a dopravit své zboží do obchodů, skladů atd. Nicméně přeprava DVD přehrávačů už nikoliv. Pracuju ve strojním průmyslu, stavíme linky pro automobilový průmysl a ještě nikdy náš dopravce neposlal nic vlakem!!!! Jedná se například o 10 kamionů naložených ocelovými stroji jedoucích z ČR na východ Ruska za sebou, jako vláček. Nechť mi kterýkoliv příznivec, kamionista, dopravce promine, ale to je kravina na ntou!!!!

uživatel eliminován | 4. 09. 2008, 10:05:15

> King15
ja vim deda tam taky dela..a je to docela legrace, kdyz mi rekne, ze njakej krizovej manazer tam prisel, vydelal si ja nevim, pet mega za rok, posral co mohl a zase odesel do jiny firmy si vydelat na rok nez to zase praskne, to pak ma k necemu vypadat!776!

King15

King15 | 4. 09. 2008, 10:05:14 | více příspěvků | napsat uživateli

mud: ale ja bych chtel aspon jeden ten duvod znat :D

uživatel eliminován | 4. 09. 2008, 10:05:12

> King15 ano.. stát to nepodporuje.. nejde jenom zakázat výjezd kamionů a na druhý straně jim to nějak neulehčit. Prosadil bych zákon o zákazu předjíždění kamionů. Jinak si myslim, že kamiony by měli jezdit (aspon do tý doby, než jak Ty řikáš, jim stát nabídne výhodnější alternativu. Zatím je to takřka nemožný a rozhodně je to nevhýhodný. Stát raději než aby investoval do čd (kde by jim pomohl něco takového umožnit) raději bude každej rok rekonstruovat půlku silnic v republice.. člověk nechápe :)

pardal-leopard

pardal-leopard | 4. 09. 2008, 10:05:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Je na to vymyšlenej system nedoprovázené přepravy kamionů, jen to uvést do života . V Dánsku to tuším funguje.

uživatel eliminován | 4. 09. 2008, 10:04:07

> King15
ja vim, ze je. a je tam z nejakych duvodu. predevsim technickych. !638!

uživatel eliminován | 4. 09. 2008, 10:03:53

> Frenk
mluvit o potravinach a zeleznici je nesmysl. Potraviny vzdycky budou rozvazene flexibilni cestou (tzn kamion,dodavka). Ad CD cargo. Jednoduchy priklad. Znamy drevar pracuje na Sumave. Dovezt drevo na Moravu vyjde kamion a zeleznice vytezne pro kamion... Cena proste vede. To nekomentuji, ze drevo ma moznost dovezt po zeleznici az na pilu. A uz vubec nemluvim o nadmernem pretizeni kamionu. Kde to jde ta cena za dopravu znacne dolu. Coz se na CD proste neda.

uživatel eliminován | 4. 09. 2008, 10:03:37

> ondra_loz
me spis prijde, ze na tom nikdo nema proste zajem..nevim jestli zatim stoji lobby nebo tak neco...jako visco, zeleznice je fixovana na tu vodici drahu a tak, ale precejen mame i jako zeme jednu z nejhustsich dopravnich siti na svete, tak je skoda toho nevyuzit..

King15

King15 | 4. 09. 2008, 10:02:43 | více příspěvků | napsat uživateli

mud: ten zakaz fakt je :D!486! a me osobne by nevadilo kdybych jel ve vlaku ktery by tahl za osobnima vagonama taky nejake drevo nebo uhli :D

uživatel eliminován | 4. 09. 2008, 10:02:17

> honzacervenacek
Ale každý má právo se nějak vyjádřit, nebo máš jiný názor?

King15

King15 | 4. 09. 2008, 10:01:51 | více příspěvků | napsat uživateli

bedza: mamka prave na cd dela a muzu ti rict, ze tam je nehorazny bordel, a odnaseji to ti dole..... kamo tam to je prava byrkoracie :D a sibenicni terminy:)

uživatel eliminován | 4. 09. 2008, 10:01:44

> King15
"zrusit zakaz vozeni nakladnich vagonu za osobnima"
to je dobry. !121!!121!!121!

King15

King15 | 4. 09. 2008, 10:00:29 | více příspěvků | napsat uživateli

ondra_loz souhlas :)

uživatel eliminován | 4. 09. 2008, 10:00:25

> King15
muzes tam mit njaky problem z rozrazovanim vlaku nebo tak..nevim zj..nad nekterymi vyplody CD se stydim, ze ta firma ma ve svem nazvu pridavne jmeno cesky..!776!

King15

King15 | 4. 09. 2008, 09:59:48 | více příspěvků | napsat uživateli

Frenk: no tak potraviny to je spatny priklad, u tech samozrejme nemuze dochazet k dlouhemu cekani....... a proc to nepouzivaji? protoze cargo ma naprd logistiku a stat to prakticky nepodporuje

uživatel eliminován | 4. 09. 2008, 09:59:43

> King15
proste pro stat jsou kamiony samy o sobe velky kseft....u nas neni zadna "zelena" strana, ktere by bylo schopna nejakou efektivni metodou pocet na cestach snizit a predelat dopravu na alternativni cesty

honzacervenacek

honzacervenacek | 4. 09. 2008, 09:58:09 | více příspěvků | napsat uživateli

LK99: založil si diskusi o které nic nevíš, stejně jako ta slepice za zeléné která to prosadila. Myslím že podobní lidé by do toho neměli mluvit. Je to totiž zcela kontraproduktivní.

King15

King15 | 4. 09. 2008, 09:58:04 | více příspěvků | napsat uživateli

bedza: a taky zrusit zakaz vozeni nakladnich vagonu za osobnima :D tenhle zakaz do dnes nepochopim :D
napriklad na trati valmez roznov .
do roznovskeho skladu uhli se to uhli vozi vlakem, ale musi jet v noci, protoze pres den se tam nevejde, kdyby se za kazdou roznovku daly tri vagony uhli tak je to vyresene:) ale tak treba to nejaky duvod ma :d

uživatel eliminován | 4. 09. 2008, 09:57:59

No tady u nás jezděj ty zmrdi jak prasata a to tu je samá vesnice !1333! asi vytáhnu malorářku a budu je zpomalovat !1358!

uživatel eliminován | 4. 09. 2008, 09:57:17

myslíš, že každý město má tu možnost aby mu kamion po železnici přivezli ? myslíš si , že je možný, aby kamion někde stál celej den (plnej potravin např.) a čekal na naložení ostatních kamionů? a myslíš si, že firmy, který mají možnost už to takhle udělat, že raději nevyužijí služeb ČD Cargo ?

uživatel eliminován | 4. 09. 2008, 09:57:10

Jsem příznivcem demokratické formy, ale v tomto směru zrovna pomůže jen politická represe, která samozřejmě způsobí transparenty na ministerstvu dopravy, vztekání, vykřikování, mediální humbuk, ale výskledek bude skutečně úbytek kamionů, masivnější využití železnice...ovšem také dražší rohlík...to bude daň...ale co je lepší? O x% bezpečnější silnice po kterých všichni jezdíme, nebo o 2% dražší potraviny atd...

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

kamionjízdaprahapočetruzyňliberecemchaospocitcestaliberecnázorzácpaČRmrtvýželeznicečlověknedělemámahodinyspojkapátek

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑