Diskuze a otázky - Zajímavé

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 13:06:39 |

Dotaz, možná jsem někdy pomalejší na běžné životní situace, ale proč studenti píšou petice a chtěji stávkovat proti placení školnému, když TOP 09 (potažmo pravici) volili převážně studenti. nejedná se o nějaké hromadné neurotické onemocnění, či kde je problém?

reagovat

V diskuzi je 135 příspěvků a shlédlo ji 1629 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 16:26:02

> anatta

protoze technici si poradit...

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 16:18:03

jj, technicky sou na to dobre, to jen u nas na humanitnich sme na tom biti. clovek se pomalu boji sednout na zidli, aby se nerozpadla :D

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 16:04:44

> anatta
no vidíš...u nás 2500...nemají nás vůbec rádi...to i ubytovací máme vyšší...3000!1358!

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 16:03:40

> M-Cristiane
naše fakulta příští semestry začne spolupracovat s čezem...peníze z toho určitě budou a dokonce nám studentům nabízejí letní stáž...konečně něco dělají...

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 16:04:40

> M-Cristiane

Jo? Prosim za prominuti ale nase skole spolupracuje s Google, NASA a americkou armadou, ceske technicke skoly jsou na tom velmi dobre

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 16:02:24

> Pepinie
dva a pul? u nas na FF je to 12000. na informatice tusim k 50

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 16:00:28

> M-Cristiane
ale tys psal o 50-ti tak jsem jen opravil, že to neni za studium ale za rok :) jinak samozřejmě, těch 5k je fuk
máš pravdu, těch dotovanejch 9kč na kw pro ty solární vychytrálky je zbytečnost.. kort když jsem někde četl, že chtěj rozšiřovat elektrárnu o další blok !2! ale znáš to-čim víc tunelů, tim líp se holí... !2!

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:59:26

Školy (ty technické) by měly získávat peníze taky od firem, jenže to by taky musely něco smysluplného umět (a to jaksi v čechách neumí). Aktivní studenti by si tak mohli třeba i něco vydělat (namísto placení).

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:56:25

> anatta
za semestr...!663!

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:56:17

> anatta
a prý by se mělo zvýšit...my ho měli 2500...což je kulové...

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:55:21

> dement.

No vidíš, 50 nebo 55, to už je skoro jedno ne?

Né, je pravda, že stát by mohl omezovat výdaje a ne jen zvyšovat přijmy (ať už je to opodstatněné nebo ne). Kdyby se třeba zrušili dotace na solární elektrárny, tak by třeba byly peníze na studování...

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:54:11

> Pepinie
jj, a samozrejme by se taky snizila hranice prospechovyho stipendia. v zemich, kde skolne funguje afaik i podniky svym zaestnancum studium plati (pro nejakej vetsi podik neni zas takovej problem zaplatit 30 tisic rocne za vzdelanni svejch zamestnancu, pokud by byl na trhu nedostatek)

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:52:37

> M-Cristiane
kdybys četl pořádně, já platil ale 50k za jeden rok :)

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:51:07

> dement.
Jaký dva roky? 50 litrů se vydělá za 3-4 měsíce (i kdyby to měla být práce na stavbě).
.
To je celé směšné, protestovat proti 50K. Kdyby to bylo 400K, tak neřeknu, ale tohle je skoro legrační. To se víc utratí za pivo...

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:51:26

> Starous
tak prodlouzeni studia je osetreny uz dnes..

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:50:19

> anatta
jo a ještě to bude podle toho kolik si člověk v daném oboru po škole průměrně vydělá...

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:48:55

> Icedrake

To je otázka. Člověk by měl živit své děti a své rodiče (když to ještě nebo už nedokáží sami). Nevidím valný smysl v tom, aby to vše řešil stát.

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:48:21

> Icedrake
i když teda kvalita tam vlastně taky bude zahrnuta...ale zase to nebude dělat takový rozdíl...

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:49:12

> Icedrake

vyssi podpora pro nadane studenty, jinak tam by mel stat rict maximalni hranici skolneho

Hlavne mi jde o to at plati ti co studuji dele a jen taktak prolezaji....

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:47:48

> Icedrake
imho jde spis o to, kdo to riskne. lidi by si museli vybrat obor, kde se jim titul vyplati (tim by dost lidi, jako treba ja ostrouhalo, ale couz).
pokud jde o pajdaky - tam by se asi hodila vyjimka. celkove ale skolny neni az tak spatnej napad (a to rikam jako clovek, kteryho by se to dotklo docela dost)

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:48:33

> Icedrake

Nějaký problém s výší školného stejně bude - protože fakulty jsou obecně financované od počtu studentů. A technické školy se snaží dneska spíše někoho získat, nežli odradit. Tohle školné nevyřeší, to je fakt.

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:48:11

> Icedrake
to nebude podle prestiže to školné...ale podle potřeby vybavenosti...nejmenší školné bude na oborech humanitních, kde jsou potřeba třeba jenom knížky...kdežto třeba chemikáři, kteří potřebujou speciální učebny a vybavení ho budou mít vyšší...

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:47:19

> Icedrake
no tak to je teda divný, co s těma penězma asi dělaj? !2!
ale při troše zamyšlení, platit blbou školu, nebo platit dobrou školu? platit budou, to už víme :D podle mě nejsou zas tak úplně blbý ty lidi takže si to daj dohromady a klidně připlatí i s tim, že dalších pár let tohle budou splácet. podle mě to maj do dvou let splacený :)

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:47:02

Nic přátelé, loučím se, zatím !1!

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:46:17

> M-Cristiane
"Tak by to mělo být"? Já nevím, nezastávám názor že pobyt na VŠ mají platit rodiče. To je blbost. Školné má taky platit student, ne jeho rodiče.

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:45:37

> Starous
taktéž...všechno v elektronické podobě...kromě těch co nepsali naši profesoři...ale toho je málo...

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:44:04

> Starous
IT je specifické, stejně jako další technické obory, ale na ty humanitní (a tím nemyslím obskurní nesmysly typu FSS) to myslím tak nebude.
Souhlasím s těmi rozdílnými výšemi, ale: pokud bude mít celá univerzita určitý "cíl" pro školné, tak se bude pochopitelně snažit kompenzovat si výši školného na "tradičně prestižních" fakultách, takže např. práva budou pro "běžné" lidi dost obtížně studovatelná.

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:44:46

> Icedrake
Mmch, 50 KKč za studium je tisícovka měsíčně - a to jsem měl první dva nebo tři roky jako stipendium za prospěch - takže mě by to třeba skoro nepoznamenalo..

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:42:27

> Icedrake
Jasně, že to platili rodiče - tak by to mělo být, ne? Proč by měl stát nahrazovat funkci rodiny? Jasně, když na někoho rodiče kašlou, tak se musí sám snažit víc...
.
A 50 000 Kč zas není taková tragédie, většina lidí to utratí za mnohem větší kraviny, než vlastní vzdělání (třeba za 2 dovči u moře, nebo za novej počítač).

uživatel eliminován | 7. 06. 2010, 15:42:06

> Icedrake

my skripta nemame - vse v pdf uz asi od druhaku

pokud nejsi "zajemce"

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

studentškolnéproblémonemocněnítoppravicepeticesituaceplacenídotaz

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑