Diskuze a otázky - Zacina valka

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 3. 03. 2014, 16:28:16 |

ČTK: Velitel ruské Černomořské flotily dal ukrajinským vojákům na Krymu ultimátum, aby se vzdali do úterního rána (4.3.2014), jinak začne opravdový útok.

tady konci legrace decka.....tohle uz není uklidneni nepokoju proti ruskym obcanum.....

TOHLE JE VALKA !! !24!

reagovat

V diskuzi je 476 příspěvků a shlédlo ji 3249 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

mira-sek

mira-sek | 12. 04. 2014, 16:11:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> E27max60w njn všude byl,všechno zná a ten co všemu rozumí se opět projevil...měl by jsi snížit výkon na 40W, asi máš pšehřáto....!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 22. 03. 2014, 17:57:14

> E27max60w Ja neobhajuji cirkev ale rozumim tomu jak se drive cirkev i stat snazili mit poradek a stabilitu. Dnesni vsemozne svobody a perverznosti narusily klidny zivot nasih predku. To se i citi z knih z te doby. I kdyz pouze polovina deti prezila detstvi,i kdyz byla velka chudoba u nekterych zili lidi stastnejsi a stabilnejsi zivot.

m.halberstram

m.halberstram | 22. 03. 2014, 17:26:07 | více příspěvků | napsat uživateli

(v tomhle foru se poprve a naposled omluvim za sve pravopisne chyby, zpetne jsem si jich vedom, ale asi tomu nedokazi zabranit. obcas byvam opily, nebo nekam cestuji a balim)

m.halberstram

m.halberstram | 22. 03. 2014, 17:23:21 | více příspěvků | napsat uživateli

okay pochopil si, ze to bylo mireny tobe !1! > E27max60w

1. odbihas - " já ti připomněl nedávné dějiny -ASIE- a tím naznačil, že nemáš pravdu nebo se už na toto téma nebavíme a ty jsi mi tím svým příspěvkem chtěl nenápadně dát za pravdu?"

2."my" jsem si pripustili, ze treti rise, uz neexistuje. Naopak ji pri svych setkanich oboustrane odsuzujeme a prohlubujeme sve vztahy. Nemci, nas vzor!
Fajn... ja sam si v tomhle dokazu oponovat, a najit nekolikatro ALE, jakym stylem nas novodobi nemci ekonomicky vykoristuji a blabla. Ale abych byl verny svemu hrdemu "My," kdyby tomu tak nebylo, jsem na pozici ukrajiny. Takze i pres to vsechno, ja jsem s nemeckem spokojeny

ale docela by me zajimalo, jak si na tom ty s tou tvou nenavisti. Jak se to projevuje ve vztahu ku soucasnemu nemecku? Bojkotujes neco?

ps: kolik nam nemci dluzi?

Dick_Hard

Dick_Hard | 22. 03. 2014, 17:11:03 | více příspěvků | napsat uživateli

nejspíš to stejně nebyla jaderná ponorka, ta by dokázala i jediná zdevastovat celé rusko..nebo aspon vymazat z povrchu zemského 192 cílů !825!

Dick_Hard

Dick_Hard | 22. 03. 2014, 17:09:14 | více příspěvků | napsat uživateli

i ponorku si nechali sebrat, místo aby se s ní odplavili a zaútočili někde jinde, lůzři

uživatel eliminován | 22. 03. 2014, 16:55:40

> m.halberstram
Kdo to je to "my". Ty jsi jim možná odpustil (protože se ti to hodilo), ale já Německu a SSSR neodpustil. A opravdu jsem jim neodpustil nic z toho, čeho se dopustily. Já jsem například zastáncem toho, aby Německo uhradilo válečné náhrady, které dluží ČR za Druhou světovou válku s reálným zhodnocením 10% ročně (což mi opravdu nepřipadá moc). A je jen problém Německa, že splácení svého dluhu odložilo o 69 let. (dluh nikdy nebyl odpuštěn). Jen pro info výchozí konstanta je cca 719!5!

uživatel eliminován | 22. 03. 2014, 16:50:12

> maw45
Máš pravdu toho majetku za cca 2000 let svého řádění církev moc nezískala. Jen tolik, že se stala nejbohatší institucí na světě. Myšleno to římskokatolická. No a ono ani tak moc nešlo o tem majetek těch žebraček na počátku, které byly obviněny a umučeny nebo upáleny, ale o majetek těch, kteří přišli po nich na hranice!5! A on majetek získaný ze strachu pokud nebudeš dělat to, co ti církev nařídí. Pokud se nepletu tak např. "desátek" je církevní daň.

uživatel eliminován | 22. 03. 2014, 16:38:12

> radegast321 souhlas

m.halberstram

m.halberstram | 22. 03. 2014, 16:35:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> m.halberstram
v kontextu mych dvou predchozich prispevku. v jihovychodni asii nebyly vyhlazovaci tabory podobne evrope. nedochazelo k masovym vrazdam, k rychlym, efektivnim
naopak v jihovychodni asii dochazelo ke svevolnemu mrzaceni na vojacich-zajatcich, nebo se na nich podepsali tropicke nemoci a podnebi. Obycejne lidi nebylo treba veznit (tam nebyla zadna ideologie, ktera by potrebovala byt prezentovana verejnosti - jako treba terezinsky rodinny tabor), masakrovalo se na miste, demonstrativne a tedy surove.
Tys pouzil jeden, do jiste miry zajimavy, ale marginalni priklad. Dost mozna i ze stejne psychologie veci, jako byl tvuj uplne prvni prispevek. Dotyka se te vic, nez vzdalena asie.
Kuprikladu, cina si stale drzi svou nenavist k japoncum, prave kvuli tomu, jak je za WW2 masakrovali. Zato my jsme nemecku, do jiste miry i rusku, uz davno odpustili.

uživatel eliminován | 22. 03. 2014, 16:35:44

> E27max60w na epidemie zemrelo mnohem vic lidi nez valkou - stat potreboval stabilni pracovite rodiny a nove deti. Toho majetku od "carodejnic" cirkev moc neziskala

uživatel eliminován | 22. 03. 2014, 15:43:30

> brankfe
Bída a hlad nejsou na světě protože, by za to mohli bohatí, ale protože chudí nejsou ochotni a schopni se svým stavem něco dělat!5!

brankfe

brankfe | 22. 03. 2014, 15:26:58 | více příspěvků | napsat uživateli

Bída a hlad na světě není proto, že nedokážeme nasytit chudé, ale proto, že nedokážeme nasytit bohaté."(Matka Tereza)

uživatel eliminován | 22. 03. 2014, 14:49:52

> radegast321
A tím citováním Fresca jsi chtěl říci co?!20!

uživatel eliminován | 22. 03. 2014, 14:37:52

> maw45 Uch!24! a na to jsi přišel jak?Upalování čarodějnic souvisí se snahou církve a panovníka udržet si moc a se snahou najít univerzální viníka a následně získat jeho majetek a porobení si lidí v okolí. Opravdu to nesouvisí s nějakým "nemravným sexuálním životem". O jakých válkách za jakým mořem to hovoříš. Největší pokles počtu lidí v Evropě v období od roku cca 1000 až do roku cca 1900 nastal v důsledku hladomoru ve cca 13. století + následná zima v "létě". No a další významným vlivem byly místní evropské války (třeba ta třicetiletá) no a následně to bylo vyvražďování lidí v důsledku inkvizičních procesů (prý cca 60 000 lidí).

To "pomyslné" tažení za řekněme "sexuální mravnost Evropy" přišlo mnohem později za královny Viktorie) a opravdu v tom nešlo o tu sexuální mravnost, ale opět o upevnění moci církve!5!

uživatel eliminován | 22. 03. 2014, 14:24:25

> m.halberstram
A to má být reakce na co? Bavíme se stále na původní téma v rámci kterého jsi tvrdil, že v jihovýchodní Asii se budou chtít ti lidé pobavit a já ti připomněl nedávné dějiny Evropy a tím naznačil, že nemáš pravdu nebo se už na toto téma nebavíme a ty jsi mi tím svým příspěvkem chtěl nenápadně dát za pravdu? Takže jak to je?

EL.pH

EL.pH | 22. 03. 2014, 14:22:49 | více příspěvků | napsat uživateli

Jen 3 profily, peťo? A těch dalších 10 je kde? !1156!

3003

3003 | 22. 03. 2014, 14:12:14 | více příspěvků | napsat uživateli

"Válka je pokračováním politiky jinými prostředky."

brankfe

brankfe | 22. 03. 2014, 14:07:26 | více příspěvků | napsat uživateli

"Válka je způsob, jak rozbít na kousky anebo vystřelit do stratosféry či potopit do hlubin moře hmotné statky, které by se jinak daly použít k dosažení nadměrného pohodlí mas a v důsledku toho nakonec i k jejich nadměrné inteligenci."(Orwell, 1984)

radegast321

radegast321 | 22. 03. 2014, 14:03:55 | více příspěvků | napsat uživateli

"Když jsem byl mladík, vyrůstající v New Yorku, odmítl jsem složit přísahu věrnosti vlajce. Samozřejmě mě poslali do kanceláře ředitele. A ten se mě zeptal: "Proč nechceš složit Přísahu věrnosti? Každý ji skládá!" Řekl jsem: "Kdysi každý věřil, že Země je placka, ale to z ní placku nedělá." Vysvětlil jsem, že Amerika za všechno co má, dluží jiným kulturám a jiným národům, a že bych raději přísahal věrnost Zemi a každému na ní. Netřeba dodávat, že netrvalo dlouho, než jsem odešel ze školy úplně a zařídil si laboratoř ve své ložnici. Tam jsem se začal učit o vědě a přírodě. Tehdy jsem si uvědomil, že vesmír je řízen zákony a že člověk, zároveň s celou společností, není od těchto zákonů nijak osvobozen. Potom přišel pád v roce 1929, který zahájil to, čemu teď říkáme "Velká hospodářská krize". Přišlo mi nepochopitelné, že miliony lidí byly bez práce, bez domova, trpěly hladem, zatímco všechny továrny byly stále na svém místě. Zdroje byly nedotčeny. A právě tehdy jsem si uvědomil, že pravidla této hry na ekonomiku jsou přirozeně neplatná. Krátce potom přišla Druhá světová válka, kde se různé národy střídaly v systematickém ničení jiných. Později jsem spočítal, že veškerá ta destrukce a plýtvání zdroji pro potřeby této války, by pohodlně stačily na pokrytí všech lidských potřeb na planetě. Od té doby jsem sledoval, jak si lidstvo režíruje svůj vlastní zánik. Sledoval jsem, jak neustále plýtváme a ničíme vzácné a omezené zdroje, ve jménu volného trhu za účelem dosažení zisku. Sledoval jsem, jak se snižují hodnoty společnosti až na samý základ nepřirozenosti materialismu a bezduché konzumace. Sledoval jsem také, jak finanční giganti ovládají politické struktury u takzvaných svobodných společností. Nyní mně je 94 let. A obávám se, že můj pohled na svět je stejný, jako před 75 lety. Je čas skončit tyhle sračky."

m.halberstram

m.halberstram | 22. 03. 2014, 13:20:45 | více příspěvků | napsat uživateli

!2!.

EL.pH

EL.pH | 22. 03. 2014, 13:20:11 | více příspěvků | napsat uživateli

!1358!!1358!!1358!

uživatel eliminován | 22. 03. 2014, 13:10:56

> EL.pH Ja jsem dostal jeji panenstvi,jajsem jeji jediny muz a nikdo jiny,nikdy se nerozvede/katolicke nabozenstvi na Filippinach/ radsi zemre nez by byla znasilnena a po me smrti zustane vdovou...jeji slova neni co dodat - proto rikam mojim pratelum - kopni tu tvoji kurvu do prdele a ja ti opatrim 20 let mladsi krasku na Filippinach! Svata pravda a ja se za to nestidim- kolik zkurvenych hypokratu vsude lze! A nejhorsi jsou kurvy tady - vy cesi jste jeste docela pravdomluvny! PONECHEJTE SI TO!

EL.pH

EL.pH | 22. 03. 2014, 13:06:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> maw45
Jak se k těmhle tvým názorům staví tvoje nová žena? Ví o nich, nebo doma takový hrdina nejsi? !499!

uživatel eliminován | 22. 03. 2014, 13:04:10

> EL.pH no jestli te svobode u zenskejch holdujes a nevadi ti jestli delis PICU s mnoha ostanimi a ona se ti mozna smeje do ksichtu tak te chapu! Me zadna zenska nepodvedla /ani by to neprezila/ a ja si ztezovat nemuzu - ale kolik mojich pratel a znamych nemelo peklo nebudutady ani psat! Takze - jak jeden chytrej FINAK rekl: zena leta mezi pesti manzela a aplotnou! ha ha

EL.pH

EL.pH | 22. 03. 2014, 13:00:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> Takove zeny se oznacily za carodejnice a mucenim se ynutilo priznani.Jejich osud odstrasil tisice a tisice zen od nemravneho zivota a od toho aby opustily sveho manzela a nebo rodinu pro nejakou "vasnivou lasku a nebo sexualnipotreby" Docela rozumne!

> Docela rozumne!

uživatel eliminován | 22. 03. 2014, 12:58:22

> E27max60w > E27max60w > E27max60w v te dobe byla dulezita rodina a produkce deti v manzelstvi nebot strasne lidi zahynulo ve valkach a morem. Proto se cirkev v tajnosti rozhodla ze musi odstrasit ty zeny ktere chtely zit volny sexualni zivot a nemit deti,aborty a volny sex by narusil celou stabilitu v tehdejsi spolecnosti. Takove zeny se oznacily za carodejnice a mucenim se ynutilo priznani.Jejich osud odstrasil tisice a tisice zen od nemravneho zivota a od toho aby opustily sveho manzela a nebo rodinu pro nejakou "vasnivou lasku a nebo sexualnipotreby" Docela rozumne! V dnesni dobe mame v tomhle bordel a zensky si delaji co chteji ,manzelstvi nevydrzi a nevera je normalni.

m.halberstram

m.halberstram | 22. 03. 2014, 12:51:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> E27max60w
vojensky zajatec ma lepsi postaveni v tom, ze se muze vymenit za vlastni zajatce. Ale i tam se musi udrzovat moralka
Oproti tomu, civilisti v evrope, pokud se dostali do lagru, byli likvidovani masove, tedy nejefektivneji

uživatel eliminován | 22. 03. 2014, 12:39:13

> m.halberstram
No, pominuli, fakt, že i vojenský zajatec je člověk tak musím dodat toto. Já měl na mysli hlavně ty civilisty třeba u té Belgie nebo u toho Německa, SSSR.

uživatel eliminován | 22. 03. 2014, 12:35:19

> EL.pH no asi ne tak rychle a nemusi se to dovolit!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

válkaultimátumděckouklidněnívojákvelitellegraceútokkrymuflotilakonecobčannepokoj

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑