Diskuze a otázky - Žáci nerozumí textům a neumí myslet matematicky
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 151 příspěvků a shlédlo ji 1841 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další
Bublinka.Mandelinka | 21. 12. 2010, 14:01:03 | více příspěvků | napsat uživateli
Co porozumění. Oni se neumí ani vyjadřovat. Dokonce někteří zaměňují "někdo" za " nikdo" ... takže např.
"Půjde nikdo se mnou ven?"
atd. je toho spousta. Vlastně stačí prohlídnout názvy diskuzí.
uživatel eliminován | 21. 12. 2010, 13:58:55
> Pepinie
no popravdě, taky mě nebavíš, ale buďme exaktní, když jsem napsal blbost, tak to dokaž. jistě s tím nebudeš mít problém. jinak pořád čekám na vysvětlení, jak udělat důkaz v soustavě (jak jsem psal). Jinak já své stanovisko dostatečně vysvětlil, pokud, ho ale nechápeš, tak to už je tvůj problém a ne můj. Jo a to příznání potřebuješ jen proto, že to budeš považovat za důkaz, protože fakticky důkaz nemáš, takže to nejsem já, kdo nebude spát, ale spíš ty.
PS: opravdu nechápu co myslíš tímto ".ty a ty tvoje neustále nesmysly a jejich omílání neustále dokola"
Bad.BabE | 21. 12. 2010, 13:44:39 | více příspěvků | napsat uživateli
> Pepinie
mě jde spíše čeština a angličtina :-)
Kinman_Doriana | 21. 12. 2010, 13:43:27 | více příspěvků | napsat uživateli
> Pepinie
podle Optimata nic dokazat nelze, protoze veskere vedeni je proste jen subjektivni pojem. !585!
uživatel eliminován | 21. 12. 2010, 13:40:24
> nejOPTIMALNEJSI
hele už mě nebavíš...ty a ty tvoje neustále nesmysly a jejich omílání neustále dokola...napsal jsi blbost...tak to přiznej...jo vlastně to nejde...to bys pak nemohl spát...
uživatel eliminován | 21. 12. 2010, 13:19:59
> Pepinie
no když tvrdíš ,že všechno jde dokázat, tak by mě docela zajímalo jak konstruuješ důkazy v soustavách (nikoliv v systémech)...a za "nevyvratitelný" důkaz (jaký jiný než nevyvratitelný) opravdu nepovažuji nějaké řešení stochastické rovnice, intuitivní tvrzení (založené na chápání reálného světa okolo sebe; typu vidím, že to tak je, atd..), nebo hypotézu samu o sobě, atd... no rád se nechám poučit.!550!
uživatel eliminován | 21. 12. 2010, 13:15:36
> Pepinie
no nevím sice jaký, mají mají význam "nepřesné" definice v matematice, ale ty to jistě víš a jistě to ráda vysvětlíš. jinak podle mě fakticky "nepřesná" definice má jen smysl pro ulehčení pochopení (intuitivního pochopení) podstaty věci. Samozřejmě je neakceptovatelné zůstat v oné nepřesné definici a považovat ji za správnou. Samozřejmě nakonec musíme ukázat "přesnou" definici a její podstatu.
To je to oč mě šlo, ale protože dostávám dojem , že pořád nerozumíš tomu o čem hovořím tak jsem ti připravil dva orázky, které vcelku jasně znázorňují můj postoj. snad to pochopíš. Jde vlastně o obrázek č.1 (Motivace pojmu derivace)
http://www.uloz.to/7047550/1-jpg
http://www.uloz.to/7047549/2-jpg
Kinman_Doriana | 21. 12. 2010, 12:59:22 | více příspěvků | napsat uživateli
já myslím, že každej učitel by měl mít po vzoru Igora Hnízda zbrojní pas. na začátku hodiny by toho 9mm vychovatele položil na kraj katedry a hned by byl pořádek. !102!
uživatel eliminován | 21. 12. 2010, 12:57:44
když si to tak vezmu tak všeobecně mi přijde že naše generace není dobrá ...!20! slyšela jsem že děcka mají problém se čtením...atd.. a do toho se někteří chovají jak zasraní spratci, příklad to že já bych si nikdy v jejich věku nedovolila nadávat staršímu...a oni vidí kluka který je já nevím o 10 let starší a nadávají mu a jiné věci...prostě děs..
uživatel eliminován | 21. 12. 2010, 12:53:02
> nejOPTIMALNEJSI
nevím co by nešlo dokázat...všechno jde dokázat...víš proč jsem to zmínila? protože se snažíš dělat chytrého a přitom jenom pleteš lidem hlavy nesmysly...a to, že ti nešlo o přesnou definici je úplně fuk...i v "nepřesné definici" musí být vše správně...
uživatel eliminován | 21. 12. 2010, 12:47:44
No, jsem zvědavej na to, až zdejší diskutující budou mít haranty neboli děťátka, jak skvěle je povedou k tomu správnýmu vzdělávání, získávání jedinečných návyků a smysluplnému trávení času... !1052!!407!
uživatel eliminován | 21. 12. 2010, 12:43:21
> Pepinie
a ty snad umíš dokázat, to co není "to co nelze"? no, rád si počkám na vysvětlení. Jinak nechápu, proč jsi to zmínila.
thevalheru | 21. 12. 2010, 12:42:28 | více příspěvků | napsat uživateli
> cocik
ale jo, vzdyt se ani neumis podepsat do snehu! !226!!2!
uživatel eliminován | 21. 12. 2010, 12:40:46
Ja hral gamesy celej zivot a nepripadam si, ze by me to nejak ochudilo o vzdelani !1!
uživatel eliminován | 21. 12. 2010, 12:39:03
> Kinman_Doriana
nebo: ne, nemuze dostat trojku, protoze na ni nemel dost bodu.
!1312!
uživatel eliminován | 21. 12. 2010, 12:39:01
co by jste čekali místo učení jsou na netu nebo hrajou pc hry, v naší době to začínalo takže tyhle malý smradi jsou spíš na pc než se učí,a pak to tak vypadá
uživatel eliminován | 21. 12. 2010, 12:36:33
> Pepinie
ne to nebyl nesmysl co jsem nepsal, to byla jen snaha o naznačení jak intuitivně uvažovat (možná to bylo jen trochu nešikovně naznačené - protože mě nešlo o "přesnou" deficici, vzhledekm k obsahu diskuze,definice derivace není její předmětem a vzhledem k možnostem vkládání textu ). samozřejmě si uvědomuji toho, že v případě toho naznačení se dopouštíme určité "nepřesnosti" chyby. Jinak samozřejmě kdybych měl někomu "přesně" vysvětlit onu definici, tak bych to nedělal přes chat an libimiseti, ale vzal bych si tužku a papír a to jak "získá" onu definici bych mu načrtl a ukázatl co dostane. Například bych mu načrtl něco podobného co je dole na odkazu (s tím, že bych to i "více" popsal).
http://www.glouny.cz/matematika/mat_sem/index.htm
Kinman_Doriana | 21. 12. 2010, 12:36:17 | více příspěvků | napsat uživateli
> Velkomanazer
byt tim ucitelem tak bych asi odpovidal: ale muze... !102!
uživatel eliminován | 21. 12. 2010, 12:34:51
Bavil sem se se svym tridnim z gymplu.
Priznal se, ze na nas sice porad nadavali, ale ted by nas vyvazili zlatem, protoze ty decka jsou cim dal blbejsi a rodice cim dal agresivnejsi.
(Muj maly genius nemuze dostat 3ku!)
uživatel eliminován | 21. 12. 2010, 12:32:17
> Pepinie nikdo není dokolaný a z druhé světové války (tuším kdy skončila)
Kinman_Doriana | 21. 12. 2010, 12:31:25 | více příspěvků | napsat uživateli
> Pepinie
Nikdo neni dokonaly a 2. svetova je snad jasna.. !1!
uživatel eliminován | 21. 12. 2010, 12:29:09
Problém, ale není jen v matematice, tak 14 dní v NND byla otázka na 2WW a jako tragédie
thevalheru | 21. 12. 2010, 12:29:07 | více příspěvků | napsat uživateli
> Kinman_Doriana
jsou svatky, vole. Musime bejt hodni i na ty rekneme mene stastny !2!
Kinman_Doriana | 21. 12. 2010, 10:34:08 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
http://zpravy.idnes.cz/zaci-nerozumi-textum-a-neumi-myslet-matematicky-zmenit-to-ma-prirucka-1zr-/studium.asp?c=A101220_145346_studium_bar
Jak by taky mohli něco umět, když dnešní děcka jsou děsně líná a školy dělají ještě všechno pro to, aby je v tom podporovaly! Čest výjimkám!!
reagovat