Diskuze a otázky - zábava "moderní doby"

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 9. 11. 2010, 09:27:44 |

Začalo to u nás na škole: co týden - to nahlášená bomba, vyklizení školy, psi, policajti, hasiči, záchranka...dejme tomu, sice je to zábava co stojí řádky tisíců a zbytečně odvolává naše složky od opravdu životně důležitých úkolů, ale jako pubertální žertík se to dá zkousnout, po dopadení jsou potrestaní až až.....ale jak nějakej kretén může nahlásit bombu v nemocnici na oddělení LDN? To v životě nepochopim!900!

reagovat

V diskuzi je 90 příspěvků a shlédlo ji 3056 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 9. 11. 2010, 10:34:16

> lemounek
"svatoušci" jsou většinou největší hajzlové, njehorší je, že takovym většinou všechno projde, pak je někdo slušnej v nesprávnou dobu na nesprávnym místě a odnese to všechno

uživatel eliminován | 9. 11. 2010, 10:34:13

> mnamka.
tak 4 týpkům, co tě tam drží se neubráníš, i když jsem je mlátila hlava nehlava, nakonec udělali hahaha a odešli.....napráskala jsem je, bylo jim už 18 a ti parchanti dostali jen 2 z chování, jsem zvědavá, kdy se budou tak nudit, že to někomu skutečně udělaj

mnamka.

mnamka. | 9. 11. 2010, 10:31:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> lemounek
ty máš historky..jsi asi magnet na kretény, ne? a jak do dopadlo?? nechala ses a nebylo to znásilnění, jen gang bang?!1358!

uživatel eliminován | 9. 11. 2010, 10:27:06

jinak když jsme u té zábavy....

před půl rokem jsem ještě žila v Chomutově a každý den jsem chodila do práce kolem jedné střední školy, každé ráno před ní čekala s cigárem u huby naše zlatá mládež, ve značkovém, hezky čisťoučcí a nagelovaní...no prostě radost pohledět, takoví ti, co by je nikdo nenařkl z něčeho špatného, jak se tam tak nudili, tak je jeden den nenapadlo nic lepšího, než si mě tam z nudy chytit a vyhrožovat mi znásilněním.....

uživatel eliminován | 9. 11. 2010, 10:20:20

Takove vtipalky vypatrat... zaplatitli by celej vyjezd jednotek,odskodneni lidem kteri na tom byli biti a este bych ho zavrel tak na 10let a serezal obuskem a ver mi ze by tyhle vtipalci vymizeli :-)

uživatel eliminován | 9. 11. 2010, 10:16:04

tak to je smutné !20!

uživatel eliminován | 9. 11. 2010, 09:54:45

Stejně se ty zameškaný hodiny pak musej nahradit, tak je to fuk.

misinka.misinka

misinka.misinka | 9. 11. 2010, 09:54:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> Tamdao
jj to by bylo dobry aspon ten socialni dohled atd pac rekneme si vetsinou to udela clovek co vyrusta v socialne slabsich pomerech veskolach kdyz se to hlasi clovek dostane reditelskou ci podminecny vylouceni a zaplati si akorat vyjezd nic jinyho coz se da ustat ale v tom obchodaku kdyby meli zaplatit kazdej uslej zisk v kazdym kramku kine restauraci tak by to treba slo i do milionu a rodina by byla v haji to by taky nebylo dobre ale jak pises ten socalni dohled by nebil spatnej a a chodit nekam k psychologovi atd kdyz dite utece s baraku tak tam pak taky musi chodit takze nevidim duvod proc by v tomdle pripade mohl delat vse co predtim

mnamka.

mnamka. | 9. 11. 2010, 09:53:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> misinka.misinka
jo, taky si myslim, že by se na to legislativně nemělo koukat jako na klukovinu, ale jako na zločin...porušení zákona, ze kterýho vyplývá financování ze státní kasy, když už nic...škoda je vyšší než 5tisíc, takže bych se s nima vubec nesral..."milý rodičovéů buď to zaplatíte, nebo exekuce a nebo si vaše dítě půjde sednout....měli jste si ho líp vychovat.!!"!1300!

uživatel eliminován | 9. 11. 2010, 09:53:03

no pokud to byl kretén, tak třeba ani nevěděl, co ta zkratka znamená

uživatel eliminován | 9. 11. 2010, 09:49:24

> misinka.misinka
Dobrá varianta by pak bylo odebrat prostředky mobilní komunikace, nařídit sociální dohled v rodině a pravidelné návštěvy psychoterapeuta i s rodiči... Tak na rok... Pak by takovému vtipálkovi udělali rodiče za "odměnu" doma roční peklo!2!

uživatel eliminován | 9. 11. 2010, 09:48:48

> Tamdao
jo to by nemuselo být špatný!2!, asi zavedu novou nástěnku!1358!

uživatel eliminován | 9. 11. 2010, 09:46:31

> Mif.ka.A
Tak to je potom o rodičích... Mimochodem vyloučit ze školy v dnešní době je spíš za odměnu... na nové škole anonymní pohoda. Nechal bych je schválně na původní škole a ve vestibulu fotku na tabuli hlupáků!2!

misinka.misinka

misinka.misinka | 9. 11. 2010, 09:45:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> mokoza

o u nas jednou nekdo podpalil nastenku taky demence

misinka.misinka

misinka.misinka | 9. 11. 2010, 09:45:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> Tamdao

to kazdopadne ale nikdo ti to neda zaplatit vsechno a do vezeni si nepujdes sednout tak co jim v tom brani? takrka nic . . .

uživatel eliminován | 9. 11. 2010, 09:44:39

U nás taky někdo nahlásil kdysi bombu. Jsme se zasmáli a nikdo se nehnul. Nakonec nás ale stejně vyhodili a nic nenašli !309!

misinka.misinka

misinka.misinka | 9. 11. 2010, 09:43:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> mnamka.

jaka panika kdyz ty kreteni jeste hodinu po uzavreny obchodaku nejsou schopni ho vypraznit a pak se clovek divi ze jim to prohledat trva pul dne ze

uživatel eliminován | 9. 11. 2010, 09:43:33

> DavianThule
Já se obávám, že se to bohužel děje jen ve velmi omezené míře, protože náklady i kdyby to trvalo 2 hodiny, jsou takové, že rodič nemilionář by platil hezkejch pár let. Já myslel přesné vyčíslení a informaci všem o tom, že to dotyčný musí zaplatit rozšířit za pomoci médií do skupin, které se toho dopouštějí nejčastěji. V okamžiku kdy to postihne instituci v které může dojít k ohrožení života (např. nemocnice), tak kvalifikaci jako trestný čin. Problém je, že systém je špatně nachystaný na trestání mladistvých (bez výchovného efektu)...

misinka.misinka

misinka.misinka | 9. 11. 2010, 09:42:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> mnamka.
je to hnus a omlouvat nekoho ze jeste neni dospely je jeho minus kdyby byl poradne vychovan nikdy by to neudel a co se jim stane dostanou pokutu nekdy podminku a jdou zase ven to je ale trest sedet by meli nerikam na x let ale treba na mesic vzyt v usa je to normalni a dovezeni klidne muzou jit i 6 lety decka zrovna nedavno jsem videla jeden porad kde se soudila 6leta holcicka pac porazila babku nakole a u nas ? unas nejdou do basy ani 15 haranty co vykradaj obchody atd proste nechapu . . . treba v tom obchodaku mas listky do kina prehodis si jeste kuli tomu smeny a prijdes tam a nic a zbytecne komplikovani v praci atd proste to nechapu co stoho ty lidi maji ok skolaci nechtej psat pisemku ale to ostatni?

uživatel eliminován | 9. 11. 2010, 09:41:30

> Tamdao
u nás co dopadli prvního našeho "bombaře" tak se rozhodly spolužačky že oživí tradici - pipiny volali z mobilu na pušál!1358!, takže okamžitě vyloučení ze školy a uhradit školu, všichni o tom věděli, znali je a stejně se pokaždý našel nějakej blbec co v tom pokračoval

mnamka.

mnamka. | 9. 11. 2010, 09:40:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> misinka.misinka
panika?? já si pamatuju, že to probíhalo celkem v klidu, ptž všichni hráli na to, že je to jen vtípek a v podstatě to děláme kvuli předpisům, jenže tenkrát ještě nikdo nevěděl, že existuje bin ladin a podobný kreténi...

uživatel eliminován | 9. 11. 2010, 09:39:40

dobře no, špatnej název, beru zpět!5!!1217!,..ale stejně by mě zajímalo čim ty lidi myslí, když tohle udělaj, včera říkali v radiu, že dopadli nějakou ženskou co nahlásila bombu v ldn a nemohli se ani evakuovat lidi, když si představit, jaká je tam práce normálně a teď do toho ještě takový divadlo,..bych ju musela snad zabít, kdybych jí potkala!1217!

uživatel eliminován | 9. 11. 2010, 09:38:51

> Tamdao
Já myslím že to tak je, minimálně jednou vím že to rodiče toho kluka nechali uhradit, teda alespoň se to říkalo.

uživatel eliminován | 9. 11. 2010, 09:37:54

Kdyby každej odhalenej zaplatil kompletní náklady na výjezd všech složek, včetně finanční ztráty vyklizeného objektu a kdyby se to patřičně prezentovalo včetně fotek "srandistů", aby by takových případů ubylo...

misinka.misinka

misinka.misinka | 9. 11. 2010, 09:37:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> mnamka.

ja is pamatuji obchodak jeste mam nekde fotky docela humac

uživatel eliminován | 9. 11. 2010, 09:36:37

> mnamka.
Jo, to zažil každej - já asi dvakrát, jednou to byl nějakej kluk o dva roky mladší než my, chytli ho a vyloučili. U toho druhýho nevim.

mnamka.

mnamka. | 9. 11. 2010, 09:36:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> misinka.misinka
nemohu nesouhlasit.!1351!

mnamka.

mnamka. | 9. 11. 2010, 09:35:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> DavianThule
já si pamatuju, když jsem jednou evakuovali základku...a to už je pěkná řádka let, panečku.!1366!

misinka.misinka

misinka.misinka | 9. 11. 2010, 09:35:07 | více příspěvků | napsat uživateli

až až nepride me ze by byli trestani az az kdyz to pak udelaji znova a je pekny ze nepochopis ldn ja nepochopim ani skolu ani obchodak a tak dale nemeli by dostavat pokutu ale meli by si jit sednou plus pokuta pak by treba prestali ... a to ze je nekomu 15 jeste neznamena ze je to zertik je jedno zda to udela 15lety clovek nebo 60lety a podle me by se to melo treastat prisneji

uživatel eliminován | 9. 11. 2010, 09:33:36

To není nic nového, tohle bývalo už když jsem byl na střední já.

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

zábavabombaškolaúkolžertíkdobaživotnemocnicenějakejoddělenídopadenípeszáchrankaldntýdenpolicajtsložkakreténzkousnoutvyklizeníhasič

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑