Diskuze a otázky - Za tohle trest smrti!!!!!!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

jjezecekk

jjezecekk | 13. 09. 2007, 16:58:06 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

BONN - Čtrnáctiletá Hannah z obce Bonnu -Oberdollendorf byla zavražděna 19. srpna. Vracela se od kamarádky, přičemž k cestě do Königswinter-Oberdollendorf použila autobus a městskou dráhu. Záběr z kamery zachytil, jak kolem dvacáté hodiny vystoupila na zastávce asi 500 metrů od místa, kde žili její rodiče.

Pětadvacetiletý Čech jí krátce nato přepadl, ucpal jí ústa a spoutal. Oběť pak zavlekl do prázdného autobusu a uvnitř ji znásilnil. Znovu ji vytáhl z vozidla, venku ji pobodal a děvče vykrvácelo. Její tělo bylo nalezeno v příkopě asi tři sta metrů od zastávky.

Čecha usvědčil test DNA, k činu se doznal. Muž, který v Německu už pět let žije, pracoval poblíž místa činu, kde umýval auta.

reagovat

V diskuzi je 117 příspěvků a shlédlo ji 937 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Saint_Laurent

Saint_Laurent | 13. 03. 2009, 08:18:56 | více příspěvků | napsat uživateli

proč by zrušen trest smrti? protože si pár lidí myslelo že i nejtěžší zločinec lze napravit, vždyť přeci nebudou zabíjet lidskou bytost. ale neuvědomí si že člověk je nenapravitelným a mnohdy se ani jako lidská bytost neprojevuje-viz případ z BONNU. byl bych pro znovuobnovení trestu smrti, ovšem pro odsouzení bych zavedl složitější systém, aby nedocházelo k politickým vraždám a rádoby justičním omylům-to´t můj názor

Wita.k

Wita.k | 13. 09. 2007, 19:32:44 | více příspěvků | napsat uživateli

George11111:to je pravda ale u nás sytem patři mezi opravdové exempláře,když to sronám třeba s Francii nebo Nizozemskem kde často pobývám a kde mám příbuzné,ostatní země nevídím až tak do hloubky ale u nás se řeší člověk´jako položka kterou odsoudíš podle daných stanov aniž by nadtím skutečně doopravdy bádal.

Nikuskkaa

Nikuskkaa | 13. 09. 2007, 19:30:48 | více příspěvků | napsat uživateli

!780!!780!!780!asi máte pravdu...ale jedné osobě bych ten trest smrti přála...nic jinýho si nezaslouží...

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 19:28:53

Dokazete si predstavit, jak musela trpet??? Ne tak fyzicky, jako psychicky... Divat se, citit to... Boze muj... !663!

George11111

George11111 | 13. 09. 2007, 19:25:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Wita to není jen u nás to je všude ve světě.

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 19:25:32

Za takovou prkotinu? !1!

George11111

George11111 | 13. 09. 2007, 19:24:50 | více příspěvků | napsat uživateli

jinak jsem proti trestu smrti jelikož soudy se dají ovlivnit.!5!

Wita.k

Wita.k | 13. 09. 2007, 19:23:39 | více příspěvků | napsat uživateli

takovýho člověka za koule do průvanu a pomalu ho nechat ožírat masožravými červi,bohužel ikdyž si mnozí trest smrti zaslouží,nejsem pro něj pokud se podívate na náš právní systém,na naši justici na způsob udílení spravedlnosti,a na pravdě která závisí na tom kdo má lepšého právníka ,a na to jakým způsobem vede naše policie vyšetřováni ve valné většině,tak tak bohužel ale jen za ty co tam sedí nevině a není jich málo,proto trest smrti ne!!1390!

George11111

George11111 | 13. 09. 2007, 19:22:10 | více příspěvků | napsat uživateli

krásný ukamenování a ještě házet jeden kámen za hodinu!2!!2! spíš dlaždici

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 19:17:15

!1421!!1421!!1421!!1421!!1421!!1421!!1421!

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 19:16:19

Trest smrti by bohužel byl jen slabý odvar.!24!

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 19:14:47

Karell:ale nikdy nemuzes zabranit omylu,kterej vzniknout muze a casto vznika,at uz z duvodu ruznych podvodu nebo proste jen selhani lidskyho faktoru a proto je lepsi kdyz je mozna ta zpetna vazba a kdyz se po case nejaky ten omyl prokaze,tak ten clovek,i kdyz nejakej cas je nepravem ve vezeni,tak ma sanci,kdezto u trestu smrti ne....

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 19:09:09

noo...zni to trosku jako krevni msta...a prasecina to je...smrt by asi mel dostat...ale jinak bych trest smrti nikdy nezavedl...no way!!!!1326!

Nikuskkaa

Nikuskkaa | 13. 09. 2007, 19:07:13 | více příspěvků | napsat uživateli

jj souhlasím a myslím že aj u nás by sa měl zavést...a vím aj komu bych ho dala!1271!je až nepochopitelnýá jaký svině tady s náma žijí...!898!

Karell15

Karell15 | 13. 09. 2007, 18:50:21 | více příspěvků | napsat uživateli

JirkaMausca: máš pravdu je lehce znužitelnej ale zase neříkej mi že chceš aby třeba pětinásobný vrah byl 'jen' ve věznici ze který má pořád šanci na útěk a aby s epak pohyboval mezi náma (nejsem žándej odborník je to jen můj názor)

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 18:47:34

trest smrti je ale pomerne snadno zneuzitelnej.....

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 18:46:28

jeden z příkladů, proč já trest smrti schvaluju

Karell15

Karell15 | 13. 09. 2007, 18:46:13 | více příspěvků | napsat uživateli

osobně jsem pro to aby i u nás zavedli trest smrti (ve vyjímečných připadech přece nebudem zabíjet protože ukradl rohlík ale za vraždu už ano)

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 18:45:37

dabidek: jak kdo no....

Dabidek

Dabidek | 13. 09. 2007, 18:45:01 | více příspěvků | napsat uživateli

hatebreed85--> No po zkončení trestu je to víceméně normální občan, ale neřek bych že ti psychopati jdou zrovna rovnou do blázince, toto nevím no...

daneckk23

daneckk23 | 13. 09. 2007, 18:42:29 | více příspěvků | napsat uživateli

to je hnus, nějaký kokot to musel být nic jiného, a kde byl řidič toho busu?????????????,

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 18:42:12

dabidek: ale na bývalého trestance musíš pohlížet jako na normálního člověka.... lidi většinou vraždí v afektu a pak toho do smrti litujou.... psychopatickej vrah dost často jde po skončení trestu rovnou do blázince

Dabidek

Dabidek | 13. 09. 2007, 18:39:59 | více příspěvků | napsat uživateli

hatebreed85--> Ale k čemu nám je 20 let za mřížema neškodnej tunelář, když nám mezitím po ulicích pobýhaj "sice bývalí trestanci" ale vrahové...

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 18:37:08

dabidek: na západě jsou více postihovány násilné činy, na východě díky tomu že všude mají povětšinou bolševické trestní zákony jsou postihovány více trestné činy majetkové... to je to proč u nás tunelář dostne třeba dvakrát víc jak vrah..... to je jediný rozdíl, protekce a tlačenka valí i na západě

Dabidek

Dabidek | 13. 09. 2007, 18:33:11 | více příspěvků | napsat uživateli

hatebreed85--> No každopádně je to u nás moc benevolentní oproti jinejm státům...

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 18:30:01

dabidek: samozřejmě ne každý soudce je svolný snížit trest, prostě je to případ od případu

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 18:29:28

dabidek: nedá se to takhle říct, trestní řízení je příliš složité na to, aby jsme to brali takhle paušálně, každopádně do jisté míry rozsudek ovlivnit jde - je to o známostech, protislužbách atd..

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 18:25:47

to je hnus !1301!

Dabidek

Dabidek | 13. 09. 2007, 18:25:32 | více příspěvků | napsat uživateli

hatebreed85--> No že je to prostě verdikt předem domluvenej... Sestřenice dělá u soudu a říkala že je jí z toho až nanic jak to tam chodí. Nějak sem to s ní spešl nerozebíral...

uživatel eliminován | 13. 09. 2007, 18:21:31

dabidek: jak předem? Nerozumím

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

autobusoberdollendorfmetrzastávkasrpentrestzáběrměstskáoběťcestaobeckönigswinterhannahvozidlovenekrodičsmrtčechmístobonnuvykrvádráhahodinyděvčebonnústakamera

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑