Diskuze a otázky - Windows vs. Linux

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 02:42:47 |

Co myslíte? Já myslím, že windows je maximální shit

reagovat

Windows vs. Linux

V anketě hlasovalo celkem 26 uživatelů

V diskuzi je 106 příspěvků a shlédlo ji 417 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 10:57:00

mokoza: Zkus zapnout monitor !102!

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 10:54:03

Honzin77 - 11.02.08 10:39

Mně se to nedaří vůbec na ničem. Vždycky mám akorát black screen !309!

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 10:43:05

prakticky dělám v obou systémech..každý je určen k jiným účelům..takže to nejde zase tak srovnávat..ale raději si sednu k win, protože ovládání je lehčí..(pro sekretářky)

Honzin77

Honzin77 | 11. 02. 2008, 10:39:25 | více příspěvků | napsat uživateli

A RDP mi nechodí dobře ani na Ubuntu ani na FEDORE !2! Porad nejak blbne klavesnice, kdyz se z Linuxu pripojiji na Windows pres RDP !24!

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 10:38:10

slush23: No právě nejvíc trpí uživatel snahou chránit nějaké licence (potažmo vytřískat z toho ještě víc prachů než normálně). Třeba tajení NTFS !486! Člověk pak potřebuje komerční program na spravení a ten mu stejně neřekne jak to NTFS funguje... jen "něco udělá". Takže opravy jsou pro normálního uživatele ztíženy a každý raději dělá image disku a když se něco posere,tak zformátuje a překopíruje :D

Jo a nejvíc legrace jsem si zažil s těma low-end ATI kartama :D Ovladače na CD výrobce samozřejmě nejely. Když sem si stáhnul aktuální od výrobce na danou verzi vindows, tak hlásily, že mám blbou verzi windows. Tak jsem nakonec stáhl Omega drivery a pohoda :D Ale fakt by mě zajímalo za jakých okolností ty ovladače píšou :D Oni tam snad hulí u toho :D

A myslím, že si to vystihl s těmi důvody, proč se jim nechce zveřejňovat ty specifikace :D

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 10:38:06

slush23 a dalsi vec...je to proste zalozeny na jadre toho systemu...lunux ma nejakejch 4,6 mil radku a dyz dobre tak u starejch red tahu slo zkompilovat na disketu....u windowsu je to chaost vseho moznyho,jelikoz se do toho jadra zapisuje vsecko a pak to muze bejt stabilni

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 10:36:08

slush23 presne talkuz sem to tady psal....kdyby se do linuxu pevne zapsal emulator win prostredi tak aby to fungoval pri zachovane stabilite,bylo by to super a linuxi by mohli zacit byt plne konkurence schopny bez ohledu na jakejkoliv soft,a co se tyka ovladacu, vyrobci HW na to serou,a pak to dopada ze se pisou ovladace systemem pokus-omyl a samozrejme ze to ten system brzdi....

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 10:29:43

Ani jedno.... MAC OS X!!!! !1424!

Polpuch

Polpuch | 11. 02. 2008, 10:29:08 | více příspěvků | napsat uživateli

windovsy nejsou shit sou prostě "user friendly" :D to že na win neexistuje žádná ochrana která by se nedala prolomit nějakým stupidním způsobem....to už je věc jiná :D

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 10:27:08

No já se teď na Fedora 8 x64 potýkám s bugem compizu při dual-screenu (oddělených) - menu se objevují s 2s zpožděním a resize oken nejdde skoro vůbec. Dalším problémem je VIA-rhine III integrovaná síťovka, kterou kernel furt odpojuje.

Nicméně i tak mi LINEAGE 2 pod wine jede stabilně, zatímco pod Vista x64 mi každou chvíli crashne........

Takže poslední dobou bych řekl prašť jako uhoď. Ale na tuxe už jsem si zvykl !638!

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 10:25:27

CitroeneK: S tema ovladacema samozrejme souhlasim, to neni chyba OS. Bohuzel, end-usera moc nezajima proc mu neco nejede nebo jede pomaleji nez na Win, kde to bylo bez problemu. Do doby, nez zacnou brat vyrobci HW linux vazne se to bohuzel moc nezlepsi. Onehda jsem videl nejakou aktivitu (mozna bych to vygooglil, ted ale nevim), kde se low-level vyvojari nabizeli (zadarmo!) vyrobcum HW, ze jim budou psat ovladace, kdyz jim daji specifikace a vyrobci tak budou moct konkurovat na poli linuxu. Bohuzel, moc se to neuchytlo, vyrobcum se asi nechce zverejnovat, jak zpraseny ty specifikace maji !811! (u levneho HW) nebo jake know-how vyuzivaji (high-end)... Je to zacarovany kruh...

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 10:18:13

slush23 ja mam ty fedory matazeny na P III s 400 mb ram a intel 815 grafarnou a vali tam naprosto bez problemu...stema ovladacema mas pravdu to bezesporu ale vem si ze ovladace na platformu WIN9x,Me,Xp,Pizda,2000 a tod pisou vyvojari dokonaleji jelikoz je ten system rozsirenejsi,kdyby to takhle psali i pro linux tak v ovladacich nebude jedinej problem

Honzin77

Honzin77 | 11. 02. 2008, 10:10:04 | více příspěvků | napsat uživateli

ARKMAN: V nainstalovaném UBUNTU se člověk zvyký na WIN vyzná v pohodě, po instalaci FEDORY na něj čeká milion programku, u kterých netuší, k čemu jsou !2! Ale je fakt, že rozchodit třeba přehrávání DVD je podle mne snažší na FEDORE...na UBUNTU se mi to nepodařilo ani s asistencí LINUX guruů !2! Asi nějaká komplikovaná DVD mechanika na notebooku !2!

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 10:02:43

slush23: Ale u mě opravdu sux :D Nerozumí si s mojim hardwarem a jede pomalu. Ani síťovku nenajde !486! Ne že by to byl problém, ale nasere to !486!

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 10:01:20

Honzin77: No je pravda, že grafické rozhraní je pro lidi zvyklé na windows přehledné. Ale jak čtu malý a jednoduchý, tak se mi spíš vybaví právě ten Knoppix. Jen nejde aktualizovat tak často, protože než udělají novou verzi, tak není aktuálníí(u toho Knoppixu).

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 09:58:56

arkman: To mleti o svobode volby byla moje reakce na tvoje "ubuntu sux" !1331!

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 09:56:49

slush23: hele co to meleš o svobodě volby vole ? :D Já kritizuju jen to, že Ubuntu je uživatelsky příjemný jen dokud spolehlivě jede. Ty rozšířené průvodce tam fakt moc nepořešili :D

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 09:56:44

arkman: V cem mene otevreny? U kompletne opensource projektu vychazejiciho z debianu se mi to zda jako celkem odvazne tvrzeni :).

V distribucich se moc nevyznam, da se to ale urcite najit na netu...

Honzin77

Honzin77 | 11. 02. 2008, 09:54:37 | více příspěvků | napsat uživateli

ARKMAN: UBUDNTU je náhodou docela dobrá distribuce pro přechod z Windows !5! Je hodně klikací a celkově celkem jednoduchý a vlastně malý.....Mám na noťasu Ubuntu a na PC Fedoru...Ubuntu je menší, rychlejší a tak nějak jednodušší na rozjezd...Myslím po nainstalování, ne po ladění...

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 09:54:20

ARKMAN: "Ubuntu... je fakt na hovno :D" Na ten flejm ti neskocim !102!. A jestli to myslis vazne, tak si u tebe delam v tichosti cerny puntik !122!

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 09:54:18

ARKMAN: openSUSE

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 09:53:44

slush23: No tak s tím názorem jsem se ještě nesetkal naštěstí. BTW mám na to podobný názor. Jen se mi zdá Ubuntu méně otevřený než jiné distribuce... to je vše. Hodně se mi líbí ta Fedora. Hele nevíš jaké free distribuce vycházejí ze Suse linuxu? Je to ta Fedora nebo něco jiného... těch distribucí je, že z toho mám zmatek !486!

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 09:50:27

king_tiger: Já ti to nepopřel. Máš s tou cenou pravdu a tohle jsem nevěděl. Jen mi připadá pro firmu s deseti počítači zbytečné tam vůbec cpát nějaký placený systém :D Máme v síti 170 uživatelů a server je nějaký Athlon XP 1800 v podstatě zadarmo.Obávám se, že s windowsy by to neproběhlo tak hladce.

slush23: Ubuntu... je fakt na hovno :D Jinak to, že jsou ovladače a emulátory někdy pomalejší oproti windows asi pozoruju taky. Ale celkově se mi ta filozofie unixu zdá lepší. Když instaluješ program do linuxu, nic se teoreticky(podotýkám čistě teoreticky) nemůže stát. Ve windows si program zapíše nejeden klíč do registru, sdílí nějaký systémový soubor, Přepíše tam *.dll tam knihovnu... potřebuje být provázaný s 10ti věcma v systému a když něco z toho náhodou rozesere, tak se rozesere všechno :D

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 09:45:52

ARKMAN: Setkal jsem se s nazorem, ze kdyz mam Ubuntu, tak nejsem linuxar !102!. To uz nestaci mit Linux, ale clovek musi mit ten SPRAVNY linux, aby byl in, ano? !663!

To je prece nesmysl. Pocitac mam od toho, abych nainstaloval a jel, ne abych konfil a ladil. Ubuntu po instalaci jede (pokud clovek nema nejaky nestandardni zelezo), ano na vsechno jsou pruvodci, ale proc ne? Kdyz si chci neco upravit podle svyho, proste najedu do terminalu a zacnu si hrat sam. V tom me zadny linux neomezuje, at se jmenuje jakkoliv.

Nemam rad ty kecy o svobode, linux pouzivam, protoze je pro me z pragmatickych duvodu proste lepsi nez win, ale neni mottem linuxu neco jako "svoboda volby". Tak se laskave nenavazej do jinych distribuci, je to trapne !1331!

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 09:42:42

king_tiger: Uz pred par lety jsem se odnaucil vymlouvat lidem jejich pravdu, kdyz o to nestoji :). Pro nekoho je proste server = webhosting a mailserver a nechapou, proc se na vsechno neda ten linux...

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 09:39:51

Nelze srovnávat.....

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 09:39:15

BTW Ubuntu je strašný systém :D Některé distribuce pro "normální uživatele" jdou tak daleko, že vše nadstavují automaticky a ve výsledku blbě. Ani do roota nedají přístup pokud to člověk nezmění :D Zatím se mi nejvíc líbil Knoppix a RedHat. Z Mandrake mám rozporuplný pocit. Programová vybavenost dobrá, ale stabilita nějak pokulhávala. Domů si stahuju Fedoru :)

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 09:38:52

ARKMAN: a jeste tady michas server s e-shopem a strankama ktery bezi nekde uplne jinde a server pro nasazeni ve firme.. rizeni uzivatelu, dhcp, dns... atd.

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 09:38:14

citronek: Ad ovladace v jadre - kazdy pristup ma sve pro a proti. Pri dobre napsanych ovladacich jsou jaderne ovladace rychlejsi. Bohuzel, hromada ovladacu v Linuxu vznikla reverznim inzenyrstvim, kde se o stabilite moc neda mluvit :), takze je vlastne dobre, ze to cpou mimo, i za cenu horsiho vykonu :).

Btw s prohlasenim, ze linux je mene HW narocny nez Win zasadne nesouhlasim - prave kvuli tem ovladacum. Prave ted mam HP nc6320 s Ubuntu a pozoruju mirny pokles vykonu, stejne jako na hromade dalsich linux desktopu, ktere mi prisly pod ruku. Je to zrejme prave kvuli ovladacum, ktere nedokazi vyuzit plny potencial HW (grafika, disk, ...). Kazdopadne ani to me nepresvedci k migraci na Win :).

uživatel eliminován | 11. 02. 2008, 09:37:08

ARKMAN: precti jsi co si napsal "Nepochopil jsem tu poznámku o pořizovacích nákladech :D To je jako UNIX dražší než Windows server? A náročnější na hardware? To pochybuju :D " tak jsem ti odpovedel a ty vyrukujes s touhle odpovedi...to co jsem napsal o UNIXU s tim se shoduji i s slush23 a navic existuji a reseni pro nemsi firmy podivej se na windows small business server idelani reseni pro male s stredni spolecnosti

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

windowsshitlinux

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑