Diskuze a otázky - webdesign

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 5. 12. 2008, 11:58:57 |

nevíte někdo o nějakém schopném grafickém prográmku na webdesign, který by zvládl i někdo neznalý počítačové grafiky?

reagovat

V diskuzi je 34 příspěvků a shlédlo ji 812 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 5. 12. 2008, 12:53:48

> panveverka
já používám PS především na jiné věci... ale design tam jde dobře neb to namaluju jako obrázek a pošlu programátorovi ať se o to postará!2!

uživatel eliminován | 5. 12. 2008, 12:45:56

> borkeeM
no jenže taková opera mini na symbian ti to html vykreslí alespon nějak (na dost webech pořád chybně), ale s flashem tam nepochodíš vůbec

borkeeM

borkeeM | 5. 12. 2008, 12:38:31 | více příspěvků | napsat uživateli

uran235
s tím souhlasím, ale sám vidíš jak se zobrazuje kód v IE, FX a OP taky to neni nic ideálního, takže bych řek, že optimalizaci kodu pro mobilni prohlizece taky nedělá každej druhej ...

uživatel eliminován | 5. 12. 2008, 12:32:08

osobně bych flash použil pouze pro videa, bannery, náké animace a pro nadpisy (kvuli fontu)..dělat v něm celé stránky určené pro větší množství uživatel taky není nejchytřjší..flash si nemůže dovolit každej..na starších strojích bud běží pomalu, nebo neběží vůbec..

uran235

uran235 | 5. 12. 2008, 12:28:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> borkeeM
jak se zobrazuje ovládací menu ve flashy třeba v lynxu, nebo na telefonu? Podle mě s tím může být problém, ze skvělé stránky se stane naprosto nepoužitelná.

uživatel eliminován | 5. 12. 2008, 12:27:33

> subitko
můj názor je ten, že používat photoshop čistě na webovou grafiku je barbarství ..aplikace by se měly používat pro to, pro co jsou primárně určeny ..tudiž pro webovou grafiku je ideální fireworks (doporučuju vyzkoušet a pak teprv srovnávat, co je lepší !5! ) ..PS na to sice použít jde, ale je to to samé, jako třeba používat adobe illustrator na bitmapovou grafiku ..ono nakonec ta grafika by šla udělat i v MS Malování...jde to udělat uplně ve všem..tady jde o to, co je vhodnější a pro danný účel i jenoddušší :)..FW se s PS v tomto směru vůbec nedá srovnávat..

uživatel eliminován | 5. 12. 2008, 12:23:27

> panveverka
tady se ptal čistě na grafickou stránku věci a na grafiku je fotokrám nej

uživatel eliminován | 5. 12. 2008, 12:21:45

> uran235
pokud to chce pouze na naučení, tak není problém si počídit studentskou edici PS za cca pouze 1000kč

uživatel eliminován | 5. 12. 2008, 12:19:55

a taky levnější

uživatel eliminován | 5. 12. 2008, 12:19:30

na webovou grafiku je nejlepší adobe fireworks cs4 ..photohop je sice taky dobrej, ale fireworks je určen speciálně pro tento účel a je daleko jednodušší a vhodnější...

uživatel eliminován | 5. 12. 2008, 12:15:53

> borkeeM
důležité je udělat kompromis...dobře psané stránky mohou i dobře vypadat při maximální funkčnosti...
náš web má bohužel zatím jen jeden nastavitelný vzhled, ale doufám, že náš programátor to brzy změní...
náš web, ač se točí kolem grafiky, je zpracován bez flashe, protože už takhle zabírá přes 5GB

borkeeM

borkeeM | 5. 12. 2008, 12:13:18 | více příspěvků | napsat uživateli

zadarmo? Gimp + pspad
nebo si to ukradni, když se to chceš učit. nemá cenu si to koupit za takovou škváru, když ani nevíš jestli se na to nevysereš za půl roku

borkeeM

borkeeM | 5. 12. 2008, 12:12:37 | více příspěvků | napsat uživateli

jinak kombinace např. ovládacího menu ve flashi + ručně psanej kód je ideální

borkeeM

borkeeM | 5. 12. 2008, 12:11:52 | více příspěvků | napsat uživateli

no tak já předpokládal, že nechce dělat jen design stránek, ale chce je pak i zprovoznit.
S výtkama ohledně seo a flashem souhlasim, akorát má velký plus a to, že tam můžeš udělat opravdu cokoliv, flash je na "umělecký" stránky a ne na stránky kde jde hlavně o fakta a design je vedlejší věc. Dělat ve flashy wikipedii je bláznovství, ale dělat v něm stránky pro kapelu - naprosto ideální

uživatel eliminován | 5. 12. 2008, 12:10:39

> uran235
ano cena je poměrně vysoká, ale není to nic strašného... domů mi chodí nabídky na programy v základním provedení za 56.000 bez dph to už je pálka...

uživatel eliminován | 5. 12. 2008, 12:09:35

spokojil bych se s něčím, je je free !1351!

uživatel eliminován | 5. 12. 2008, 12:09:27

wysiwyg web builder

uživatel eliminován | 5. 12. 2008, 12:08:57

> borkeeM
mno mluvilo se o designu... když si uděláš design ve flashi včetně kódu tak máš problém ve vyhledávačích...pokud chceš kvalitní web je nejlepší udělat layout v PS popř. ho doplnit animovaným bannerem ve flashi a zdroj si napsat sám tak aby byl co jejpoužitelnější pro dané účeli a byl optimalizován pro SEO

uran235

uran235 | 5. 12. 2008, 12:08:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> subitko
ale pořád to máš nějakých 22 000,- za CS3 (plná verze, ne upgrade)

borkeeM

borkeeM | 5. 12. 2008, 12:07:53 | více příspěvků | napsat uživateli

jooo todle. Ne, nechci bejt diktátorem český republiky. To je fakt k ničemu ...

uživatel eliminován | 5. 12. 2008, 12:07:22

Adobe Photoshop nebo InDesign... Ale soft z tebe grafika neudela, chce to par zkusenosti...

uran235

uran235 | 5. 12. 2008, 12:06:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> Raiwen
začal bych instalací pliginů "web developer toolbar" a "firebug" abys mohl koukat jak jsou stavěné ostatní stránky

uživatel eliminován | 5. 12. 2008, 12:06:30

> uran235
mno chce pokročilejší tak pokročilejší!2! fotokrám používám už dlouho....začínal jsem na 7.0 CE

uživatel eliminován | 5. 12. 2008, 12:05:52

> borkeeM
to jak jsi toužil o odtržení prahy od zbytku republiky, resp. od moravy :-)

borkeeM

borkeeM | 5. 12. 2008, 12:05:42 | více příspěvků | napsat uživateli

no tak ve fotošopu to sice namaluješ a rozřežeš, pak to musíš slepit kodem na stránku, takže to taky neni ono. Jediný kde můžeš dělat design s minime kodování je flash

Raius

Raius | 5. 12. 2008, 12:05:41 | více příspěvků | napsat uživateli

Nejlepší je Adobe Fireworks

uran235

uran235 | 5. 12. 2008, 12:05:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> subitko
jenže PS je dost drahej, což pro začátečníka není moc dobré

uživatel eliminován | 5. 12. 2008, 12:05:20

> uran235
jj, ale já bych potřeboval něco pokročilejšího.. jako třeba nevím o tom nic, ale člověk se učí a myslím, že bych to postupem času nějak pochopil, pokud by to bylo srozumitelné..

uživatel eliminován | 5. 12. 2008, 12:04:37

flash je dost složitý a hlavně je důležité umět s ním udělat web tak aby ho vyhledávače braly.... já jedině Adobe Photoshop CS3....ale lze použít každy PS od 7 nahoru

borkeeM

borkeeM | 5. 12. 2008, 12:03:16 | více příspěvků | napsat uživateli

ummmmm fakt nevim o čem je řeč?

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

webdesignprográmek

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑