Diskuze a otázky - Vztahy nás starších a pokročilých...(25+)

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 23. 01. 2009, 00:49:03 |

...taky máte někdy pocit, že lidé na sebe navzájem kladou tak velké nároky, že jen stěží najdou partnera a pak jsou velmi osamělí?
Jak to máte Vy?

tak se s vervou pusťmě do další etapy tohoto topicu....
...vaše vztahy, zkušenosti, nevěra, sex, láska na dálku, vztahy přátelské, rodinné, pracovní, partnerské....
...to všechno jsou vztahy - naše životy !1347! !2!

reagovat

V diskuzi je 75032 příspěvků a shlédlo ji 208822 uživatelů .

předchozí | 0 | 6000 | 6300 | 6600 | 6660 | 6690 | 6720 | 6750 | 6780 | 6810 | 6840 | 6900 | 7200 | 13200 | 19800 | 26400 | 33000 | 39600 | 46200 | 52800 | 59400 | 66000 | 72600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Johny_82

Johny_82 | 1. 04. 2010, 21:01:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hrosik86
Co to? Lidi nevědí, co chtějí? !544! No to je překvapení !1073!

> lluciasek82
Rád tě zase vidím, fejku !897!

andre...

andre... | 1. 04. 2010, 13:21:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> vlk-honzi
nově nabytá důvěra v osobu blízkou, zamilování...rozzáří každého...bylo by neobjektivní tvrdit, že jsou benefitory pouze ženy

za sebe mohu zmínit, že mě krátké a intenzivní zážitky velmi obohacují

andre...

andre... | 1. 04. 2010, 13:18:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> vlk-honzi
mno..když to úplně ořežu, tak flexibilita nás zbavuje zodpovědnosti k minulosti.. proto v ní raději vidím jakousi "etapu" života v které se člověk rozhoduje o své následující cestě pod značným stresem (říká se tomu produktivní věk)

stereotypy a rituály nemusí mít s rytmem života zas tolik společného...vyžadovat sex každý čtvrtek v 20.30 je něco tochu jiného, než jednou za měsíc mít alespoň jednu noc bez dětí... ale každému co jeho jest, když se v tom oba najdou, může ta pravidelnost ve 20.30 bejt třeba rajc...co já vim...nesoudim pivo, když ho nepiju

vlk-honzi

vlk-honzi | 1. 04. 2010, 08:47:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> andre...| 31. 03. 2010, 23:35:44 | jsem velmi zvědav na reakce dívek a slečen - sám za sebe se totiž nemohu zbavit dojmu, že ono rozzáření je tak krátkodobé, že z pohledu vztahů nemá takovou hodnotu, snad jedině jako impulz "něco změnit"

vlk-honzi

vlk-honzi | 1. 04. 2010, 08:33:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> JitkaDvorakova: kua, jsem starej (nebo skoro starej)
andre...: Jeden z problémů té flexibility je značná ztráta kontaktu s procesem získávání některých věcí - jak píšeš o mrkvi. Pro nás už je mrkev jenom něco, co v shopu hodíme do pytlíku, zvážíme a z karty se nám odečte několik čárek ... žádné povědomí o tom, že jí někdo musel zasadit, zalévat, ...
Vytvořili jsme si tak svět, kde okamžik je bez historie, bez té předchozí námahy, kterou nevidíme a možná ani nechceme vidět.
A stereotypy - no každý má nějaké a je asi více podstatné, kolik jich má, a jestli je ochoten je opouštět - já třeba běhám 4 dny v týdnu večer stejnou trať a když jsem se podíval do logu compu, kde jasně vidím, kdy jsem vyrážel za poslední měsíc ... tak vyrážím +/- 15 minut každý večer v 7:50 ... je to pro mě takový pevný bod, něco co "mám rád", ale zároveň nemám problé, když byla cesta rozkopaná běhat 3 měsíce jinou cestu. V jiných věcech naopak rád zkouším nové a nové. I firma by měla být namixována z lidí "stabilizátorů" u kterých se můžeme spolehnout, že udělají to svoje dnes, zítra, za měsíc a drží směr a "živlů", kteří vymýšlejí nové věci a posouvají ji někam. Firma bez jednoho je příliš konzervativní a nevyvíjí se, bez druhého nestabilní a těžko se spoléhnout, že dodrží nějaké obchodní vztahy ...
I ve vztahu je asi dobré mít nějaké rituály (posedět si večer u sklaničky/čaje a popovídat s partnerkou) a zároveň jí jednou za čas vytáhnout na romantickou večeři, dát kytku, ...

andre...

andre... | 31. 03. 2010, 23:35:44 | více příspěvků | napsat uživateli

snad už jen drobnost, která mne opakovaně napadá:
nejúspěšnější muži jsou ti, jež razí heslo "slibem nezarmoutíš". notoričtí lháři dali ženám po měsíce tolik očekávanou "jistotu" a ony se rozzářily do světa touto nově nabytou devizou, dlouho očekávanou.

klasický looser je muž, který chce s ženou prožít významnou etapu života, posunout proces zrání o stupínek dál a připadá mu nefér lhát jí, že s ní bude na celý život až do smrti, když to sám není schopen na 100% zajistit

představíte-li si na chvilku, že nejste s jedním mužem od základky do smrti, který z těch dvou mužů má pro Vaší osobnost větší význam? co Vám přinesli a s kým jste vyrostli a s kým upadli?

když mi někdo zavolá a slibuje garanci "jistoty", pošlu ho leda do prdele... ale otázka na Vás dámy: proč má být fair play jen doménou mužů?

andre...

andre... | 31. 03. 2010, 23:26:19 | více příspěvků | napsat uživateli

pokud zůstanu v obecné rovině, je tu jeden vzorec, který je základním biologickým zadáním...

ženy se nutně vypořádávají s faktem, že přivedení dětí na svět je definitivní milník a opakovaně podobné milníky a ostré řezy, totální změny, v životě vidí a vyhledávají (teď už budeš jen můj a za jinou se ani nepodíváš, slib mi to) hledání absolutní jistoty je pochopitelné, protože jinak by lidstvo již pravděpodobně vyhynulo...

muži řeší problémy Taiwanu a milníky jsou pro ně cestou nenahraditelných ztrát všech pracně vysouvisených pauvčin a synergií na kterých léta pracovali. chtějí zachovávat hodnoty a přetavovat jednu formu života v druhou. i bez této jejich schopnosti by lidstvo dlouho nepřežilo...

zdánlivě to stojí proti sobě, nutno si však uvědomit, že obě strategie směřují k udržitelnosti života a proto se domnívám, že uvědomnění si vzájemné prospěšnosti je to nejlepší co může muž a žena učinit. jestli jsou si v něčem opravdu rovnoprávní, tak právě v možnosti pracovat na výše uvedeném...tam je veliká rovnost šancí

andre...

andre... | 31. 03. 2010, 23:16:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> lluciasek82
tentokrát si myslím, že nemáš pravdu a to proto, že se snažíš obecnou rozpravu napasovat na něco konkrétního...

domnívám se, že ve výsledku není vůbec podstatné jestli během doby zrání sedí někdo na prdeli, nebo workoholí a nebo si po světě hipikuje...nakonec se v různých časech doberou často podobných konců a tužeb...

důležitou je ta míra zkušeností a vypořádání se s pochybnostmi, to už se ale opakuji v tom co jsem psal dříve

považuji tedy úvahu domek vs. toulavé boty za zcestnou

andre...

andre... | 31. 03. 2010, 23:08:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hrosik86
ne, to není touha po změně, tu zná a umí ovládat...to je jako vyndat z ledničky kečup a dát do ní horčici..

zrání je proces, který hovoří o tom, že jeden žánr je naplněn a druhý se otvírá...starost o kečup a horčici přestane být předmětem rozhodování, nepřestane být součástí života...

život u rodičů vypadal jinak, život na kolejích vypadal jinak, život na cestách vypadal jinak, život na vlastních nohou vypadal jinak...

nikdo není nikdy dokonale připraven, prostě to buď udělat chce nebo nechce...jen balvany a lidé mají odvahu urvat se od skály a koulet dolů po svahu

na druhou stranu nemám touhu odsuzovat ty, kteří to z nějakého důvodu udělat nechtějí, protože mají pochybnosti nebo nenalézají důvody...to je osobní věc a když je někdo k něčemu dotlačen, sklidí později jen to co zasel

tak...kdo je normální... je pravda, že když člověk ztratí mapu, trocha toho rytmu, řádu a stereotypu ho může našlápnout zase zpátky do nějaké formy...jde o to, jak hluboko se propadl

ten led na kterém balancují naše osobnosti, nikdy není dost pevný abychom si mohli dovolit cokoliv

uživatel eliminován | 31. 03. 2010, 23:02:00

andre a Hrosik
Si vas tu ctu... A opet mi dochazi, jak naivni je milovat nekoho, koho popsala Hrosik a cekat, ze bude chtit zit zivot, ktery si vysnil nekdo, koho popsal Andy... Proste domecek s detma a toulavy boty...
Mozna neni problem v tom, ze jsou lidi zabehli ve svych stereotypech ci cem...
Ale lidi jsou uplne obycejny srabi a poserove... A proto ten s toulavejma botama nikdy nerekne 'miluji te a chci ten domek s tema nasema detma, protoze se tam budu rad vracet, tak kasli na vsechno kolem a jdem do toho!' a ten s tim domkem nikdy nerekne 'vis, miluji te, tak risknu, ze v tom domku budu treba i sam/a a budu cekat na tve navraty, protoze tak to jsi ty, ty tak jak te znam a chci a obdivuju a miluju'
A protoze jsou lidi strasny poserove na to, aby udelali krok do sakra velkyho neznama, tak radeji zajedou do toho stereotypu, od kteryho vi, co cekat...a poridi si slepici/backoru domu... (nutne neznamena, ze nebudou stastni, treba i jo... Ale tak to je jak slehacka z plastu a slehacka klasicka)

andre...

andre... | 31. 03. 2010, 22:58:48 | více příspěvků | napsat uživateli

viděl jsem teď film Ne te retourne pas, Monica Belluci a Sophie Marceau..rozporuplně hodnocený film na kterém je patrné především jedno: idoly naší generace se chystají stárnout a děvčata (45/43) si tohle téma osahávají bravurně

uživatel eliminován | 31. 03. 2010, 22:53:26

> andre...
clovek, co "plachti" po svete sice zjisti, ze najednou potrebuje zmenu, ale je toho schopen? je schopen vzdat se toho, co mel doposud? je vubec pripraven na takovy krok hned nebo se na tento krok musi zase jisty cas pripravovat, protoze i kdyz mu jine zmeny nedelaly problem, je tohle neco jineho? Je tohle krok k tomu byt "zralym" ..?

Jsou lide, kteri bez sveho stereotypu nemohou prezit.. mentalne postizeni, alkoholici, lide propusteni z vazby po mnoha a mnoha letech.. Neni to mozna nejlepsi priklad, ale nepodobaji se i "normalni" lide obcas temto?

andre...

andre... | 31. 03. 2010, 22:46:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hrosik86
ano, myslím si o stereotypu totéž...

v jistou chvíli se ritualizování života stává osobním rysem, patrně tehdy je člověk skutečně dospělý a je připraven na to, aby se vůči němu okolí vyhraňovalo

svých předků si vážím zejména proto, že jejich postoje byly nekompromisní a především nebyli flexibilní

andre...

andre... | 31. 03. 2010, 22:44:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> JitkaDvorakova
neumím tyhle krátké a trefné výroky...

andre...

andre... | 31. 03. 2010, 22:43:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hrosik86
obětí toho či onoho se může stát každý... v zásadě bych nesměšoval člověka volnosti, radosti a trmácení po světě s člověkem jehož svět je práce...

pravdu máš ale v tom, že jednou pravděpodobně oba dojdou ke zjištění, že život si žádá změny...

což je ovšem poměrně normální proces zrání a jediné co k němu lze říct je, že jde o věc individuální, kterou si musí každý vyřešit sám...domnívám se, že horší východiska řešili ti, kterým životní kroky zadala konvence...než ti, kteří se rozhodli sami

každý, kdo má v sobě snítku zvědavosti, neupadá do stereotypů, může nějaký čas utíkat před tím či oním, ale zrání neuteče

nevěřím tomu, že někdo zůstane trvale ve stereotypu ze strachu jej opustit, to je ztráta osobnosti

uživatel eliminován | 31. 03. 2010, 22:43:06

> andre...
stereotyp si vybudovali lidé, kteří potřebují ke svému životu řád, potřebují mít nějaké jistoty. A například to, že si "budou kupovat kávu ve stejný den a čas" je naplňuje štěstím, protože vědí, co přijde a nemůže je to překvapit.. Spousta lidí vyššího věku sklouzne snadno ke stereotypu..Otázkou je, zda je to opravdu způsobeno jen věkem...

Stereotyp může být ale naopak pro některé osoby téměř až terapií..

andre...

andre... | 31. 03. 2010, 22:37:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hrosik86
aby nedošlo k mýlce...

myslel jsem to tak, že člověk se zahrádkou a dětmi je typická oběť flexibilů, kteří nemají na starosti nic jiného jak ho zruinovat a pustit mu žilou, protože našli něco co má rád... a na tom ho utočí

uživatel eliminován | 31. 03. 2010, 22:34:33

Toe vo tom kultu mládí..jak chlapovi začnou smrdět utčice a vonět práca,tak je starej..!2!

andre...

andre... | 31. 03. 2010, 22:33:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hrosik86
no, proč ne... mnoho generací dospělo ke stereotypu procesem zrání a stal se jim výslednicí...vcelku běžně ho vzory našich rodičů ještě obdivovaly...

součástí měst byli lidé, podle kterých se daly řídit hodinky...romány vyprávějí o tom jak si pan XY kupoval celý život kafe v jednom podniku apod.

otázka zní, jak jsme ke stereotypu dospěli. co nás dovedlo k myšlence, že už nechceme život měnit a dopřáváme si trochu pohodlí.

je to možné jen v případě, že jsme vyloučili všechny své touhy a pochybnosti, rsp. naplnili jsme číši své osobnosti. pokud tomu tak není, jde jen o prachsprostou lenost.

(což je ovšem splendidní lidská vlastnost...že?)

uživatel eliminován | 31. 03. 2010, 22:31:28

> andre...
a naopak.. obětí může být i člověk, co má jen sny o volnosti, radosti, jeho život je práce a trmácení po světě mu působí zadostiučinění za všechno co teď nemá... Ale v budoucnu si možná uvědomí, že je sám..a nic s tím nenadělá... Protože se bude bát vykročit ze svých stereotypů

andre...

andre... | 31. 03. 2010, 22:27:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hrosik86
typická oběť je člověk, který chce malý domek s malou zahrádkou, psa s boudou, jabloň, tři děti a víkendy na výletě...

to je kořist z nejslabších, hodná rozsápání a zruinování

andre...

andre... | 31. 03. 2010, 22:24:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> JitkaDvorakova
hele, každej manažer se učí jak eliminovat rizika na minimum, techniky nefinanční motivace, pokerovou tvář při jednáních...etc.

jakékoliv city, záliby, vazby, to všechno jsou slabiny...už když si dvakrát po sobě koupim v krámě stejnej druh pribiňáka, nejsem dost flexibilní

správnej flexibil vymění během dne nejméně jednoho psa, manželku, auto a byt...a vždycky za lepší

uživatel eliminován | 31. 03. 2010, 22:23:21

Dobrý den,

nabízím slušný přivýdělek do rodiny, jak jistě víte
každý nabízí práci s poplatkem a já však bez poplatku ……… Přeji příjemnou práci …

Mzda: 200 kč/hod
Místo práce: kde chcete

Popis nabídky:
Pozor nabízím super brigádu pro každého – 20.000.
Je to snadné a pracuješ z pohodlí domova. Kolik si vyděláš záleží jen na tvé píli!!!
Výdělek může převýšit i tvůj dosavadní plat!!!

Popis nabídky:

Nástup od: hned teď
Ukončení práce: nikdy
Mzda: 200/hod
Místo práce: kde chcete
Počet volných míst: nespočetně

Popis nabídky:
Nejdříve navštivte: http://cz.iq-test.eu/#551367
STAČÍ SE ZAREGISTROVAT PODLE NÁSLEDUJÍCÍ INSTRUKTÁŽE
NA STRÁNCE IQ TESTY A POTÉ JEN DÁVEJTE NEUSTÁLE DOKOLA
INZERÁTY NAPŘ. 15-2OX DENNĚ NA STRANKY SUPER-BRIGADY.CZ UPLNE NA
CHLUP STEJNY INZERAT JAKO TEĎ ČTETE I S TÍMTO VELKÝM PÍSMEM A UVIDÍTE..
ZA PÁR DNŮ MÁTE PÁR SET
Náplň práce spočívá v dělání reklamy firmě IQ test.eu,musíte
se zaregistrovat na stránkách přes záložku provizní systém,
jako dealer a poté jen dávat všude na internet(dělat si reklamu)svůj odkaz,který na stránce obdržíte a za to,že lidé chodí přes váš odkaz na web IQ-test.eu a dělají si IQ test,máte vy peníze (provizi z každé platby uživatelů)a ještě pod sebe získáváte další uživatele(dealery) a část jejich výdělků jde opět k Vám,tudíž když seženete
hodně uživatelů(dealerů)pod sebe a oni budou pilně pracovat,nemusíte nic dělat a můžete se jen dívat,jak Vám roste Vaše konto.
Je to opravdu výdělečné a pracovití lidé si takhle dokážou vydělat i 30 tisíc měsíčně...záleží jen na tom,kolik si dáte na internet vaši odkazů a kolik lidí Vám bude na odkazy klikat.

A JEŠTĚ NAVÍC,MŮŽETE SI I VY UDĚLAT IQ TEST NA TOMTO ODKAZU: http://cz.iq-test.eu/#551367 A POTÉ SI HO PŘILOŽIT NAPŘÍKLAD K VAŠEMU ŽIVOTOPISU PŘI HLEDÁNÍ ZAMĚSTNÁNÍ ATD.

ZAREGISTROVAT SE PŘES PROVIZNÍ SYSTÉM JAKO DEALER MŮŽETE ZDE..je to červená záložka vpravo nahoře!!: http://cz.iq-test.eu/#551367

uživatel eliminován | 31. 03. 2010, 22:23:20

> andre...
no a co když jen lidé prostě nechtějí opouštět svoje zaběhnuté stereotypy? Vyhovuje jim život takový, jaký vedou a prostě se nedokážou smířit s myšlenkou, že by se najednou mělo něco změnit? A nakonec si vyberou to "pohodlí" ..? třeba je ten důvod opravdu jednodušší než si myslíme..

andre...

andre... | 31. 03. 2010, 22:20:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> JitkaDvorakova
je to asi rouhačství...ale občas mám pocit, že některé ženy jsou rády zatlačeny realitou do kouta...i kdyby tam byl rožeň!2!

uživatel eliminován | 31. 03. 2010, 22:18:22

André:o té flexibilitě je to jak řikáš..když jde čověk na procházku se psem a vidí že má někdo lepšího,tak nejjednodušší způsob nápravy je si ho vyměnit..!2!

andre...

andre... | 31. 03. 2010, 22:18:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hrosik86
ano, to je velmi běžný obraz... svou roli hraje samozřejmě i zvyk a neochota postavit se na vlstní nohy a ještě větší neochota opět postavit nějakou vlastní nabídku...

je to spotřebitelský katar, kdy se lze ruku v ruce dostávat stále níž a níž...ve jménu společné neschopnosti

domnívám se, že je to ale způsobeno prakticky výhradně nedostatkem zkušeností, rsp. neochotou je sbírat... střídání partnerů je spojováno s promiskuitou sexuální a tudíž pranýřováno...jeho nesporná role ve tříbení osobnosti se ale zcela opomíjí

to se prostě nedá obejít

uživatel eliminován | 31. 03. 2010, 22:14:00

> JitkaDvorakova
počkej, tohle jsem neřekla !1358!

uživatel eliminován | 31. 03. 2010, 22:13:38

> Tamdao
člověk asi nikdy nebude spokojen s ničím, co má a bude neustále přemýšlet nad tím, jak by to mohlo být, kdyby...

andre...

andre... | 31. 03. 2010, 22:12:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> vlk-honzi
ano, to je jedn ze základních společenských rysů. lze se dočíst nejen o Odysseovském komplexu mužů, ale o celospolečenském kultu mládí, rsp. neochotě přijmout modely předchozích generací, zodpovědnosti k rodinné jednotce...

velmi se mi to pojí ke kultu flexibility, která jako by z oka vypadla z Darwinovy teorie o přežití druhů. přežívá prostě ten, který se nejrychleji přizpůsobí změnám. ideál mládí je možná pak formou a důsledkem, protože mládí je flexibilní a má ty správné parametry, které se hodí. skutečným obsahem a příčinou je pak právě potřeba flexibility, potřeba změnit barvu během vteřiny, odstěhovat se do 24hodin kamkoliv, vyměnit pejska za kočičku kus za kus...

doba konzervativních horizontálních hodnot, které se vrství na pevných základech generací, je pryč...naším úkolem je hledat vertikální prostupy a flexibilně profitovat ze synergie hodnot...

je to hra na chytré a hloupé, kdy hlupí mají krávu a chytří mají distribuci světového mléka, které není z mléka. určitý počet krav je potřeba, aby se udržela víra ve výrobek. to si ale uvědomují jen ti nejosvícenější...

mrkev je ze země milé děti, celá špinavá...a trvá 100 dní než vyroste, aby jste jí mohli během pikovteřiny zfutrovat!2!

předchozí | 0 | 6000 | 6300 | 6600 | 6660 | 6690 | 6720 | 6750 | 6780 | 6810 | 6840 | 6900 | 7200 | 13200 | 19800 | 26400 | 33000 | 39600 | 46200 | 52800 | 59400 | 66000 | 72600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

vztahetapaživotpocitnevěradálkavervavelkásexpusťměláskačlověkpartnerzkušenostnároktopičstarší

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑