Diskuze a otázky - Vysoká škola

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 16. 03. 2013, 10:27:20 |

Je tu někdo, kdo studoval, studuje nebo se chystá studovat VŠFS? (Vysoká škola finanční a správní, o. p. s. => soukromá škola v Praze) Předem děkuji za odpověď.

reagovat

V diskuzi je 103 příspěvků a shlédlo ji 2862 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 17. 03. 2013, 02:21:15

> Lucinka...94

to je vcelku jednoduché. Musí vytvořit zdání, že i u nich se přeci vyhazuje a studium je obtížné. Podívejte se i u nás se vyhazuje z 20 jich postoupilo jen 7....Jenže na soukromejch se vyhazuje ne proto, že by je chtěli vyhodit, ale protože úroveň studentů je tak nízká, že kolikrát nezvládnou ani to minimum, které po nich chtějí. A krom toho musí vytvořit to zdání obtížnosti. O úrovni studia vypovídá i obtížnost příjmaček např. na jedné pražské soukromé škole jsou přímjačky založene na tom, že student napíše esej na téma "jak se správně učit". A ta esej je hlavní kritérium přijetí. Na státních školach to je například matematika atd.

uživatel eliminován | 17. 03. 2013, 02:20:17

Tak jo. Děkuji všem za názory. =o) Jdu spát, dobrou noc.

uživatel eliminován | 17. 03. 2013, 02:16:55

> SSBN

Souhlasím u náročné školy se nedá chodit do zaměstnání. Je to práce na plný úvazek. A proto ani dálkové studium nemá podle mne úroveň. Nebo možná platí teze, že nejchytřejší studenti jsou dálkaři, protože zvládnou náročené studium a ještě k tomu chodí do zaměstnání. Oproti tomu blbci v denním studiu jsou hloupí, protože se pořád učí mají cvičení, kde jim látku vysvětlují a ještě to mnohdy nezvládají !785!

uživatel eliminován | 17. 03. 2013, 02:16:39

> Brunista
Ale přece hned podle jedný soukromky nemůžeš soudit další, ne? Já to jinak chápu. Proč teda píšou, že i na soukromkách odpadávají, třeba jich absolvovalo 7 z 20. Zřejmě s tím opisováním to není všude.

uživatel eliminován | 17. 03. 2013, 02:09:42

> Lucinka...94
To s placením platí na prestižních amerických školách, ale ne na školách v ČR. V ČR mají největší úroveň státní VŠ. Soukromé to dělají tak, že přijmou koholiv (což u státních neplatí) za předpokladu, že uchazeč má maturitu a je ochoten a schopen platit. A protože jsou na příjmech od studentů závislé tak nemůžou stanovit takovou obtížnost studia jako státní školy. Protože pokud by to tam bylo tak obtížné jako na státních, tak by se jim mohlo stát, že by to ti studenti nedostudovali a nikdo by nezískal titul. A to by se brzy mohlo provatlit. A kolik lidí by asi bylo ochotných platit za školu a ještě být třeba po 2,5 letech vyhozen a nemít nic? Asi nikdo. To by rovnou mohli jít studovat na státní školu. Prostě je to obchod. Vy nám dáte peníze a my to zařídíme tak, že nakonci získáte titul a zkoušky budou jen na oko. Jeden můj známej učí na soukromé škole. Přes něj vím, že studenty nechávají opisovat při zkoškách a tváří se, že je hlídají, ale opak je pravdou. Jen proto, aby ti studenti u zkoušek uspěli.


Jo a matka jedné mé kámošky chodila na jinou soukromou vejšku. Na zkoušku se museli učit třeba jen 6 stránek A4 a to jí stačilo na známku za jedna.

Jo a v dnešní době už plno firem píše do inzerátu, když hledá zaměstnance s VŠ, že vyžadují, aby měl tzv. "rozpoznatelnou" školu.

AlesekBB

AlesekBB | 17. 03. 2013, 00:34:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
To je tvůj názor, stejně jako části zaměstnAvatelů...Ta druhá to může brat jinak...

MYKYAS

MYKYAS | 17. 03. 2013, 00:31:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> Lucinka...94
docela to jde, zakoupení titulu to není :-D
loni dalo právo asi 7 lidí z 20ti :-D (v Mostě jsme v budově bejvalý základky, takže proto jsme po malejch skupinách)
2 měsíce z5 jsem si zadával téma bakalářky, (téma sem vymyslel díky RWB, se kterejma VŠFS spolupracuje, cpou studenty do firem, a tam mě zaučili a pomáhám jim s projektem, a o kterym bude ta bakalářka)
takže řekl bych.... je to záživné, ale řekněme že každýho profesora vidim rád... :-D

SSBN

SSBN | 17. 03. 2013, 00:19:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> AlesekBB no jistě, a vo tom to je: kvalitní škola při práci ti dá zabrat. Zatímco taková všfs se dá dělat při práci "v pohodě". Proto diplom z jedná cenu má a ten druhý se hodí jen na vytření...

AlesekBB

AlesekBB | 17. 03. 2013, 00:16:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
Já jsem to dělal s ním, byl to masakr. Při práci je to zahul...
Červený - modrý... nevím, nejsem zaměstnavatel, asi to bude brát každý jinak. nebo nijak....

SSBN

SSBN | 17. 03. 2013, 00:07:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> AlesekBB VŠB je škola celkem kvalitní a dálkově (ale náročně) je něco jiného než prezenčně(ale nenáročně)

42.nitram

42.nitram | 17. 03. 2013, 00:07:22 | více příspěvků | napsat uživateli

a jak je vysoka ? a maji tam vytah ?? !1156!!937!

SSBN

SSBN | 17. 03. 2013, 00:06:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> AlesekBB já mám prostě opačný názor. Modrý diplom z kvalitní školy je víc než červený z ústavu, kam skoro nemusíš chodit a typickou diplomovou prací tam je "Modelka jako produkt marketingové agentury". Možná ty bys kolegu z takové školy chtěl, já ne.

AlesekBB

AlesekBB | 17. 03. 2013, 00:05:02 | více příspěvků | napsat uživateli

SSBN - no moment, kamarád si udělal Všb-tu při práci a teď ho táhnou tam, kam oba ani nevidíme... Dálkově

uživatel eliminován | 17. 03. 2013, 00:04:59

> SSBN
Neznáš mě, tak tu nepiš takové žvásty. =o) Celou dobu se tu snažím zjistit, jak je studium na VŠFS náročné, když se říká, že jsou tituly zaplacené.

SSBN

SSBN | 17. 03. 2013, 00:03:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> Lucinka...94 jak říkám, ty se ve skutečnosti nechceš vzdělat, ty chceš jen s co nejmenší námahou získat papír, titul. Že nebude potvrzovat žádné vzdělání ti nevadí. A proto je pro tebe všfs ideální.

AlesekBB

AlesekBB | 17. 03. 2013, 00:02:31 | více příspěvků | napsat uživateli

SSBN - zase máš pravdu, že je spousta studentů z obchodek a ekonomek, které nikdo nechce. Když to ale přeženu, jak bude mít holka červený diplom z téhle, protože ji to bavilo (narozdíl třeba z té karlovky), tak se na ní taky budou dívat jinak.

uživatel eliminován | 17. 03. 2013, 00:01:44

> SSBN
Říkám jen to, co vím z okolí. A taky jsou prý veřejné vš jen o teorii.

SSBN

SSBN | 16. 03. 2013, 23:59:15 | více příspěvků | napsat uživateli

jak náročná je asi škola, při které se dá v pohodě pracovat? Kvalitní VŠ je sama o sobě práce na plný úvazek. Pokud tohle nechápeš, VŠFS si zasloužíš

uživatel eliminován | 16. 03. 2013, 23:59:04

> SSBN
Jak už jsem se zmínila níže, při studiu musím a chci pracovat. Při studiu na veřejné vš to není ani možné.

SSBN

SSBN | 16. 03. 2013, 23:57:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> Lucinka...94 jaká praxe? Jak z jednoho řádku v životopisu pozná, co to bylo za praxi a jak kvalitně jsi pracovala? Naopak u absolventky kvalitní vš bude vědět, že se něco naučila a umí pracovat

uživatel eliminován | 16. 03. 2013, 23:55:19

> AlesekBB
Právě při studiu na soukromé vysoké škole se dá v pohodě pracovat. Platila bych si to sama.

uživatel eliminován | 16. 03. 2013, 23:53:26

> SSBN
Jak zaměstnavatel pozná, že ten student něco umí a neumí? O tom rozhoduje spíše praxe, ne?

AlesekBB

AlesekBB | 16. 03. 2013, 23:53:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> Lucinka...94
Moc o tomhle nevím ale říká se, že za blbost se platí... Nicméně pokud ti asi teda rodiče budou tu školu platit, tak je lepší, když děláš něco, co tě baví a co ti asi půjde než abys měla "hlavně nějakou výšku" a trápila se tam s pravděpodobnějším neúspěchem.

SSBN

SSBN | 16. 03. 2013, 23:52:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> AlesekBB já myslím především tu motivaci studenta, ne to, jak se na něj dívá zaměstnavatel nebo společnost. Ale i to se mění. S tím, jak je tu stále více absolventů vš a zaměstnavatelé si z nich už mohou vybírat, některé školy se stávají zárukou kvality a jiné známkou nekvality. Už se začíná rozlišovat mezi titulem a taky "titulem"

AlesekBB

AlesekBB | 16. 03. 2013, 23:48:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN
No u nás kvůli titulu. V zahraničí asi bude rozdíl, jestli máš na papíře VŠFS nebo UK...

uživatel eliminován | 16. 03. 2013, 23:47:04

> AlesekBB
Děkuji za názor. =o) Jediné, v čem mi to nevyhovuje, je právě to, že je to škola soukromá.

SSBN

SSBN | 16. 03. 2013, 23:43:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> AlesekBB škoda, že ty, odborníku, nevíš, že vš se nestuduje kvůli titulu, ale kvůli vzdělání. I když teda asi jak kdo a jak kde...

AlesekBB

AlesekBB | 16. 03. 2013, 23:40:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Když se tam platí, tak bývá ke studentům lepší přístup učitelů, než když berou jenom státní peníze. Tak je to aspoň na těch středních. Tak jestli myslíš, že ti to půjde, protože tě to baví a máš sponzora, tak bych do toho šel. Zaměstnavatel se moc neptá, odkud ten titul máš. Respektive to nebude řešit tak jako zdejší odborníci.!485!

uživatel eliminován | 16. 03. 2013, 23:29:21

> Brunista
Jistě, já Ti rozumím. Ale co když se najde člověk, např. jako já, že se mi na té škole zalíbil studijní obor, který poskytuje vynikající předměty, které by mě bavily a vlastně některé i baví, jen se v nich zdokonalit. Nevím, jaká tam je úroveň toho studia. Myslela jsem, že když se platí, tak je ta úroveň vyšší. =o/

SSBN

SSBN | 16. 03. 2013, 22:57:16 | více příspěvků | napsat uživateli

pro blbce a modelky dobrá

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

školavysokáodpověď

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑