Diskuze a otázky - vysoká škola

úvodní strana | aktualizovat | dolů

doktor__drzska

doktor__drzska | 10. 11. 2010, 22:37:11 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Byla Vám výška k něčemu nebo to bylo jen projebanejch 5 let. Máte srovnání s vrstevníky co už pracují. Nejsou mnohem dál protože se nezdržovali někde v lavicích.

reagovat

mám výšku a

V anketě hlasovalo celkem 7 uživatelů

V diskuzi je 163 příspěvků a shlédlo ji 2115 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

doktor__drzska

doktor__drzska | 12. 11. 2010, 22:05:48 | více příspěvků | napsat uživateli

grigerxx: Kdyby jsi hledal práci jako možnost seberealizace tak nejsi zaměstnanec ale zaměstnavatel.

doktor__drzska

doktor__drzska | 12. 11. 2010, 22:02:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Lemounek: Ale představu jako Katka má věčina vysokoškolaček

GingerXX

GingerXX | 11. 11. 2010, 15:14:11 | více příspěvků | napsat uživateli

A co myslíš tím, že "jsou dál"? Ano, někteří mí kamarádi bez VŠ mají dneska vlastní byty (myslím tím že si na ně vydělali sami, buď našetřili - no to ani jeden, nebo na hypo, ne že poskládali úspory od babiček), vlastní auta, nějaké úspory. Jenže v tomhle třeba pro mě podstata toho "jsou dál" netkví - to je u mě v tom, jakou funkci zastávají, jestli je náplň jejich práce různorodá, jestli pro ně má nějaký osobní přínos. Já osobně bych nechtěla roky v kuse vydávat klíče na hotelový recepci, bouchat faktury do počítače nebo roznášet obědy nervózním hostům. Pokud nemám v práci vidinu toho, že pět, deset let bude "někde dál," pak ztrácím motivaci něco dělat. A tím dál nemyslím post vedoucího pobočky nebo provozního. S tím nejspíš až tak nesouvisí vlastnictví titulu, ale přeci jen může otevřít brány k lepší kariéře, tedy alespoň pro mě - já práci nevnímám jako zdroj obživy, ale jako možnost seberealizace. A pokud se tahle moje očekávání naplní, pak si připadám dál než si připadám u monotónní práce.

GingerXX

GingerXX | 11. 11. 2010, 15:05:53 | více příspěvků | napsat uživateli

KATHKA: Za pásem neskončí, tam tě nevezmou s vysokou, prej jsi moc kvalifikovaná :-)

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 14:57:16

znam lidi, kterejm byla k nicemu.. a s velkou pravdepodobnosti se k nim jednou pridam
ale neva. titul pred menem vypada hezky!2!

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 14:47:12

lemounek : tenhle system ti ale nedava na vybranou, tohle me opravdu nedesi.

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 14:44:34

Já právě výšku skončila a na těch 5 let budu vzpomínat v dobrém, rozhodně jsem se neflákala:-) A něco mi to dalo oproti kamarádům, kteří už pracují. Časem budu mít zkušenosti s pracovním procesem jako oni, snad i peníze, ale oni nebudou mít ty zkušenosti, které mám já:D Jasný, štvalo mě, že oni si o víkendu šli za zábavou a já se šrotila na zkoušku, ale ono byť se to teď nezdá, se mi nějak vrátí, aspon doufám:-)

Kouzelnice

Kouzelnice | 11. 11. 2010, 11:41:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> strangelet:

Nesmysl.!895!

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 11:33:47

> lemounek

Ale, ale. Slecna je velice silna osobnost :) Slusne vyjadrovani ti nic nerika?

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 10:19:17

jsem si pročet diskuzi a myslim, že se to dá shrnout. humanitní pseudoobory jsou na hovno, technický obory jsou potřeba !2!

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 09:33:12

> lemounek: to ano :)

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 09:27:29

> KATKHA
celkem naivní představa

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 09:27:10

jen mě děsí to, že lidi na vysoukou chodí za vidinou vyššího platu a ne za vidinou vyššího vzdělání v oboru, který je zajímá

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 09:22:39

když půjdeš na vysokou budeš mít vyšší vzdělání.. tím pádem vice peněz . Takhle mi to bylo vždy řečeno. Možna je na tom něco pravdy.Stejně většina lidí skončí někde ve fabrice za pásem a výšku si můžou strčit do prdele .!1156!!1250!

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 09:17:15

> doktor__drzska
za režii věšina, za animovaný film jako hlavní tvůrci všichni!1250!

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 09:16:42

> Ab.dominik
já už dávno spala ty debile

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 09:00:27

wilysoft 11. 11. 2010, 00:27:40

Nesouhlasím. Nijak jsem na sobě nezaznamenal změnu mezi stavem po maturitě a stavem po promoci. Vysoká škola žádné zvláštní zkušenosti nepřináší. Celé je to jen o tom, jestli člověk je nebo není debil. A to je dáno geneticky.

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 08:58:02

Vida, nejsem sám s názorem, že všechny ty humanitní obory produkující "socialně psychologicky vzdělaného" představující finanční traumata budoucnosti jsou úplně na hovno !2!

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 08:52:42

neviem kto si po vyske povedal prejeb...nych 5 rokov,... no aspon ja sa urcite nestazujem,ale to som este nesksoncil :D

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 08:33:24

kdyby aspoň projebanej.... propařenej counterstrikem:-DDD

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 08:21:38

> lemounek

tvuj prispevek vazne neni moc relevantni. Ve stylu, to jsem ti to nandala, ted uz muzes jen mlcet... :)

Korrax

Korrax | 11. 11. 2010, 08:05:44 | více příspěvků | napsat uživateli

A jinak výška mě nedala nic..ovšem já jsem během ní pracoval takže asi tak..

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 11. 11. 2010, 08:05:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Kdybych nebyl na VŠ, neprožil bych tolik párty a nedostal bych se do zaměstnání s takovým ohodnocením, jak mám. Ve srovnaní s vrstevníky jsem na tom asi takto: Ti co měli tatínka velkého podnikatele a prolézali základkou se 4, jsou na tom lépe, nebot tatinek je dotahl do teplicka vlastni firmicky a nemusi delat nic,umet nic a berou za to tezke prachy. Ti co nemeli tatinka velkeho podnikatele a nemeli ani dobre znamosti, tak drou, jak srouby a maji stejne hovinko. Takze uspech nezalezi na tom, co a jak vystudujes,ale na tom, jak te podporuje rodina,jake mas zname,jestli neumis dobre nahodou nejake remeslo,...

Korrax

Korrax | 11. 11. 2010, 08:04:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Člověk co je schopný bude schopný i bez vysoké školy..člověk co je neschopný nevytvoří nic ani s 10 tituly..v každém případě pitomá česká společnost si ještě titulů cení a tak k vám vždy budou přistupovat jinak..můžete být milionář s učňákem ale nebudou z vás tak připosraní jako s inženýrka co má holou prdel..specifikum ČR..

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 08:00:51

držko, s tebou se nedá diskutovat, neboť jsi vlastně ženská, aniž bys o tom věděl, převádíš fakta do citové roviny, proto asi nikdy nepochopíš, proč lidé na výšky chodí...

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 07:36:30

doufám, že mi k něčemu bude...nechci trávit život někde v debilním kanclu...!1360!...jako jsem měla možnost po střední...a zatím jsem nepoznala nějakého vrstevníka, kterému bych mohla závidět...

gwartass

gwartass | 11. 11. 2010, 01:23:43 | více příspěvků | napsat uživateli

Vyska ma svou cenu i kdyz se clovek povetsinou z hlediska studia nudi a umel by to zvladnout za 3-4 roky. Na druhou stranu ta bezstarostnost pri studiu je jeji dalsi deviza..

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 01:02:13

> doktor__drzska
Když mě okradou tak nemám možnost volby, ty máš možnost :-) Mě jen fascinuje jak si všichni jen stěžujou, jak se mají zle a že jsou státní vysoký zdarma. Schválně, myslíš, že když se zpoplatní budeš platit menší daně? Nic se nezmění. Silnice budou pořád stejný, atd. státní deficit se bude akorát zvětšovat....... :-)

doktor__drzska

doktor__drzska | 11. 11. 2010, 00:55:16 | více příspěvků | napsat uživateli

hloupá odpověd. Když tě někdo okrade tak jsi tady neměl bydlet?Držel tě tu někdo Ted vědší daně neplatí platí rovnou daň.A za ochranu každé jeho koruny platí státu stejné peníze jako já té moji. Mají jen vědší odvody na sociálním a zdravotním. At si mají vědší vyplaty když si to zaplatili já jim jejich vědší peníze brát nechci stačí mi ty moje

uživatel eliminován | 11. 11. 2010, 00:51:23

> doktor__drzska
Copak tě v tomto státě někdo drží? A ti co mají tu vysokou školu a třeba vyšší plat, tak platí menší daně, jak ty? !1!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

srovnánívrstevníklaviceprojebanejchletvýškavysokáškola

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑