Diskuze a otázky - vysel z toho v pohode !! hajzl

úvodní strana | aktualizovat | dolů

nicole.kiss

nicole.kiss | 13. 11. 2009, 12:28:54 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

videli jste ten clanek o tom chlapovi kterej srazil 18ti leteho kluka a pak ho hodil do lesa???jo a ted soud rozhodl ze ten kluk nebude muset platit skodu na aute !! ja bych toho magora co ho hodil do lesa zavrela do crimu na dozivoti!!!a on po nem jeste chtel platit skodu na aute !!co si o tom myslite ??...vemte si ze by jste v lese lezeli se zlomenyma nohama ve tme .. fuj ...

reagovat

kam s nim

V anketě hlasovalo celkem 45 uživatelů

V diskuzi je 83 příspěvků a shlédlo ji 1428 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

-Primitiw-Terra

-Primitiw-Terra | 13. 11. 2009, 20:10:05 | více příspěvků | napsat uživateli

_Asi to bude nějaký debil ne ?_!1081!

-Primitiw-Terra

-Primitiw-Terra | 13. 11. 2009, 20:10:05 | více příspěvků | napsat uživateli

_Asi to bude nějaký debil ne ?_!1081!

uživatel eliminován | 13. 11. 2009, 14:12:53

> MC-Wendys
"Ten kluk měl vypito a potácel se po silnici" stejně jako bys napsala,že kluk byl na mol... tak uvažuj ty,páč ani nevíš co píšeš:DD
A vina padá na chlapce,skrz to že ta zrůda co ho pohodila v lese se z toho vyvlekla tím že zdrhla a zakryla tak důkazy? To si pak stejně naivní jak ti co to hodili na toho chlapce !5!

nicole.kiss

nicole.kiss | 13. 11. 2009, 13:31:15 | více příspěvků | napsat uživateli

!1350!

Leil

Leil | 13. 11. 2009, 13:28:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> nicole.kiss jj máš pravdu ale furt to neměni tu věc že tenhle stát stojí za hovno !!!

uživatel eliminován | 13. 11. 2009, 13:27:56

> NesedatNaTopeni
Já jsem někde napsala,že byl namol??!1358! Kluku,čti a zapoj u toho mozek.. Právě proto,že ten chlap ujel,už se asi těžko někdo dozví,kdo byl skutečným viníkem..Jelikož ujel,a pak už nenadýchal,vina padá na chlapce..Ale za to,že ujel trest dostal..Takže o co jde?

nicole.kiss

nicole.kiss | 13. 11. 2009, 13:26:05 | více příspěvků | napsat uživateli

ty vole nekdy musis jit na silnici abys nekam dosel a kdyz to bylo nekde u lesa tak tam taky tezko byl chodnik

uživatel eliminován | 13. 11. 2009, 13:23:39

> MC-Wendys)
psala si po nehodě? A jak víš že nebyl vyníkem nehody ten chlap? jistě..15 letý kluk si dá 3 piva,tak to hodím na něj a tím že ujedu a po týdnu nenadýchám nic se z toho vyvleču... trochu brain zapojit...
A vážně si nemyslím že by 15 letý kluk po třech pivkách byl namol :D:D:D a jestli ty jo,tak v té Ostravě toho asi moc nevydržíte:DD

uživatel eliminován | 13. 11. 2009, 13:22:54

> Wojtek03
No,v každém případě..Souhlsím,bordel tady je..Ale myslím,že 12 let je adekvátní trest..

uživatel eliminován | 13. 11. 2009, 13:22:04

Chodec,který má vypito je stejně nebezpečný,jako řidič,který má vypito..

Wojtek03

Wojtek03 | 13. 11. 2009, 13:20:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> MC-Wendys !1350!..nevím kde to bylo..ale má být aspon nejak osvětlený ten chodec no!1026!...jÉn říkám že je tu prostě BORDEL!764!

uživatel eliminován | 13. 11. 2009, 13:19:57

> nicole.kiss
Já to chápu, je to hnusné, Ale stále je tu ten fakt - Kluk na silnici

uživatel eliminován | 13. 11. 2009, 13:19:27

> NesedatNaTopeni
V 15 byl asi co?V náladě,ne?!1350!!1350! Druhá věc:Myslím,že jsem v to!1424!m původním příspěvku říkala,že za to,jak se zachoval po nehodě,trest dostal..Bavila jsem se o té nahradě škody..Je mi jasné,že řidič v tom nebyl až tak nevinně..

Leil

Leil | 13. 11. 2009, 13:19:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> MC-Wendys : kdyby ten chlap sedl za volant bez alkoholu srazil ho a odvezl ho do nemocnice tak by stoho vyvázl ale ne ee ho napálit mít v sobě alkohol a ještě ho támhle někam pryč !!!

uživatel eliminován | 13. 11. 2009, 13:19:10

Dostal 12 let (klidně ale mohli přihodit) a tu škodu chtěla zaplatit firma, u které to auto bylo půjčené (taky asi slušná firma).

nicole.kiss

nicole.kiss | 13. 11. 2009, 13:18:40 | více příspěvků | napsat uživateli

mno to je jedno ne ale on ho hodil do lesa a nechal ho tam.. o to mi jde ... chapete

uživatel eliminován | 13. 11. 2009, 13:17:57

Ať už byl na vině ten nebo onen, stále to nemění nic na faktu že kluk šel po silnici

uživatel eliminován | 13. 11. 2009, 13:16:28

> Wojtek03
A Ty snad víš v jakém to bylo úseku?Mohlo to být někde,kde je povolená 80 a i kdyby jel 70 a ten kluk měl tmavé oblečení,tak prostě nestihne zareagovat..To bych pak za volantem nemusela dělat nic jiného,než sledovat,jestli se odněkud někdo nevypotácí...

nicole.kiss

nicole.kiss | 13. 11. 2009, 13:15:21 | více příspěvků | napsat uživateli

mno jenze ten ridis taky pil

Wojtek03

Wojtek03 | 13. 11. 2009, 13:14:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> Leil asi ták nějak...

uživatel eliminován | 13. 11. 2009, 13:13:54

> MC-Wendys
:D:D si tak naivní... měl v sobě tři piva- po těch se potácel po silnici? To věříš tomu řidiči,který toho kluka pohodil v lese takovou výpověď?? Fakt moc toto:D proč myslíš že ujel? Ten řidič musel mět v sdobě taky alkohol a určitě víc než ten kluk,když ho srazil,takže tak... a proto ujel,protože věděl,že mu alkohol za týden nedosvědčí

Wojtek03

Wojtek03 | 13. 11. 2009, 13:13:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> MC-Wendys to má chodit v příkopě?!1350!....ták když vidím že předemnou jde nekdo ozraly tk je jasne ze neslapnu na plyn!211!...

uživatel eliminován | 13. 11. 2009, 13:12:53

jo,to je demence...

Wojtek03

Wojtek03 | 13. 11. 2009, 13:12:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> nicole.kiss áHa tk to se divit můžeš!1350!

Leil

Leil | 13. 11. 2009, 13:12:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> Wojtek03 : srazit můžu kde koho a nemusí to být moje vina ale zahazovat ho v lese fakt nemusim

nicole.kiss

nicole.kiss | 13. 11. 2009, 13:11:21 | více příspěvků | napsat uživateli

wojtek >>>> neziju

uživatel eliminován | 13. 11. 2009, 13:08:58

> Wojtek03
to máš pravdu..ale chodec nemá na vozovce co dělat..!1424! A existují situace,kdy řidič nemá šanci zareagovat na chodce..Ale nechci tady rozhodně hájit toho řidiče..Jen si prostě myslím,že o tom spousta lidí nemá dostatečné info a dělají závěry...

Cenzure.Raras

Cenzure.Raras | 13. 11. 2009, 13:07:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> _EricQue_
tak jako ja vubec nevim co co tady jde,pač autorka iskuze tu napsal jak tajk čtu docela kravinu..jelikož sem pochopila že s etomu chlapci vubec nic nestalo..a někteří tady mluví o 12let vězení..takže než někdo založí diskuzi at s eujistí co v ní píše..:)aby to mělo smysl

uživatel eliminován | 13. 11. 2009, 13:07:44

náhradu té škody nechtěl ten řidič, toho odsoudily na 12 let. náhradu chtěl jeho zaměstnavatel, jemuž to auto patřilo. dle jeho slov chtěl oddělit fakt, že si to zavinil sám od toho hrůzného činu, kterýho se ten kripl řidič pak dopustil. každopádně je to zmrdovina, i když si za to mohl sám, to trauma který pak musel prožít je dostatečnej trest za nepozornost :)

uživatel eliminován | 13. 11. 2009, 13:06:13

> Wojtek03
T

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑