Diskuze a otázky - Všem co přišli právě teď z kalby

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:03:42 |

Zdravim všecky ožralce zhulence a ostatní co sou tak trochu mrdlý a přišli z hospy ....
Pojďte pokecat ..... !670!

reagovat

JAK BYLO V HOSPĚ ????

V anketě hlasovalo celkem 28 uživatelů

V diskuzi je 203 příspěvků a shlédlo ji 850 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:51:01

Fascinuje mě, jak ti, jejichž vědomosti se v mnoha předmětech rovnají nula nula nic, kteří tak tak s vypětím všech sil a kdoví jestli ne s přispěním korupce, absolvovali sotva základní školu, a na víc už neměli, tady zasvěceně píšou, co oni vědí o marihuaně a drogách a ohánějí se svými praktickými zkušenostmi...nic jim nevadí, že mnozí z nich vědu, zvanou toxikologie, nejen nestudovali, ale ani o ní neslyšeli. Je to přesně podle úsloví: A to tele hubou mele…

chce to jediné: zavést osobní účty pro zdravotnictví, aby si každý platil za péči, kterou čerpá a rázem bude po rozumu...rázem i tito omezenci pochopí, že každý špás něco stojí, ale bohužel zatím na tyto omezené hlupáky, co kouří, chlastají a berou drogy, doplácíme všichni...a pak nejsou peníze např. na děti s vrozenými vadami, které za svoje nemoci nemohou a doprošujeme se kdesi na Západě a na tyto děti děláme sbírky...kvůli takovýmto bezohledným a sobeckým oslům a darebákům, kteří si zcela vědomě a úmyslně vlastní zdraví ničí...

Všechny tyto hloupé kecy těch, kteří drogy berou a hájí, nemohou nic, ale zhola nic změnit na zásadním faktu, který ani oni nemohou vyvrátit. To jest, že všechny drogy, některá víc, jiná míň, některá dřív, jiná později, ale všechny bez výjimky, zdraví člověka škodí a je jenom otázkou času, kdy se ten špatný vliv a do jaké míry projeví. Mohou tu mlít co chtějí, lidé, kteří mají v hlavě zdravý rozum, nikdy dogy nemohou hájit, protože vědí, že by hájili neobhajitelné. Lze pochopit, že mladá generace si chce zkusit všechno a udělat si na všechno vlastní názor, ale pochopit něco je věc jedna a schvalovat nebo dokonce propagovat taková svinstva a sajrajty je věc naprosto odlišná, která, podle zatím platných zákonů této země je TRESTNÝM ČINEM!!! Většina těch, co se drog zastávají, je kolem 18 let, tedy má základní vzdělání, ještě nic nedokázala, ničím není, většinou tyto oslíky živí rodiče, ale hlavně že se ohání svou "zkušeností". Přitom obor zvaný toxikologie, drtivá většina z těchto samozvaných "expertů" nejen nikdy nestudovala, ale ani o něm neslyšela a tudíž ani netuší, co to obnáší. Jen k smíchu je argumentace o léčivosti marihuany: Proč tedy není zařazena Státním ústavem pro kontrolu léčiv mezi léky? Asi proto, že tam sedí samí idioti. Jakému procentu lidí je marihuana prospěšná? Je to řádově 0,0001% populace a mezi tuto populaci mládež do 18 let v drtivé většině případů rozhodně nepatří.

Varuju všechny slušné a zdravý rozum mající mladé lidi před JAKÝMKOLIV ZKOUŠENÍM DROG, včetně chlastu, kouření cigaret a marihuany!!! Nedejte se mýlit a masírovat si hlavu některými pošetilými lidmi, kteří vám budou cokoliv z těchto hnojů a sajrajtů vychvalovat do nebe a obhajovat vším možným, deklamovat tu nesmyslné teorie o škodlivosti čokolády, kávy a čaje, prohlašovat, že JIM SE TO PŘECE STÁT NEMŮŽE, že ONI TO PŘECE NEMUSÍ, že to mají pod kontrolou, a že to a ono je taky škodlivé a že je to uklidňuje a podobné další hovadiny. Až vás tyto hnusy připraví o to nejcennější co máte, o zdraví a případně i o život, ať už váš nebo někoho jiného, je pak na všechno pozdě a pak už zbude jen smutek a kdyby, mnohým se to líbit nebude, ale je přesto je třeba to všem, kdo sem chodí, dát jasně najevo. Často jedinou odpovědí těchto pošetilců jsou jen osobní urážky a výpady, věcné argumenty ani mít totiž nemohou, tito lidé to dobře vědí, že nemají pravdu, ale nechtějí se s tím smířit, protože by museli uznat, že jsou slaboši, protože toto je mimo jakoukoliv diskuzi...to je možná nepříjemná a pro mnohé nestravitelná pravda...

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:50:46

Lidi když založim diskuzi"nikdy jsem nepila,nekouřila a nehulila" myslíte že tam roman řijde..?!811!

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:50:17

Orange : jhezis mankote ted si mi to dal...ale toy vubec nevis jakej sem a hlavene .. zatim zadnej diskant me nezmlatil a zadnymu by se to nepodarilo ...ptz dyz vidim takovi buzeranty jako si ty... jnot to proste vubec... xD .... nejvetsi ponížení.... ty ze by si mi dal pesti... xD xD jezis to uz staci ..ses fakt ftipnej...diky za pobavení vecera.....xD aspon mam zase proc rikat o diskantech ze vubec neevědí......xD ..... chudáááák nejvetšííí...dobrou brouku...xD

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:49:57

ondras2 souhlasim s tebou..hovádka!811!

lollyta

lollyta | 22. 12. 2007, 00:49:57 | více příspěvků | napsat uživateli

A-Frages: di si prskat někam jinam simtě..xD

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:49:25

Fascinuje mě, jak ti, jejichž vědomosti se v mnoha předmětech rovnají nula nula nic, kteří tak tak s vypětím všech sil a kdoví jestli ne s přispěním korupce, absolvovali sotva základní školu, a na víc už neměli, tady zasvěceně píšou, co oni vědí o marihuaně a drogách a ohánějí se svými praktickými zkušenostmi...nic jim nevadí, že mnozí z nich vědu, zvanou toxikologie, nejen nestudovali, ale ani o ní neslyšeli. Je to přesně podle úsloví: A to tele hubou mele…

chce to jediné: zavést osobní účty pro zdravotnictví, aby si každý platil za péči, kterou čerpá a rázem bude po rozumu...rázem i tito omezenci pochopí, že každý špás něco stojí, ale bohužel zatím na tyto omezené hlupáky, co kouří, chlastají a berou drogy, doplácíme všichni...a pak nejsou peníze např. na děti s vrozenými vadami, které za svoje nemoci nemohou a doprošujeme se kdesi na Západě a na tyto děti děláme sbírky...kvůli takovýmto bezohledným a sobeckým oslům a darebákům, kteří si zcela vědomě a úmyslně vlastní zdraví ničí...!450!

Všechny tyto hloupé kecy těch, kteří drogy berou a hájí, nemohou nic, ale zhola nic změnit na zásadním faktu, který ani oni nemohou vyvrátit. To jest, že všechny drogy, některá víc, jiná míň, některá dřív, jiná později, ale všechny bez výjimky, zdraví člověka škodí a je jenom otázkou času, kdy se ten špatný vliv a do jaké míry projeví. Mohou tu mlít co chtějí, lidé, kteří mají v hlavě zdravý rozum, nikdy dogy nemohou hájit, protože vědí, že by hájili neobhajitelné. Lze pochopit, že mladá generace si chce zkusit všechno a udělat si na všechno vlastní názor, ale pochopit něco je věc jedna a schvalovat nebo dokonce propagovat taková svinstva a sajrajty je věc naprosto odlišná, která, podle zatím platných zákonů této země je TRESTNÝM ČINEM!!! Většina těch, co se drog zastávají, je kolem 18 let, tedy má základní vzdělání, ještě nic nedokázala, ničím není, většinou tyto oslíky živí rodiče, ale hlavně že se ohání svou "zkušeností". Přitom obor zvaný toxikologie, drtivá většina z těchto samozvaných "expertů" nejen nikdy nestudovala, ale ani o něm neslyšela a tudíž ani netuší, co to obnáší. Jen k smíchu je argumentace o léčivosti marihuany: Proč tedy není zařazena Státním ústavem pro kontrolu léčiv mezi léky? Asi proto, že tam sedí samí idioti. Jakému procentu lidí je marihuana prospěšná? Je to řádově 0,0001% populace a mezi tuto populaci mládež do 18 let v drtivé většině případů rozhodně nepatří.

Varuju všechny slušné a zdravý rozum mající mladé lidi před JAKÝMKOLIV ZKOUŠENÍM DROG, včetně chlastu, kouření cigaret a marihuany!!! Nedejte se mýlit a masírovat si hlavu některými pošetilými lidmi, kteří vám budou cokoliv z těchto hnojů a sajrajtů vychvalovat do nebe a obhajovat vším možným, deklamovat tu nesmyslné teorie o škodlivosti čokolády, kávy a čaje, prohlašovat, že JIM SE TO PŘECE STÁT NEMŮŽE, že ONI TO PŘECE NEMUSÍ, že to mají pod kontrolou, a že to a ono je taky škodlivé a že je to uklidňuje a podobné další hovadiny. Až vás tyto hnusy připraví o to nejcennější co máte, o zdraví a případně i o život, ať už váš nebo někoho jiného, je pak na všechno pozdě a pak už zbude jen smutek a kdyby, mnohým se to líbit nebude, ale je přesto je třeba to všem, kdo sem chodí, dát jasně najevo. Často jedinou odpovědí těchto pošetilců jsou jen osobní urážky a výpady, věcné argumenty ani mít totiž nemohou, tito lidé to dobře vědí, že nemají pravdu, ale nechtějí se s tím smířit, protože by museli uznat, že jsou slaboši, protože toto je mimo jakoukoliv diskuzi...to je možná nepříjemná a pro mnohé nestravitelná pravda...



uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:49:16

A-Frages my tušíme narozdíl od tebe!811!jenže ty mi přijdeš úpe nejvíc debilní víš..?!811!jo jdi spát..nemáš slova..a malý deti by už spát měli..nwm co tu etě hledáš...když kouknu na tvou držku..tag nemám slov..fakt..podle mě už i ten roman bude s inteligencí na tom líp než ty...astala vista debile!1386!

lollyta

lollyta | 22. 12. 2007, 00:48:39 | více příspěvků | napsat uživateli

braní drog je svinstvo...ale mluví se tu o těžkejch drogách ne? to že si někdo dá pivko, zapálí si, nebo si zahulí z toho člověka nedělá feťáka ne? možná to je hnusný, já třeba taky už ani nekouřim, ale pivko si teda dám..jo, neni mi 18 ale dám si ho..co uděláte? asi na mě sešlete paragrafy co? hm jasně..proč ne..jenže omezovnáí vede k bouření..a to bouření je porušování těch takzvanejch zákonů co většinou vymejšlej lidi co seděj doma na koženym gauči, koukaj na velkoplosný domácí kino, pijou whisky a vědi houby o tom co se děje venku..jo, drogy sou svinstvo největší..ale kdy se člověk stane feťákm?

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:48:28

Tak lidičky... Tohle už je moc... Pojďme ty debily poslat tam, kam patří! Kdyby aspoň odpovídali, tak to překousnu... Ale tohle nejde.. A DEBÍLKY typu A-FRAGERS, co neumí nic jiného, než kopírovat a dělat chytré nesnesu.

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:47:45

Deedee_KH : protoze si z vas delam nejvetsi prdel a vy vubec nevíte... to je ta vase inteligence zase vis...... xD ale uz jdu spat ...pobavili ste me hezky na dobrou noc...dekuju..... jezis ja se vam tak smeju...ze vam asi poprskam ty vase drrzky na tu dalku.....xD

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:47:25

A-Frages [Je online] : právě teď promluvil zattrpklí ,všemi ignorovaný chudáček co leze do prdele každému komu se dá .... patku přez půl ksichtu ... proboha co ty si zač ??? na první pohled bych si řekl jo pohoda člověk ,jak mile bys začal kecat svoje sračky poslal bych ti jidenu mezi voči ,zlomil by ses do kolen a prosil mámu at vše vrátí o 17 a půl let ... kdy nevilezl taký zkurvisin z její píči ....

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:46:57

asi tak: braní drog je svinstvo, ať se to komu líbí nebo ne...rozhodně mě nezastraší vyhrůžky, urážky, lži a pomluvy slabochů a hlupáků, závislých na drogách...z toho si dělám tolik, jak z předloňského sněhu, jenom hlupák toleruje braní drog, to já tolerovat nebudu nikdy, jestli tito mladí, co tu mnozí vyřvávají, že drogy jsou fajn, mají být budoucností naší země, tak Bůh s námi...jsem rád, že já se toho nedožiju, až tito trotli tomu tady budou šéfovat... To, že jsem trapný pro fetky a hlupáky mi naprosto nevadí, na to já seru, já jsem rád, že i mezi mladými se tu a tam objevují rozumné názory...a zase jich tu tak málo není... Ještěže tak a jsem za ty rozumné názory rád...

Kdyby admini tohoto serveru důsledně dodržovali platné zákony této země, už by tu dávno nebyla ani jediná diskuze o drogách...diskuzi totiž nelze v žádném případě zaměňovat za skrytou propagaci drog pod pláštíkem " diskuze". Když si projdeš příspěvky obhájců drog, velmi často se nejedná o diskuzi, ale o jasné porušování mnoha paragrafů trestního zákona...§164, §165, §168, §187, §188, §188a, §206 a to jsem vyjmenoval jen některé...

Listina práv a svobod:
Svobodu projevu a právo vyhledávat a šířit informace lze omezit zákonem, jde-li o opatření v demokratické společnosti nezbytná pro ochranu práv a svobod druhých, bezpečnost státu, veřejnou bezpečnost, ochranu veřejného zdraví a mravnosti.

Já si v prvé řadě myslím, že diskuze na toto téma tu nemá co hledat, proč o těch sajrajtech nediskutujete na drogových serverech a zatahujete to sem? Jen proto, abyste získali pro to svinstvo další mladé lidi, na místě adminů bych tvrdě zatočil s každým, kdo by tu tyto diskuze zakládal nebo drogy jakkoliv omlouval nebo něco podobného...je to svinstvo a sajrajt, to je bez diskuze, zdravým rozumem myslící člověk to musí odsoudit!!!




uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:46:36

Orange_Strup : a hlavne ty nekomu rikej ze je mladej dyz ti bylo sotva 17 ....xD xD

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:46:09

A-Frages hele frajere..nwm proč si tady posílal spam jak jsou drogy špatný a já nwm co ..když mi napíšeš že v tom jedeš..tag laskvě nepiš nic lollytě o její inteligenci,když ty na tom ok moc nebudeš!811!

lollyta

lollyta | 22. 12. 2007, 00:46:07 | více příspěvků | napsat uživateli

braní drog je svinstvo...ale mluví se tu o těžkejch drogách ne? to že si někdo dá pivko, zapálí si, nebo si zahulí z toho člověka nedělá feťáka ne? možná to je hnusný, já třeba taky už ani nekouřim, ale pivko si teda dám..jo, neni mi 18 ale dám si ho..co uděláte? asi na mě sešlete paragrafy co? hm jasně..proč ne..jenže omezovnáí vede k bouření..a to bouření je porušování těch takzvanejch zákonů co většinou vymejšlej lidi co seděj doma na koženym gauči, koukaj na velkoplosný domácí kino, pijou whisky a vědi houby o tom co se děje venku..jo, drogy sou svinstvo největší..ale kdy se člověk stane feťákm?

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:45:29

Na trávě může velmi rychle vzniknout psychický návyk.
Pokud kouříte jointy třeba každý den, jste na dobré cestě jak získat návyk. Projeví se tak, že když přestanete, budete mít nutkání si dát jointa. Není to zdaleka tak drsné jako fyzický návyk - není vám špatně, nepodlamují se vám kolena, ale prostě si budete chtít zahulit. Nejste totiž závislí na chemických látkách obsažených v konopí, ale na samotném rituálu kouření. Psychická závislost na trávě není nijak závažná, pokud má člověk jen trochu vůli (anebo žádnou trávu), dá se to vydržet a po pár dnech to přejde. Problémem se závislostí stane ve chvíli kdy trávě podlehnete a začnete bez okolků hulit víc a víc. Zanedlouho se to zvrhne z původního občasného rozumného kouření pro zábavu v drsné hulení vždy a všude - bez důvodu.

Tráva vás může přivést k psychiatrovi.
Teď se nebudeme bavit o potenciálním riziku pro psychiku u všech psychedelických drog, které spočívá v možnosti vyvolání nějaké latentní duševní nemoci - to u trávy není tak vysoké. Navážeme na předchozí proti - jestliže začnete hulit skutečně vždy a všude a začnete žít už jen pro trávu, ztratíte brzy kontakt s realitou a stane se z vás notorik (vyhulenec), přemýšlící jen o příštím jointu. Po pár měsících se z toho pravděpodobně zcvoknete.

Hulení vás může přivést k tvrdým drogám.
Kolem tohoto argumentu je mnoho povyku, podle mého názoru je do určité míry pravdivý, ale ne v tom smyslu v jakém ho používají zastánci represe. K tvrdým drogám vás nepřivede konopí samotné, myšleno chemicky. Pokud se však stanete vyhulencem (viz výše), zvyšujete pravděpodobnost, že se dostanete do určité sociální skupiny která má blíž k tvrdším drogám. Odpovědnost bych neházel na marihuanu, odpovědnost je na jedinci. Také se sluší uvést, že konopí nebývá startovací drogou, tou je většinou alkohol. Takže sumárum: nemyslím, že je vhodné tento příklad používat jako argument pro represi, neboť neplatí tak jednoznačně. Ale skutečně vás konopí může nepřímo přivést k tvrdým drogám, tak jako mnoho dalších věcí.

Tráva není zrovna to nejlepší pro vaše plíce.
Tráva se většinou užívá kouřením. Do vašich plic se dostává plno škodlivin, dehtů z papírků a podobně. Brzy začnete kašlat - chronický zánět průdušek se tomu tuším říká. Posléze zemřete na rakovinu. Pokud jste nejen hulič, ale i kuřák (rozuměj kuřák tabákových cigaret), je to o to horší.

Tráva způsobuje demotivační syndrom.
... aneb seru na to. Snad díky pochopení záležitostí kolem vás můžete o dost věcech získat pocit, že se bez nich obejdete a že to je nepodstatné pro běh vesmíru. Většinou sice máte pravdu, ale trochu to koliduje s reálným světem, jehož jste pořád ještě součástí a ve kterém je přece jen potřeba občas vysypat koš, zařídit odklad vojny nebo pohřeb babičky. Rozumní uživatelé trávy tedy časem pochopí, že věci kolem nich jsou sice filozoficky nedůležité, ale zároveň nutné pro zachování jejich existence a vrátí se zpět k jejich konání.

Nejmíň stokrát jsem tu už napsal, že bych souhlasil s DEKRIMINALIZACÍ marihuany a jejím případným využitím z LÉKAŘSKÉ INDIKACE, pokud jiná možnost není a vše ostatní už selhalo a za předpokladu, že úhradu veškeré lékařské péče přebere hulič na sebe...ale u věkové skupiny, která ji hulí nejčastěji, o žádnou skutečně lékařskou indikaci nejde, jde pouze o hloupou frajeřinu, kterou si chce dotyčný(á) dokázat, jaký(á) je hrdina nebo hrdinka, že porušuje platné zákony, nemluvě už o velikých rizicích této hlouposti...

Hulil(a) bys, kdyby to znamenalo, že si budeš veškerou péči hradit ze své kapsy? Budeš hulit, až budeš mít doma manžela(ku) a děti? Já někdy pochybuju o tom, že huličům záleží i na někom a něčem jiném, než jen na nich samotných...podle mého je to bezohlednost a sobectví, nic víc, zlobte se nebo ne...tady už nejde o polemiku, nakolik a komu to škodí a jaká rizika to má nebo nemá-na to možná mohou být různé názory...ale je to o tom, jestli jsi kvůli někomu schopný se vzdát svého prožitku, soustředit se jen na ty věci, které jsou pro život podstatné a zásadní, a to hulení v žádném případě není-není nezbytné a není dokonce ani potřebné...

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:45:09

§ 188a


Šíření toxikomanie

(1) Kdo svádí jiného ke zneužívání jiné návykové látky než
alkoholu nebo ho v tom podporuje anebo kdo zneužívání takové látky
jinak podněcuje nebo šíří, bude potrestán odnětím svobody až na
tři léta nebo zákazem činnosti nebo peněžitým trestem.

(2) Odnětím svobody na jeden rok až pět let bude pachatel
potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 vůči osobě mladší
než osmnáct let.


Všimněte si zajímavého faktu: moji odpůrci nepolemizují s fakty, která uvádím, protože ví, že s nimi polemizovat nejde...drtivá většina vědeckých a lékařských kapacit na světě HULENÍ A BRANÍ JAKÝCHKOLIV DROG NEKOMPROMISNĚ ODSUZUJE!!! Pouze několik obskurních časopisů a stránek na netu, kde si pár tlučhubů, nejčastěji novinářů, často nemajících o problematice ani páru, ve snaze najít jakoukoliv senzaci, upravuje fakta podle toho, jak jim to vyhovuje...


Urážky, pomluvy a posměšky vypatlaných debilků mám tady...!907!!907!!907!

Jsem rád, že fetkám tu moje názory vadí a proto tu budou i nadále...!726!!726!!726!

Už si mě konečně naskládejte do ignorace, já budu jen rád…

Co jiného lze čekat od debilů, kteří mají místo mozku plastový háček, aby jim mícha měla na čem držet... Vyhulenec už z principu nemůže uznat, že hulení je hovadina, protože by tím řekl, že je debilkem, když musí hulit...

Z výlevů jakýchsi vypatlanců, kteří neumí diskutovat věcně a jsou schopní napsat jen spoustu urážek, lží, polopravd a pomluv si dělám asi tolik, jak z předloňského sněhu, nediskutují věcně, protože toho nejsou schopni, vědí velmi dobře, že moje argumenty nejde vyvrátit!


Opravdu, když to tady člověk čte, tak pochybuje o zdravém rozumu některých diskutujících! Je zcela pochopitelné, že mladí lidé se chtějí pobavit, zajít na ples, dejme tomu i do té hospody pokecat s přáteli a známými, které třeba nějakou dobu neviděli. Ale chlubit se tím, že se někdo někde zhulil, zfetoval nebo opil, že někde zvracel, to jest, že se choval hůř než dobytek, tak to je opravdu ubohost a svědčí o tom, co má ten dotyčný v hlavě. Slušně řečeno: místo mozku, jehož obsahem by měl být, zejména u těch už dospělých, zdravý rozum, tak tam mají zřejmě někteří jen plastový háček, aby jim měla mícha na čem držet. Nevím jak pro koho, ale pro mě není opilec nebo feťák směšný, ale odporný..!577!



uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:44:47

lollyta : tak proc mu na to odpéovidas dyz te to nezajima... uz tady s tohodle soudku srší s tebe inteligence....xD

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:44:42

roman.lupac: co to tu kecáš zas kdo tady prosazuje jaký drogy ??? téma diskuze je snad jasné ne ??? nafoukni se zkrz prdel a propíchni si hlavu ty pičo jedna vyjebaná ,,,potkat tě na ulici rozbiju ti hlavu kamenem

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:44:41

anooo roman je ostuda kutné hory!811!

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:44:17

roman.lupac: MLUVÍM NA TEBE TY IGNORANTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TO JSI TAK ZABRANÝ DO T0 SVOJÍ IDEOLOGIE, ŽE NEUMÍŠ ODPOVĚĎET?????

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:44:00

zadam adminy aby smazaly romana lupace a kutnou horu protoze popira svobodu slova a prudi...

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:43:34

Orange_Strup : hlavne ze ty mas na tech svejch UPRAVENEJCH fotkach drzku zjak dybys ji mel zmalovanou jak devka.......xD ,,,,, fialova rtenka by ti sekla ty diskantku..... hele nasad si v zime slunecni bryle vem si ksiltovku , uply kalhoty abez lovit takovi hybrydky jako ses ty....... fuj ... .....xD ..... to ze tam soou cigara.....? i dkdybych se vyfotil s hovnem tak je to jendo ne...? nebo to se ma vybirat s cim se clovek muze vyfoti sa s cim ne... i kdybych tam mel strikacky kolem sebe tak je to prece jedno ne....? omg ty se vdele ..... lamáčku...

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:43:31

Na trávě může velmi rychle vzniknout psychický návyk.
Pokud kouříte jointy třeba každý den, jste na dobré cestě jak získat návyk. Projeví se tak, že když přestanete, budete mít nutkání si dát jointa. Není to zdaleka tak drsné jako fyzický návyk - není vám špatně, nepodlamují se vám kolena, ale prostě si budete chtít zahulit. Nejste totiž závislí na chemických látkách obsažených v konopí, ale na samotném rituálu kouření. Psychická závislost na trávě není nijak závažná, pokud má člověk jen trochu vůli (anebo žádnou trávu), dá se to vydržet a po pár dnech to přejde. Problémem se závislostí stane ve chvíli kdy trávě podlehnete a začnete bez okolků hulit víc a víc. Zanedlouho se to zvrhne z původního občasného rozumného kouření pro zábavu v drsné hulení vždy a všude - bez důvodu.

Tráva vás může přivést k psychiatrovi.
Teď se nebudeme bavit o potenciálním riziku pro psychiku u všech psychedelických drog, které spočívá v možnosti vyvolání nějaké latentní duševní nemoci - to u trávy není tak vysoké. Navážeme na předchozí proti - jestliže začnete hulit skutečně vždy a všude a začnete žít už jen pro trávu, ztratíte brzy kontakt s realitou a stane se z vás notorik (vyhulenec), přemýšlící jen o příštím jointu. Po pár měsících se z toho pravděpodobně zcvoknete.

Hulení vás může přivést k tvrdým drogám.
Kolem tohoto argumentu je mnoho povyku, podle mého názoru je do určité míry pravdivý, ale ne v tom smyslu v jakém ho používají zastánci represe. K tvrdým drogám vás nepřivede konopí samotné, myšleno chemicky. Pokud se však stanete vyhulencem (viz výše), zvyšujete pravděpodobnost, že se dostanete do určité sociální skupiny která má blíž k tvrdším drogám. Odpovědnost bych neházel na marihuanu, odpovědnost je na jedinci. Také se sluší uvést, že konopí nebývá startovací drogou, tou je většinou alkohol. Takže sumárum: nemyslím, že je vhodné tento příklad používat jako argument pro represi, neboť neplatí tak jednoznačně. Ale skutečně vás konopí může nepřímo přivést k tvrdým drogám, tak jako mnoho dalších věcí.

Tráva není zrovna to nejlepší pro vaše plíce.
Tráva se většinou užívá kouřením. Do vašich plic se dostává plno škodlivin, dehtů z papírků a podobně. Brzy začnete kašlat - chronický zánět průdušek se tomu tuším říká. Posléze zemřete na rakovinu. Pokud jste nejen hulič, ale i kuřák (rozuměj kuřák tabákových cigaret), je to o to horší.

Tráva způsobuje demotivační syndrom.
... aneb seru na to. Snad díky pochopení záležitostí kolem vás můžete o dost věcech získat pocit, že se bez nich obejdete a že to je nepodstatné pro běh vesmíru. Většinou sice máte pravdu, ale trochu to koliduje s reálným světem, jehož jste pořád ještě součástí a ve kterém je přece jen potřeba občas vysypat koš, zařídit odklad vojny nebo pohřeb babičky. Rozumní uživatelé trávy tedy časem pochopí, že věci kolem nich jsou sice filozoficky nedůležité, ale zároveň nutné pro zachování jejich existence a vrátí se zpět k jejich konání.

Nejmíň stokrát jsem tu už napsal, že bych souhlasil s DEKRIMINALIZACÍ marihuany a jejím případným využitím z LÉKAŘSKÉ INDIKACE, pokud jiná možnost není a vše ostatní už selhalo a za předpokladu, že úhradu veškeré lékařské péče přebere hulič na sebe...ale u věkové skupiny, která ji hulí nejčastěji, o žádnou skutečně lékařskou indikaci nejde, jde pouze o hloupou frajeřinu, kterou si chce dotyčný(á) dokázat, jaký(á) je hrdina nebo hrdinka, že porušuje platné zákony, nemluvě už o velikých rizicích této hlouposti...

Hulil(a) bys, kdyby to znamenalo, že si budeš veškerou péči hradit ze své kapsy? Budeš hulit, až budeš mít doma manžela(ku) a děti? Já někdy pochybuju o tom, že huličům záleží i na někom a něčem jiném, než jen na nich samotných...podle mého je to bezohlednost a sobectví, nic víc, zlobte se nebo ne...tady už nejde o polemiku, nakolik a komu to škodí a jaká rizika to má nebo nemá-na to možná mohou být různé názory...ale je to o tom, jestli jsi kvůli někomu schopný se vzdát svého prožitku, soustředit se jen na ty věci, které jsou pro život podstatné a zásadní, a to hulení v žádném případě není-není nezbytné a není dokonce ani potřebné...!726!

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:43:18

lollyta [Je online] : zprávně ona !1424!

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:42:40

chtel jsem pokracovat ,ale ostatni to vzdali...

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:42:19

lollyta: neřikej 2x bydlí ve stejným městě jako my!811!

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:42:15

Žádám adminy o okamžité smazání všech diskuzí o drogách, včetně jejich zakladatelů a jejich přikyvovačů, protože ve většině z nich jsou opakovaně minimálně vychvalovány a opěvovány, ne-li některými uživateli dokonce propagovány drogy, což je v příkrém rozporu s § 188a trestního zákona.

Většina huličů a osob závislých na dalších drogách, JSOU OSOBY VE VĚKU VELMI BLÍZKÉM HRANICI TRESTNÍ ODPOVĚDNOSTI, TO ZNAMENÁ OSOBY NAPROSTO ZDRAVÉ, KDE UŽÍVÁNÍ DROG NAPROSTO NESOUVISÍ SE ŽÁDNOU LÉKAŘSKOU INDIKACÍ, ALE POUZE S JEJICH HLOUPOSTÍ A OMEZENOSTÍ A TOUHOU ZAHRÁT SI NA HRDINY, KTEŘÍ SE PŘEDVÁDĚJÍ TÍM, JAK PORUŠUJÍ PLATNÉ ZÁKONY TÉTO ZEMĚ!!!

JENOM HLUPÁK TADY MŮŽE PSÁT PŘÍSPĚVKY O TOM, JAK JSOU DROGY FAJN, JAK JSOU NEŠKODNÉ A CHLUBIT SE TÍM, CO VŠECHNO VYZKOUŠEL...

Nejhorší možná ani není to, že někdo to svinstvo bere, ale to, že sem píše ty lži o tom, jak je to fajn a mate mladým, nevědomým, hlavu...ŽÁDNÁ DROGA, ANI CIGARETY ANI CHLAST není fajn, všechno je to jen svinstvo a sajrajt, který může zejména nedospělým dětem zkazit zdraví a následně celý život...výsledek je ten, že mnozí mladí to začnou z frajeřiny brát a pak se toho nemohou zbavit... !726!!215! JE MI LÍTO TĚCH UBOŽÁKŮ, KTEŘÍ SE BEZ NĚJAKÉ TAKOVÉ BERLIČKY NEUMÍ ANI POBAVIT…

uživatel eliminován | 22. 12. 2007, 00:41:40

A-Frages hm fajn..já taky kouřim..jako plno lidí...když budu chtít přestanu...ae asi nechci!1187!nšcomi to třeba dává..ae nehrotim to

lollyta

lollyta | 22. 12. 2007, 00:41:06 | více příspěvků | napsat uživateli

roman.lupac: víš jedno mě fascinuje..jak někdo nutí svoje názory ostatním..napadlo tě že to nikdo nečte? nebo že to nidko nebere vážně? NEVNUCUJ SVOJE NÁZORY OSTATNIM..nech nás žít proboha..o jakejch drogách to mluvíš?? vypadáš jako kdyby ses náramně bavil jak se tu rozčilujeme..nejsi náhodou bot? ptž to tak fakt vypadá..proč nejdeš honit zločin někam na ulici ty batmane a otravuješ tu slušný lidi?!24!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

zhulencetrochamrdlýhospyzdravíožralecostatníkalba

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑