Diskuze a otázky - Vražda z afektu není vražda

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 10:46:24 |

Chtěla bych se zamyslet - snad jsem nepřehlédla něčí diskuzi na stejné téma, páč oni to tu ty lidi těžce snášej, nebo mě teda vždycky někdo dotčeně sprdne, že to tu už je !2!
Ano chtěla bych znát názory lidí na kauzu mstícího se manžela/vdovce a otce..... Děti nemám, máti vždycky mluví, "že to pochopim, až budu mít svoje vlastní děti" něco na tom bude.... a tak se ptám, je ten můž nevinen? Vinen? Můžeme vůbec soudit takhle moc zlomený lidský život?

Nezapomeňmě, že toho dispečera zabil před očima dispečerovi manželky... taky trochu zrůdnost, né? Ale ten dispečer mu vzal to "všechno", co měl... , ale zase si vemu, že tu ragédii mstil již dlouho po tom. Mohl být jeho mozek stále zastřen nenávistí?

reagovat

Zajímalo by mě, zda-li s jeho propuštěním souhlasíte..

V anketě hlasovalo celkem 11 uživatelů

V diskuzi je 105 příspěvků a shlédlo ji 2180 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Man.For.Anything

Man.For.Anything | 14. 11. 2007, 11:14:14 | více příspěvků | napsat uživateli

zásadně nesouhlasím. po dvou letech? to je promyšlnej kalkul, tak jakápak nepříčetnost? sousta vražd probíhá v afektu a kdyby se měla každá omilostňovat, tak to byl byla pěkná vořešina.. přijde mi to jako špatnej vtip

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 11:12:42

Avaris: je to k zblití no...

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 11:12:41

lemken: do toho se právě váže jeho pochroumaná osobost. Jako pardón, ale nemohou někoho takového soudit jako chladnokrevného zabijáka....jako jenom dalšího ubohýho vraha (teda působí to na mě tak)... já bych ho pustila jen s podmínkou celoživotní ambulantní péče. Myslim, že toho chlapíka zlomili a takovýhle zlomeniny nesrůstaj. Neříkám, že je nevinej, ale ani vinej. Mám v tom prostě zmatek :D proto ta diskuze

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 11:12:39

užsezasenudím: být v jeho kůži...tak udělám to samé. a jdu si za to smířeně sednout (jeho odsouzení je taky správné)...ten chlap už přišel o všechno a jak by k tomu přišel on. dispečerova manželka si splaší jiného.......

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 11:12:00

petulka.pohodarka: nic už by to nezměnilo, ale aby si běhal po svobodě za plánovanou vraždu? Tak to teda ne!

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 11:11:20

lemken - 14.11.07 11:08 to je stejné jako proč tady u nás lidé za vraždu dostávaj tak nízké tresty a nedostanou doživotí?...jinej kraj jinej mrav

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 11:10:54

uzsezasenudim: já stresový situace moc neprožívám...teda skoro vůbec, takže fakt nevim, co bych udělal...každopádně bych se sesypal a pak teda netušim. Koneckonců ten rus ho sejmul taky celkem za dlouho...to musel být život...

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 11:09:25

Lemoninka: Něco jiného je vražda bez rozmyslu, něco jiného je, když Tě posedne ďábel..... domnívám se, že né každý jedná jenom podle nejlepšího uvážení. Chceš snad pořít to, že člověk může jednat v afektu? Popřela bys tím asi spousty psychologů ;-) a těch co se babraj v hlavě.....

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 14. 11. 2007, 11:08:59 | více příspěvků | napsat uživateli

to propuštění z mého pohledu správné není..na druhou stranu, to že by seděl dál v base taky nic nezmění.

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 11:08:04

uzsezasenudim: Další fakt je jakto, že dostal za brutální vraždu JEN 8 let? Když se na to podívám očima manželky dispečera, tak jak k tomu přijde ona? Měl dostat doživotí.

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 11:07:02

dobrá myslím že se shodnem, že zabíjet neměl...., ale zajímalo by mě, jestli je správné jeho propuštění?

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 11:06:01

kdyby vražda v afektu nebyla vražda, tak by mohli rovnou povolit abychom byli jako ve středověku a svým kordem probodli každýho kdo nás sere. !1424! trochu na hlavu ne...!877!

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 11:05:37

lemkem: pravda pravdoucí..... nicméně nevím jak Ty, myslím tím to, kdy ses dostal pro sebe do stresující situace, ale i tak se člověk očíhne. Zná se.A pbuďto se překvapí nebo se epřekvapí... A já vím, že jsem sobec. A někdo by mi sakra zabil rodinu!!!!!!! Skara! Jenom polemizuju...

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 11:05:21

uzsezasenudim: tak pozustali by meli dostat nejake odskodne. Samozrejme ze jim to nenahradi ty blizke, ale to jim nemuze nahradit nic. Ani to ze vyrazi do ulic ubodat nekoho jineho.

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 11:04:10

petulka; no tak bez znalosti toho trestu, a ja nevim jak byl potrestan, to tezko muzem posoudit. Tezko rictZ hlediska obeti nebude nikdy zadny trest dostatecny, z jeho hlediska, myslim ze i kdyby ho nepotrestali nijak, tak to trauma si ponese cely zivot. Teda nesl by, kdyby nebyl ubodan. Coz si myslim taky nezaslouzil.

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 11:03:23

ahoj_krabe: ja taky na Tebe bejvaj tak neurvalý?? ;-)

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 11:02:55

uzsezasenudim: a bavit se o tom, že v jeho situaci by se ten nebo ten zachoval tak nebo tak je blbost...asi nikdo nevíme jak se cítil a co mu šrotovalo v hlavě.

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 11:02:16

http://www.blesk.cz/Clanek89210.htm

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 11:01:59

simon84... chlpík má práci. Je to letový dispečer... koukne se špatně a zabije kolem sedmdesáti lidí.
O ou... hrůza! Co s ním? Nikdo se k ničemu nemá, pozůstalí jsou jako smutné publikum. Umřeli Vám děti.., jděte domů.

Sporný..... nevím totiž, zda-li by síla pomstít se nebyla silnější. Nevím, zda-li bych se s tím smířila, že si někdo udělá chybu a zařvě takovejch lidí. Chápu, že se to bohužel stává..., ale. Mám tam to ale.

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 11:01:51

joů taky me vždycky zjebou za to že už to tu je :D

Tullamorinka

Tullamorinka | 14. 11. 2007, 11:01:40 | více příspěvků | napsat uživateli

!1421!

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 14. 11. 2007, 11:01:15 | více příspěvků | napsat uživateli

simon: trest možná dostal..ale jakej trest by byl adekvátní k takové chybě, která stojí život několik lidí, a dalším několika ten život zničí.

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 11:00:19

petulka: nechtel jsem aby to vyznelo jako omluva toho dispecera. Predpokladam ze taky dostal nejaky trest.!764!

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 14. 11. 2007, 10:59:38 | více příspěvků | napsat uživateli

simon: to že je to náročné povolání a že to neudělal schválně fakt neberu jako omluvu...za tohle si trest určitě zasloužil....nicméně nikdo neni bůh aby bral spravedlnost do vlastních rukou

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 10:59:30

S propustenim nesouhlasim....kazdej at si odsedi to za co muze a je to.Vem si ze by dispecer byl vas manzel nebo tata...co mi ted povite??

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 10:59:26

Vražda je vražda a to vždycky...po pravdě bych asi nikomu nedala ani pěstí, pže vím, že to bolí...

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 10:59:09

coupe: Myslíš, že Ti to nezastří mysl? Jakože budeš uvažovat pořád stejně? Stejně racionálně? Nevím...

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 10:58:54

Je to vražda jak Brno! Za hrdinu bych ho teda nikdy nepovažoval...myslím, že se tak taky necítí...

uživatel eliminován | 14. 11. 2007, 10:58:49

uzsezasenudim: co je na tom sporneho??

petulka.pohodarka

petulka.pohodarka | 14. 11. 2007, 10:58:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Pavel: no on si ho právě až tak neodseděl...

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

vraždadítěčlověkmůždiskuzeživotnezapomeňměkauzanázorafektmanželdispečertémastejnémáti

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑