Diskuze a otázky - Volby 2010
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 153 příspěvků a shlédlo ji 1456 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další
uživatel eliminován | 23. 05. 2010, 19:41:40
Žorž Vošingtn jako přesvědčenej mladej jižanskej plantážník poslal svou negerskou chůvu, která ho vychovala, na Kubu s doporučujícím dopisem, ať si ji nechají na plantáži (s průměrnou dobou životnosti mluvicích výrobních prostředků 2 roky) a pošlou mu za ni soudek zavařených kdoulí..!2!
thevalheru | 23. 05. 2010, 19:35:27 | více příspěvků | napsat uživateli
> Kinman_Doriana
G.W. by se obraci v hrobe !2!
Kinman_Doriana | 23. 05. 2010, 16:45:28 | více příspěvků | napsat uživateli
> thevalheru
jo to mas pravdu. Ale co jsem tak cetl, tak mi prijde ze amikum uz zacina dochazet, ze to byla docela chyba a ze White house se to jmenuje z nejakeho duvodu... !102!
thevalheru | 23. 05. 2010, 14:47:06 | více příspěvků | napsat uživateli
> Kinman_Doriana
ostatne US uz taky nejsou zrovna cira kapitalisticka ekonomika... a s cernohoodem v cele to bude horsi !501!
Kinman_Doriana | 23. 05. 2010, 13:51:53 | více příspěvků | napsat uživateli
ja teda nevim, ale prijde mi ze momentalni krize eurozony je zpusobena tim, ze EU se rozhodne nechova kapitalisticky, ale daleko spis jako spolek komunistu... aspon co se tyce ekonomickych veci. Umela mena, snaha ridit vsechno a vsude... nevim, neprijde mi, ze by to melo neco spolecneho s kapitalismem.
uživatel eliminován | 23. 05. 2010, 12:26:27
Já jsem si vybrala lovcafetek,aby hájil moje zájmy místo toho, aby po nedělách zkoušel jestli jeho fotbaloví mladší žáci majou dost napnutou gumu na trenkách,a von,bestyja,nekandiduje..!898!
thevalheru | 23. 05. 2010, 11:43:02 | více příspěvků | napsat uživateli
v kapitalismu se diky lidskymu faktoru cas od casu objevi nejaka krize. V komunismu/ socialismu se cas od casu diky nejaky prazvlastni nahode na par dni objevi nejaka konjunktura !406!
uživatel eliminován | 23. 05. 2010, 07:54:09
Vyzývám všechny k občanské neposlušnosti: Sabotujte volby, nikam nechoďte, nevolte, je to jen ztráta času, ať vyhraje kterákoliv strana, nic se nezmění, pouze se vymění pár čuníků u koryt...dokud bude pořád platit, že si nemůžeme vybrat a volit pouze jednotlivce a každopádně volíme politickou stranu, je zbytečné k volbám chodit.
uživatel eliminován | 23. 05. 2010, 02:29:33
> SSBN..ty jsi absolutně nepochopil Marxe, až pochopíš Hegela, pak můžeš se mnou diskutovat o myšlenkách K. Marxe..pleteš sem komunismus, který právě vzešel překroucením myšlenek tohoto skvělého myslitele..a člověk, který považuje kapitalismus za životaschopný je u mne hlupák, neboť dnešní krize a jiné krize v minulosti jasně dokazují, že tudy cesta nevede..a demokracie? Tohle není demokracie, to jsi taky ještě nevstřebal jak vidno, nevadí, máme naprosto rozličné názory..!25!
uživatel eliminován | 23. 05. 2010, 02:21:20
Marxovy myšlenky uváděl do všeobecnýho povědomí kapitálista Engels,kterýho buřičský řeči jeho partnera u kulečníku příjemně mrazily v žaludku..!2!
SSBN | 23. 05. 2010, 02:20:44 | více příspěvků | napsat uživateli
> ex.tempore všechny vady kapitalismus spojený s liberální demokracií, byť tvrdíš, že jsou nepřekonatelné, překonal. Což je důkazem o živaschopnosti kapitalismu a demokracie. Chcípnul komunismus.
A tobě přijde normální, že všichni současní lidé musejí zemřít, aby vzešel nový komunistický člověk, který by umožnil komunismus? Nemá to smysl, nevíš o čem píšeš. A já tu nebudu opakovat učivo středoškolské politologie
uživatel eliminován | 23. 05. 2010, 02:09:54
> SSBN..Protože Marx jasně rozeznal, že kapitalismus jako takový v sobě nese vrozené, nepřekonatelné vady - utlačovaná třída pracujících a kapitalistická buržoazie a jen boje o moc. Jeho myšlenka na beztřídní společnost kde si budou všichni rovni je skvělá, ovšem naprosto nevyhovující pro lidstvo jako takové, on byl geniální, leč on viděl lidi příliš dobré, vtom se velmi mýlil..!25! ..lidstvo ještě nedospělo do stádia, aby si plně uvědomilo jeho skvělou myšlenku - ostatně ty jsi vlastně taky důkazem toho, že by to nemohlo fungovat..!25!
uživatel eliminován | 23. 05. 2010, 02:07:59
jak řikal poručík Hamáček,Stalin měl krásný fousy a všemu rozumněl..
SSBN | 23. 05. 2010, 02:04:50 | více příspěvků | napsat uživateli
> ex.tempore říkáš, že Marxova myšlenka beztřídní společnosti byla geniální. Marx vyzýval k revoluci. Tu uskutečnil Lenin. Pokud chválíš Marxe, musíš ocenit i toho, kdo jeho myšlenky uvedl do života. A zdůrazňuji potřetí, že s jinou než náslnou cestou nepočítal ani jeden z nich. Jak můžeš Marxe považovat za génia?
SONY.KODAK | 23. 05. 2010, 01:59:22 | více příspěvků | napsat uživateli
MARX,LENIN,ENGELS = HISTORIE....,ČAS NA NOVÝ SMĚR
uživatel eliminován | 23. 05. 2010, 01:59:18
> SSBN..proč podsouváš něco, co jsem vůbec nenapsala?..já jsem ani jedním slovem nezmínila, že Lenin je důkazem toho, že by Marxovy myšlenky byly pochopeny a realizovány správně. Ty nejsi vhodný diskutér, ty jsi typický prudič, vidíš co jsem napsala? Čteš to celé, nebo jen mezi řádky, zřejmě i tak si četl vše ostatní, jinak bys mne nemohl nařknout z takového bludu..!25!
SSBN | 23. 05. 2010, 01:55:06 | více příspěvků | napsat uživateli
> ex.tempore Lenin si nic nepřivlastnil, jen realizoval Marxe v praxi. Samozřejmě násilně. Lenin má být tedy důkaz, že to Marx vymyslel dobře?
SONY.KODAK | 23. 05. 2010, 01:53:00 | více příspěvků | napsat uživateli
> groWing.to
...sama ničeho nedosáhneš...,to máš recht....jenže ČR nejsi ty,ani já,Kodak.Sony.....a i kdyby jsi ničeho nedosáhla,ten pocit,že jsi to aspoň zkusila.........zkus si to
uživatel eliminován | 23. 05. 2010, 01:47:24
> SSBN..K. Marx byl vlastně i revoluční ekonom, jeho myšlenky vedly k revolucím v různých částech světa, ovšem nedaly vzniknout beztřídní a ideální společnosti, o které tento německý sociolog a ekon. teoretik snil. Jako příklad Marxovy teorie revoluce uveďme např. Lenina, no a pak jeho následovníky v Rusku..!25!
SSBN | 23. 05. 2010, 01:41:48 | více příspěvků | napsat uživateli
> ex.tempore kdo si tedy Marxovu zálibu ve změně přivlastnil?
uživatel eliminován | 23. 05. 2010, 01:35:29
> SSBN..je tam napsáno snad "každý politik" ? Ty neumíš číst? Překrucuješ, to co píšu, a máš potřebu urážet? Já s tebou vedu slušný dialog, pokud máš potřebu mne napadat, a nejsi schopen normální diskuze bez negativních emocí, které jsou v tobě nahromaděny jak v nášlapné mině, můžeme dialog ukončit..!25!
SSBN | 23. 05. 2010, 01:31:24 | více příspěvků | napsat uživateli
> ex.tempore každý politik, který chce něco změnit, vykrádá Marxe? Jsi spadla z hodně vysoké višně, co?
uživatel eliminován | 23. 05. 2010, 01:27:36
> SSBN ..jenže Marx vyšel z Hegelovy filozofie "Změňme myšlení" a tento Hegelův idealismus jen nahradil formou materialismu "Změňme svět" - to, že si mnohé pol. ideologie přivlastnily tyto myšlenky a vlastně je zneužily ve svůj vlastní politický "běh" dle vlastní tratě, to už jinde jsme to je jiná vesnice..!25!
SSBN | 23. 05. 2010, 01:28:15 | více příspěvků | napsat uživateli
> groWing.to děláš jen věci, které ti přivodí orgasmus?
uživatel eliminován | 23. 05. 2010, 01:24:41
A jaký je důvod k tomu když pujdu volit? stejně ničeho nedosáhnu :D
SSBN | 23. 05. 2010, 01:22:34 | více příspěvků | napsat uživateli
> ex.tempore bohatě stačí, když umí číst, nemusí ani myslet. Revoluce je explicitně zmíněna třeba v Komunistickém manifestu
uživatel eliminován | 23. 05. 2010, 01:21:09
> SSBN ..Jen člověk , který sám násilně uvažuje, může pak chápat jeho myšlenky přesně tímto způsobem jako ty..!25!
SSBN | 23. 05. 2010, 01:19:04 | více příspěvků | napsat uživateli
> ex.tempore Marx odpočátku věděl, že jeho dokonalý svět může být nastolen jen násilím. A jeho myšlenky ímplikují násilí i k udržování toho dokonalého světa. Nebo spíše k udržování nekonečné cesty k nedosažitelné utopii. Moc jsi ho nepochopila
SONY.KODAK | 22. 05. 2010, 22:14:53 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
Jdete volit???Pokud ne,tak jaký k tomu máte důvod????
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 26 uživatelů