Diskuze a otázky - Vira zaklad zivota?
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 48 příspěvků a shlédlo ji 346 uživatelů .
uživatel eliminován | 9. 11. 2007, 11:03:59
věřim v křemíkové nebe .... without purpose we are nothing !567!
uživatel eliminován | 9. 11. 2007, 10:57:17
Přesně tak...
Když se dostane moc k fanatikovi nedělá to dobře v žádny oblasti... A myslím, že poslední brambory ve sklepě !1358! ti kteří tu moc mají jen malou - žádnou, se z toho poučí jen těžko - a nemaj jak ani proč, když se pak najde další malá horda co půjde na ruku tomu fanatikovi....
uran235 | 9. 11. 2007, 10:57:10 | více příspěvků | napsat uživateli
dostává mě ta ateistická víra ve spojení víra = náboženství
uživatel eliminován | 9. 11. 2007, 10:40:56
Mizerie: To potom ano, mě to vyznělo v příliš obecným smyslu..;] Faktem je, že církev už dnes není moc flexibilní a nedokáže se přizpůsobovat moderní době. Tyto omezení měli možná smysl dřív, ale dnes už to je spíš kontraproduktivní. Jinak samotná víra má asi tisíce podob.. záleží, kdo s ní jak naloží.. jak je kdo schopnej silně věřit.. a jak je kdo silnej i sám o sobě, aby se nenechal manipulovat..
uran235 | 9. 11. 2007, 10:38:49 | více příspěvků | napsat uživateli
pár příkladů, kdy víra škodila, nelze generalizovat na víru obecně, měli bychom se z toho poučit
ona i víra ve vědu pro vědu přinesla mnoho zla, když vědci dělali své objevy pro mocnosti a armády, přece za nic nemůžou, když dají fanatikovy do ruky zbraň, to je věc toho fanatika !906!
uživatel eliminován | 9. 11. 2007, 10:32:08
Určitě, ale minimálně je to společný záměr cíl a cesta kterou sdíli i ostatní.... pokud se budem bavit o tom, že věřící chodí s ostatními do kostela... a nemodlí se doma v koutku.
Mně je úplně jedno, kdo si v co věří, hlavně když věří a neubližuje ostatním.
uživatel eliminován | 9. 11. 2007, 10:31:29
neveřím v nic.. maximálně sama sobě.. i když i to je někdy problém.. !890!!890!!890!
uživatel eliminován | 9. 11. 2007, 10:30:21
Určitě ba naopak s tebou souhlasim... víra jako nehmotná věc, ale ne víra v rukou lidí kteří ji využívají proti sobě. Samozřejmě, že je tím taky daný určity morální kodex... který je potřeba... a vždy byl. Ale ten by mě mít podle mě v sobě každý člověk.. a to by tě měly naučit hlavně rodiče... v minulosti to byla církev. Ale doba se mění.. A církev by němela "omezovat" vlastní rozhodnutí o způsobu života - opět narážím na homosexualitu, potraty atd... to by mělo být svobodné rozhodnutí každého člověka.. a to má s vírou společné už podle mě jen minimum... o tom píšu.
uživatel eliminován | 9. 11. 2007, 10:27:14
..a potom taky v něco věřit nutně neznamená, že chci někam patřit. To je možná extrémní případ některých sekt, ale existuje podle mě nespočet lidí, kteí věří v Boha a mají zároveň silný odpor k tomu někam patřit...
uživatel eliminován | 9. 11. 2007, 10:18:47
Mizerie: nemáš pravdu.. díky víře vznikali i ty největší umělecký díla.. spíš bych řekl, že víra je takovej silnej motor nebo energie, která z tebe vyrazí víc, než by bylo jinak možné.. ať už tím či oním směrem..
uživatel eliminován | 9. 11. 2007, 09:53:44
Katienkaa: "dokud dýchám, doufám" - krásna věta.. ja říkám.. dokud mám naději, tak žiju...
uživatel eliminován | 9. 11. 2007, 09:41:32
Nedávno jsem slyšel jeden zajímavej výrok od profesionálního zabijáka.
"Víte proč nevěřím v boha? Viděl jsem už mnoho mužů, kteří před smrtí prosili boha o život. Žádnému z nich bůh nevyhověl. Proto nevěřím v boha."
uran235 | 9. 11. 2007, 09:35:45 | více příspěvků | napsat uživateli
Zajímavý jsou různí vědci, co tvrdí, že nejsou ovlivněny vírou. Věří v logiku, vědecké metody, axiomy matiky, ...
uživatel eliminován | 9. 11. 2007, 09:35:36
Verim ve svetle zitrky !102!
sem ted nekde cetl, ze CR je nejvic ateisticky stat v Evrope !492!
uran235 | 9. 11. 2007, 09:29:29 | více příspěvků | napsat uživateli
Víra je důležitá, dokonce budu tvrdit, že jsem nepotkal člověka co v nic nevěří.
uživatel eliminován | 9. 11. 2007, 09:18:37
Momentálně věřím v to, že se to prostě musí zlepšit a že to prostě všechno vytáhnu !20!!1357!
_CHoCo_ | 9. 11. 2007, 08:50:22 | více příspěvků | napsat uživateli
Mizerie to krásně vystihla.!1190! Mám na to stejný názor..
cocaine86 | 9. 11. 2007, 08:28:42 | více příspěvků | napsat uživateli
jj bez vyra bych nemohl zit !486!
IamDeicide | 9. 11. 2007, 08:27:59 | více příspěvků | napsat uživateli
verím v seba !11! a v to, že aj tak všetci raz zomrieme !2!
uživatel eliminován | 9. 11. 2007, 08:27:54
Kvůli vírám jsou války, kvůli vírám je podporována lidská nesnášenlivost a netolerantnost (homosexualita atd). Podle mě víra je proto, aby měli lidé pocit, že někam patří do nějaké skupiny, kultury... kde je spojujícím prvkem ta víra. Právě proto miluju to svobodné rozhodnutí si věřit v to co chci já - když já žiju svůj život, bez touhy a potřeby se začleňovat k ostatním skupinám.
Důležitý je hlavně mít naději v životě a alespoň v něco věřit, aby měl člověk potřebu žít i když spadne na zem..., aby se nikdy na dlouhou dobu nevzdal a nepřestal chtít žít.
uživatel eliminován | 9. 11. 2007, 08:26:23
vždycky musíme v něco věřit...jinak by jsme se zhroutili...je to něco jako náš základní kámen....A opravdu je nejlepší věřit pouze v sám sebe, jelikož od sebe víš co máš čekat...
alscarface | 9. 11. 2007, 02:01:05 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
Tak bych polozil takovou jednoduchou otazku. !1268!
reagovat
V anketě hlasovalo celkem 19 uživatelů