Diskuze a otázky - Vesmir, mimozemstani a my...jsme tu jedini ? Jsme na Zemi prvni ?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 20. 01. 2014, 11:06:28 |

muj nazor je ten, ze rozhodne tu nejsme prvni vyspela civilizace....


a naivni, ze bychom tu byli sami taky nejsem


klidne se mi smejte to je mi vazne ukradeny, ale radeji bych slyset vase nazory

reagovat

V diskuzi je 1452 příspěvků a shlédlo ji 9259 uživatelů .

předchozí | 0 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | 390 | 600 | 900 | 1200 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 25. 02. 2014, 13:30:25

tohle je proste téma k pivu nebo vinu....ne sem

smarja seprde ptal se Te někdo na něco ? !20!

EL.pH

EL.pH | 25. 02. 2014, 13:30:17 | více příspěvků | napsat uživateli

Co ze základky k životu vůbec nepotřebuješ? !499!

mar.io

mar.io | 25. 02. 2014, 13:29:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> KolousekRozmily: tak bud konkretni, v cem je novodoba spolecnost komplikovanejsi?
ad ovladaji mocni: tak tady zase rekni, kam to smeruje... a jak z toho ti mocni muzou profitovat

uživatel eliminován | 25. 02. 2014, 13:29:04

a chcipni nejlepe před duchodem

seashepherd

seashepherd | 25. 02. 2014, 13:28:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> KolousekRozmily to, co vidím, to je zase pokus o útěk, že?
přemýšlel jsi někdy o tom, že když budeš mít odvahu o věcech diskutovat, že tě to může někam posunout?
ale tvuj strach, že by sis sam uvědomil prazdnost tvych teorií, je asi silnější, co? !24!


btw. tvuj tatik nedavno napsal celkem dobrej članek o Ukrajině. kdyby ses s nim bavil, tak ho pozdravuj od občasného čtenáře. (a vlastně si lámu hlavu nad tím, proč tebe čtu častěji. .. asi že je to větší sranda? .. nevím)

uživatel eliminován | 25. 02. 2014, 13:28:05

začíná to falesnym povinnym vzdelanim v detstvi, kde do tebe cpou věci, který vedet k zivotu nepotrebujes a ještě se dost často ukazuje, ze ani nejsou pravdivy, jen upraveny, aby zapadaly do vseobecnyho kontextu....pak v puberte zase supportem falesnejch hodnot.....a pak uz jen reklama, reklama, reklama.....pracuj, kupuj, spotrebuj, hlavne moc nemysli !24!

uživatel eliminován | 25. 02. 2014, 13:26:14

> mar.io
jo....situace jednotlivce je dneska jina, nez tehda.....ale ne tak moc, jak si myslis a jak nam je predkladano....musíš brat v potaz, ze dnes je společnost mnohem komplikovanejsi.....

a konzum je jen způsob, jak mocni ovladaji ty ovce pod sebou....proste lidem predhodej kost, kterou potřebuje, zalezi na jeho inteligenci a ještě mu naordinujou, ze není nic vic, nez ta kost

zahraj si Minecraft...pochopíš !1363!

uživatel eliminován | 25. 02. 2014, 13:23:02

> EL.pH
když bych upaloval jen ty, co tam zenou jiny ? pote, co bych upalil všechny zmrdy...tak bych si zaslouzil taky upalit !1!

mar.io

mar.io | 25. 02. 2014, 13:22:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> KolousekRozmily: kdyz budes vecny, tak bych mel tvuj pohled na spolecnost pochopit

mar.io

mar.io | 25. 02. 2014, 13:19:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> KolousekRozmily: ale kdyz si zminil ten stredovek, tak jeho ustrednim tematem byla hierarchie, kdys musel respektovat svou roli ve spolecnosti (tak jak ti ji buh urcil)
dnes je ale v tomhle ohledu svoboda... a pomaha tomu i ten (porad nespecifikovanej) konzum, protoze se diky nemu muzeme posouvat v socialnich vrtsvach

takovym zajimavym fenomenem jsou treba chudsi vrstvy, nebo i cele kultury (treba indie, cina, nebo u nas cigani), kde se klade velky duraz na zlato (ale da se tu subsituovat i za jinou obecne prijimanou hodnotu, i dusevni, treba i novou elektroniku).
1. tim, ze je na tobe neustale pritomno (ve forme sperku), davas najevu, ze patris/chces patrit do nejake socialni vrstvy
2. je to forma ukladani penez

z toho mi vychazi, ze novodoby konzum dava daleko vetsi klamavou prilezitost, jak se moho jednotlive socialni vrstvy integrovat. minimalne ve forme homogenity spolecnosti
-> ty socio-ekonomicke dopady jsou pak vec jina. otazka ale je, zestli to prikladat na vrub konzumu, nebo jinemu systemu

EL.pH

EL.pH | 25. 02. 2014, 13:19:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> KolousekRozmily
Nebyl bys pak taky jeden z těch, kdo by patřil upálit? !499!

uživatel eliminován | 25. 02. 2014, 13:18:59

> EL.pH
si myslim....na hranici bych vždycky upaloval ty, který tam zenou jiny

EL.pH

EL.pH | 25. 02. 2014, 13:12:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> KolousekRozmily
Achjo. To je jedno, buchrte. !24!

uživatel eliminován | 25. 02. 2014, 13:02:09

fakt spejem ke stejnymu svetu a cloveku, jak to bylo vyobrazeno ve Wall-E

uživatel eliminován | 25. 02. 2014, 13:00:54

> EL.pH
a v cem by to bylo spravnejsi ? !20!

uživatel eliminován | 25. 02. 2014, 13:00:21

> mar.io
nebude to problém.....ale tezko pak budes chapat muj pohled na lidi dole a na lidi nahore !1!

uživatel eliminován | 25. 02. 2014, 12:59:35

> mar.io
ze nam do podvedomi rvou věci a hodnoty, který jsou pro život nepodstatny....a uz to doslo tak daleko, ze mame skutecne pocit, ze to něco potrebujeme....

na co novy mobily, na co novy auta, novy ucesy, novy hadry, novy liceni, novy hracky, novy zpevaci, novy styly.....jen způsob, jak z nas tahat peníze......k cemu jsou peníze az bude valka nebo naka katastrofa? k cemu všechny ty produkty konzumu budou ?

mar.io

mar.io | 25. 02. 2014, 12:31:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> KolousekRozmily: ty tebou uvedene tituly jsem necetl. snad to nebude problem

mar.io

mar.io | 25. 02. 2014, 12:27:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> KolousekRozmily: no, tak ja treba nevim, proc by mel byt konzum tak uplne spatny, za predpokladu, ze bychom to nazvali ´sezonnost,´ ktera je v prirode prirozena.

ale jde take o samotny vyklad slova: "konzum" - jak to treba chapes ty?

EL.pH

EL.pH | 25. 02. 2014, 12:24:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Ne, jakože by to bylo hezčí a správnější. !1250!

uživatel eliminován | 25. 02. 2014, 12:19:24

jakoze se gilotinovali jen cerni ? .... ale simte !1351!

EL.pH

EL.pH | 25. 02. 2014, 12:18:21 | více příspěvků | napsat uživateli

Neměl by ten ležící být tmavší? !499!

uživatel eliminován | 25. 02. 2014, 12:17:33

jeden krasnej priklad konzumu bych ale mel

http://lh5.googleusercontent.com/P5HlbYH7ejRo1RkPn_TXaDmasfwQcQnci_mV3QVmQOuAxU0MekFBgucu0NvH2FClMJIqQxney9_rj1qjh2GJW3_Nt7wtIb8P0yw6mTh2JWDQmFzpV6eVDGooVw

EL.pH

EL.pH | 25. 02. 2014, 12:17:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Dobré ráno, buchrte a pánové. Nějaké nové články, o kterých se můžeme pohádat by nebyly? !1250!

uživatel eliminován | 25. 02. 2014, 12:14:17

> seashepherd
kdyz to usporadani sam nazyvas a chapes jako konzum.....neni nic, co bych vam mohl osvetlit, co byste jiz nevedeli !1363!

seashepherd

seashepherd | 25. 02. 2014, 12:09:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> KolousekRozmily i dnes jsi jetej, nebo se toho rozboru konzumu už dočkáme?

uživatel eliminován | 24. 02. 2014, 22:15:20

*syrova, ale logicka

uživatel eliminován | 24. 02. 2014, 22:14:04

> mar.io
na rozebirani konzumu jsem uz dneska prilis jetej a sam priznavas, ze nevis kde zacit, cili si jses sam vedom obsirnosti tohohle tematu.....prejdu jinam....cetls Vladare od Machiavelliho nebo Stredoveky clovek a jeho svet od Le Geoffa ? Rozdeleni roli ve spolecnosti, jejich udel, osudy s tim spojene, jak az neprijemne syrova byla realita principu vladnuti ve stredoveku; v mnoha smerech srovnatelna s dneskem, jen dohnana mnohem dal a diky globalnejsimu svetu a nastrojum mnohem propracovanejsi, komplexnejsi !1351!

mar.io

mar.io | 24. 02. 2014, 21:06:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> KolousekRozmily: v pohode, internet nezna cas. Ja se priznam, ze nevim kde zacit. jak sam dobre vis, chce to nejakou bombu (a to je tvoje parketa)

uživatel eliminován | 24. 02. 2014, 20:35:36

> mar.io
serviruj treba ty, mam vas na drate vic !451!

předchozí | 0 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | 390 | 600 | 900 | 1200 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

názorvesmírmimozemšťancivilizace

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑