Diskuze a otázky - VEGANSTVI JE CESTA?...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 17. 06. 2008, 18:38:33 |

další z mých oblíbených diskuzí:)

takze..
zpusobem,ktery vam napisu se zbavite v 95% pripadu: nadvahy, slabeho imunitniho systemu, potizema s unavou, spatnou koncentraci, predejdete cetnym onemocnenim a dodate telu snad vsechny ziviny co potrebujete.


fakt o masu: PRUMERNA DENNI SPOTREBA BILKOVIN 25-30 g. (v ocich neinformovanych jediny zdroj bilkovin, ktere se nedaji nicim jinym nahradit). Vsechny bilkoviny, jedno jestli zivocisneho ci rostilinneho puvodu jsou slozeny z aminokyselin. Lidsky organismus potrebuje 22 ruznejch druhu aminokyselin a 8 z nich si nedovede vytvorit sam.. to znamena ze je musime prijimat stravou. |Vsech 8 chybejicich aminokyselin je obsazeno v ruznych rostlinach PROTO NENI NUTNE ABY CLOVEK JEDL MASO CHCE SE LI ZASOBIT VSEMA ZIVOTNE DULEZITYMA BILKOVINAMA. !!
(BTW.PRUMERNA DENNI SPOTREBA BILKOVIN 25-30 g.)






fakt o mleku: je dokazano, ze clovek dokaze zit stejne dobre jak bez masa, tak bez mleka. Clovek je jediny savec, ktery se jeste v dospelem veku zivy kojeneckou stravou urcenou pro mladata (kravske mleko). Zdrave materske lidske mleko je samozrejme jen prospesne. Konzumace ciziho druhu je ale problem.Krava dava svemu telatku mleko prizpusobene jeho potrebam . ¨Dite ani clovek ale neni telatko a ma naprosto odlisne potreby. Napriklad dite nestoji od narozeni narozdil od telete na nohach ale ma uplne jiny vyvoj jak tela tak mozku. Tady vidite jak je priroda moc rozdilna.. clovek neni zvire a tudiz nepotrebuje zvireci mleko. da se nahradit rostlinym.. sojovym, ryzovym , atd..


fakt o vejci: Vejce muzeme povazovat za "tekute maso". V nasem dlouhem zazivacim traktu proto podlehaji hnilobnemu procesu jeste rychleji nez maso. Obsahuji 150-220n milionu hnilobnych bakterii v jednom gramu. Tudiz nepatri k nejlepe stravitelnym potravinam-.



a ted jeste neco: ... kazdy mi tu zacnete psat , jak potrebujete maso, ze bez nej by to neslo.. ze milujete ty vase cokoladky, kureci atd. vsechny tyhle chute, ktere muzou za vasi nadvahu a za vase spatne zdravi, o kterem ani nevite jsou pouze ukazatelem toho, jak je vase telo v prdeli. Netvrdim o sobe ze jsem veganka. Jsem ve skutecnosti daleko striktnejsi. Jim jen bio vyrobky... na mysli mam zeleninu., sushi (bez masa) atd. jim prakticky pouze hnedou ryzi , tofu a zeleninu. zvladam sportovat, soustredit se, zhubla jsem tak 25 kg ., coz sem uvadela v jedne predesle diskuzi.. proste pri tomto jidle me ani ve snu nenapadne jit do mekace a neco si tam dat. mam uz tak mozek naprogramovanej. Vim ze delam neco pro sve telo a pro zvirata. Jsou vybijene nechutnym zpusobem a nesouhlasim s tim. Mleko a vejce mi prisly hned po vysazeni masa po case taky celkem humus. . nejsem magor. jen neco delam pro sve telo a vy si muzete jit klidne ted pro cokoladu misto salatu a potom si rvat vlasy nad svou vahou. Hezky den.!1381!

reagovat

V diskuzi je 523 příspěvků a shlédlo ji 1794 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

WOSKLIVA.KRASAVICE

WOSKLIVA.KRASAVICE | 18. 06. 2008, 12:37:14 | více příspěvků | napsat uživateli


No krásně si to napsala !1!



molotor

molotor | 18. 06. 2008, 12:36:31 | více příspěvků | napsat uživateli

serte na diety a omezování život je krátkej užívejte a vychutnávejte plnejma douškama co máte rádi všichni jednou zemřem

uživatel eliminován | 18. 06. 2008, 12:34:13

tira-misu: muzeme se jim maximalne tak smat:D:D:D!811!

uživatel eliminován | 18. 06. 2008, 12:34:12

Cukr84 : co co !780! ja jim kureci obcas !122! klarka jede natvrdo sice, malokdo to pochopi.. ale ver mi ze se citi lip nez ty nebo ja !331! to je cely, hadat se nechci

uživatel eliminován | 18. 06. 2008, 12:33:55

no možná do hrobu!1424!

uživatel eliminován | 18. 06. 2008, 12:33:19

holcicko ale tady nejde jenom o bílkoviny :-), zase dalsi clovek co vi jenom polovinu informací :-)

uživatel eliminován | 18. 06. 2008, 12:32:18

Nechápu jak nedko nemuže jest maso...a jeste když řekne kvuli zvíratkum picovina nejvíc

Cukr84

Cukr84 | 18. 06. 2008, 12:30:02 | více příspěvků | napsat uživateli

tira-misu Ty si dál požírej bambusový výhonky a nepruď.Jsme hold všežravci, né bíložravci-se s tím smiř!723!

uživatel eliminován | 18. 06. 2008, 12:27:50

Jim uplne vsechno...nadvahu nemam a jsem zdrava jako rybka...A uz vidim,jak kdybych to jist prestala,tak bych se cela rozsypala!967! A k tomu hubnuti...zhubnout muzes i kdyz jis maso,mleko ,vejce a vsechno ostatni...takze je blbost se omezovat na nejakou ryzi a tofu!1252!!20!

uživatel eliminován | 18. 06. 2008, 12:26:32

Cukr84: k nicemu nevyzyva !508! ma naprostou pravdu kterou demonstruje na sobe.. vis o co hlavne de s tim masem? kdyby ses o vsechno svoji stravu mel starat sam, nereknu ti na maso nic, ale to co si pojedes o vikendu koupit do sparu je hnus, o to de..

Cukr84

Cukr84 | 18. 06. 2008, 12:22:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Klarka.Frutoz - Ty tu vykládáš, jak je zdravé nejíst maso a přitom na tebe to asi působí opačně-nebudeš asi úplně zdravá, páč tady vyzýváš knežraní masa jako nějaká sekta.Je jen otázkou času, kdy nás tu budeš vyzývat k hromadné sebevraždě!973!!973!

uživatel eliminován | 18. 06. 2008, 12:21:57

jen jim to dej klari !1277! ses nejvetsi mastr !638!

Cukr84

Cukr84 | 18. 06. 2008, 12:20:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Klarka.Frutoz - Člověk je jediný savec, co se v dospělosti živí mlékem?A co kočka?

uživatel eliminován | 18. 06. 2008, 12:14:48

hm

mě je to naprosto jedno

tím, že jeden člověk přestane žrát maso se kravička nezachrání

!11!!11!!11!

uživatel eliminován | 18. 06. 2008, 12:10:17

kla:
zajímal by mě tvůj denní jídelníček,hm???

uživatel eliminován | 18. 06. 2008, 12:05:11

kla:
zajímal by mě tvůj denní jídelníček,hm???

uživatel eliminován | 18. 06. 2008, 12:03:50

zrovna včera jsem si krásně nacpala pupík v KFC!2!

uživatel eliminován | 18. 06. 2008, 11:59:54

no nic jdu si dát 400g kuřecích prs !1!

uživatel eliminován | 18. 06. 2008, 11:59:42

ja tohle nepotrebuju, protoze nicim z tady tohoto vyctu:
nadvahy, slabeho imunitniho systemu, potizema s unavou, spatnou koncentraci, predejdete cetnym onemocnenim a dodate telu snad vsechny ziviny co potrebujete
jsem nikdy netrpel..
!1312!

uživatel eliminován | 18. 06. 2008, 11:58:36

jen tak pro informaci ...optimální denní dávka bílkovin je 1-1,5 g na jeden kilogram....takže ty žvásty o tu píšeš je akorát tak na podvýživu !5! !12!

uživatel eliminován | 18. 06. 2008, 11:57:37

aaaach jo jste tak neinformovani !811!

uživatel eliminován | 18. 06. 2008, 11:56:48

!5!!5!!5!

uživatel eliminován | 18. 06. 2008, 11:54:32

blah blah blah - !811!

uživatel eliminován | 17. 06. 2008, 22:34:47

Hmm, nevím jak cokoliv z toho co se tu zmiňuje může mít vliv na hubnutí. Dieta-nepřirozený zásah, nestači, změnit stravovací návyky-další nepřirozený zásah-nestačí...etc. etc. Všechno jsou to jen dílčí problémy celku a pokud pominete ostatní související faktory, škodíte jen sami sobě. Nemá smysl se tu do detailů rozepisovat, ale jen stručně...ohledně bílkovi na aminokyselin, je pravda že příroda je do určité míry flexibilní (ne zas tak moc), a "příjem masa" se dá do určité míry nahradit, ale jen do určité míry. Množství rúzných aminokyselin vyskytujících se v různých druzích stravy je rozdílný a argument že jí daná potravina obsahuje, nezaručuje že je jí dostatek...jen řečnický obrat, zase bez konečného důsledku na celek. A to ještě nebereme v potaz že každé tělo se s příjemem jak bílkovin, aminokyselin, nebo vitamínů vypořádává individuálně...

...pokud zkusím být konkrétní, začnu mluvit sám za sebe. Naneštěstí (ale vlastně proč tak, je s nima sranda) znám spoustu veganů a to hlavně díky zásluze jednoho dobrého známého, jsem zažil i jeden veganský slet(protože co by to bylo za podřadnou sektu, kdyby se nescházeli xD), kde jsem držel sociální roli "nepřítele populace". No možnost jít do otevřeného konfliktu třeba s 20 lidmi najednou, no rozplýval jsem se v extázi xD, ale k věci...po pár minutách jsme se dostali na téma sport a fyzické aktivity- z řad mých veganských přátel se ozývalo spoustu hlasů komentujících jejich aktivní život a sportovní úspěchy. No pochopte, nemohl jsem zůstat zahanben, tak jsem se zmínil že taky trochu sportuji, zeptali se mě a kolikrát za týden cvičíš, opravil jsem je že lepší otázkou bude kolikrát to stihnu za den. Všechno kolem stravování, nadváhy, kondice, všechno souvisí s vašimi individuálními potřebami, proto nelze odsoudit každý přístup k životosprávě, protože právě pro toho, jednoho, to může být přístup ideální-ale prosím, nedělejme si iluze.

Člověk je hlavně býložravec, to je neměnný fakt, všeobecná znalost, neznamená to však, že je to ideální řešení. Tak dva, tři roky dozadu jsem se věnoval hlavně posilovně. Nic zvlášť extrémního, pár tréninků za týden, trochu proteinu, L-glutaminu a nějaké to maso. Předtím jsem byl hodně na atletice, tak jsem chtěl trochu nabrat. V 19 sem vážil 78 kilogramů na 181 cm, tuku jsem měl málo, ale něco se našlo. Maximálka na benchpress kolem 90-nic moc, dlouho jsem se tomu nevěnoval, ale zase mi to přineslo to, co jsem potřeboval-podstatná část demonstrace na mojí osobě ale právě teprve teď přijde. Začal jsem chodit na vysokou, nikdo se mnou nechtěl chodit do posilky, tak jsem se vrhnul na bojové sporty. Prolezl jsem wushucentra, thaiwanské školy kung-fu, zkusil sem streetfight, sanda, jiujitsu, alespoň abych měl představu a asi tak za rok jsem získal to, co by se dalo nazvat životosprávou. Naučil jsem se cvičit tak, aby mi to vyhovovalo a abych u toho vydržel. Nechci zabíhat do detailů, to by bylo na moc dlouho, už tak k dost dlouhému příspěvku. V kostce jde jen o to, že potřebujete aby vaše svaly pracovaly rychle a aby jste byli flexibilní a rychlí, takže cvičíte na intenzitu a rychlost. Teď mi bude 21, vážím 72 kilogramů, tuk nemám skoro žádný, moje maximálka na benchpress je teď tak mezi 75-80, jsem ale bezesrandy tak 3x rychlejší a mnohem flexibilnější a svým způsobem i silnější. No jo, ale co to dokazuje, postupně jsem si čím dál víc přidával tréninky, zařídil si tělocvičnu doma a trénoval a trénoval, papal maso, přijímal hafec proteinu, aminokyselin tou starou barbarskou metodou, ale přesto jsem spálil tak kolem 3-4 kilogramů svalů-což je zatraceně dost. Teď se dostáváme k irelevantnosti výroku stylu-nepapejte maso, aminokyseliny a proteiny naberete i jinde. BLBOST BLBOST BLBOST-někdo kdo tohle řekne a považuje ostatní za omezené, protože jí maso, je na tom úplně stejně jako on-buďmě otevření, přizpůsobiví a tolerantní, je mnoho životospráv a každá přináší něco jiného, proto je věcí všech jedinců, aby si podle vlastní vůle a svědomí vybrali tu, která jim vyhovuje nejvíc-není žádná ideální, každá má jine parametry a je na nás jakou cestou půjdeme. Já sám říkam-jím maso, protein v doplňcích, aminokyseliny v doplňcích a nestačí mi to, jakpak bych na tom asi byl bez toho...

Další věc ohledně diet a stravování...to že s prominutím přestanetě žrát, nebo vynecháte jednu konkrétní část ve stravě, tím problémy se svým tělem nevyřešíte. Vždycky jde o komplex, dejte tělu všechno a ono vám to vrátí. Když někdo řekne nejím, hubnu, ale je mi z toho špatně, máte typický příklad špatného pístupu jedince, který se soutředí na jeden aspekt a čeká že vyřeší celek. Při mém tempu ani nemám chuŤ se přejídat, naprosto se vytratila, sladké mi skoro nechutná (a kolik jsem ho vždycky spořádal), tělo přijme jen tolik, kolik potřebuje, jinak je mi nevolno. Když necvičím, je mi stejně špatně, prootže to tělo už si to žádá. Moje rada zažitého amatéra? Uvědomte si, co chcete. Když už s něčím začnětě, tak pořádně. Cvičení, nebo dieta nestačí, musíte to vzít všechno naráz-naučte se co jíst a hlavně jak cvičit. Všechno spojte dohromady a máte celek ,řád, který se snažte dodržovat a budete v pohodě. Vždycky ale zůstaňtě otevření ostatním řešením, nebuĎte omezení, není jedno a to správně řešení...je to o informacích a preferencích...

...toť vše, to jsem zvědav, jestli to alespoň někdo přečetl xD, ještě jsem toho chtěl říct víc ale to už by asi nebyl nejlepší nápad xD

uživatel eliminován | 17. 06. 2008, 22:14:36

Taky by mě to asi nepřekvapilo...Ku**a kde zmizela něco jako inteligence nebo originalita co se týče těch zk******* "stylů"!499!

uživatel eliminován | 17. 06. 2008, 22:12:57

Co bude dál? Ani by mě nepřekvapila "děsně kůůůl" hromadná sebevražda! !1074!!1074!!1074!

uživatel eliminován | 17. 06. 2008, 21:48:51

První EMO,teď VEGANI...Co příjde dál? !499!

uživatel eliminován | 17. 06. 2008, 21:47:45

A jis vubec neco !1189! :D Maso taky zrovna nemusim, ale bez mleka, syru, jogurtu se neobejdu !927!

Marmelada21

Marmelada21 | 17. 06. 2008, 21:46:41 | více příspěvků | napsat uživateli

Člověk byl od jakživa všežravec - nevím, proč by se to mělo kvůli výplodům partičky magorů měnit....To je můj názor... Maso a ostatní forever!!! !1423!

uživatel eliminován | 17. 06. 2008, 21:45:19

smeeth: aha...no pochopila jsem to presne takhle...jinak s tím zbytkem celkem souhlasim.....ale vynechat ho uplne je druhej extrem...ale to uz tady urcite zaznelo nekolikrát!!801!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

bílkovinanadváhaživinapotizemadiskuzezpůsobúnavatělospotřebazdrojlidskpřípadrostilinnehokoncentraceonemocněnícestaaminokyselinaokoveganstvísystém

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑