Diskuze a otázky - Vadí Vám homosexuálové??

úvodní strana | aktualizovat | dolů

...BaD_BoY...

...BaD_BoY... | 30. 10. 2009, 13:21:34 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Mě teda rozhodně ne.. jsou to úplně stejní lidi!! někteří jsou dokonce lepší než mi heteráči.. xD

reagovat

Odsuzuješ homosexualitu??

V anketě hlasovalo celkem 49 uživatelů

V diskuzi je 134 příspěvků a shlédlo ji 1338 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 2. 11. 2009, 15:14:21

Je lepší mít buzeranta na krku než ho mít v řiti !1350!

Bejbina15

Bejbina15 | 2. 11. 2009, 15:11:20 | více příspěvků | napsat uživateli

k sežrání zbožňuju je...jednoho jsem obsluhovala a řikám vám celej den sem na něj myslela:-P

Moniiiiska

Moniiiiska | 2. 11. 2009, 15:10:36 | více příspěvků | napsat uživateli

nevadííí !799! vždyť to jsou taky lidi... !1190!!1354!

uživatel eliminován | 2. 11. 2009, 15:10:15

jono...!1414!

uživatel eliminován | 2. 11. 2009, 15:08:51

!1075!ani omylem..!1075!!1324!

uživatel eliminován | 1. 11. 2009, 23:30:21

ne ,proč by taky

uživatel eliminován | 1. 11. 2009, 23:26:43

NE!!! Já je žeru....!! !1424!!2!

Black-Kitten

Black-Kitten | 30. 10. 2009, 22:56:12 | více příspěvků | napsat uživateli

nevadí mi

uživatel eliminován | 30. 10. 2009, 19:05:38

Vůbec:)

uživatel eliminován | 30. 10. 2009, 16:35:48

Je To JeJiCh VěC,JeJiCh OrieNTaCe_!1323!!764!

uživatel eliminován | 30. 10. 2009, 15:19:49

http://www.tukan-cajovna.cz/?ref=1256911482

oh wow!!! LIDI SLEDUJTE!!!!
!977!!977!!977!!977!!977!

Honzin77

Honzin77 | 30. 10. 2009, 15:10:00 | více příspěvků | napsat uživateli

Kosta_Onufrij: Pricinou toho, ze znasilnuje potom ale neni homosexualita, ale nejaka jina vec !5! Znasilnuji i heterosexualove prece !5! To na to nema vliv.sexualni orientace neurcuje, ze budes zaroven nebezpecny deviant!5!

uživatel eliminován | 30. 10. 2009, 14:55:34

> Honzin77
No neškodí, pokud neznásilňuje, ale pak jak posuzovat vůbec co je úchylka, deviace a pod věci?

Honzin77

Honzin77 | 30. 10. 2009, 14:48:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Kosta_Onufrij: Jinymi slovy: Normalni je to, co pripada normalni tomu, kdo normalitu posuzuje !5!
Posuzovani normalnosti je osemetna vec, stejne jako posuzovani "prirozenosti".Muzes delit veci na skodlive a neskodne s vetsi jistotou...a homosexualita spolecnosti nijak neskodi.

uživatel eliminován | 30. 10. 2009, 14:42:50

> Honzin77
Jo existuje definice, ale na tu si asi nevzpomenu. Je to asi zhruba takhle. Normalita je stav osoby, jedince, věci, situace nebo jiného jevu, v němž tento jev odpovídá té normě, z jejíhož hlediska je normalita posuzována.

uživatel eliminován | 30. 10. 2009, 14:38:00

.. nevadíí .. !901!

Honzin77

Honzin77 | 30. 10. 2009, 14:37:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Kosta_Onufrij: tech druhu je vic...to zaprve...a zadruhe, jak tedy definujes to, co je normalni? Jen podle sveho vkusu, nebo na to mas nejakou obecne aplikovatelnou definici?

uživatel eliminován | 30. 10. 2009, 14:36:10

> Honzin77
To asi má důvody, jen mě trochu zaráží, když někdo tvrdí, že to je normální, když homosexuálních druhů na zemi jsou jen cca 3, o, kterých vím a to samozřejmě jsou druhy, kde je i heterosexualita

Honzin77

Honzin77 | 30. 10. 2009, 14:33:42 | více příspěvků | napsat uživateli

tedy vlastne neco jen tak je...nahoda je dulezity evolucni cinitel...takze i kdyby byla homosexualita jen vedlejsim produktem nejakeho evolucniho procesu, tak co?

Honzin77

Honzin77 | 30. 10. 2009, 14:32:13 | více příspěvků | napsat uživateli

Kosta_Onufrij: To je pomerne odvazne tvrzeni...ty nevidis do "bozi kuchyne" a ja do te evolucni. Homosexualita existuje odnepameti pravdepodobne, takze ma minulost a neni dovod predpokladat, ze nebude mit budoucnost. Zvlaste u cloveka, jakozto druhu, ktery kvalitu zivota neposuzuje jen schopnosti plodit potomky.Neposuzujeme prinos jedince druhu jen poctem potomku...v pripade cloveka muze homosesxualni jedince prospet necim jinzm v mnoha jinych oblastech..umeni, veda atd...treba je to u zvirat analogicke. nejaky evolucni duvod to ma...nic neni jen tak...

uživatel eliminován | 30. 10. 2009, 14:27:12

nefadííííí !!!!!!!!!!!

uživatel eliminován | 30. 10. 2009, 14:27:10

> Honzin77
To jo, ale z biologickýho hlediska nemá homosexualita budoucnost protože druh by pak vymřel, příroda myslí na zachování druhu, né na jeho vymření

Honzin77

Honzin77 | 30. 10. 2009, 14:23:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Kosta_Onufrij: No budiz, evangelik je o fous lepsi !2! Clovek neabsorubuje veci ze vsech druhu na zemi...ale je proste jeden ze zivocisnych druhu na Zemi a nektere zalezitosti pro nej plati stejne jako pro ostatni druhy. A to vcetne homosexuality, proste clovek, stejne jako nektere jine druhy okolo ma nektere jedince homosexualni. Na kvalitu druhu jako takoveho to nema zadny vliv, stejne jako existence blondaku nebo levaku...proste jsou a neni potreba to nijak resit...

uživatel eliminován | 30. 10. 2009, 14:20:54

> Honzin77
Já sem evangelík, Taky sem slyšel, že jsou gay svazky mezi 2 druhy zvířat z toho jeden je hmyz. Ale to je jako bys řikal, že manželství je církevní výmysl co nemá v přírodě opodstatnění protože v přírodě je polygamie nejčastější, ale labutě maj třeba doživotního partnera taky, takže se dá říct, že člověk asi obsahuje všechny přírodní aspekty různejch druhů na zemi

ZRYCHTUJ_SE

ZRYCHTUJ_SE | 30. 10. 2009, 14:18:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> T.e.r.r.i.n.Q.a.a.a
A myslíš, že jsou takoví jenom gayové? Řekla bych, že tohle záleží na povaze dotyčnýho jedince, nikoli na tom, jestli je gay nebo heterák.

T.e.r.r.i.n.Q.a.a.a

T.e.r.r.i.n.Q.a.a.a | 30. 10. 2009, 14:16:16 | více příspěvků | napsat uživateli

sou nahodou skvělý kamaradi =) nevyserou se na tebe jen tak =)!1273!

Honzin77

Honzin77 | 30. 10. 2009, 14:15:48 | více příspěvků | napsat uživateli

Kosta_Onufrij: Nemas pravdu !5! Vzhledem k tomu, ze jsou popsana dlouhodobe existujici pary dvou samcu ci samic u druhu, ktere vytvari celozivotni svazky !5! Muzes pred tim zavirat oci, protoze pani ucitelka v seminari rika neco jineho, jsi holt katolik...ale na svete kolem sebe nic nezmenis...Ten proste je, bez ohledu na ucitelku ze seminare...

_eXbee_

_eXbee_ | 30. 10. 2009, 14:15:06 | více příspěvků | napsat uživateli

sou mi u <> kdyz nefrcijou do me xD

ZRYCHTUJ_SE

ZRYCHTUJ_SE | 30. 10. 2009, 14:14:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kosta_Onufrij
No vidíš a nazval si to jako zvrácenost a kdoví co ještě, přičemž Ti to tu nikdo nenutil.

uživatel eliminován | 30. 10. 2009, 14:13:45

> ZRYCHTUJ_SE
No tak jako máš názor ty na fekálisty takovej mám já na gaye. Ať si to dělaj když nenutí mě

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

heteráčihomosexuálčlověk

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑