Diskuze a otázky - Václav Klaus projev v EU to byla síla

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 08:31:13 |

Klaus mluvil, europoslanci odcházeli

Václav Klaus předstoupil ve čtvrtek dopoledne před Evropským parlamentem s projevem jako prezident předsednického státu EU.

Hned v úvodu označil EU za „revoluční experiment“ a zdůraznil, že se snaží otestovat možnost přenosu rozhodování na jednotlivých států centrální úroveň.

reagovat

Václav Klaus projev oznámkujete jej

V anketě hlasovalo celkem 36 uživatelů

V diskuzi je 52 příspěvků a shlédlo ji 811 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 10:20:25

dříve jsem ho měl rád a souhlasil jsem s jeho názory. Dneska mu už asi přeskočilo v bedně, nebo co a stal se z něj totální debil. Ať kdekoliv, kdykoliv otevře hubu, je to na zabití. !1326!

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 09:48:54

-_StYLMaN_-: jo? a pročpak protože má svůj názor a neni to podrž taška EU jako byl Havel?

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 09:47:27

alespoň bylo vidět jak v Bruselu funguje demokracie a svoboda slova jakmile začal pan president mluvit o něčem co se tamnějším blbům nelíbilo tak začali bučet a odcházet ze sálu a já si myslel že takovýhle humpolácký zzpůsoby maj jen někteří poslanci u nás jak je vidět mýlil jsem se. Alespoň je vidět, že ten Klaus má v některých věcech fakt pravdu.

DJGarden

DJGarden | 20. 02. 2009, 09:45:32 | více příspěvků | napsat uživateli

nevim...od te doby co jsme v eu....me pripada..ze jsou vsude zmatky :-)

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 09:41:45

Je to ocas a nej wostuda CR

moof

moof | 20. 02. 2009, 09:40:30 | více příspěvků | napsat uživateli

absolutne souhlasim!785!

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 09:38:33

> irysss
ten pan je jediny ekonom ktery do tedka jak ztak drzel CR nad vodou holcicko vis prd tak neposlouchej svy bolsevicky fotry a zkus si udelat svuj racionalni pohled nez tu napises nejake picoviny

F.L.Cistirna_P.

F.L.Cistirna_P. | 20. 02. 2009, 09:36:55 | více příspěvků | napsat uživateli

irysss : Tak to teda nechápu co dělal za komančů v politice, To by mohl být ještě například převlíkač kabátů, což taky není zrovna morální, ale mám pro to docela pochopení, pokud toho člověk zneužívá pouze pro to aby si nahrabal. To by chtělo se na něj trochu víc poptat něž začneš někoho soudit že ho potopil.Klaus ho sice potopil ,ale neznamená to že je kurva jenom protože šlo o tvého otce. Což už není samozřejmně obhajoba Klause, neznám všechny jeho činy :D

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 09:36:44

aspoň umí otevřít pusu a nestydí se za svůj názor !1190!

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 09:35:26

taky nesouuhlasim s fungovanim EU v teto podobe,

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 09:35:14

dobry to bylo!764!

PKMP

PKMP | 20. 02. 2009, 09:33:27 | více příspěvků | napsat uživateli

!1424!

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 09:32:18

projev byl dobrý, nevim, co se komu na tom nelíbilo, ve spoustě věcí má pravdu


> irysss

špína nešpína, je to hlava státu a náleží mu náležitý respekt, né jemu, ale funkci především.

sonson

sonson | 20. 02. 2009, 09:32:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> irysss
mozek zadny vid ?

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 09:31:23

> F.L.Cistirna_P.
Bolševik nikdy nebyl.. To vim.

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 09:28:59

> Pitrisekkkk
jaka republika jako ta naše:?!189!

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 09:27:27

> F.L.Cistirna_P.
Můj táta už je po smrti.. Promin, neznala jsem ho tolik.. Říkala mi to maminka.

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 09:26:21

Me je to jedno...Ta republika stejne stoji za hovno

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 09:25:10

Nevim, proč si ho neposlechli až do konce. Je to slušnost, i když nesouhlasim. Demokracie se nějak přehání a plete s neslušností.

F.L.Cistirna_P.

F.L.Cistirna_P. | 20. 02. 2009, 09:22:16 | více příspěvků | napsat uživateli

irysss: To bylo pro tebe, sorry :D

F.L.Cistirna_P.

F.L.Cistirna_P. | 20. 02. 2009, 09:21:44 | více příspěvků | napsat uživateli

F.L.Cistirna_P. : Docela by se mohl pochlubit i tvůj tatínek, protože na tak vysoký posty se jen tak někdo nedostane, pokud nejde přes mrtvoly.

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 09:19:33

a co měl pravdu. začne platit lisabonská smouva a začnou nám mluvit do všeho.. tak kde pak je tá demokracie... klaus měl ve všem pravdu !586!

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 09:18:07

Tak projev nebyl spatnej spis me ty eu poslanci dost prekvapili tema svejma gestama jsem si myslel ze si tohle nemuzou dovolit na tak ''vysoký''úrovni ,ale přeci!5! euroskepsi chápu ,ale jinak to nepujde ,kdo pak bude konkurovat USa,Číně, Rusku stejně to jednou bude jedna velká mocnost jako v 1984 nebo i jinde!2!...Ale Vaškův názor na Environmentalismus opravdu nezdílím...

Citace:(v.Klaus)
S přírodními vědami nemá environmentalismus fakticky nic společného a - co je ještě daleko horší - se společenskými vědami, ač se pohybuje na jejich teritoriu, bohužel také ne. (Modrá, nikoli zelená planeta 2007 s.18)
Environmentalismus není nic jiného než novodobá inkarnace tradičního levičáctví. (Modrá, nikoli zelená planeta 2007, s.33)
Globální oteplování způsobené lidmi je nesmyslná fikce, Dá se naopak předpokládat, že když se oteplí oceán, nad Antarktidou bude více sněžit a masa ledovců naroste (19.9. 2006)
Občas slyšíme, že se svými úvahami o věcech, jako jsou klimatické změny, ekonomové pletou do řemesla meteorologům či biologům, ale to vůbec není pravda. Nic z jejich oborů si nikdo z nás nedovolí komentovat, natož zpochybňovat.
Ekonomie a globální oteplování, klaus.cz 3. 5. 2007
Žádné ničení planety nevidím, nikdy v životě jsem neviděl a nemyslím, že nějaký vážný a rozumný člověk by to mohl říci.
V rozhovoru pro Hospodářské noviny 9. 2. 2007
Viděl jste někdy výrazné tání ledu doopravdy? To se vyskytuje jen ve filmech Ala Gorea. Rozhovor pro německý deník Handelsblatt

F.L.Cistirna_P.

F.L.Cistirna_P. | 20. 02. 2009, 09:17:56 | více příspěvků | napsat uživateli

irysss : Je třeba si uvědomit že tvýho otce nesesadil Klaus, ale sovětskej svaz kterej neustál svůj utopicky postavenej ekonomickej plán. Další věc je že u nás komunismus nikdy nebyl, stejně jako skoro nikde na světě. To že se akorát Klaus svezl na vlně a srazil přitom tvýho otce hovoří jako pro politika jen v jeho prospěch, protože jde tak trochu přes mrtvoly v osobním životě, což značí sílu a dominanci. Dle mého názoru si to tvůj otec stejně zasloužil, jelikož podporoval systém který naši zemi nepřinesl žádná vývoj a pouze nás pohřbil, což je nezpochybnitelné, a neměl v politice co dělat. Pokud ale tvůj otec nebyl bolševik a byl v politice jen aby mohl proti bolševismu trochu bojovat tak beru zpět. Nemám nic proti sympatiim ke komunismu, ale je třeba si uvědomi že ve společnosti takové jakou jí dnes známe je to absolutní utopie a to si po desítkách let pokusů na naší zemi měl uvědomit i tvůj otec.

Holyan

Holyan | 20. 02. 2009, 09:06:49 | více příspěvků | napsat uživateli

Je to zasranej ODSáckej ksicht, ale ten projev byl výbornej a v lecčems s ním souhlasim. Ach, má eurospkeptická duše.

F.L.Cistirna_P.

F.L.Cistirna_P. | 20. 02. 2009, 09:05:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Wi3go : Ta věta nebyla postavená na tebe, ale všeobecně. Já chápu jak to myslíš, jenom si myslím že to neznehodocuje ho jako člověka nebo politika, ale spíš ty kteří ho poslouchají. Ale máš pravdu, je to důležité. Já osobně,ale budu mít prezidenta, který je inteligentní alespoň jako klaus i když mluví jako rákosníček, než napříkad Sarkozyho kterej má sice sílu projevu, ale mele sračky.

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 09:05:37

> Wi3go
od toho tam jsou mikrofóny a repráky ne? Dáš volume na víc a rázem máš hlas jako zvon(ek/eček)

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 09:04:33

> F.L.Cistirna_P.
Takhle já v ČR nežiju takže nemám svým způsobem do toho kecat, vlastně ani nevim o co jde.. Ale za komunistů dělal i můj otec do politiky a ten šmejd ho sesadil takovým způsobem, že už si táta nikde necvrknul a vzal si raději invalidní důvod, protože pro něj nebyla nikde práce.. Kvůli němu!!! A co to tady budu vyprávět nějakýmu chyytrákovy, když toho krypla nesnášim!!! Raději bych to řekla tomu chytráskovy do ksychtu!

Wi3go

Wi3go | 20. 02. 2009, 09:01:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> F.L.Cistirna_P.
Je to důležité,v politice bys měl mít hlas,který je silný a zaujme. A já nic a nikoho zastupovat nechci!409!

uživatel eliminován | 20. 02. 2009, 08:58:28

Konečně někdo, kdo se nebojí nahlas říct svůj názor.....

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

klausváclavprojevstáteuroposlanecdopoledneúroveňexperimentparlamentsílaúvodčtvrtekprezidentrozhodovánímožnostpřenos

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑