Diskuze a otázky - Už tady nejsou žádní vtipní lidé

úvodní strana | aktualizovat | dolů

DzejkobDeRastignac

DzejkobDeRastignac | 2. 02. 2011, 01:03:39 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Vždycky, když jsem přišel na líbímseti, tak jsem to bral, jako určitý druh odpočinku. Byli tu lidé, kteři psali zajímavé věci. Holky, které si dávaly ostatní do párů a celkově to tu vše fungovalo, jako takové dětské hřiště, které samo rostlo a samo se tvořilo.

Jenže bohužel, zajímavý lidé odrostli a ti nový, aspoň trošku zajímavý přešli na facebook.

A problém je taky v tom, že zdejší diskuze, srdce celého libimseti, se stalo až příliš kontrolovaným místem, kde většina vtipných lidí, nemá jakýkoliv prostor se vyjádřit, jelikož netolelartní admini, většinu takových diskuzí, bez skrupulí mazají.

reagovat

V diskuzi je 85 příspěvků a shlédlo ji 1743 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 2. 02. 2011, 09:38:48

> CernokneznikKralem
suchý anglický humor???zjevně pár pasáží z Monthy Pythona a Little Great Britain
??!11!!11!

uživatel eliminován | 2. 02. 2011, 09:36:50

Nelze objektivně hodnotit vtipnost čehokoli. Někoho rozesměje zvuk prdění a někoho třeba jenom suchý anglický humor.

uživatel eliminován | 2. 02. 2011, 09:32:02

Spíš už se tady nedá normálně o nečem bavit aniž by někdo neměl blbé kecy nebo se diskuse neoddálila od tématu. Proto je takové psaní na dálku o tématech, kde se chtějí bavit normální lidé někdy spíš často o ničem.

uživatel eliminován | 2. 02. 2011, 08:52:31

> DzejkobDeRastignac
už tu spíš nejsou diskuse kde je ta správná zábava,o to párování ani kolikrát nešlo....,teď se tu spíš řeší jestli je někdo hezkej a podobně,prostě na odstřel...!1421!!1216!

tedjen

tedjen | 2. 02. 2011, 08:42:34 | více příspěvků | napsat uživateli

Ucítil sem závan pravdy...

uživatel eliminován | 2. 02. 2011, 08:29:02

pravda,jde to z kopce,no někdy se tu ještě zasměju,ale už jen zřídka!12!!12!!12!!1187!!1187!

uživatel eliminován | 2. 02. 2011, 08:21:24

už muj pindík je sám osobě vtipem..!731!!511!

uživatel eliminován | 2. 02. 2011, 07:44:07

Klídek, teď je přestávka a všichni šli na párek...!1361!

uživatel eliminován | 2. 02. 2011, 06:30:45

> Elsa_R


jasne, ja mam temat na tydny povidani !1!
ahoj

Elsa_R

Elsa_R | 2. 02. 2011, 06:29:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> Tom_Cruise
Jo, to jsem myslela Astrální cestování :)) Jasně, chtělo by to tu fantazii evokovat. Sama někdy nechápu, co mě napadá. Ale potřebuju k tomu ten podnět, nějak evokovat :O) Když jsi napsal nejmenší částice lidského organismu, napadlo mě lidský tělo. Taky nejsou zodpovězeny všechny otázky ( rakovina, aids atd. ) Sakriš, to je témat, co mě zajímá :O Ale jdu už spát, tak třeba jindy pokecáme :) Papa Tome virus.. :D :))))

uživatel eliminován | 2. 02. 2011, 06:01:40

> Elsa_R

Premistovani ducha? Myslis Astralni projekci (astralni cestovani?)

Treba je to unikat, ale stavel jsem i z cizich abych sestavil tu svou teorii.
Ja myslim ze mas take velkou fantazii, bych ti nakreslil par obrazku, ukazal par animaci a bylo by to.

Zkus si predstavit, ze solarni systemy a galaxie jsou neco jako jedny z nejmensich castic nejakeho organismu neco jako jsou elementarni castice kvarky. Pak by taky veskery dej ve "vesmiru" daval smysl. Ale tohle je jina moje teorie !1!


Elsa_R

Elsa_R | 2. 02. 2011, 05:45:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> Tom_Cruise
já to asi nepochopím, nemám takovou fantazii, nedokážu si to představit :( A co říkáš na ( já sikurnik nevzpomenu na to cizí slovo :D ) přemisťování ducha, mysli někam jinam, tele...něco :D ?
Jak víš, že ta Tvoje teorie není unikát ? :)

uživatel eliminován | 2. 02. 2011, 05:32:02

> Elsa_R

Jo to se me ptas uz moc, ja tu vyssi uroven chapu tak, jak jsem popsal. Energeticka inteligentni entita neomezena casem ani prostorem. Je to asi tak tezke predstavit si to, jako kdyz se pokusis predstavit, ze jsi na milionech mist najednou, ve vsech casech najednou, nemusis se ohlizet abys videla doleva doprava, zasebe, ono totiz pak zadne doleva doprava, zatebou neexistuje..!1!

Patentovat?!2! !2! Neni co, takovych vselijakych teorii muze existovat tisice. Nejsou to zadne matematicke vzorce, jen teorie !1!


Elsa_R

Elsa_R | 2. 02. 2011, 05:26:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> Tom_Cruise
chápu, snažím se chápat.. Ale co je vyšší úroveň ? :O) Proč si tedy tu teorii nepatentuješ, pokud je první ? :))

uživatel eliminován | 2. 02. 2011, 05:11:06

> Elsa_R

Jak jiste vis, energie se nemuze ztratit, pouze premenit, nebo presunout. Pokud nase vedomi neni pohym spojenim energie a biologickeho prevodniku, pak je vedomi tak silna energie, ze se rozplynout nemuze, proto si myslim, ze by nam aspon cast vedomi zustala a jako energie bysme nebyli ovlivneni zadnymi znamymi fyzikalnimi zakony a obevovali bychom a zkoumali prostor na vyssi urovni.
Stesti a smula? To by bylo zase na tema biofotonu a mysleni cloveka (dloooouhe tema!1!).
Proc si myslim ze jsem prvni? Protoze moje teorie je natolik neobvykla a zaroven dava smysl, ze pochybuju ze by to same napadlo nekoho jineho... !1!


Elsa_R

Elsa_R | 2. 02. 2011, 05:09:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> Poppy.M
:D :D nee, tak to teda nepomohlo :D to mohli nechat placený do tý doby, dokud byli IN.. Ale oni můžou být IN pořád, ale musej se snažit.. :/

uživatel eliminován | 2. 02. 2011, 04:57:47

> Elsa_R a ani zrušení VIPnebo alespon psani komentaru taky nepomohlo:D

Elsa_R

Elsa_R | 2. 02. 2011, 04:54:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> Poppy.M
to je normální byznys. Jakto, že se někdo na trhu udrží několik let a odolává pořád konkurenci ? Protože inovujou, investujou, čím víc dáš, tím víc se Ti vrátí, zákon obchodu. Na tý jiný :D sociální síti pořád inovujou, něco se děje. Prostě vědí, jak na to :) A co se tady změnilo za dva roky ? NIC NIC NIC !

Elsa_R

Elsa_R | 2. 02. 2011, 04:49:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> Tom_Cruise
Tome :D těžko nám říct, jestli existuje karma, jestli existují další životy, bytí jinak atd., žádný prokazatelný důkazy nejsou. Jak si teda vysvětluješ, že někdo má štěstí a někdo smůlu ?
Proč si myslíš, že jsi první člověk v pochopení..... ?

uživatel eliminován | 2. 02. 2011, 04:46:37

> Elsa_R jo holka to by možná pomohla, ale asi takhle co si udeme povidat všechny pohltila spíš sociální íť, na líbko už nikdo normalni podle me nechodi...:D taahle ssituace je konecna a uz se nezmeni...si myslim

uživatel eliminován | 2. 02. 2011, 04:42:51

> Elsa_R
Pokud by karma existovala, pak pochybuju ze by ta prenesena "energie" byla nositelem osobnich zkusenosti. Proto ja verim, ze po smrti se nase energie odlouci od tela, mozna se zachova vedomi, mozna se zmeni a pak pokracuje byti jinak.

Jinak jsem mozna prvni clovek, ktery se nejvic priblizil k pochopeni existence vesmiru a ke smyslu veskereho zivota (a to si nedelam srandu). S kolegou tady neustale vedeme nekolikahodinove diskuze o podobnych vecech !2!

Ja bych ti to chtel i vysvetlit, ale k tomu bych potreboval jeste tuzku a papir.

Elsa_R

Elsa_R | 2. 02. 2011, 04:35:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> Poppy.M
:) já vim, co by pomohlo. Kdyby konečně začali něco dělat. Změnili design libka, Diskuzí atd., investovali..

Elsa_R

Elsa_R | 2. 02. 2011, 04:33:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> Tom_Cruise
hmm.. :) co to je pokracovani existence v nehmotne realite ? Dokáže si člověk vzpomenout na to, kým byl v předešlém životě ? Dokáže se z toho člověk poučit ? ( mě se to teda nedaří :/ )

uživatel eliminován | 2. 02. 2011, 04:31:45

> Elsa_R to už se nezmění holt líbku odzvonilo....

uživatel eliminován | 2. 02. 2011, 04:20:40

> Elsa_R


Nechci rict ze karma je blbost, je mnoho argumentu proc ano, a mnoho proc ne. Ja osobne se vice priklanim k pokracovani existence v nehmotne realite. Ale pokud bych pristoupil na teorii karmy, pak nevidim duvod proc by se clovek nemohl rozvijet nehlede na to, kym predtim byl. A pokud byl byznysmen, pak se klidne muze stat, ze v dalsim zivote ani nebude vedet co to byznys je..


Elsa_R

Elsa_R | 2. 02. 2011, 04:03:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> Tom_Cruise
vlohy, dětství, rodiče. Určitě. A co minulý životy, karma ? Věříš tomu ? Dá se to nějak ovlivnit ? :)

uživatel eliminován | 2. 02. 2011, 03:13:46

> Elsa_R


Proc to nekoho zajima a nekoho ne?
Jsem presvedceny, ze jen z malinke casti hraji roli vlohy. Nejvetsi vliv bude prostredi kde clovek zije, kdo ho jak ovlivnuje. Pokud budes mit rodice kteri ti budou od mala cpat do hlavy ze jen praci se uzivis pak je to jasne. Pokud mas rodice podnikatele, pak je to take jasne. Ale taky to muze byt naopak. Rodice od mala tlucou do hlavy najdi si praci, byznys je jen pro vyvolene a presto z toho cloveka muze byt svetovy byznysmen. To uz pak zalezi na tom, jak je clovek otevreny moznostem a jaky ma smysl pro uvedomeni si moznosti..


Elsa_R

Elsa_R | 2. 02. 2011, 02:58:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> Tom_Cruise
joo, najdu si někde na netu ten film, je to něco jinýho než knížka :) Jo, je pravda, že se Ti nemuselo v Tvým životě nic převratnýho stát. Zajímá mě Tvůj názor : Proč si myslíš, že někoho to zajímá a někoho ne ? :))

uživatel eliminován | 2. 02. 2011, 02:46:22

> Elsa_R

Opravdu to zacalo Tajemstvim.. Jen diky tajmstvi jsem si koupil tu jednu knizku, diky ktere jsem si uvedomil jak velky potencial co se tyce byznysu ve me je. Od te doby toto studuju jak jen to jde. Fakticky za tohle dekuji jen Tajemstvi. Taky ne kazdy si z toho filmu (knizky) vezme to, co ma doopravdy dat. Musel jsem si to pustit asi 15x aby mi dosla spousta veci. Jinak radeji mrkni na ten film. Kniha je doslova slovo od slova stejna jako ten film, ale ta kniha ti nedoda tu spravnou atmosferu a pocity.
No a Robert Kiyosaki me z 90 stupnu obratil az na tech 179 !2!


Elsa_R

Elsa_R | 2. 02. 2011, 02:29:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> Tom_Cruise
Znám knížku Tajemství. Ráda bych se podle toho řídila, ale ještě asi nechci moc.. Stejně si myslím, že se muselo stát něco v Tvým životě osobně, aby Tě tadle literatura zaujala. No nevim, vid. Jen tipuju :))

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑